hij is zelfs een keer met 10 euro moeten aanbellen andersquote:Op zondag 14 december 2008 22:44 schreef John.Milton het volgende:
Het wordt ook een beetje pijnlijk om te presenteren zo. Het leukste moet straks nog komen, dan komt Winston met een cheque van 85 euro bij mensen thuis.
Ooit heeft ie 10 euro uit moeten reiken... Had ie gewoon contant gegevenquote:Op zondag 14 december 2008 22:44 schreef John.Milton het volgende:
Het wordt ook een beetje pijnlijk om te presenteren zo. Het leukste moet straks nog komen, dan komt Winston met een cheque van 85 euro bij mensen thuis.
Nog mooier is het dan als de mensen niet hebben gekeken en heel wat verwachtenquote:Op zondag 14 december 2008 22:44 schreef John.Milton het volgende:
dit was de ultiemequote:Op zondag 14 december 2008 22:45 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ooit heeft ie 10 euro uit moeten reiken... Had ie gewoon contant gegeven
Dit is btw echt een-uitzending
quote:Op zondag 14 december 2008 22:45 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ooit heeft ie 10 euro uit moeten reiken... Had ie gewoon contant gegeven
Precies, zij was gewoon echt dom en ik wenste haar ook die 500 euro toe. Zóveel kansen gehad om er mooi uit te komen, en dan met 500 naar huis. Domme koe. Voor deze man en zn vrouw vind ik het -tot nu toe- wel kut inderdaad.quote:
Deze had ik ook wel wat meer gegund.quote:Op zondag 14 december 2008 22:46 schreef SjonLok het volgende:
ik vind 't wel lullig voor die jongen en zijn vrouw.
Soms heb je van die kandidaten die echt irri zijn, en waarvan ik hoop dat ze verliezen. Maar hun gun ik 't wel, dus vind ik 't wel lullig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |