Zal ik jullie eens wat vertellen? (ik ben degene die haar in real life kent) Zij lult maar wat uit d'r nek met haar hoogbegaafd zijn. WANT op school bleek dat 'de schoolpsycholoog vermoedde dat ze hoogbegaafd was' maar als ik nu haar forumdingen lees schrijft ze dat ze zoooo boos is op de 'nutteloze' schoolpsycholoog bij wie ze aankaartte dat ze ZELF denkt dat ze hb is, dat die daar niet over door vraagt/gelooft, en krijg nou wat, uit onderzoek blijkt ook nog eens dat ze niet hoogbegaafd is. Maar ze is het wel hoor, de hele wereld heeft het gewoon fout! Waar HAALT ze het vandaag dat ze hoogbegaafd is? Serieus, ze heeft het gewoon zelf bedacht, niemand is het er mee eens, uit onderzoeken blijkt dat ze het niet is, maar ze blijft het herhalen.
1. Ze heeft vmbo gedaan, daarna mbo
2. Daarna hbo, waar ze onvoldoendes haalde, en nu zelfs is gestopt
3. fout lag bij school, haar klas, niemand begrijpt haar
4. ze maakt echt HEEL VEEL spelfouten
5. Je kan echt absoluut geen normaal gesprek met haar voeren
Als ze hoogbegaafd zou zijn:
1. Dan zou ze waarschijnlijk wel hoger dan vmbo hebben gedaan. Makkelijk gymnasium of vwo
2. Ze zou met gemak het HBO aan kunnen
3. Ze zou normaal nederlands kunnen schrijven
4. ze zou ook wel goede sociale skills hebben
Kind, je BENT NIET hoogbegaafd, JE BENT NIET 'hoger' dan 'normale mensen'. Je bent raar, negatief, en je moet écht hulp zoeken. Vind je het ook niet héél toevallig dat níemand met jou om gaat, en het is wel héél toevallig dat steeds als je een vriendin krijgt of iemand die je aardig vind, weer verdwijnt uit je leven? Goh, zou dat nou al ál die mensen liggen, ze moeten állemaal jou hebben zeker. ZELF de haagse hogeschool heeft het helemaal fout, de psycholoog, de mensen op internet, de mensen om je heen, je ouders, etc. Denk nou eens goed na! Als je goed op hebt gelet bij de hoorcolleges, dan moet je weten dat mensen die bijvoorbeeld een depressie hebben, dat het daarbij met een stofje in de hersenen niet helemaal goed gaat. Zou dat ook niet heel toevallig bij jou het geval zijn? Hou op met in de slachtofferrol zitten en doen alsof de hele wereld tegen jou is. Ga hulp zoeken en sta er EEN KEERTJE voor open!