Als hij naar jou had geluisterd, had ie 350.000 euro minder gehad...quote:Op zondag 1 juni 2008 23:03 schreef TheFrankey het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa eindelijk iemand die slim is
Ze acteert het leuk.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:02 schreef sander89 het volgende:
Wel erg apart dat die Linda het altijd spannender vind dan de kandidaat![]()
quote:
Hoezo, idioot? Je weet toch nooit wat je op het papiertje hebt staan? Altijd makkelijk, achterafquote:Op zondag 1 juni 2008 23:07 schreef Asskicker14 het volgende:
IDIOTEN DIE ZEIDEN DAT HIJ MOEST STOPPEN.
Een cent zelfsquote:Op zondag 1 juni 2008 23:11 schreef IQM het volgende:
Is het niet zo dat je met dit programma altíjd prijs hebt? Al is het maar één euro?
In dat geval: altijd doorgaan!'No deal' for the win!
Nou dan. Altijd doorgaan tot het eind. Je hebt immers altijd winst. En virtuele winst telt niet.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:12 schreef Saekerhett het volgende:
Dan nog, hij was toch nooit doorgegaan bij de keus tussen 1 euro en 5.000.000 euro als je een bod hebt van pakweg 2.500.000 euro (of iets lager)? Welke mongool gaat dan nog die gok nemen?
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou dan. Altijd doorgaan tot het eind. Je hebt immers altijd winst. En virtuele winst telt niet.
Ja, behalve de laatste uitzending waar ze blijkbaar toch nog een miljoen wilden weggeven.:')quote:
quote:
dat is net als met deal or no deal, de ene week gaat er 5 keer 500 euro uit en soms ook gewoon een ton, prima gespeeld wel vanavond...quote:Op zondag 1 juni 2008 23:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, behalve de laatste uitzending waar ze blijkbaar toch nog een miljoen wilden weggeven.:')
Ik vond 't juist zo geloofwaardig dat er niet hele hoge bedragen uitgingen en dan dit.
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Telefoon, de eerste aasgieren melden zich
Zeg, kan dit ff normaal!quote:Op maandag 2 juni 2008 00:34 schreef GieJay het volgende:
Godsamme zeg.. Weer een stel kutturken miljonair..
Ben wel blij voor die brillemans..
Het verschil tussen 1 en 5 miljoen is wel erg groot hoorquote:Op zondag 1 juni 2008 23:12 schreef Saekerhett het volgende:
Dan nog, hij was toch nooit doorgegaan bij de keus tussen 1 euro en 5.000.000 euro als je een bod hebt van pakweg 2.500.000 euro (of iets lager)? Welke mongool gaat dan nog die gok nemen?
De vorige keer dat ik zo een situatie zag, bleven alleen de koffers van ¤ 2 en ¤ 5.000.000 over.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:12 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom zou je in godsnaam doorgaan?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het verschil tussen 1 en 5 miljoen is wel erg groot hoor. Met 1 miljoen kan je leuke dingen doen, terwijl je met 5 echt compleet je droom kan bewerkstelligen. Ik was ook wel doorgegaan.
Inderdaadquote:Op zondag 16 november 2008 23:01 schreef John.Milton het volgende:
Normaal kust Winston de vrouwen, nu durft hij het blijkbaar niet
Die types hebben waarschijnlijk niet eens zeggenschap over hun eigen bankrekening zegquote:Op zondag 16 november 2008 23:31 schreef Adelante het volgende:
wel leuk dat het geld eens bij zo'n stel terecht komt.
Wie zegt dat dat huis in Nederland moet staan?quote:Op zondag 16 november 2008 23:10 schreef SunChaser het volgende:
Ik vertek zo hoeveel je hebt gewonnen. Maar wat zou je willen doen van het geld?
Een nieuw huis
Gefeliciteerd, je hebt 66.000 gewonnen.
Bruto![]()
De kans is ook aanwezig dat je 450.000 euro door de plee spoelt. Bij mij moet je kans toch wel érg groot zijn, wil ik bereid zijn dat te vergokken.quote:Op zondag 23 november 2008 22:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Kans is vrij groot dat ze die 5 miljoen er niet uit haalt. Doen dus.
Het is een boel geld ja. Maar dat was 325.000 euro ook. Toen ging ze wel door, terwijl de kans om nu nog meer te pakken groter is dan bij de vorige ronde.quote:Op zondag 23 november 2008 22:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De kans is ook aanwezig dat je 450.000 euro door de plee spoelt. Bij mij moet je kans toch wel érg groot zijn, wil ik bereid zijn dat te vergokken.
quote:Op zondag 23 november 2008 23:04 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Waarom winnen er altijd mensen met schoon metselwerk en koloniaal meubilair in de woonkamer?
Omdat die meespelen met 13 loten (vor de goede doelen aightquote:Op zondag 23 november 2008 23:04 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Waarom winnen er altijd mensen met schoon metselwerk en koloniaal meubilair in de woonkamer?
Ik weet het, ik wist het stiekem zelf ook wel. Ontkenningsfase dus. Het ergste is volgens mij dat ze doorgaans al van het minimum moeten rondkomen, maar geld voor loten is er natuurlijk altijd...quote:Op zondag 23 november 2008 23:08 schreef Adelante het volgende:
Omdat die meespelen met 13 loten (vor de goede doelen aight) en dus geen geld overhouden voor een mooie inrichting?
quote:Op zondag 23 november 2008 23:00 schreef starla het volgende:
Ze had door moeten gaan.
4/6 kans op gelijk of meer
2/6 kans op minder
Niet veel omhoog? 500.000, 750.000 en 5.000.000quote:Op zondag 23 november 2008 23:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ze zou relatief niet erg veel omhoog gaan, terwijl ze wel heel hard naar beneden zou gaan.
quote:Op zondag 23 november 2008 23:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ze zou relatief niet erg veel omhoog gaan, terwijl ze wel heel hard naar beneden zou gaan.
Als ze die 5 miljoen er uit gehaald had dan kreeg ze nooit meer zo'n goed bod. Ze heeft een goede deal gemaakt.quote:Op zondag 23 november 2008 23:00 schreef starla het volgende:
Ze had door moeten gaan.
4/6 kans op gelijk of meer
2/6 kans op minder
4 ton, dus ze heeft het nu iets beter gedaan dan wanneer ze tot het eind toe was doorgegaan. Wat mij betreft is ze op het juiste moment gestopt.quote:Op maandag 24 november 2008 10:38 schreef SMutzskii het volgende:
Hoeveel zat er uiteindelijk in dr koffer? Of wordt dat niet gekeken?
Was in slaap gevallen.
Klopt....als en dan. Qua verwachtingswaarde was het een slechte deal.quote:Op maandag 24 november 2008 10:35 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Als ze die 5 miljoen er uit gehaald had dan kreeg ze nooit meer zo'n goed bod. Ze heeft een goede deal gemaakt.
Je weet niet welke koffer ze had opengemaakt als het spel was doorgegaan, ook al zei ze dat ze koffer 'x' zou hebben gespeeld. Als ze de 5 miljoen had weggespeeld, dan was het bedrag achteruit gekelderd en had ze verder moeten doorspelen om weer enigszins op niveau te komen. Dan wordt 't risico dat je overblijft met een lullig bedrag steeds groter. Beetje wijsheid achteraf.quote:Op maandag 24 november 2008 11:54 schreef SunChaser het volgende:
Die man was irritant, ze wilde en kon best nog 1 koffer overmaken. Dan had ze 700+ gehad en dan had ze een goede deal gehad. Daarna had ze btw nog een kunnen doen omdat de 1 en 5 mi;joen er toen ook nog steeds inzaten.
Maar de 1, de 5 en de 400.000 en 750.000 zaten er nog in. Het risico kon ze dus wel nemen.quote:Op maandag 24 november 2008 12:12 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Je weet niet welke koffer ze had opengemaakt als het spel was doorgegaan, ook al zei ze dat ze koffer 'x' zou hebben gespeeld.
Wat zou er gebeuren als de 5 miljoen eruit zou gaan? Dan zou terugzakken naar 250k?quote:Op maandag 24 november 2008 13:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar de 1, de 5 en de 400.000 en 750.000 zaten er nog in. Het risico kon ze dus wel nemen.
Ik vind het aan de andere kant ook verdacht dat postcodes die beginnen met het cijfer 4 of 5 (te) vaak in de prijzen vallen.quote:Op zondag 23 november 2008 23:04 schreef TheSilverSpoon het volgende:
leuk aziatisch vrouwtje hoor.quote:
Het was dat ik geen emmer bij de hand had anders was ik even flink over mn nek gegaanquote:
Snap ik nou niet. De notaris loot toch 500 mensen (lid van de postcodeloterij) die in de studio mogen zitten? Hoe kan ie nu voor de 2e keer geloot zijn?quote:Op zondag 30 november 2008 22:52 schreef DaFrenk het volgende:
Hoorde net dat die vent al een paar keer naar Miljoenenjacht was geweest?![]()
500 mensen is veel. Er zijn iets van 10 uitzendingen per seizoen per seizoen heb je dus 5000 mensen nodig. Kan me niet voorstellen dat er veel meer dan 10.000 mensen zijn die daar heen willen.quote:Op maandag 1 december 2008 13:52 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Snap ik nou niet. De notaris loot toch 500 mensen (lid van de postcodeloterij) die in de studio mogen zitten? Hoe kan ie nu voor de 2e keer geloot zijn?
En toch is het moeilijker als je in een studio staat met 200 mensen die naar je kijken + het feit dat je er 5 miljoen mee kan winnen.quote:Op zondag 7 december 2008 22:23 schreef SunChaser het volgende:
100 - 87 = 13 + 25 = 38, hoe moeilijk kan t zijn, ik als NIET rekenwonder had m zelfs eerder
499man publiek, 1 linda en nog wat camera lui enzo, zal zo rond de 525 in totaal zijn denk ik.quote:Op zondag 7 december 2008 22:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
En toch is het moeilijker als je in een studio staat met 200 mensen die naar je kijken + het feit dat je er 5 miljoen mee kan winnen.
498 publiek, de ander staat voor je. Overigens is t wel wat meer crew, je hebt alleen al 25 van die sloeries met een koffer en Notaris Manciniquote:Op zondag 7 december 2008 22:35 schreef Niek. het volgende:
[..]
499man publiek, 1 linda en nog wat camera lui enzo, zal zo rond de 525 in totaal zijn denk ik.
Iddquote:Op zondag 7 december 2008 22:37 schreef Adelante het volgende:
die knop is echt het meest stupide element wat ze hebben toegevoegd
Idd, met die doos eromheen.quote:Op zondag 7 december 2008 22:37 schreef Adelante het volgende:
die knop is echt het meest stupide element wat ze hebben toegevoegd
Floris wat is de stand? Heb tv even uitgezetquote:Op zondag 7 december 2008 23:04 schreef Sirolf het volgende:
Het is wel een gokker vanavond zeg!
Nog maar een paar koffers over en hij gaat maar door.
Ja, en uiteindelijk toch te vroeg gestopt.quote:Op zondag 7 december 2008 23:04 schreef Sirolf het volgende:
Het is wel een gokker vanavond zeg!
Nog maar een paar koffers over en hij gaat maar door.
Vind t wel meevallen, er zaten 2 bedragen hoger dan 2 ton in. Hij zou eigenlijk 160.000 moeten krijgen na dat bod van 2 ton. Maar goed, 133 is nog een tof bedragquote:Op zondag 7 december 2008 23:09 schreef tong80 het volgende:
Wat een idioot dat ie meer dan twee ton niet accepteert.
115.000quote:Op zondag 7 december 2008 23:06 schreef Resco het volgende:
[..]
Floris wat is de stand? Heb tv even uitgezet
Mensen vullen die bedragen in. Anders had ie 160 moeten krijgen voor zn laatste bod. Ze houden t idd kunstmatig laagquote:Op zondag 7 december 2008 23:18 schreef shroomer het volgende:
Bah die achterlijke Sonja te schreeuwen.
Ah die twee ton weigeren, hij ging gewoon vanuit de gedachte ik heb nu eenmalig een grote kans op 500.000 en 750.000 dat is het bedrag wat ik nodig heb om echt een droom uit te laten komen dus ga ik daarvoor zolang die kans er nog enigzins is. (dus net zolang doorgaan tot 1 van de twee hoge eruit zou gaan) Lukt dat niet hou ik nog een heel redelijk bedrag over.
Mijn vader denkt trouwens dat de bank wist dat hij een laag bedrag had en daarom steeds een laag bedrag bood. (echt persoon wat het bedrag intypt) Ik denk dat de bedragen er door middel van een computerprogramma 'random' binnen een bepaalde marge eruit komen rollen. Wie heeft hier gelijk?
quote:Op zondag 7 december 2008 23:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
115.000
155.000
206.000
133.000 (DEAL)
en daarna trok 'ie de 50 euro eruit, waardoor ie dus weer gestegen zou zijn.
Uiteindelijk zat er 0,50 euro in z'n eigen koffer.
Het zou ook kunnen, zoals shroomer zegt, dat ze een willekeurig bedrag kiezen tussen een bepaalde marge. Dus bijvoorbeeld een bedrag tussen 25% onder en 25% boven die (in dit geval) 160.000.quote:Op zondag 7 december 2008 23:25 schreef SunChaser het volgende:
Mensen vullen die bedragen in. Anders had ie 160 moeten krijgen voor zn laatste bod. Ze houden t idd kunstmatig laag
Nee, toen had ie dus een bod moeten accepteren.quote:Op zondag 7 december 2008 23:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
En dan was-ie doorgegaan en had-ie 50 cent gehad.
Volgensmij zit er 1000 man aangezien er altijd iemand mee is met degene die mee doet.quote:Op zondag 7 december 2008 22:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
498 publiek, de ander staat voor je. Overigens is t wel wat meer crew, je hebt alleen al 25 van die sloeries met een koffer en Notaris Mancini
Of ze nodigen 250x2 mensen uit. (plus nog wat reserve mensen voor als anderen niet op komen dagen)quote:Op maandag 8 december 2008 06:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
Volgensmij zit er 1000 man aangezien er altijd iemand mee is met degene die mee doet.
Lol. Alsof een computer niet zulke berekingen kan maken?quote:Op zondag 7 december 2008 23:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Mensen vullen die bedragen in. Anders had ie 160 moeten krijgen voor zn laatste bod. Ze houden t idd kunstmatig laag
Theoretische gezien heeft een aap even veel kans 5 miljoen te winnen.quote:Op maandag 8 december 2008 23:47 schreef tong80 het volgende:
Ze zouden als experiment eens een aap zo'n spel moeten laten spelen en kijken wat ie wint
Een knop invoeren of ie door wil of nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:26 schreef sander89 het volgende:
[..]
Theoretische gezien heeft een aap even veel kans 5 miljoen te winnen.
Gewoon elke koffer iets lekker doen, eerst koffer die hij kiest is voor zich zelf en dan een hele afval race.
Alleen stoppen door een bod van een bank word lastig.
http://endemol.nl/Organisatie/default.aspx?fID=6365&rID=2631quote:Miljoenenjacht: risico’s bij verlies, behoudendheid bij winst
Mensen die veel geld verliezen nemen enorme risico’s om het tij te keren. Dat concludeert Thierry Post, hoogleraar financiële economie van de City University in Londen, die samen met enkele mede-onderzoekers zo’n tweeduizend uitzendingen van Miljonenenjacht in binnen- en buitenland heeft geanalyseerd.
De Miljoenenjacht-shows, die in tachtig landen op televisie worden uitgezonden, waren voor het onderzoeksteam een prachtige proeftuin om research te doen naar de risicobereidheid van mensen. Belangrijkste conclusie uit het onderzoek is dat de Miljoenenjacht-deelnemers geen calculerende rekenmachines zijn, maar zich laten leiden door emotie.
Het team van Post vond een duidelijk patroon in de keuzes van de kandidaten. Als zij geld verliezen en er bestaat nog een kans om het tij te keren, dan zijn zij bereid extra risico te nemen. Het extra risico kan dan weer leiden tot extra verliezen en zo kan volgens Post een neerwaartse spiraal ontstaan.
Als het verlies echter onomkeerbaar is zullen de kandidaten daarin berusten en verdere risico’s vermijden, concludeert Post. Dat geldt ook omgekeerd: een kandidaat die op winst staat maar nog steeds kans heeft om flink terug te vallen zal zich behoudender opstellen.
Over het gokverschil tussen mannen en vrouwen durft Post geen uitspraken te doen. “Bij de show is er doorgaans een partner die vanuit het publiek raad geeft. Je kunt dus nooit onderzoeken of er verschil bestaat. Wellicht kan dat als je een show hebt waaraan alleen homo- en lesbostellen meedoen.’’
Bij het bekijken van de beelden is Post ook nog wat anders opgevallen: “Amerikanen zijn veel uitbundiger dan Zwitsers. Amerikanen gaan helemaal los in de show, zijn hyperactief en maken soms een radslag, terwijl in Zwitserland Miljoenenjacht best saai is. Iedereen zit netjes op een stoel. Nederlanders zitten ertussenin.’’
En is dat een pukkel daar linksonder naast d'r kin?quote:Op zondag 14 december 2008 22:31 schreef Adelante het volgende:
gelukkig wel een blond mokkel met ketting met naam d'r op
Dat is toch nooit zo? Je kunt op elk moment nog meer verdienen dan het actuele bod, dus het tij is altijd nog te keren.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:33 schreef Tabloid het volgende:
[Als zij geld verliezen en er bestaat nog een kans om het tij te keren, dan zijn zij bereid extra risico te nemen.
Als het verlies echter onomkeerbaar is zullen de kandidaten daarin berusten en verdere risico’s vermijden, concludeert Post.
hij is zelfs een keer met 10 euro moeten aanbellen andersquote:Op zondag 14 december 2008 22:44 schreef John.Milton het volgende:
Het wordt ook een beetje pijnlijk om te presenteren zo. Het leukste moet straks nog komen, dan komt Winston met een cheque van 85 euro bij mensen thuis.
Ooit heeft ie 10 euro uit moeten reiken... Had ie gewoon contant gegevenquote:Op zondag 14 december 2008 22:44 schreef John.Milton het volgende:
Het wordt ook een beetje pijnlijk om te presenteren zo. Het leukste moet straks nog komen, dan komt Winston met een cheque van 85 euro bij mensen thuis.
Nog mooier is het dan als de mensen niet hebben gekeken en heel wat verwachtenquote:Op zondag 14 december 2008 22:44 schreef John.Milton het volgende:
dit was de ultiemequote:Op zondag 14 december 2008 22:45 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ooit heeft ie 10 euro uit moeten reiken... Had ie gewoon contant gegeven
Dit is btw echt een-uitzending
quote:Op zondag 14 december 2008 22:45 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ooit heeft ie 10 euro uit moeten reiken... Had ie gewoon contant gegeven
Precies, zij was gewoon echt dom en ik wenste haar ook die 500 euro toe. Zóveel kansen gehad om er mooi uit te komen, en dan met 500 naar huis. Domme koe. Voor deze man en zn vrouw vind ik het -tot nu toe- wel kut inderdaad.quote:
Deze had ik ook wel wat meer gegund.quote:Op zondag 14 december 2008 22:46 schreef SjonLok het volgende:
ik vind 't wel lullig voor die jongen en zijn vrouw.
Soms heb je van die kandidaten die echt irri zijn, en waarvan ik hoop dat ze verliezen. Maar hun gun ik 't wel, dus vind ik 't wel lullig.
Ik hoop 'tquote:Op zondag 14 december 2008 22:51 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Nu stoppen en dan 300.000 in je koffer hebben
Ja, daar wordt altijd heel spannend over gedaan, maar het maakt echt helemaal geen drol uit welke koffer je kiest en ook niet welk bedrag degene die 'm open moet maken noemt.:')quote:Op zondag 14 december 2008 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat die homo niet weet welke koffer hij moet kiezen. Pak er gewoon 1 lul.
precies, dan kan de hele show overnieuw.quote:Op zondag 14 december 2008 22:52 schreef Palmboom313 het volgende:
En weet je wat nu grappig zou zijn als hij 500K in de koffer heeft
quote:Op zondag 14 december 2008 22:52 schreef Palmboom313 het volgende:
En weet je wat nu grappig zou zijn als hij 300K in de koffer heeft
quote:Op zondag 14 december 2008 22:52 schreef SjonLok het volgende:
[..]
precies, dan kan de hele show overnieuw.
quote:Op zondag 14 december 2008 22:52 schreef Arcee het volgende:
Ja, daar wordt altijd heel spannend over gedaan, maar het maakt echt helemaal geen drol uit welke koffer je kiest en ook niet welk bedrag degene die 'm open moet maken noemt.:')
Ik had nog de hoop dat er met wat geld die kinderen nog kunnen gaan studeren ofzo, maar dat zit er nu ook niet inquote:Op zondag 14 december 2008 22:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind het een beetje suffe lul. En bij haar zit ik continue naar die pukkel te staren. Dus ik zit niet echt met tranen in mijn ogen.
Als je er maar een goed gevoel bij hebt. Tochquote:Op zondag 14 december 2008 22:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, daar wordt altijd heel spannend over gedaan, maar het maakt echt helemaal geen drol uit welke koffer je kiest en ook niet welk bedrag degene die 'm open moet maken noemt.:')
Beau doet dat 5 dagen in de week met die dozenshow.quote:Op zondag 14 december 2008 22:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je er maar een goed gevoel bij hebt. Toch?!
Ach, ze proberen van een simpel spel toch nog iets leuks te maken, e ik vind dat het Linda altijd wel goed lukt. Die weet zelf net zo goed dat ze uit haar nek staat te kletsen.
Ik vraag me nou ook serieus af wat ze doen bij Deal or no Deal (want dat is niet live) als je gewoon bij 1 begint en ze rustig allemaal op volgorde afwerkt. Iedereen met zn systeem altijd 'ja dat is de geboortedag van mn moeder gedeeld door 2, want ze was tweeling'.quote:Op zondag 14 december 2008 22:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik kan me bijna niet voorstellen dat iemand zo dom is... Je zou bijna denken dat ze gewoon ongelofelijk in de schulden zat en gewoon heel veel geld nodig had om die af te betalen.quote:Op zondag 14 december 2008 22:49 schreef Daverz het volgende:
[..]
Precies, zij was gewoon echt dom en ik wenste haar ook die 500 euro toe. Zóveel kansen gehad om er mooi uit te komen, en dan met 500 naar huis. Domme koe. Voor deze man en zn vrouw vind ik het -tot nu toe- wel kut inderdaad.
Het mooie was dat het zo'n bijstandsmoeder was, die met dat 88.000 euro-bod op het laatst echt gigantisch veel kon doen (en iedereen eigenlijk...)
Idd, die pukkel irriteert me ook. En die gast is ook suf. Mooi dat ie niks heeft. En hopelijk zit die 3 ton in zn kofferquote:Op zondag 14 december 2008 22:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind het een beetje suffe lul. En bij haar zit ik continue naar die pukkel te staren. Dus ik zit niet echt met tranen in mijn ogen.
Ja logisch he, als alle hoge eruit zijn.quote:Op zondag 14 december 2008 23:03 schreef Mr.Houdoe het volgende:
En nu vliegen de bedragen uit het linkerrijtje![]()
En dat was voor de deal niet zo?quote:Op zondag 14 december 2008 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja logisch he, als alle hoge eruit zijn.
Jawel, heb ik gezegd van niet dan?quote:Op zondag 14 december 2008 23:05 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
En dat was voor de deal niet zo?
Nee, maar je zei dat het logisch was... Terwijl daarvoor alles niet-logisch verliep was het juist leuk dat het nu ineens wel logisch ging lopen...quote:Op zondag 14 december 2008 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jawel, heb ik gezegd van niet dan?
quote:Op zondag 14 december 2008 22:52 schreef Palmboom313 het volgende:
En weet je wat nu grappig zou zijn als hij 300K in de koffer heeft
quote:Op zondag 14 december 2008 22:51 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Nu stoppen en dan 300.000 in je koffer hebben
Nou ja, de kans dat je lage bedragen ging trekken werd natuurlijk steeds groter. Maar ik zou ook die 16K gepakt hebben ongeacht de logica.quote:Op zondag 14 december 2008 23:07 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nee, maar je zei dat het logisch was... Terwijl daarvoor alles niet-logisch verliep was het juist leuk dat het nu ineens wel logisch ging lopen...
Waren geen mensen om sympathie mee te hebben. Dooe lullen. Maar toch 16000 euro.quote:Op zondag 14 december 2008 23:11 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat een dom wijf zeggellukig winnen ze maar 16000
Ik had dit stel ook zeker meer gegundquote:Op zondag 14 december 2008 22:46 schreef SjonLok het volgende:
ik vind 't wel lullig voor die jongen en zijn vrouw.
Soms heb je van die kandidaten die echt irri zijn, en waarvan ik hoop dat ze verliezen. Maar hun gun ik 't wel, dus vind ik 't wel lullig.
Ik niet.quote:Op maandag 15 december 2008 01:09 schreef Elfletterig het volgende:
Zijn er meer mensen hier die vooraf een koffer gokken? En komt jullie gok wel eens uit?
Ik had 3 in gedachten, zat niet veel in wel?quote:Op maandag 15 december 2008 01:22 schreef Kidney_Bean het volgende:
ik doe dat ook altijd voor de grapen had 12 deze keer, daar zat ook één van de miljoenen in.
Komt zo'n 1 op de 26 keer uitquote:Op maandag 15 december 2008 01:09 schreef Elfletterig het volgende:
Sneu werk voor de finalist. Hij had wel extreem veel pech. Nou ja: 16.000 euro is altijd nog beter dan niks.
Ik had trouwens koffer 8 als ingeving vooraf, voor de 5 miljoen. Bleek in koffer 18 te zitten, terwijl er in 8 toch ook 2,5 miljoen zat. Redelijke gok dus
Zijn er meer mensen hier die vooraf een koffer gokken? En komt jullie gok wel eens uit?
quote:Op zondag 21 december 2008 22:51 schreef SigmundFreud het volgende:
Als ze de 5 miljoen eruithaalt dan is het al snel einde oefening. Maar het is een gokker, klaarblijkelijk.
[edit] En een goede ook [/edit]
Nou!quote:
Kachel in?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |