Wat is een eut?quote:
Was gewoon wat tape.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat heeft Ginepri aan z'n arm eigenlijk?
30 sec. geleden begonnen.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:26 schreef MisterO het volgende:
Wanneer begint Maria?
Maar ik weet niet wat een eut is.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:25 schreef suus21 het volgende:
nee niet stoer maar slim en gebruik maken van je sterke slagen..tis en blijft een eut..
quote:
Jawel, heeft ie altijd, soort van verhoogd zweetbandjequote:Op maandag 2 juni 2008 13:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, maar het zat er vast niet ter decoratie.
Ik denk dat ze die zwarte tape aan de onderarm bedoelden. Die tape zou goed zijn voor de spieren.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jawel, heeft ie altijd, soort van verhoogd zweetbandje![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft ook groene en rode
quote:Op maandag 2 juni 2008 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jeetje, al 4 games bij Sharapova - Safina en nog helemaal geen breaks!
Djokovic en Nadal ook, als alle potentiele gevaren zichzelf allemaal uit laten schakelen, dan houdt het snel op...quote:
Vooruit tot nu toe wel tijdens RG. Maar ze gaat em winnenquote:Op maandag 2 juni 2008 13:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Maria nog niet is gebroken. Dat is inderdaad een wonder.
Nee, want Safina gaat dit winnen.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
je bedoelt Maria nog geen breaks!
streaaam iemand??
Tot en met deze wedstrijd wel, maar hierna, als hij blijft winnen, Gonzalez, dan waarschijnlijk Ferrer en dan waarschijnlijk Nadal of Djokovic.quote:
quote:
Ja, en d'r haar zit ook zo armoedig.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die maakt zich alleen op voor belangrijke wedstrijden denk ik
Ja, inderdaad. Zou leuk zijn als er nog at mooie rallies komen.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:00 schreef TheGeneral het volgende:
Dit is echt zo'n wedstrijd die Federer op 30% kan uitspelen.
Nee, die doen weinig als er geen Fransman is die goed speeltquote:Op maandag 2 juni 2008 14:10 schreef TheGeneral het volgende:
Maar het publiek doet ook helemaal niks. Geen beleving niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |