quote:Op zondag 1 juni 2008 20:47 schreef TheGeneral het volgende:
Ted Ted Ted,,,,![]()
Chardy heeft in elke set matschpoints gehad. In set 3 zelf 4 of 5 matchpoints... Mijn god wat doet deze man op tv...
druk bezig met zijn nieuwe baan denk ik: coachen van kleine Kraaijquote:Op zondag 1 juni 2008 20:52 schreef TheGeneral het volgende:
Eindelijk van Lottum een keer,.. Die zal wel een vakantie hebben gehad ofzo,
Hij schreef 'Te quiero con toda mi alma, mamá'.quote:Op maandag 2 juni 2008 01:32 schreef UtrechtSlim het volgende:
Almagro schreef "Te Quiero Con Todo Mi Alma", hetgeen Spaans is voor "Ik houd van jou met heel mijn ziel". En de letters die moesten voorstellen aan wie hij het opdroeg vielen bij mij van het beeldscherm af. Vast bedoeld voor een zeer dierbare.
Ja, ben benieuwd, vooral naar de wedstrijden van Federer en Monfils.quote:Op maandag 2 juni 2008 09:46 schreef kleinzusje het volgende:
CHATRIER
Roger Federer (SUI)[1] v. Julien Benneteau (FRA)
Ivan Ljubicic (CRO)[28] v. Gael Monfils (FRA)
LENGLEN
Fernando Gonzalez (CHI)[24] v. Robby Ginepri (USA)
Radek Stepanek (CZE)[21] v. David Ferrer (ESP)[5]
Leuk. Gonzalez lijkt me nog wel een lastige eventuele kwartfinaletegenstander voor Federer.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:00 schreef TheGeneral het volgende:
Mooi zo, Eurosport laat Gonzalez - Ginepri zien.
Ik vind het ook wel humor. Straks wordt het nog de kwartfinale ook.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ginepri vierde ronde op gravel Roland Garros
Niks zeggen...Ted?quote:Nou had hij niet de meest moeilijke loting, maar dan nog
En meteen de eerste fout alweer, Ginepri heeft namelijk Poertschach op gravel gespeeld, en niet "helemaal niets" op gravel gedaan ....
Nee, die vrouw bij ES, en het is niet Kristie Boogert ....quote:Op maandag 2 juni 2008 11:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel humor. Straks wordt het nog de kwartfinale ook.![]()
[..]
Niks zeggen...Ted?
Edit: Verkeerd gegokt: het is Mariette.![]()
Heeft ie met zn arm in de gehaktmolen gehangen of zo, dat dit hem bij elkaar houdt, ik bedoel wtfquote:Op maandag 2 juni 2008 11:14 schreef TheGeneral het volgende:
Ginepri heeft een robot arm, dat is niet eerlijk.
En toch maakt hij de meest wonderlijke punten en staat hij inmiddels 4-3 voorquote:Op maandag 2 juni 2008 11:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Aan Ginepri kun je zien waarom Amerikanen nooit ver komen op Roland Garros en andere graveltoernooien .... die gasten hebben een voetenwerk van -80 op gravel
Nog nooit gehoord van glijden, en dus lekker als olifanten doorstampen en dan natuurlijk nooit alle hoeken kunnen coveren zoals de Spanjaarden en Argentijnen
Zvonareva breekt het gravelquote:Op maandag 2 juni 2008 12:36 schreef Susi het volgende:
Gonzalez breekt
stoerquote:Op maandag 2 juni 2008 12:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het stoere, lekkere wijfDementieva
door, 6-4 1-6 6-2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |