Ik hoop 'tquote:Op zondag 14 december 2008 22:51 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Nu stoppen en dan 300.000 in je koffer hebben
Ja, daar wordt altijd heel spannend over gedaan, maar het maakt echt helemaal geen drol uit welke koffer je kiest en ook niet welk bedrag degene die 'm open moet maken noemt.:')quote:Op zondag 14 december 2008 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat die homo niet weet welke koffer hij moet kiezen. Pak er gewoon 1 lul.
precies, dan kan de hele show overnieuw.quote:Op zondag 14 december 2008 22:52 schreef Palmboom313 het volgende:
En weet je wat nu grappig zou zijn als hij 500K in de koffer heeft
quote:Op zondag 14 december 2008 22:52 schreef Palmboom313 het volgende:
En weet je wat nu grappig zou zijn als hij 300K in de koffer heeft
quote:Op zondag 14 december 2008 22:52 schreef SjonLok het volgende:
[..]
precies, dan kan de hele show overnieuw.
quote:Op zondag 14 december 2008 22:52 schreef Arcee het volgende:
Ja, daar wordt altijd heel spannend over gedaan, maar het maakt echt helemaal geen drol uit welke koffer je kiest en ook niet welk bedrag degene die 'm open moet maken noemt.:')
Ik had nog de hoop dat er met wat geld die kinderen nog kunnen gaan studeren ofzo, maar dat zit er nu ook niet inquote:Op zondag 14 december 2008 22:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind het een beetje suffe lul. En bij haar zit ik continue naar die pukkel te staren. Dus ik zit niet echt met tranen in mijn ogen.
Als je er maar een goed gevoel bij hebt. Tochquote:Op zondag 14 december 2008 22:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, daar wordt altijd heel spannend over gedaan, maar het maakt echt helemaal geen drol uit welke koffer je kiest en ook niet welk bedrag degene die 'm open moet maken noemt.:')
Beau doet dat 5 dagen in de week met die dozenshow.quote:Op zondag 14 december 2008 22:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je er maar een goed gevoel bij hebt. Toch?!
Ach, ze proberen van een simpel spel toch nog iets leuks te maken, e ik vind dat het Linda altijd wel goed lukt. Die weet zelf net zo goed dat ze uit haar nek staat te kletsen.
Ik vraag me nou ook serieus af wat ze doen bij Deal or no Deal (want dat is niet live) als je gewoon bij 1 begint en ze rustig allemaal op volgorde afwerkt. Iedereen met zn systeem altijd 'ja dat is de geboortedag van mn moeder gedeeld door 2, want ze was tweeling'.quote:Op zondag 14 december 2008 22:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik kan me bijna niet voorstellen dat iemand zo dom is... Je zou bijna denken dat ze gewoon ongelofelijk in de schulden zat en gewoon heel veel geld nodig had om die af te betalen.quote:Op zondag 14 december 2008 22:49 schreef Daverz het volgende:
[..]
Precies, zij was gewoon echt dom en ik wenste haar ook die 500 euro toe. Zóveel kansen gehad om er mooi uit te komen, en dan met 500 naar huis. Domme koe. Voor deze man en zn vrouw vind ik het -tot nu toe- wel kut inderdaad.
Het mooie was dat het zo'n bijstandsmoeder was, die met dat 88.000 euro-bod op het laatst echt gigantisch veel kon doen (en iedereen eigenlijk...)
Idd, die pukkel irriteert me ook. En die gast is ook suf. Mooi dat ie niks heeft. En hopelijk zit die 3 ton in zn kofferquote:Op zondag 14 december 2008 22:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind het een beetje suffe lul. En bij haar zit ik continue naar die pukkel te staren. Dus ik zit niet echt met tranen in mijn ogen.
Ja logisch he, als alle hoge eruit zijn.quote:Op zondag 14 december 2008 23:03 schreef Mr.Houdoe het volgende:
En nu vliegen de bedragen uit het linkerrijtje![]()
En dat was voor de deal niet zo?quote:Op zondag 14 december 2008 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja logisch he, als alle hoge eruit zijn.
Jawel, heb ik gezegd van niet dan?quote:Op zondag 14 december 2008 23:05 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
En dat was voor de deal niet zo?
Nee, maar je zei dat het logisch was... Terwijl daarvoor alles niet-logisch verliep was het juist leuk dat het nu ineens wel logisch ging lopen...quote:Op zondag 14 december 2008 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jawel, heb ik gezegd van niet dan?
quote:Op zondag 14 december 2008 22:52 schreef Palmboom313 het volgende:
En weet je wat nu grappig zou zijn als hij 300K in de koffer heeft
quote:Op zondag 14 december 2008 22:51 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Nu stoppen en dan 300.000 in je koffer hebben
Nou ja, de kans dat je lage bedragen ging trekken werd natuurlijk steeds groter. Maar ik zou ook die 16K gepakt hebben ongeacht de logica.quote:Op zondag 14 december 2008 23:07 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nee, maar je zei dat het logisch was... Terwijl daarvoor alles niet-logisch verliep was het juist leuk dat het nu ineens wel logisch ging lopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |