quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vandaag hebben we beelden van alledrie de podia. Er ontbreken echter enkele toestemmingen: Rage Against The Machine mag niks mee. Serj Tankian is hetzelfde verhaal. Van Roisin Murphy mogen we maar 1 nummer uitzenden. Maar het goede nieuws is dat we Metallica voor een belangrijk deel (minus vijf nummers) wel mogen uitzenden.
12.00 Kaiser Chiefs van gisteren
12.30 Fiction Plane
12.45 Patrick Watson
13.30 The Wombats (opnames)
14.15 terugblik zaterdag
14.30 Kate Nash
15.30 Racoon
16.15 The Hives (ovb)
17.15 Alanis Morissette
18.15 3 nummers Cavalera Conspiracy
18.30 Saybia
19.15 Queens of the Stone Age
20.15 Counting Crows (ovb)
21.15 Metallica
23.00 Roundup
Ik heb ze niet voorbij zien komen, dus ik denk dan dat ze het niet hebben uitgezonden.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:48 schreef Vital_Remains het volgende:
Hebben ze Cavalera Conspiracy nou niet uitgezonden? Of heb ik dat gemist?
Jammer, misschien draaien ze het om, leek me wel leuk om te zien.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb ze niet voorbij zien komen, dus ik denk dan dat ze het niet hebben uitgezonden.
Ik blijf het achterlijk vinden. Net alsof er mensen zijn die denken "ow wacht ik heb RATM nu op een streampje op m'n zolderkamer gezien, nu heeft het echt geen nut meer om ze live op een festival te zien"quote:Op zondag 1 juni 2008 18:58 schreef Vital_Remains het volgende:
En jammer dat ze Serj en RATM niet uitzenden
De presentatie is live (althans, de openings-presentatie net).quote:
Denk 't niet nee.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:33 schreef Luni het volgende:
Kut geen RATM, hebben ze helemaal geen toestemming gegeven om het uit te zenden, dus ook niet op 3VOOR12?
Metallica.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:35 schreef VoreG het volgende:
RATM wordt niet uitgezonden op ned3? Waarmee gaan ze dan het programma vullen?
Er is in de afgelopen dagen al genoeg opgenomen.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:35 schreef VoreG het volgende:
Metallica toch?quote:Op zondag 1 juni 2008 19:35 schreef VoreG het volgende:
quote:Op zondag 1 juni 2008 19:40 schreef Aoristus het volgende:
Ik heb het optreden van gister opgeslagen en op youtube gezet, voor de liefhebber:
e.v.
Hopelijk komt er nog wel wat van op Youtubequote:Op zondag 1 juni 2008 19:35 schreef VoreG het volgende:
quote:Op zondag 1 juni 2008 19:47 schreef Tourniquet het volgende:![]()
![]()
JUSTICE!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
(btw, "We are your family"?)
Ja, en achttien dikke gitaar cabinets en dan gaan ze house draaien. Was best kansloos allemaal.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:49 schreef Aoristus het volgende:
wat is dit voor bende, een paar housertjes met een kruis op het podium?
quote:Op zondag 1 juni 2008 19:49 schreef The_Dean het volgende:
QOTSA is live eigenlijk best wel te pruimen
Oh...quote:Op zondag 1 juni 2008 19:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja duh, maar dat stond er bij als titel op tv.
Ah kijk, een echte rockert.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, en achttien dikke gitaar cabinets en dan gaan ze house draaien. Was best kansloos allemaal.
bende?quote:Op zondag 1 juni 2008 19:49 schreef Aoristus het volgende:
quote:Justice is eng goed
Hoe iedereen onherroepelijk de gevarenzone in wordt getrokken
Geen gitaren, nauwelijks bewegingen, geen rookmachine, geen flessen sterke drank of rocktjikkies aan de zijkant van het podium en je toch de Pinkpopzaterdag toeëigenen. Dat is wat Justice doet. En misschien nog wel met een compleet vantevoren opgenomen set ook. Schending van de ijzeren rock-'n-roll-wetten? Ja, en deze twee jonge Fransen komen er glorieus mee weg.
CONCERT
Justice, Pinkpop Tent, zaterdag 31 mei 2008
MUZIEK
Volgens de eigen MySpace maken Xavier de Rosnay en Gaspard Auge Christian/Club-muziek. Ik weet niet of de gemiddelde zwarte kous zijn of haar kroost er vanavond bij had willen hebben. Nee wacht, dat weet ik wel: een dergelijk bezoek zou tot een directe verstoting of religieuze moord hebben geleid. Justice maakt schurende, krakende, maar ook uiterst intelligente en melodieuze dansmuziek, flink beïnvloed door de Franse filterdiscohistorie. Geen wonder, de heren komen uit het land van de camembert en appelcider. Waar genrepappa's Daft Punk hun grootste hits scoorden met prima zijstappen naar de discopop en zomerhouse, zeg maar de Côte d'Azur, daar begeeft Justice zich op de koude en harde grond van de dance, zeg: de dreigende Parijse banlieues.
PLUS
Kom op Dave, ga nu eens wat voor jezelf doen. Eerst volg je me naar de Eagles of Death Metal en nu moet je weer mee naar Justice. Je kunt niet de hele tijd aan mijn handje mee naar de goede concerten. Ik ga niet wachten tot kwart over 9 voordat ik even tijd voor mezelf heb. Ga nu maar vast inzingen ofzo. O, en als je dan toch gaat: neem even je artiestenvriendjes van Editors en Blood Red Shoes mee. Zij mogen dan klaar zijn, alle aandacht gaat nu even naar de leren jasjes achter het felle witte kruis. Nou vooruit nog even dan, maar dan ben je wel stil en erken je dat hier niet alleen een wereldwijde hippe dancehype acte de presence geeft, maar dat er daadwerkelijk iets fenomenaals plaatsvindt.
Waar op Lowlands 2007 de hits van de debuutplaat nog voornamelijk van kop tot staart langskwamen, is het vanavond een waar ctrl-x, ctrl-c, ctrl-v extravaganza. De schaduw van tijdgenoot en Justice-remixer Alexander Ridha aka Boys Noize hangt zo nu en dan boven de tent. Rosnay en Auge knippen en schaven namelijk op een voor hem typische wijze ongegeneerd in het eigen materiaal.
Persoonlijk hadden voor mij de vocaal ondersteunde nummers niet op het album gehoeven. Hoe knap de clip bij D.A.N.C.E. ook is gemaakt, na enkele luisterbeurten werd het nummer knap vervelend. Ook The Party en DVNO hadden prima zonder Uffie en Mehdi gekund. Echter, vanavond landen juist deze nummers prima in de set. Soms haast onherkenbaar of met compleet verknipte en herpitch'te vocalen wordt de betekenis veel duidelijker. En als je dan met Genesis, Phantom I en II, Stress, Waters Of Nazareth en vier nieuwe (aanzetten tot) nummers vaardig durft te spelen, kun je in deze stomende tent niet meer kapot.
Dus wat gebeurt er: de aanwezige jongens, meisjes, dames, heren en alles wat zich buiten deze hokjes begeeft versmelten in een spannend kolkende Bermudadriehoek. Een gevarenzone waar zweet, geil, alcohol, adrenaline, emotie en onvoorwaardelijke overgave de tent even doet zweven.
Wanneer tegen het einde van het optreden Klaxons' Atlantis To Interzone, Soulwax' remix van Phantom II en Simians Never Be Alone met elkaar in botsing worden gebracht is zelfs de laatste scepticus voor de bijl.
MIN
Verdien je minpunten wanneer je eigenhandig het collectieve geheugen van een menigte indoctrineert en meteen weer vernietigt? Wanneer je hoofdverantwoordelijke bent voor een sterke stijging van het percentage (onveilige) geslachtsgemeenschap, synthetisch dan wel lichaamseigen drugsgebruik en lichamelijke kortsluiting op Pinkpopcampings? Als je met z'n tweeën de halve dag-line-up doet twijfelen aan hun artistieke kwaliteiten? Minpunten voor oververhitting, uitdroging, spierpijn, hartkloppingen, zweetdampen, grootheidswaan, droogneukpraktijken of epileptische aanvallen?
CONCLUSIE
Nee! Dan verdien je een ongelubriceerde boomstamdikke veer in je anus. Bij deze.
CIJFER
10
Vet hè?quote:Op zondag 1 juni 2008 19:49 schreef Aoristus het volgende:
kansloze bedoeling iddquote:Op zondag 1 juni 2008 19:49 schreef Aoristus het volgende:
Pinkpop of de verslaggeving op radio en tv?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:12 schreef jmac het volgende:
Vinden jullie pinkpop trouwens niet tegenvallen dit jaar itt andere jaren?
Iemand zei dat ze zwanger was, maar ik geloof er niks van. Ze heeft gewoon te vroeg gepiekt.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:20 schreef FlashingLights het volgende:
Mijn god was is die Allanis dik geworden zeg ... die heeft der eigen laten gaan.
ze is mischien wel wat dikker geworden,maar ik vind haar er nu beter uitzien als een aantal jaren geledenquote:Op zondag 1 juni 2008 20:20 schreef FlashingLights het volgende:
Mijn god was is die Allanis dik geworden zeg ... die heeft der eigen laten gaan.
Verschillende site melden idd dat ze zwanger zou zijn. Paar maanden geleden was ze nog in de uitzending bij Paul de Leeuw en ik kan me niet herinneren dat ze toen ook zo vadsig was.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:21 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Iemand zei dat ze zwanger was, maar ik geloof er niks van. Ze heeft gewoon te vroeg gepiekt.
Vreselijkquote:Op zondag 1 juni 2008 20:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Verschillende site melden idd dat ze zwanger zou zijn. Paar maanden geleden was ze nog in de uitzending bij Paul de Leeuw en ik kan me niet herinneren dat ze toen ook zo vadsig was.
Haha ... slecht geheugen of slechte smaak.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:24 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ze is mischien wel wat dikker geworden,maar ik vind haar er nu beter uitzien als een aantal jaren geleden
Alanis is God!quote:Op zondag 1 juni 2008 20:24 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik vind dit echt verschrikkelijk, Alanis...
Zowel op Ned 3 en 3voor12 is het tijd voor een mute momentje...quote:Op zondag 1 juni 2008 20:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh nee, Counting Crows.
quote:Op zondag 1 juni 2008 20:27 schreef Simpleton het volgende:
Mocht ze inderdaad zwanger zijn, dan lijkt mij dit een typisch gevalletje "reet-ligging"...
Ik dacht zo. Als mijn kleding niet past, doe ik het niet aan...quote:Op zondag 1 juni 2008 20:24 schreef DrDentz het volgende:
ik herken Alanis Morrissette niet !
allebij nietquote:Op zondag 1 juni 2008 20:27 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Haha ... slecht geheugen of slechte smaak.
Hmm, hij werkt hier eigenlijk perfect. Best gaaf dat ze dit nu via Internet uit weten te zenden, Nederlandse TV-zenders kan ik hier nl. niet bekijken.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:48 schreef Xrenity het volgende:
Wel jammer dat die internet stream behoorlijk uit sync loopt.
Gelukkig, de mute mag eraf...quote:Op zondag 1 juni 2008 20:37 schreef Toad het volgende:
Daar zijn Editors, Liefste.
Zo kom ik nooit toe aan wat ik moest doen.
Eindelijk! De herinneringen komen weer boven aan het lieftallige meisje dat achter ons helemaal uit haar dak ging omdat we voor haar schoven. Als het een FOK!ster is, bij deze: Sorryquote:Op zondag 1 juni 2008 20:37 schreef Toad het volgende:
Daar zijn Editors, Liefste.
Zo kom ik nooit toe aan wat ik moest doen.
quote:Op zondag 1 juni 2008 20:41 schreef The_Dean het volgende:
Alanis More-gezet.
Ook flauw, sorry. Vond het haar ook prima doen hoor.
Tijd om over te schakelen dus van een multi platinum selling artist naar iets waar niemand van gehoord heeft.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:44 schreef iuvenis het volgende:
Eindelijk die Morisette uit het beeld, en nu lekker luisteren naar 'Editors'...
Ja.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:46 schreef rubbereend het volgende:
hoorde ik daar nou echt bij de Editors "ens zwei drei?
Ik verstond gisteren "één, twee, drie, vier", maar nu hoor ik ook dat ie in het Duits telde. Pluspuntje bij deze dus omgezet in een minpuntje. Maar goed, het gaat om puntjes.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:46 schreef rubbereend het volgende:
hoorde ik daar nou echt bij de Editors "ens zwei drei?
Niemand kent Editors?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:46 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Tijd om over te schakelen dus van een multi platinum selling artist naar iets waar niemand van gehoord heeft.
Hij kent het niet, dus niemand kent het...quote:Op zondag 1 juni 2008 20:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ja, hij heeft er verstand van inderdaad.
Dit is ironisch bedoeld, right?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:57 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Er zullen weinig zijn die waardering op kunnen brengen voor zon bandje.
Inderdaad, geweldig nummerquote:Op zondag 1 juni 2008 20:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Round Here![]()
![]()
.
Blijft 't mooiste nummer van CC. Vooral in 10/15 minuten durende uitvoeringen.
quote:Op zondag 1 juni 2008 21:01 schreef boskameel het volgende:
[..]
Inderdaad, geweldig nummer. Een van de beste.
Met nummers van Moloko krijg je het publiek tenminste een beetje op gangquote:Op zondag 1 juni 2008 20:56 schreef Horloge het volgende:
Waarom doet Roisin nummers van Moloko. Vindt ze d'r nieuwe werk niet goed genoeg om een heel optreden mee te vullen?
Nee, hoezo ... ze kunnen beter Alanis nog een keer dezelfde liedjes laten zingen daar hebben nog meer mensen plezier aan. Maar goed de Counting Crows dus ...quote:
Sommige nummersquote:Op zondag 1 juni 2008 21:02 schreef DrDentz het volgende:
Dus dit vinden sommige mensen serieus goede muziek zeg maar
homo'squote:Op zondag 1 juni 2008 21:04 schreef DrDentz het volgende:
Waarom hebben sommigen daar een roze hoedje op en sommigen niet
quote:Op zondag 1 juni 2008 20:57 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Er zullen weinig zijn die waardering op kunnen brengen voor zon bandje.
hilarische opmerking jmac.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:14 schreef jmac het volgende:
[..]
Klopt. Jij hoort na sesamstraat ook al in bed te liggen
Het gebruikelijke gezeik met rechten. Sommige bands (of beter gezegd: het management van die bands) geven geen toestemming voor uitzending, of willen na het optreden eerst zelf de opnames goedkeuren.quote:
"RATM heeft geen geld meer, en zijn nu aan hun 2de run bezig om veel geld te verdienen. Ze willen daarom geen beelden vrijgeven waar ze zelf niets aan verdienen", aldus die vpro-dude.quote:
Gezeur.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het gebruikelijke gezeik met rechten. Sommige bands (of beter gezegd: het management van die bands) geven geen toestemming voor uitzending, of willen na het optreden eerst zelf de opnames goedkeuren.
Als geld de reden is dat ze weer bij elkaar zijn, vind ik het ineens niet meer zo erg dat ik er niet bij ben.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:20 schreef jmac het volgende:
[..]
"RATM heeft geen geld meer, en zijn nu aan hun 2de run bezig om veel geld te verdienen. Ze willen daarom geen beelden vrijgeven waar ze zelf niets aan verdienen", aldus die vpro-dude.
Commercie.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:20 schreef jmac het volgende:
[..]
"RATM heeft geen geld meer, en zijn nu aan hun 2de run bezig om veel geld te verdienen. Ze willen daarom geen beelden vrijgeven waar ze zelf niets aan verdienen", aldus die vpro-dude.
quote:Op zondag 1 juni 2008 21:20 schreef jmac het volgende:
[..]
Dit is wel relaxed, lekker meelurken en dan ook nog posten op fok!...quote:Op zondag 1 juni 2008 21:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gezeur.Toch maar zorgen dat ik volgend jaar wel een kaartje koop ipv op internet mee zitten lurken.
Zal zeker wel een rol hebben gespeeld. Of het ook DE reden is betwijfel ik. Maar ik denk wel dat ze weer een potje moeten opbouwen.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als geld de reden is dat ze weer bij elkaar zijn, vind ik het ineens niet meer zo erg dat ik er niet bij ben.
Ach ja, dit zit inderdaad ook best lekker. En hier heb ik teminste lekker makkelijk HJ bij de hand.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:23 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Dit is wel relaxed, lekker meelurken en dan ook nog posten op fok!...
Ze moeten ook zoiets gaan uitvinden voor graspop, maar daar ga ik gelukkig toch al naar toe...
ja,moet eerlijk zeggen dat ik ze niet kende,maar klinkt erg leukquote:Op zondag 1 juni 2008 21:33 schreef evert het volgende:
voicst is echt geweldig
ik wist niet dat dat leden van Sepultura warenquote:
komt dat ook gewoon op ned 3 ?quote:Op zondag 1 juni 2008 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Net ingeschakeld, wachten op Metallica.
De live stream heeft nu Metallica en dat ziet er hier prima uit.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:29 schreef monco13 het volgende:
iemand een idee waarom ik de metallica stream die nu uitgezonden wordt niet kan volgen op de 3voor12 site? of ben ik de enige?
die doet het niet bij mijquote:Op zondag 1 juni 2008 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Metallica: http://3voor12.vpro.nl/speler/tv/11998947
Paar nummers gezien. Ze spelen erg (te) strak. Het is helaas het publiek niet voor.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:42 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
De live stream heeft nu Metallica en dat ziet er hier prima uit.
Probeer het dan eens direct via http://switch.streamgate.nl/cgi-bin/streamswitch?streamid=62&a=.asx en als dat ook niet werkt mms://livemedia.omroep.nl/vpro3voor12tvcentral-bbquote:
http://3voor12.vpro.nl/ en dan zelf ff klikken en proberen. Andere browser proberen, bij mij rockt 't de pan uitquote:
die laatste doet hetquote:Op zondag 1 juni 2008 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Probeer het dan eens direct via http://switch.streamgate.nl/cgi-bin/streamswitch?streamid=62&a=.asx en als dat ook niet werkt mms://livemedia.omroep.nl/vpro3voor12tvcentral-bb
Dat vroeg hij ook nietquote:Op zondag 1 juni 2008 21:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
niet van Pinkpop hoor ik nog net zeggen.
kut,nou moet ik daar ook nog naar kijken,en ik wilde nog wel vroeg naar bed vandaagquote:
Het zelfde hierquote:Op zondag 1 juni 2008 21:59 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb zo'n spijt dat ik er niet naartoe ben,terwijl onze halve vriendengroep er wel zit![]()
ik moest keuzes maken ivm geldquote:Op zondag 1 juni 2008 22:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het zelfde hierMaar dat krijg je als je baas je eerst geen vrij geeft...
quote:Op zondag 1 juni 2008 22:10 schreef Marc63 het volgende:
Zouden ze The Long Way nog laten zien?
Ik ben met hetzelfde bezig, De hele dag met de mute knop in de handen gezeten en nu komt alles tegelijk....quote:Op zondag 1 juni 2008 22:13 schreef Cee het volgende:
Ik zit potdorie steeds te ping-pongen van 3voor12 naar NL3 en mis dan steeds de dingen die ik wil zien.
Even het geduld van de buren testenquote:
The Long Wayquote:Op zondag 1 juni 2008 22:27 schreef -chefke- het volgende:
iemand enig idee hoe het laatste nummer dat moke deed @ tv?
wat een kippevel nummer.
Hm, ja zal dan wel aan mij liggen. Maar die bas was anders, ik zweer je!quote:Op zondag 1 juni 2008 22:24 schreef Horloge het volgende:
You think I ain't worth a dollar, but I feel like a millionaire?
;D. Ik heb er een paar, zo midden in het appartementencomplexquote:Op zondag 1 juni 2008 22:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Even het geduld van de buren testen![]()
Ja iddquote:Op zondag 1 juni 2008 22:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind die beelden van de massa die uit zijn dak gaat het tofst om te zien
Ik woon ook middenin, links zijn ze weg...quote:Op zondag 1 juni 2008 22:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
;D. Ik heb er een paar, zo midden in het appartementencomplex.
Zoals altijd: Iets anders dan de massaquote:Op zondag 1 juni 2008 22:37 schreef Liefste. het volgende:
Wtf heeft zij aan.
Op 3voor12 niet hoorquote:Op zondag 1 juni 2008 22:35 schreef Litton-Lane het volgende:
WTF
Echt zo mooi stukje van Metallica - one en dan schakelt het ineens over...
"Oohh ik ben alto en ik ga huilen!"quote:Op zondag 1 juni 2008 22:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zoals altijd: Iets anders dan de massa
Idd, heerlijk nummerquote:
Ik heb ze niet geuploadquote:Op zondag 1 juni 2008 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Idd, heerlijk nummer.
Thanx voor de links, maar waar heb je 't in hemelsnaam vandaan, radio?
Oh, zo zie ik het niet eigenlijk. Vind het wel gaaf zo.....quote:Op zondag 1 juni 2008 22:38 schreef Liefste. het volgende:
[..]
"Oohh ik ben alto en ik ga huilen!"
Je kan het ook overdrijven
Het verschil met Metallica kan niet groterquote:Op zondag 1 juni 2008 22:45 schreef Litton-Lane het volgende:
Tekstueel een mooi nummer van Pete Murray nu op Ned 3
Jawelquote:Op zondag 1 juni 2008 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het verschil met Metallica kan niet groter.
Das met Pinkpop bijna vaste prik, gelukkig.quote:
quote:Er waren tot zondagavond in totaal weliswaar 25 festivalgangers aangehouden, maar dat aantal valt in het niet bij het aantal bezoekers, zei een woordvoerder van de politie. De arrestanten zouden zich schuldig hebben gemaakt aan onder meer openbare dronkenschap of bezit van drugs, en twee van hen waren betrokken bij een vechtpartij.
Bartquote:Op zondag 1 juni 2008 23:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Rage against the machine. Briljant. Hoogtepunt van het weekend is justice. Nu brak en in de trein. Gaat nog een lange reis worden.
ik heb jou in een waas voorbij zien komen op het terrein. Klopt toch? :pquote:
Ja! Ik zei nog 'HOI BART!'quote:Op zondag 1 juni 2008 23:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ik heb jou in een waas voorbij zien komen op het terrein. Klopt toch? :p
WAT? !!!quote:Op zondag 1 juni 2008 23:18 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
!!
Mag je niet eens zuipen op een festival ?!
ik was sowieso ver heen. Maar goed volgende keer kan je me gewoon bespringen hoor. Vandaag nog even met chris en aanhang gestaan. Maar goed, ik ben blij dat ik weer naar huis ga.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:26 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Ja! Ik zei nog 'HOI BART!'
Jij was met allemaal enge oude mannen
Hmmm, het wordt onderhand wel vergane glorie.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:47 schreef Aoristus het volgende:
Giel houdt niet van MetallicaDat had ik niet zien aankomen..
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:45 schreef Toad het volgende:
3voor12 over Racoon:
Een 0 voor spanning en een 10 voor saaiheid: 5
SSSSSTERRRRRRUFFFFF !quote:Op zondag 1 juni 2008 23:49 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Hmmm, het wordt onderhand wel vergane glorie.
Komop dat laatste album was om door de plee te spoelen ... noodgedwongen moesten ze oude nummers gaan spelen om het publiek tevreden te houden.quote:
Erg ondergewaardeerd nummer, trouwens.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:24 schreef Horloge het volgende:
You think I ain't worth a dollar, but I feel like a millionaire?
Mooi gemaakt inderdaad, en leuk om te zien dat er echt een PALLET mensen heeft meegewerkt aan het programma.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:05 schreef jmac het volgende:
Mooi eindfilmpje
wbquote:Op maandag 2 juni 2008 00:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ver weg is dat landgraaf eigenlijk. Die treinreis schiet maar niet opverder, tsja valt er nog te melden naast het hoogtepunt van justice, queens of the stoneage was weer erg degelijk strak. Verder weinig bijzonder weekend eigenlijk
Naar Amsterdam is dat vrij kut inderdaad, maar je bent er wel geweest. Was het de moeite waard?quote:Op maandag 2 juni 2008 00:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ver weg is dat landgraaf eigenlijk. Die treinreis schiet maar niet opverder, tsja valt er nog te melden naast het hoogtepunt van justice, queens of the stoneage was weer erg degelijk strak. Verder weinig bijzonder weekend eigenlijk
O fuck, dat is zeker nog 2 uur reizen en dat om half 1 des nachts. Misschien moet je wel over Rotterdam, dat is nog veel langer. Nu is wel je kans om dingen te doen die je normaal niet doet, zie je dat grietje schuin tegenover je?quote:Op maandag 2 juni 2008 00:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach, 9e editie voor mij en eentje die niet in het rijtje gaat als gedenkwaardig. Maar gewoon wel aardig, eerste twee avonden kon ik niet wachten dat ik weer naar huis kon. Kreeg het gevoel niet echt wat ik normaal bij festivals heb. Wie weer wat te verwend afgelopen jaren, misschien niet mijn weekend. Nu bij eindhoven dus heb nog wel even een ritje te gaan naar a'dam.
quote:Op maandag 2 juni 2008 00:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mooi gemaakt inderdaad, en leuk om te zien dat er echt een PALLET mensen heeft meegewerkt aan het programma.
Volgens mij was het vrij droog weer dit jaarquote:Op maandag 2 juni 2008 00:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach, 9e editie voor mij en eentje die niet in het rijtje gaat als gedenkwaardig. Maar gewoon wel aardig, eerste twee avonden kon ik niet wachten dat ik weer naar huis kon. Kreeg het gevoel niet echt wat ik normaal bij festivals heb. Wie weer wat te verwend afgelopen jaren, misschien niet mijn weekend. Nu bij eindhoven dus heb nog wel even een ritje te gaan naar a'dam.
dat soort dingen doe ik juist normaalquote:Op maandag 2 juni 2008 00:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
O fuck, dat is zeker nog 2 uur reizen en dat om half 1 des nachts. Misschien moet je wel over Rotterdam, dat is nog veel langer. Nu is wel je kans om dingen te doen die je normaal niet doet, zie je dat grietje schuin tegenover je?
Als het de moeite maar waard wasquote:Op maandag 2 juni 2008 00:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
dat soort dingen doe ik juist normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |