En nu niet meer.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:47 schreef TheGeneral het volgende:
We blijven gewoon doorspelen bij Fed - Ben.
Nee. Heat policy is in werking gegaan.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:51 schreef suus21 het volgende:
regent het weer?
Relax.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:55 schreef suus21 het volgende:
shut up ik refresh dit ding niet iedere minuut ofzo...
Ze trekken gewoon twee zeilen naar elkaar toe. En die komen dan bij elkaar in het midden en dan trekken ze het over het net heen en klaar is kees.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:02 schreef suus21 het volgende:
hoe trekken ze dat zeil er eigenlijk overheen. Want de scheidsrechterstoel is gewoon open....ik heb dat nog nooit gezien hoe ze dat helemaal bedekken, meestal krijg je geen overzichtshot te zien op tv..
Ik heb het geluid uitstaan maar ze draaien alleen maar Afrikaanse muziek enzoquote:Op maandag 2 juni 2008 15:11 schreef TheArt het volgende:
Oh god, hoe heet dit pokke Spaanstalige nummer ook alweer
Ketchup song?quote:Op maandag 2 juni 2008 15:11 schreef TheArt het volgende:
Oh god, hoe heet dit pokke Spaanstalige nummer ook alweer
En de legendarische beelden van die gozer die onder 't zeil lag (wimbledon). Zeil terug, iedereen lachen, toen bleek 't vrij ernstig te zijn en iedereen schrok wel ffquote:Op maandag 2 juni 2008 15:10 schreef tong80 het volgende:
Paar jaar geleden nog een ballenjongen met hersenschudding naar het ziekenhuis omdat het zeil op zijn hoofd viel
Die bedoel ikquote:Op maandag 2 juni 2008 15:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En de legendarische beelden van die gozer die onder 't zeil lag (wimbledon). Zeil terug, iedereen lachen, toen bleek 't vrij ernstig te zijn en iedereen schrok wel ff.
Ja, klopt, maar ze trekken het dus van allebei de achterkanten van de baan naar het midden.quote:
Ja, dat was ik nog vergeten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |