Het zelfde hierquote:Op zondag 1 juni 2008 21:59 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb zo'n spijt dat ik er niet naartoe ben,terwijl onze halve vriendengroep er wel zit![]()
ik moest keuzes maken ivm geldquote:Op zondag 1 juni 2008 22:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het zelfde hierMaar dat krijg je als je baas je eerst geen vrij geeft...
quote:Op zondag 1 juni 2008 22:10 schreef Marc63 het volgende:
Zouden ze The Long Way nog laten zien?
Ik ben met hetzelfde bezig, De hele dag met de mute knop in de handen gezeten en nu komt alles tegelijk....quote:Op zondag 1 juni 2008 22:13 schreef Cee het volgende:
Ik zit potdorie steeds te ping-pongen van 3voor12 naar NL3 en mis dan steeds de dingen die ik wil zien.
Even het geduld van de buren testenquote:
The Long Wayquote:Op zondag 1 juni 2008 22:27 schreef -chefke- het volgende:
iemand enig idee hoe het laatste nummer dat moke deed @ tv?
wat een kippevel nummer.
Hm, ja zal dan wel aan mij liggen. Maar die bas was anders, ik zweer je!quote:Op zondag 1 juni 2008 22:24 schreef Horloge het volgende:
You think I ain't worth a dollar, but I feel like a millionaire?
;D. Ik heb er een paar, zo midden in het appartementencomplexquote:Op zondag 1 juni 2008 22:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Even het geduld van de buren testen![]()
Ja iddquote:Op zondag 1 juni 2008 22:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind die beelden van de massa die uit zijn dak gaat het tofst om te zien
Ik woon ook middenin, links zijn ze weg...quote:Op zondag 1 juni 2008 22:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
;D. Ik heb er een paar, zo midden in het appartementencomplex.
Zoals altijd: Iets anders dan de massaquote:Op zondag 1 juni 2008 22:37 schreef Liefste. het volgende:
Wtf heeft zij aan.
Op 3voor12 niet hoorquote:Op zondag 1 juni 2008 22:35 schreef Litton-Lane het volgende:
WTF
Echt zo mooi stukje van Metallica - one en dan schakelt het ineens over...
"Oohh ik ben alto en ik ga huilen!"quote:Op zondag 1 juni 2008 22:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zoals altijd: Iets anders dan de massa
Idd, heerlijk nummerquote:
Ik heb ze niet geuploadquote:Op zondag 1 juni 2008 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Idd, heerlijk nummer.
Thanx voor de links, maar waar heb je 't in hemelsnaam vandaan, radio?
Oh, zo zie ik het niet eigenlijk. Vind het wel gaaf zo.....quote:Op zondag 1 juni 2008 22:38 schreef Liefste. het volgende:
[..]
"Oohh ik ben alto en ik ga huilen!"
Je kan het ook overdrijven
Het verschil met Metallica kan niet groterquote:Op zondag 1 juni 2008 22:45 schreef Litton-Lane het volgende:
Tekstueel een mooi nummer van Pete Murray nu op Ned 3
Jawelquote:Op zondag 1 juni 2008 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het verschil met Metallica kan niet groter.
Das met Pinkpop bijna vaste prik, gelukkig.quote:
quote:Er waren tot zondagavond in totaal weliswaar 25 festivalgangers aangehouden, maar dat aantal valt in het niet bij het aantal bezoekers, zei een woordvoerder van de politie. De arrestanten zouden zich schuldig hebben gemaakt aan onder meer openbare dronkenschap of bezit van drugs, en twee van hen waren betrokken bij een vechtpartij.
Bartquote:Op zondag 1 juni 2008 23:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Rage against the machine. Briljant. Hoogtepunt van het weekend is justice. Nu brak en in de trein. Gaat nog een lange reis worden.
ik heb jou in een waas voorbij zien komen op het terrein. Klopt toch? :pquote:
Ja! Ik zei nog 'HOI BART!'quote:Op zondag 1 juni 2008 23:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ik heb jou in een waas voorbij zien komen op het terrein. Klopt toch? :p
WAT? !!!quote:Op zondag 1 juni 2008 23:18 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
!!
Mag je niet eens zuipen op een festival ?!
ik was sowieso ver heen. Maar goed volgende keer kan je me gewoon bespringen hoor. Vandaag nog even met chris en aanhang gestaan. Maar goed, ik ben blij dat ik weer naar huis ga.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:26 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Ja! Ik zei nog 'HOI BART!'
Jij was met allemaal enge oude mannen
Hmmm, het wordt onderhand wel vergane glorie.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:47 schreef Aoristus het volgende:
Giel houdt niet van MetallicaDat had ik niet zien aankomen..
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:45 schreef Toad het volgende:
3voor12 over Racoon:
Een 0 voor spanning en een 10 voor saaiheid: 5
SSSSSTERRRRRRUFFFFF !quote:Op zondag 1 juni 2008 23:49 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Hmmm, het wordt onderhand wel vergane glorie.
Komop dat laatste album was om door de plee te spoelen ... noodgedwongen moesten ze oude nummers gaan spelen om het publiek tevreden te houden.quote:
Erg ondergewaardeerd nummer, trouwens.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:24 schreef Horloge het volgende:
You think I ain't worth a dollar, but I feel like a millionaire?
Mooi gemaakt inderdaad, en leuk om te zien dat er echt een PALLET mensen heeft meegewerkt aan het programma.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:05 schreef jmac het volgende:
Mooi eindfilmpje
wbquote:Op maandag 2 juni 2008 00:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ver weg is dat landgraaf eigenlijk. Die treinreis schiet maar niet opverder, tsja valt er nog te melden naast het hoogtepunt van justice, queens of the stoneage was weer erg degelijk strak. Verder weinig bijzonder weekend eigenlijk
Naar Amsterdam is dat vrij kut inderdaad, maar je bent er wel geweest. Was het de moeite waard?quote:Op maandag 2 juni 2008 00:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ver weg is dat landgraaf eigenlijk. Die treinreis schiet maar niet opverder, tsja valt er nog te melden naast het hoogtepunt van justice, queens of the stoneage was weer erg degelijk strak. Verder weinig bijzonder weekend eigenlijk
O fuck, dat is zeker nog 2 uur reizen en dat om half 1 des nachts. Misschien moet je wel over Rotterdam, dat is nog veel langer. Nu is wel je kans om dingen te doen die je normaal niet doet, zie je dat grietje schuin tegenover je?quote:Op maandag 2 juni 2008 00:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach, 9e editie voor mij en eentje die niet in het rijtje gaat als gedenkwaardig. Maar gewoon wel aardig, eerste twee avonden kon ik niet wachten dat ik weer naar huis kon. Kreeg het gevoel niet echt wat ik normaal bij festivals heb. Wie weer wat te verwend afgelopen jaren, misschien niet mijn weekend. Nu bij eindhoven dus heb nog wel even een ritje te gaan naar a'dam.
quote:Op maandag 2 juni 2008 00:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mooi gemaakt inderdaad, en leuk om te zien dat er echt een PALLET mensen heeft meegewerkt aan het programma.
Volgens mij was het vrij droog weer dit jaarquote:Op maandag 2 juni 2008 00:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach, 9e editie voor mij en eentje die niet in het rijtje gaat als gedenkwaardig. Maar gewoon wel aardig, eerste twee avonden kon ik niet wachten dat ik weer naar huis kon. Kreeg het gevoel niet echt wat ik normaal bij festivals heb. Wie weer wat te verwend afgelopen jaren, misschien niet mijn weekend. Nu bij eindhoven dus heb nog wel even een ritje te gaan naar a'dam.
dat soort dingen doe ik juist normaalquote:Op maandag 2 juni 2008 00:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
O fuck, dat is zeker nog 2 uur reizen en dat om half 1 des nachts. Misschien moet je wel over Rotterdam, dat is nog veel langer. Nu is wel je kans om dingen te doen die je normaal niet doet, zie je dat grietje schuin tegenover je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |