Waren geen mensen om sympathie mee te hebben. Dooe lullen. Maar toch 16000 euro.quote:Op zondag 14 december 2008 23:11 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat een dom wijf zeggellukig winnen ze maar 16000
Ik had dit stel ook zeker meer gegundquote:Op zondag 14 december 2008 22:46 schreef SjonLok het volgende:
ik vind 't wel lullig voor die jongen en zijn vrouw.
Soms heb je van die kandidaten die echt irri zijn, en waarvan ik hoop dat ze verliezen. Maar hun gun ik 't wel, dus vind ik 't wel lullig.
Ik niet.quote:Op maandag 15 december 2008 01:09 schreef Elfletterig het volgende:
Zijn er meer mensen hier die vooraf een koffer gokken? En komt jullie gok wel eens uit?
Ik had 3 in gedachten, zat niet veel in wel?quote:Op maandag 15 december 2008 01:22 schreef Kidney_Bean het volgende:
ik doe dat ook altijd voor de grapen had 12 deze keer, daar zat ook één van de miljoenen in.
Komt zo'n 1 op de 26 keer uitquote:Op maandag 15 december 2008 01:09 schreef Elfletterig het volgende:
Sneu werk voor de finalist. Hij had wel extreem veel pech. Nou ja: 16.000 euro is altijd nog beter dan niks.
Ik had trouwens koffer 8 als ingeving vooraf, voor de 5 miljoen. Bleek in koffer 18 te zitten, terwijl er in 8 toch ook 2,5 miljoen zat. Redelijke gok dus
Zijn er meer mensen hier die vooraf een koffer gokken? En komt jullie gok wel eens uit?
quote:Op zondag 21 december 2008 22:51 schreef SigmundFreud het volgende:
Als ze de 5 miljoen eruithaalt dan is het al snel einde oefening. Maar het is een gokker, klaarblijkelijk.
[edit] En een goede ook [/edit]
Nou!quote:
Kachel in?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |