Zij is echt niet normaal.quote:Ze vraagt na een tijdje hoe het met mij is. "Het gaat" zeker? "mwa" Ze vraagt wat er is. Ik zeg dat ik nog steeds slecht slaap (maar al een half uur langer dan afgelopen tijd), slecht eet, ziek voel en last van alle uitslag en jeuk op mijn lijf, dat ik dat beu ben en soms geneigd ben gewoon in hongerstaking te gaan. De strijd om eten, of ik word te dik of mensen vinden dat ik teveel af val dan krijg ik hangend vet en word ik volgens mensen lelijk van. Of ik krijg uitslag, of ik heb wat anders. "Ja misschien moet je gewoon eens genieten van de rust dat Ronald er nu niet is. Des te blijer ben je als hij terug is." Heb haar gelijk op de blok geknald. Opdonderen!
Wel een blonde stoot dusquote:Op zondag 22 juni 2008 14:26 schreef mooieadriana het volgende:
OH MIJN GOD! Dit is zo grappig!
Ik KEN dat vreemde vogeltje! Ik zal haar naam hier niet noemen, zij kent mij misschien wel. Altijd blauwe jas aan, blond, kort, net gestopt op de HHS..
Ze heeft voor zover ik weet geen hyves. Ze was dit jaar begonnen met SPH, ja, een studie waarbij je leert over stoornissen, psychologische stromingen etcetera. Niemand mocht haar, vonden haar maar een raar kind. Ze beweerde hoogbegaafd te zijn. Iedereen vond haar heel erg negatief en ze stootte op die manier echt mensen af, en liep alleen maar te klagen. Hoe ze op haar weblog is, zo is ze in het echt ook, een raar kind. Praatte ook vaak over hamsters, zoals op haar blog. Ze kon geen 'aansluiting' vinden in haar klas, en is uiteindelijk gestopt (te hoogbegaafd...? haha). Ik weet het ook niet precies, ik ken haar niet goed, maar hoorde het via via. Het kind heeft serieus echt problemen in haar hoofd, ze is niet helemaal 100%. Ik hoop dan ook echt dat ze hulp zoekt hiervoor.
quote:Vanochtend rond zeven uur opgestaan. Op de automatische piloot: Yoghurt, hamsters knuffelen, televisie (teletekst kijken), aankleden enzovoort
quote:Op zondag 22 juni 2008 20:42 schreef mooieadriana het volgende:
Wat jammer, ze heeft d'r weblog gewist.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:29 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[Ken je vreemdevogeltje?]
Van een forum waar ik ooit toevallig langs kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
quote:Op maandag 23 juni 2008 10:33 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik vond deze wel geniaal.
http://www.siriuz.biz
Ga eens een koploper koppen jij!quote:
09-06-08:quote:Ik begin Ronald wel enigsinds te missen. Nog 22,5 nachtje....
11-06-08:quote:Echt zitten huilen, ineens werd ik overspoelt door moeheid, frustratie om het eten en slapen en besef ik hoe erg ik Ronald mis.(..) Maargoed, hoe eerder ik slaap hoe eerder het morgen is. En morgen duurt het nog maar 3 weken voor Ronald weer thuis komt!
quote:Heb haar gelijk op de blok geknald. Opdonderen! IK MIS RONALD NIET!!!!
Zal wel lekker rustig zijn ja, zonder je kind (want dat zit nog wel bij 'mijn lief').quote:Heerlijke dagen gehad. Genoten van al het heerlijke eten bij lieve vrienden. Goed gezelschap... Heerlijke rust gehad. En in die rust ging ik denken. Ben nu alles zo hard aan het voelen. Ik voel mijn buik heel de dag, mijn hart ook (heel apart) en sta continu bijna op het punt van janken (maar daarin hou ik me dan weer groot). Ik mis mijn lief.. Ik weet dat het nu écht over is. Van mijn kant.
quote:Op zondag 22 juni 2008 20:42 schreef mooieadriana het volgende:
Wat jammer, ze heeft d'r weblog gewist.
quote:Op maandag 23 juni 2008 10:33 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik vond deze wel geniaal.
http://www.siriuz.biz
Agosh.. Niemand neemt het je kwalijk hoor!quote:Op maandag 23 juni 2008 15:24 schreef kthxbye het volgende:
ik kan er toch ook niets aan doen dat ik hoogsensitief ben!!
Je moet niet zo tegen hem schreeuwen!quote:Op maandag 23 juni 2008 18:13 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Agosh.. Niemand neemt het je kwalijk hoor!
Dat niet alleen, lees even door, ze voelt zich meteen aangevallen enzo. Echt ziekelijk.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:11 schreef -Six- het volgende:
Dat is logisch hoogbegaafde mensen zoeken elkaar op.
http://www.hiq.nl/index2.htmquote:Hoogbegaafdheid is aangeboren, vanaf het allereerste begin reageren hoogbegaafden anders dan de gemiddelde mens op de dingen om hen heen.
quote:
(nadat ze suggesteerde een apart forum gedeelte over hamsters te maken bijhet hoogbegaafde forum)quote:Maar jullie mening is me weer volkomen duidelijk.
Tijd voor mij om te kappen hier op hiq. Kennelijk hoor ik hier niet.
OMGquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:42 schreef mooieadriana het volgende:
LOL!! Hahahahaha!! check deze! http://www.hiq-forum.nl/viewtopic.php?t=10957&postdays=0&postorder=asc&start=0
[..]
(nadat ze suggesteerde een apart forum gedeelte over hamsters te maken bijhet hoogbegaafde forum)
check ook de gestoorde reply helemaal onderaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |