Hmmm, het wordt onderhand wel vergane glorie.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:47 schreef Aoristus het volgende:
Giel houdt niet van MetallicaDat had ik niet zien aankomen..
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:45 schreef Toad het volgende:
3voor12 over Racoon:
Een 0 voor spanning en een 10 voor saaiheid: 5
SSSSSTERRRRRRUFFFFF !quote:Op zondag 1 juni 2008 23:49 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Hmmm, het wordt onderhand wel vergane glorie.
Komop dat laatste album was om door de plee te spoelen ... noodgedwongen moesten ze oude nummers gaan spelen om het publiek tevreden te houden.quote:
Erg ondergewaardeerd nummer, trouwens.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:24 schreef Horloge het volgende:
You think I ain't worth a dollar, but I feel like a millionaire?
Mooi gemaakt inderdaad, en leuk om te zien dat er echt een PALLET mensen heeft meegewerkt aan het programma.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:05 schreef jmac het volgende:
Mooi eindfilmpje
wbquote:Op maandag 2 juni 2008 00:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ver weg is dat landgraaf eigenlijk. Die treinreis schiet maar niet opverder, tsja valt er nog te melden naast het hoogtepunt van justice, queens of the stoneage was weer erg degelijk strak. Verder weinig bijzonder weekend eigenlijk
Naar Amsterdam is dat vrij kut inderdaad, maar je bent er wel geweest. Was het de moeite waard?quote:Op maandag 2 juni 2008 00:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ver weg is dat landgraaf eigenlijk. Die treinreis schiet maar niet opverder, tsja valt er nog te melden naast het hoogtepunt van justice, queens of the stoneage was weer erg degelijk strak. Verder weinig bijzonder weekend eigenlijk
O fuck, dat is zeker nog 2 uur reizen en dat om half 1 des nachts. Misschien moet je wel over Rotterdam, dat is nog veel langer. Nu is wel je kans om dingen te doen die je normaal niet doet, zie je dat grietje schuin tegenover je?quote:Op maandag 2 juni 2008 00:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach, 9e editie voor mij en eentje die niet in het rijtje gaat als gedenkwaardig. Maar gewoon wel aardig, eerste twee avonden kon ik niet wachten dat ik weer naar huis kon. Kreeg het gevoel niet echt wat ik normaal bij festivals heb. Wie weer wat te verwend afgelopen jaren, misschien niet mijn weekend. Nu bij eindhoven dus heb nog wel even een ritje te gaan naar a'dam.
quote:Op maandag 2 juni 2008 00:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mooi gemaakt inderdaad, en leuk om te zien dat er echt een PALLET mensen heeft meegewerkt aan het programma.
Volgens mij was het vrij droog weer dit jaarquote:Op maandag 2 juni 2008 00:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach, 9e editie voor mij en eentje die niet in het rijtje gaat als gedenkwaardig. Maar gewoon wel aardig, eerste twee avonden kon ik niet wachten dat ik weer naar huis kon. Kreeg het gevoel niet echt wat ik normaal bij festivals heb. Wie weer wat te verwend afgelopen jaren, misschien niet mijn weekend. Nu bij eindhoven dus heb nog wel even een ritje te gaan naar a'dam.
dat soort dingen doe ik juist normaalquote:Op maandag 2 juni 2008 00:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
O fuck, dat is zeker nog 2 uur reizen en dat om half 1 des nachts. Misschien moet je wel over Rotterdam, dat is nog veel langer. Nu is wel je kans om dingen te doen die je normaal niet doet, zie je dat grietje schuin tegenover je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |