Gelukkig, de mute mag eraf...quote:Op zondag 1 juni 2008 20:37 schreef Toad het volgende:
Daar zijn Editors, Liefste.
Zo kom ik nooit toe aan wat ik moest doen.
Eindelijk! De herinneringen komen weer boven aan het lieftallige meisje dat achter ons helemaal uit haar dak ging omdat we voor haar schoven. Als het een FOK!ster is, bij deze: Sorryquote:Op zondag 1 juni 2008 20:37 schreef Toad het volgende:
Daar zijn Editors, Liefste.
Zo kom ik nooit toe aan wat ik moest doen.
quote:Op zondag 1 juni 2008 20:41 schreef The_Dean het volgende:
Alanis More-gezet.
Ook flauw, sorry. Vond het haar ook prima doen hoor.
Tijd om over te schakelen dus van een multi platinum selling artist naar iets waar niemand van gehoord heeft.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:44 schreef iuvenis het volgende:
Eindelijk die Morisette uit het beeld, en nu lekker luisteren naar 'Editors'...
Ja.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:46 schreef rubbereend het volgende:
hoorde ik daar nou echt bij de Editors "ens zwei drei?
Ik verstond gisteren "één, twee, drie, vier", maar nu hoor ik ook dat ie in het Duits telde. Pluspuntje bij deze dus omgezet in een minpuntje. Maar goed, het gaat om puntjes.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:46 schreef rubbereend het volgende:
hoorde ik daar nou echt bij de Editors "ens zwei drei?
Niemand kent Editors?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:46 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Tijd om over te schakelen dus van een multi platinum selling artist naar iets waar niemand van gehoord heeft.
Hij kent het niet, dus niemand kent het...quote:Op zondag 1 juni 2008 20:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ja, hij heeft er verstand van inderdaad.
Dit is ironisch bedoeld, right?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:57 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Er zullen weinig zijn die waardering op kunnen brengen voor zon bandje.
Inderdaad, geweldig nummerquote:Op zondag 1 juni 2008 20:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Round Here![]()
![]()
.
Blijft 't mooiste nummer van CC. Vooral in 10/15 minuten durende uitvoeringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |