Verschillende site melden idd dat ze zwanger zou zijn. Paar maanden geleden was ze nog in de uitzending bij Paul de Leeuw en ik kan me niet herinneren dat ze toen ook zo vadsig was.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:21 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Iemand zei dat ze zwanger was, maar ik geloof er niks van. Ze heeft gewoon te vroeg gepiekt.
Vreselijkquote:Op zondag 1 juni 2008 20:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Verschillende site melden idd dat ze zwanger zou zijn. Paar maanden geleden was ze nog in de uitzending bij Paul de Leeuw en ik kan me niet herinneren dat ze toen ook zo vadsig was.
Haha ... slecht geheugen of slechte smaak.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:24 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ze is mischien wel wat dikker geworden,maar ik vind haar er nu beter uitzien als een aantal jaren geleden
Alanis is God!quote:Op zondag 1 juni 2008 20:24 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik vind dit echt verschrikkelijk, Alanis...
Zowel op Ned 3 en 3voor12 is het tijd voor een mute momentje...quote:Op zondag 1 juni 2008 20:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh nee, Counting Crows.
quote:Op zondag 1 juni 2008 20:27 schreef Simpleton het volgende:
Mocht ze inderdaad zwanger zijn, dan lijkt mij dit een typisch gevalletje "reet-ligging"...
Ik dacht zo. Als mijn kleding niet past, doe ik het niet aan...quote:Op zondag 1 juni 2008 20:24 schreef DrDentz het volgende:
ik herken Alanis Morrissette niet !
allebij nietquote:Op zondag 1 juni 2008 20:27 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Haha ... slecht geheugen of slechte smaak.
Hmm, hij werkt hier eigenlijk perfect. Best gaaf dat ze dit nu via Internet uit weten te zenden, Nederlandse TV-zenders kan ik hier nl. niet bekijken.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:48 schreef Xrenity het volgende:
Wel jammer dat die internet stream behoorlijk uit sync loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |