Wat is een eut?quote:
Was gewoon wat tape.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat heeft Ginepri aan z'n arm eigenlijk?
30 sec. geleden begonnen.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:26 schreef MisterO het volgende:
Wanneer begint Maria?
Maar ik weet niet wat een eut is.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:25 schreef suus21 het volgende:
nee niet stoer maar slim en gebruik maken van je sterke slagen..tis en blijft een eut..
quote:
Jawel, heeft ie altijd, soort van verhoogd zweetbandjequote:Op maandag 2 juni 2008 13:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, maar het zat er vast niet ter decoratie.
Ik denk dat ze die zwarte tape aan de onderarm bedoelden. Die tape zou goed zijn voor de spieren.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jawel, heeft ie altijd, soort van verhoogd zweetbandje![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft ook groene en rode
quote:Op maandag 2 juni 2008 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jeetje, al 4 games bij Sharapova - Safina en nog helemaal geen breaks!
Djokovic en Nadal ook, als alle potentiele gevaren zichzelf allemaal uit laten schakelen, dan houdt het snel op...quote:
Vooruit tot nu toe wel tijdens RG. Maar ze gaat em winnenquote:Op maandag 2 juni 2008 13:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Maria nog niet is gebroken. Dat is inderdaad een wonder.
Nee, want Safina gaat dit winnen.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
je bedoelt Maria nog geen breaks!
streaaam iemand??
Tot en met deze wedstrijd wel, maar hierna, als hij blijft winnen, Gonzalez, dan waarschijnlijk Ferrer en dan waarschijnlijk Nadal of Djokovic.quote:
quote:
Ja, en d'r haar zit ook zo armoedig.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die maakt zich alleen op voor belangrijke wedstrijden denk ik
Ja, inderdaad. Zou leuk zijn als er nog at mooie rallies komen.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:00 schreef TheGeneral het volgende:
Dit is echt zo'n wedstrijd die Federer op 30% kan uitspelen.
Nee, die doen weinig als er geen Fransman is die goed speeltquote:Op maandag 2 juni 2008 14:10 schreef TheGeneral het volgende:
Maar het publiek doet ook helemaal niks. Geen beleving niks.
De service van Benneteau ging tegen het net, en Federer sloeg hem opzij lopend tussen zijn benen door terug.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:16 schreef Federer-fan het volgende:
Over wat voor hoogstandje van Federer hadden Marcella en Jan het?
Oké, bedankt, klinkt cool.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:23 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
De service van Benneteau ging tegen het net, en Federer sloeg hem opzij lopend tussen zijn benen door terug.
De bal van Safina leek in te zijn, maar was uiteindelijk toch echt uitquote:
Federer lijkt toch ook mentale problemen te hebben bij het afmaken van een partij tegen Nadal. Veel kansen nodig op Wimbledon en RG voorgaande jaren.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Zou leuk zijn als er nog at mooie rallies komen.
Ik zat net te denkenhet gaat er bij Federer niet zozeer om of hij Roland Garros kan winnen maar of hij de finale kan winnen. Ik bedoel, blijkbaar is het probleem die laatste partij, want hij komt de partijen tot de finale de afgelopen twee jaar zonder al te veel problemen door. Als Nadal zich een keer niet lekker voelt in de finale of gewoon niet goed speelt, lijkt het me geen probleem voor Federer om te winnen.
Ja, mee eens. Alleen hoop ik dat hij die problemen kan overwinnen bij een slecht spelende of geblesseerde Nadal. Maar ja, het kan heel goed dat dat niet zo is. Vaak gaan mensen forceren tegen een slecht spelende of geblesseerde tegenstander.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:35 schreef XL het volgende:
[..]
Federer lijkt toch ook mentale problemen te hebben bij het afmaken van een partij tegen Nadal. Veel kansen nodig op Wimbledon en RG voorgaande jaren.
quote:
Helaas toch niet.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:47 schreef TheGeneral het volgende:
We blijven gewoon doorspelen bij Fed - Ben.
En nu niet meer.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:47 schreef TheGeneral het volgende:
We blijven gewoon doorspelen bij Fed - Ben.
Nee. Heat policy is in werking gegaan.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:51 schreef suus21 het volgende:
regent het weer?
Relax.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:55 schreef suus21 het volgende:
shut up ik refresh dit ding niet iedere minuut ofzo...
Ze trekken gewoon twee zeilen naar elkaar toe. En die komen dan bij elkaar in het midden en dan trekken ze het over het net heen en klaar is kees.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:02 schreef suus21 het volgende:
hoe trekken ze dat zeil er eigenlijk overheen. Want de scheidsrechterstoel is gewoon open....ik heb dat nog nooit gezien hoe ze dat helemaal bedekken, meestal krijg je geen overzichtshot te zien op tv..
Ik heb het geluid uitstaan maar ze draaien alleen maar Afrikaanse muziek enzoquote:Op maandag 2 juni 2008 15:11 schreef TheArt het volgende:
Oh god, hoe heet dit pokke Spaanstalige nummer ook alweer
Ketchup song?quote:Op maandag 2 juni 2008 15:11 schreef TheArt het volgende:
Oh god, hoe heet dit pokke Spaanstalige nummer ook alweer
En de legendarische beelden van die gozer die onder 't zeil lag (wimbledon). Zeil terug, iedereen lachen, toen bleek 't vrij ernstig te zijn en iedereen schrok wel ffquote:Op maandag 2 juni 2008 15:10 schreef tong80 het volgende:
Paar jaar geleden nog een ballenjongen met hersenschudding naar het ziekenhuis omdat het zeil op zijn hoofd viel
Die bedoel ikquote:Op maandag 2 juni 2008 15:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En de legendarische beelden van die gozer die onder 't zeil lag (wimbledon). Zeil terug, iedereen lachen, toen bleek 't vrij ernstig te zijn en iedereen schrok wel ff.
Ja, klopt, maar ze trekken het dus van allebei de achterkanten van de baan naar het midden.quote:
Ja, dat was ik nog vergeten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |