abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 juni 2008 @ 23:54:13 #221
3542 Gia
User under construction
pi_59188118
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Mensen gaan naar de kroeg om te ontspannen. Rokers roken daarbij. Het is geen werk of zo.
Er werken mensen.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 23:59:57 #222
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_59188270
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:54 schreef Gia het volgende:

[..]

Er werken mensen.
Die mogen ook roken. Daar zijn ze ook heel blij mee.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 7 juni 2008 @ 00:02:12 #223
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_59188327
De eigenlijke reden - waarom Nederlanders opeens massaal willen stoppen met roken -
is natuurlijk omdat ik niet meer rook.
...dass wir fliegen.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 00:49:01 #225
pi_59189401
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 00:08 schreef henkway het volgende:
roken is dom
Dom zijn is niet verboden.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_59191277
Toerde vorig jaar voor werk oa door Schotland. Staat voor de pub een menigte te roken, binnen helemaal leeg, rijen guiness op de bar. De barman vond er niks meer aan zei hij. Hij vertelde dat je voor roken bij de bushalte ook een flinke boete kon krijgen, dacht 150 pond oid. In Frankrijk kon je in een grote stad als Grenoble 's avonds maar op 2 punten ver uit het centrum sigaretten kopen. Collega's verdienden lekker bij met smokkelen van sigaretten. Alleen in Duitsland en dan vooral voormalig oostduitsland werd overal veel gerookt.

Rook zelf matig maar ik moet zeggen dat ik ook nauwelijks meer rookte. Doodat je het nergens kon doen en bijna nergens kon krijgen.
Jusqu'ici tout va bien...
  zaterdag 7 juni 2008 @ 08:40:41 #227
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_59192079
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 07:16 schreef Gia het volgende:
Dat is dus niet zo. Zoals je in dit topic kunt lezen zijn er een heleboel asociale rokers die vinden dat niet-rokers maar thuis moeten blijven als ze niet tegen rook in de kroeg kunnen. Die vinden dat roken in de kroeg de normaalste zaak van de wereld is, die vinden dat een kroeg geen kroeg meer is als je er niet kan roken.
Ik denk dat de meeste hier ook wel een beetje lopen te fokken, daar is fok tenslotte voor, maar zoals eerder ook in andere niet-roken topics is aangehaald, als je vriendelijk vraagt of ze niet willen roken of buiten gaat volgens mij de meerderheid braaf naar buiten, tja en het beeld van een rookvrije rokerige jazzkroeg kan ik me nog steeds niet indenken
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 07:16 schreef Gia het volgende:
Enneh, hoe kunnen niet-rokers rekening houden met rokers? Wat verwacht je dan van hen?
Zelf initiatieven nemen? zelf rookvrije horeca beginnen, rookvrije dansfeestjes enz. maar dat is tot nu toe nergens aangeslagen, toch vreemd als 2/3 van de bevolking niet rookt...

Maar waar ik veel benieuwder naar ben is of dit verbod ook geld voor grote feesten als Sensation, Trance energy etc. die zijn binnen, welliswaar in grote hallen, maar toch binnen....
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_59192110
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 08:40 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Maar waar ik veel benieuwder naar ben is of dit verbod ook geld voor grote feesten als Sensation, Trance energy etc. die zijn binnen, welliswaar in grote hallen, maar toch binnen....
Ze kunnen niet iedereen die een sigaretje wil roken dan naar buiten sturen. Misschien dat ze langs de dansvloer rokersruimtes maken. Uiteraard mag je daar dan alleen roken en niet ook nog je drinken mee naartoe nemen. Zo voorkom je dat iedereen daar gaat 'hangen'.

Ach, zo erg vind ik het niet. Niets zo vervelend als een benauwde dansvloer door al die sigaretten en jointjes die worden opgestoken.
  zondag 8 juni 2008 @ 01:00:45 #229
46494 Morrigan
||||||||
pi_59208603
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:08 schreef aloa het volgende:

[..]

Je stopt er vanzelf een keer mee
Ik heb zelf ook jaren en jaren gerookt en zag ook geen reden om te stoppen.
Dat noemt men ook wel verslaafd zijn.
Ik snap sowieso niet dat stoppen met roken. Je bent toch niet voor niks begonnen met zo'n verslaving.
ROBODEMONS..................|:(
pi_59208747
*Steekt nog een dikke vieze kankerverwekkende stinkstok aan.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_59209179
Ik vind het ook nog fff lekker
Jusqu'ici tout va bien...
  zondag 8 juni 2008 @ 12:17:29 #232
3542 Gia
User under construction
pi_59214314
quote:
Op zondag 8 juni 2008 01:00 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet dat stoppen met roken. Je bent toch niet voor niks begonnen met zo'n verslaving.
Wat als je ineens een kapotte hartklep blijkt te hebben?

Dan stop je echt wel, hoor.

Mensen denken dat ze onaantastbaar zijn, hun overkomt zoiets niet. Totdat je elke morgen hoestend opstaat en eerst een peuk nodig hebt om dat hoesten te stoppen. Als je dat hebt, dan moet je al overwegen om te stoppen, want dan is er al iets mis.
pi_59215253
quote:
Op zondag 8 juni 2008 12:17 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat als je ineens een kapotte hartklep blijkt te hebben?

Dan stop je echt wel, hoor.

Mensen denken dat ze onaantastbaar zijn, hun overkomt zoiets niet. Totdat je elke morgen hoestend opstaat en eerst een peuk nodig hebt om dat hoesten te stoppen. Als je dat hebt, dan moet je al overwegen om te stoppen, want dan is er al iets mis.
Ik las: Whine whine whine whine and whine whine whine.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_59215337
quote:
Op zondag 8 juni 2008 12:52 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik las: Whine whine whine whine and whine whine whine.
  zondag 8 juni 2008 @ 13:03:24 #235
3542 Gia
User under construction
pi_59215503
quote:
Op zondag 8 juni 2008 12:56 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Och, ik vond dat vroeger, toen ik zelf nog rookte, ook maar gezeur. Van roken werd je toch niet ziek, want ik voelde me niet ziek. Dus begrijp die reactie wel. Kun je alleen maar medelijden mee hebben.
  zondag 8 juni 2008 @ 15:20:01 #236
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_59219436
nou uh, ik wil ook graag stoppen en ga er nu serieus achter aan, misschien dat ik ook eens moet overwegen om een cursus te volgen of iets dergelijks. En misschien is het voor anderen makkelijk te zeggen dat je dan toch maar gewoon moet stoppen, heb echt wel es pogingen ondernomen, maar werd gek van dat gevoel.... ik weet het, zwakkelingetje etc.... dus wens mij geluk, ik ga serieus via Stivoro aan de slag.
  maandag 9 juni 2008 @ 11:10:01 #237
3542 Gia
User under construction
pi_59241663
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:20 schreef charleen het volgende:
nou uh, ik wil ook graag stoppen en ga er nu serieus achter aan, misschien dat ik ook eens moet overwegen om een cursus te volgen of iets dergelijks. En misschien is het voor anderen makkelijk te zeggen dat je dan toch maar gewoon moet stoppen, heb echt wel es pogingen ondernomen, maar werd gek van dat gevoel.... ik weet het, zwakkelingetje etc.... dus wens mij geluk, ik ga serieus via Stivoro aan de slag.
Heel veel succes. Het is inderdaad niet makkelijk. Maar probeer vooruit te denken. Je gaat je na 3 weken al beter voelen, behalve dan nog die geestelijke afhankelijkheid. Maar lichamelijk zul je je beter voelen.

Vaak diep ademhalen helpt om het willen roken gevoel te onderdrukken.

En reken er op dat je altijd nog wel een beetje dat gevoel zult houden. Je wordt een ex-roker, nooit meer een niet-roker, maar stoppen IS de moeite waard.

Zet em op!!!
  maandag 9 juni 2008 @ 11:25:27 #238
pi_59242022
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:20 schreef charleen het volgende:
Lieve Charleen

Stoppen met roken is heel makkelijk. Je neemt gewoon de beslissing om niet meer te roken en houdt je daar aan. Natuurlijk ga je je onrustig en vervelend voelen, maar probeer die gevoelens te beschouwen en analyseren i.p.v. ze weg te drukken met drugs of ze gefrustreerd te uiten in gezeur of woedeaanvallen.

Stoppen met roken is net zo leuk als er mee beginnen. Het is spannend en stoer, in het begin is het niet lekker en word je er misschien zelfs ziek van. Maar als je er eenmaal aan gewend bent is het geweldig en hoor je er echt bij.

Niet roken is ook een drug, alleen een andere en er zit geen accijns op.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 00:49:24 #239
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_59267101
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 08:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ach, zo erg vind ik het niet. Niets zo vervelend als een benauwde dansvloer door al die sigaretten en jointjes die worden opgestoken.
Ik heb het over feesten van 25.000+ man in de Jaarbeurs en de Amsterdam Arena, nou wil ik een heel eind meegaan in de last die wij rokers jullie niet-rokers toedoen door het ongewenste meeroken etc. maar je gaat me niet vertellen dat je in zulke enorme megahoge hallen last hebt van de rook
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_59268639
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 00:49 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Ik heb het over feesten van 25.000+ man in de Jaarbeurs en de Amsterdam Arena, nou wil ik een heel eind meegaan in de last die wij rokers jullie niet-rokers toedoen door het ongewenste meeroken etc. maar je gaat me niet vertellen dat je in zulke enorme megahoge hallen last hebt van de rook
Ach wat heb je eraan, ik ben vijf jaar geleden gestopt en prima, ik moet me nog steeds inhouden maar ben het stadium voorbij dat ik rook van anderen lekker vindt.
Gewoon stoppen, beetje ruggegraat en klaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')