abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59644514
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 08:57 schreef mspoez het volgende:
[ afbeelding ]
typo! onze briljante vogeltje had het als volgt geschreven
"Zie je herman!!! Jullie begijpen mij niet!"

en volgens mij begreep inderdaad niemand haar

de arme ziel
With money you can buy a clock, but not time.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 10:38:12 #252
203244 OreoAddict
Oreo! Oreo! Oreo! Oreo!
pi_59645885
Omg, het hele blog weg

Where the hell do I get my smug sense of superiority now??????

pi_59646776
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 00:42 schreef mooieadriana het volgende:
LOL!! Hahahahaha!! check deze! http://www.hiq-forum.nl/viewtopic.php?t=10957&postdays=0&postorder=asc&start=0
[..]

(nadat ze suggesteerde een apart forum gedeelte over hamsters te maken bijhet hoogbegaafde forum)

check ook de gestoorde reply helemaal onderaan
Wtf is dat ook voor forum echt hoor
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_59647359
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 11:14 schreef Agiath het volgende:

[..]

Wtf is dat ook voor forum echt hoor
check de signature van zo'n figuur:
quote:
Als je niet sterk bent, moet je slim zijn.
Dus als je niet slim bent, moet je sterk zijn.
Ben je dan zwak als je wel slim bent?

10.7 jaar, VWO 1
_!

en vreemde vogeltje blijft me op dat forum óók weer verbazen (ze heeft haar account daar trouwens verwijderd!):
quote:
- Hoe ga je om met taalniveau - Pas je je taal aan aan "normaal begaafden", hoe doe je dat, waar merk je aan dat je te ingewikkeld uitlegt enz.
- Hoe ga je om met normaal begaafden die zeggen dat ze hb begrijpen? Terwijl hb iets is dat boven hun niveau ligt, dus wat ze (denk ik persoonlijk) niet kúnnen begrijpen/plaatsen...
  dinsdag 24 juni 2008 @ 12:04:51 #255
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_59648155
Ikdacht net op de fiets: VV beschrijft haar HBzijn niet iets van veel weten of slim zijn of veel feitjes kennen maar als snel verbanden zien, dingen aan elkaar kunnen koppelen en bijzonder manieren zien om ergens mee om te gaan. Ik denk dat op dat HIQforum dus niemand HB is zoals VV... ZIJ begrijpen haar niet dus ZIJ zijn gek en VV is HB.
Prrrrr
pi_59648576
Ja, VV schuift haar HB vooral af op het feit dat mensen haar blijkbaar niet begrijpen en dus maar "normaal" begaafd zijn. Het komt niet in haar op dat de manier waarop ze mensen behandelt en aanstoot neemt aan alles wat ze zeggen (zich constant aangevallen voelt) misschien juist de reden is waarom mensen haar niet begrijpen. Of misschien begrijpen ze haar wel, maar voelt VV zich niet begrepen. Het is nooit goed en it's all in her head..

Maar toch was het reuzeinteressant en ik wil het graag chronologisch teruglezen! Is dat niet mogelijk met Google? VV, alsjeblieft, zet je blog weer terug!
  dinsdag 24 juni 2008 @ 12:26:33 #257
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_59648709
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:21 schreef kthxbye het volgende:
Maar toch was het reuzeinteressant en ik wil het graag chronologisch teruglezen! Is dat niet mogelijk met Google?
Jep, kan met google cache hoor
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  dinsdag 24 juni 2008 @ 12:37:57 #259
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_59649001
quote:
Hahaha, held! Vanaf morgen heb ik vrij, dus ik zie het wel zitten!
pi_59649120
Zal ik jullie eens wat vertellen? (ik ben degene die haar in real life kent) Zij lult maar wat uit d'r nek met haar hoogbegaafd zijn. WANT op school bleek dat 'de schoolpsycholoog vermoedde dat ze hoogbegaafd was' maar als ik nu haar forumdingen lees schrijft ze dat ze zoooo boos is op de 'nutteloze' schoolpsycholoog bij wie ze aankaartte dat ze ZELF denkt dat ze hb is, dat die daar niet over door vraagt/gelooft, en krijg nou wat, uit onderzoek blijkt ook nog eens dat ze niet hoogbegaafd is. Maar ze is het wel hoor, de hele wereld heeft het gewoon fout! Waar HAALT ze het vandaag dat ze hoogbegaafd is? Serieus, ze heeft het gewoon zelf bedacht, niemand is het er mee eens, uit onderzoeken blijkt dat ze het niet is, maar ze blijft het herhalen.

1. Ze heeft vmbo gedaan, daarna mbo
2. Daarna hbo, waar ze onvoldoendes haalde, en nu zelfs is gestopt
3. fout lag bij school, haar klas, niemand begrijpt haar
4. ze maakt echt HEEL VEEL spelfouten
5. Je kan echt absoluut geen normaal gesprek met haar voeren

Als ze hoogbegaafd zou zijn:

1. Dan zou ze waarschijnlijk wel hoger dan vmbo hebben gedaan. Makkelijk gymnasium of vwo
2. Ze zou met gemak het HBO aan kunnen
3. Ze zou normaal nederlands kunnen schrijven
4. ze zou ook wel goede sociale skills hebben

Kind, je BENT NIET hoogbegaafd, JE BENT NIET 'hoger' dan 'normale mensen'. Je bent raar, negatief, en je moet écht hulp zoeken. Vind je het ook niet héél toevallig dat níemand met jou om gaat, en het is wel héél toevallig dat steeds als je een vriendin krijgt of iemand die je aardig vind, weer verdwijnt uit je leven? Goh, zou dat nou al ál die mensen liggen, ze moeten állemaal jou hebben zeker. ZELF de haagse hogeschool heeft het helemaal fout, de psycholoog, de mensen op internet, de mensen om je heen, je ouders, etc. Denk nou eens goed na! Als je goed op hebt gelet bij de hoorcolleges, dan moet je weten dat mensen die bijvoorbeeld een depressie hebben, dat het daarbij met een stofje in de hersenen niet helemaal goed gaat. Zou dat ook niet heel toevallig bij jou het geval zijn? Hou op met in de slachtofferrol zitten en doen alsof de hele wereld tegen jou is. Ga hulp zoeken en sta er EEN KEERTJE voor open!
pi_59649213
quote:
Daarna wilde Jody naar een winkel haar bank laten zien. Het was al 20 min voor de les. "Ja het is dichtbij", nou ik weet niet wat normaal begaafden daar mee bedoelen, maar het was aan de andere kant van de megastores in den Haag. Dat is vet groot.
pi_59649320
ja die wou ik ook al quoten
pi_59649610
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:48 schreef mooieadriana het volgende:

[..]
Daar kreeg ik het volgende gevoel bij:

Alhoewel VV nog een stapje erger is.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_59649862
quote:
Prima, niet iedereen hoeft zo "slim" te zijn als ik, maar een kalender maken is toch niet zo moeilijk?
pi_59650919
LEAVE VV ALONE!!!
pi_59651059
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:48 schreef mooieadriana het volgende:

[..]
Geweldig weer
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_59651086
heerlijk topic.
als deze vol is verwacht ik een 'Het vreemde vogeltje' topic.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_59651622
quote:
[b]Op dinsdag 24 juni 2008 12:43 schreef
1. Dan zou ze waarschijnlijk wel hoger dan vmbo hebben gedaan. Makkelijk gymnasium of vwo
2. Ze zou met gemak het HBO aan kunnen

Ik neem het ff voor VV op hoor. Niet iedereen met HB doet VWO. Het kan allenaal tegenzitten. En soms is het HBO écht te makkelijk. Ik trok het daarom ook niet!
pi_59651666
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:43 schreef mooieadriana het volgende:

Vind je het ook niet héél toevallig dat níemand met jou om gaat, en het is wel héél toevallig dat steeds als je een vriendin krijgt of iemand die je aardig vind, weer verdwijnt uit je leven? Goh, zou dat nou al ál die mensen liggen, ze moeten állemaal jou hebben zeker. Hou op met in de slachtofferrol zitten en doen alsof de hele wereld tegen jou is. Ga hulp zoeken en sta er EEN KEERTJE voor open!
pi_59651708
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 14:22 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]
En soms is het HBO écht te makkelijk. Ik trok het daarom ook niet!
Een veel gehoorde klacht bij mensen zonder doorzettingsvermogen.
pi_59651713
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 14:01 schreef mighty_myte het volgende:
heerlijk topic.
als deze vol is verwacht ik een 'Het vreemde vogeltje' topic.
Ik ben wel een beetje geschrokken van deze VV hype. Een hype creeren was niet mijn bedoeling, zeker niet met iemand die zo kewetsbaar is..
pi_59651797
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 14:26 schreef -Six- het volgende:

[..]

Een veel gehoorde klacht bij mensen zonder doorzettingsvermogen.
Gelukkig is dat vermogen er wel op de uni. Bij mij dan.

God wat was dat erg. Kregen we een vak, Project Gestuurd Onderwijs. Topvak. Met een beschrijving van iemand met een psychisch of lichamelijk probleem.

Het 'project' bestond dan uit googelen naar voorzieningen voor mensen met zo'n probleem.
pi_59652257
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 14:30 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]
Gelukkig is dat vermogen er wel op de uni. Bij mij dan.
Dus jou doorzettingsvermogen is afhankelijk van of je op de uni zit of niet?
pi_59652699
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:43 schreef mooieadriana het volgende:
Zal ik jullie eens wat vertellen?

...

Ga hulp zoeken en sta er EEN KEERTJE voor open!
als je deze post niet had geschreven, zou ik bijna denken dat je zelf Vreemde Vogeltje bent

maar aan de ene kant begrijp ik exact hoe je voelt. ik ken iemand al 10 jaar, die in het begin heel moeilijk met andere mensen om kan gaan. en daar nog gepest mee wordt, waardoor hij nog moeilijker kon omgaan met andere mensen.

hij had een weblog, waar hij ook van dit soort dingen ging schrijven. maar sinds hij communicatief sterker is geworden en ook socialer heeft hij het weggehaald en hij geeft ook niet meer zomaar iemand de schuld van iets. aanstellen dat doet hij nog wel eens in de zoveel tijd

*volop slecht nederlands getypt maar goed het is fok!
With money you can buy a clock, but not time.
pi_59653114
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 14:47 schreef -Six- het volgende:

[..]

Dus jou doorzettingsvermogen is afhankelijk van of je op de uni zit of niet?
Of de opleiding bij mij past of niet. Het is iig wel aanwezig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')