abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59048188
quote:
Op zondag 1 juni 2008 14:11 schreef Lkw het volgende:

Wie zegt jou dat de mensen die wegliepen óók geklapt hebben? Want 'de zaal' is natuurlijk niet maar één persoon.
Jee, zomaar een heel slimme opmerking..
Jusqu'ici tout va bien...
  zondag 1 juni 2008 @ 15:01:24 #102
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_59048811
quote:
Op zondag 1 juni 2008 14:00 schreef IQM het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat hij niet strafbaar bezig is. Ik zeg alleen dat ik het geen rare reactie van Theo vind. Zoiets kun je verwachten bij hem.

Net als met het Streaker/Paul de Leeuw-verhaal. Toen vertelde de (rijdende) rechter ook: "Zoiets had je vantevoren kunnen zien aankomen bij zo'n publiek figuur die bekendstaat om dat soort fratsen."
Een streaker vergelijken met een fotograaf die (waarschijnlijk) een pers-pasje heeft en toestemming om foto's te maken..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_59049436
quote:
Op zondag 1 juni 2008 12:47 schreef IQM het volgende:

Ik vind niet echt dat Theo blaam treft. Hij ging er -logischerwijs- vanuit dat zijn verzoek ('Geen foto's!") ingewilligd was en dat dus iedere fotograaf daarvan op de hoogte was. Als dan zo'n 24-jarig Sp!ts-fotograafje dan lekker in je gezicht staat te flitsen, kan ik het maar al te goed begrijpen dat je dan bent afgeleid en pissig wordt op de afleider.
Hij heeft haar ook eerst nog netjes naar voren gevraagd. Zij wilde dat niet. Tsja, waarom zou je die confrontatie uit de weg gaan? Jij verstoort zijn optreden, dan mag je je ook wel even verantwoorden.
En wat Theo doet, vind ik niet zo raar als entertainer/cabaretier/kunstmaker. Hij doet zijn ding. Dat had je kunnen weten.
Geeft hem nog steeds niet het recht haar fototoestel te vernielen. Dit gaat Theo gewoon 15k kosten.
  zondag 1 juni 2008 @ 15:47:48 #104
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59049771
quote:
Op zondag 1 juni 2008 15:35 schreef nikk het volgende:

[..]

Geeft hem nog steeds niet het recht haar fototoestel te vernielen. Dit gaat Theo gewoon 15k kosten.
ik hoop dat het hem een stukje meer zal gaan kosten dan die 15.000. Volgens mij kom je de melkweg niet binnen met zo'n camera als je geen toestemming hebt om er te fotograferen.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_59050369
Knap stukje improvisatiecabaret van Maassen. Daar kunnen de Lama's nog iets van leren.
“Everybody's got plans...until they get hit.” - Mike Tyson
pi_59050425
quote:
Op zondag 1 juni 2008 16:15 schreef Mugger het volgende:
Knap stukje improvisatiecabaret van Maassen. Daar kunnen de Lama's nog iets van leren.

Knap?
Jusqu'ici tout va bien...
  zondag 1 juni 2008 @ 16:22:44 #107
181657 LordNemephis
computer says no
pi_59050509
quote:
ik hoop dat het hem een stukje meer zal gaan kosten dan die 15.000. Volgens mij kom je de melkweg niet binnen met zo'n camera als je geen toestemming hebt om er te fotograferen.
Inkomstenderving voor de fotografe d'r nog overheen wellicht?
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_59051018
quote:
Op zondag 1 juni 2008 16:18 schreef Manono het volgende:

[..]

Knap?
Ja. Hij heeft expliciet duidelijk gemaakt dat 'volksdemocratie' onheroepelijk tot calamiteiten leidt.
  † In Memoriam † zondag 1 juni 2008 @ 16:57:23 #109
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_59051132
Wat een grapjas is het toch ook zeg, hilarische actie . Ik dacht dat Theo wel wat beters kon verzinnen om de lachers op zijn hand te krijgen, maar meer dan dit werd het niet dus.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_59051267
kutfotograaf je mag gewoon niet tijdens shows fotograveren zonder toestemming voor commerciele doeleinden en dat hoor je te weten als fotograaf
  zondag 1 juni 2008 @ 17:06:13 #111
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_59051322
15k, emotionele waarde, inkomstenderving en een vergoeding aan Spits. Ik zou het als rechter wel weten hoor.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_59051389
quote:
Op zondag 1 juni 2008 14:00 schreef IQM het volgende:
Ik zeg nergens dat hij niet strafbaar bezig is. Ik zeg alleen dat ik het geen rare reactie van Theo vind. Zoiets kun je verwachten bij hem.
Wie is in dit geval 'je'? Het meisje met het fototoestel? Het publiek? Wij, de buitenstaanders? Natuurlijk is het een belachelijke actie; zelfs als dat meisje geen toestemming had om te fotograferen - en kennelijk was daar wel een afspraak over - valt toch moeilijk vol te houden dat zij de Grote Kunstenaar diep heeft vernederd/gekwetst/gestoord etc., want het is cabaret. In het geval van Maassen betekent dat: controversiële grappen maken waar de zaal hard om moet lachen, en ook: over het randje gaan.

'Je' kon het dus inderdaad verwachten, maar hier heeft hij iemand zwaar gedupeerd, en wat mij er ook aan stoort, is de zinloosheid ervan. Moet je net Maassen hebben, met zijn tirades (tegen/over/betreffende) zinloos geweld en agressiviteit in de moderne maatschappij. Dit doet mij te sterk denken aan een typische verkeersruzie waarbij die ene sukkel zijn pistool trekt. Impulsief, hè... beetje heetgebakerd, dan verlies je de realiteit wel eens uit het oog. Dus het hele verhaal van 'maatschappijkritiek' gaat hier niet op, Maassen maakt zich zelf schuldig aan het weerzinwekkende gedrag waarover hij zich in zijn shows zo boos maakt. Hypocrisie, dus. Of misschien heeft hij een gespleten persoonlijkheid.

Op zich wel interessant, daar niet van.
Ik ben dan ook benieuwd naar zijn verklaring: "Ja, ze stoorde me in mijn spel. King Lear is niet de gemakkelijkste tekst."
Maar waarschijnlijk zal het wel een slap verhaal worden in de trant van: "Beetje te ver doorgeschoten... roes van het moment... driftig karaktertje... heel spijtig dat het zo gelopen is, en natuurlijk ben ik bereid om de camera van dat arme meisje te vergoeden."
  zondag 1 juni 2008 @ 17:12:59 #113
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59051440
quote:
Op zondag 1 juni 2008 17:03 schreef Originele_Naam het volgende:
kutfotograaf je mag gewoon niet tijdens shows fotograveren zonder toestemming voor commerciele doeleinden en dat hoor je te weten als fotograaf
het is fotograferen
  zondag 1 juni 2008 @ 17:15:57 #114
158899 GasTurbine
pi_59051496
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zondag 1 juni 2008 @ 17:16:39 #115
158899 GasTurbine
pi_59051506
Heeft niemand eraan gedacht dat het gewoon een ordinaire reclamestunt voor TBS was?
pi_59051598
Voor degenen die twijfelen over de waarde van 15.000 : dat haal je inderdaad makkelijk met een professionele uitrusting. Een beetje lens kan zo maar 10.000 euro kosten.
  zondag 1 juni 2008 @ 17:54:30 #117
158452 IQM
I am the one
pi_59052151
quote:
Op zondag 1 juni 2008 17:09 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Wie is in dit geval 'je'? Het meisje met het fototoestel? Het publiek? Wij, de buitenstaanders? Natuurlijk is het een belachelijke actie; zelfs als dat meisje geen toestemming had om te fotograferen - en kennelijk was daar wel een afspraak over - valt toch moeilijk vol te houden dat zij de Grote Kunstenaar diep heeft vernederd/gekwetst/gestoord etc., want het is cabaret. In het geval van Maassen betekent dat: controversiële grappen maken waar de zaal hard om moet lachen, en ook: over het randje gaan.

'Je' kon het dus inderdaad verwachten, maar hier heeft hij iemand zwaar gedupeerd, en wat mij er ook aan stoort, is de zinloosheid ervan. Moet je net Maassen hebben, met zijn tirades (tegen/over/betreffende) zinloos geweld en agressiviteit in de moderne maatschappij. Dit doet mij te sterk denken aan een typische verkeersruzie waarbij die ene sukkel zijn pistool trekt. Impulsief, hè... beetje heetgebakerd, dan verlies je de realiteit wel eens uit het oog. Dus het hele verhaal van 'maatschappijkritiek' gaat hier niet op, Maassen maakt zich zelf schuldig aan het weerzinwekkende gedrag waarover hij zich in zijn shows zo boos maakt. Hypocrisie, dus. Of misschien heeft hij een gespleten persoonlijkheid.

Op zich wel interessant, daar niet van.
Ik ben dan ook benieuwd naar zijn verklaring: "Ja, ze stoorde me in mijn spel. King Lear is niet de gemakkelijkste tekst."
Maar waarschijnlijk zal het wel een slap verhaal worden in de trant van: "Beetje te ver doorgeschoten... roes van het moment... driftig karaktertje... heel spijtig dat het zo gelopen is, en natuurlijk ben ik bereid om de camera van dat arme meisje te vergoeden."
Nou ja, je geeft het zelf al aan:
quote:
'Je' kon het dus inderdaad verwachten
Dat zei ik dus.

En ik kan me zo een-twee-drie geen fragment uit Theo's optredens herinneren waarin hij kritiek uit op zinloos geweld. Ik ben benieuwd waar jij op doelt.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_59052505
quote:
Op zondag 1 juni 2008 17:16 schreef GasTurbine het volgende:
Heeft niemand eraan gedacht dat het gewoon een ordinaire reclamestunt voor TBS was?
Reclame voor een film die al maanden niet meer draait? Jaja.
  zondag 1 juni 2008 @ 18:16:55 #119
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_59052530
Zij krijgt toegezegd dat ze foto's maken mag, maar omdat één of andere domme idioot dat vervelend vindt en het nodig vindt haar eigendom maar de gruzelementen in te flikkeren, had "ze dit kunnen verwachten"? . Wat een irrelevante en stupide redenering .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_59052586
quote:
Op zondag 1 juni 2008 17:54 schreef IQM het volgende:
Nou ja, je geeft het zelf al aan:

(...)

Dat zei ik dus.
Maar wát je zegt, betekent niks. "Je kon het verwachten" is een dooddoener. En dus? Moeten we er niet over zeiken? Want zo zit 'Theo' nu eenmaal in elkaar?
quote:
En ik kan me zo een-twee-drie geen fragment uit Theo's optredens herinneren waarin hij kritiek uit op zinloos geweld. Ik ben benieuwd waar jij op doelt.
Ik zou mezelf geen kenner op het gebied van Theo Maassen willen noemen, maar de paar shows die ik van hem heb gezien op de televisie, vond ik vooral zo sterk omdat hij ons (aan de hand van overdrijving, omkering, uitvergroting en noem al die cabarettrucs maar op) een spiegel voorhoudt. Dat noem je dan maatschappijkritiek. Of niet, want misschien waren het geen trucs en gedraagt hij zich in het dagelijks leven niet anders dan op het podium. Zoals gisteren, inderdaad. Maar dat lijkt mij eerder een uitglijer dan een maatschappelijk statement.

Bovendien lijkt de volgende opmerking me toch wel een soort van (heel voorzichtig uitgedrukt) statement tegen zinloos geweld, qua omkering en humor: "En bestaat zinloos geweld eigenlijk wel? Als ik me kut voel, en ik sla iemand volledig inelkaar, en ik voel me daarna een stuk beter, is dat geweld dan zinloos?"
  zondag 1 juni 2008 @ 18:25:23 #121
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59052656
quote:
Op zondag 1 juni 2008 17:15 schreef GasTurbine het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_door_fout_fest.html

Fout door festival.
wat nog steeds niet rechtvaardigd om iemands eigendom en werk te slopen
  Redactie Frontpage zondag 1 juni 2008 @ 18:27:10 #122
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_59052682
quote:
Op zondag 1 juni 2008 17:16 schreef GasTurbine het volgende:
Goeie timing, de film begon om 22.00 uur en hij gooide het pas een half uur later kapot
  zondag 1 juni 2008 @ 18:27:53 #123
158452 IQM
I am the one
pi_59052697
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:20 schreef Nadine26 het volgende:

Maar wát je zegt, betekent niks. "Je kon het verwachten" is een dooddoener. En dus? Moeten we er niet over zeiken? Want zo zit 'Theo' nu eenmaal in elkaar?
Nee, dat zeg ik ook nergens. Ik zeg ook niet dat hij niet strafbaar bezig is. Ik zeg alleen dat je (lees: ieder mens dat Theo Maassen een beetje kent van zijn shows en eerdere akkefietjes) dat kan verwachten. Net als met de streaker en Paul de Leeuw. Die streaker had ook kunnen zien aankomen dat Paul de Leeuw íéts zou doen.
quote:
Bovendien lijkt de volgende opmerking me toch wel een soort van (heel voorzichtig uitgedrukt) statement tegen zinloos geweld, qua omkering en humor: "En bestaat zinloos geweld eigenlijk wel? Als ik me kut voel, en ik sla iemand volledig inelkaar, en ik voel me daarna een stuk beter, is dat geweld dan zinloos?"
Mij niet.
Scio Melius
Gelul.
  zondag 1 juni 2008 @ 18:29:05 #124
158452 IQM
I am the one
pi_59052714
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:16 schreef BVO het volgende:
Zij krijgt toegezegd dat ze foto's maken mag, maar omdat één of andere domme idioot dat vervelend vindt en het nodig vindt haar eigendom maar de gruzelementen in te flikkeren, had "ze dit kunnen verwachten"? . Wat een irrelevante en stupide redenering .
Jij legt mij nu een redenering in de mond die ik niet heb gemaakt.
Scio Melius
Gelul.
pi_59052721
Dat je het kon verwachten slaat nergens op, Bupa. Ja, misschien kon je het verwachten op het moment dat ze naast hem op het podium stond en hij haar camera afpakte, alleen was het toen een beetje laat om het nog terug te draaien. Het punt is dat ze dit niet kon verwachten toen ze foto's begon te maken van z'n show. Op het moment dat ze de zaal inging en begon met fotograferen wist ze niet beter dan dat er gewoon foto's gemaakt mochten worden. Je kunt haar dus onmogelijk verwijten dat het min of meer haar eigen schuld is, omdat je dit kunt verwachten bij Theo Maassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2008 18:31:39 ]
  zondag 1 juni 2008 @ 18:31:42 #126
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_59052743
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:29 schreef IQM het volgende:

[..]

Jij legt mij nu een redenering in de mond die ik niet heb gemaakt.
Ach kom op, met die verwachting die jij haar toekent en de vergelijking met die streaker impliceer je toch enkel een bepaalde mate van bagatalisatie?!
  zondag 1 juni 2008 @ 18:33:24 #127
158452 IQM
I am the one
pi_59052771
Ik vind het ook niet haar schuld. Zij is niet ingelicht. Zij is onwetend in dezen.
Maar Theo op zijn beurt ging lekker optreden met de gedachte niet gestoord te worden door irritant geflits. Als hij dan toch iemand ziet fotograferen, denkt hij dat het een smerige persrat is die er tussendoor is geglipt om toch even die geheime fotootjes te scoren.
En ja, hij heeft nu iets gesloopt, wat toevallig ook heel erg duur was. Daarvoor moet 'ie wat mij betreft ook betalen. Maar ik begrijp hem wél.
De schuld ligt mijns inziens vooral bij de organisatie. Miscommunicatie dus. Wel vaker de oorzaak van problemen.
Scio Melius
Gelul.
pi_59052779
Oh ja, de vergelijking met die streaker slaat ook al nergens op. Die vent wist dat ie iets controversieels deed, dat ie de show ging verstoren. Deze vrouw kwam de zaal in om gewoon haar werk te doen: foto's maken dus, waarvoor de pers door de organisatie was uitgenodigd.
pi_59052831
quote:
Op zondag 1 juni 2008 17:22 schreef Kontiki het volgende:
Voor degenen die twijfelen over de waarde van 15.000 : dat haal je inderdaad makkelijk met een professionele uitrusting. Een beetje lens kan zo maar 10.000 euro kosten.
Kenjenagaan hoe 'n stom wijf die Njiokikatrien is. Beetje slaafs je peperdure camera aan een ontoerekeningsvatbare cabaretier overhandigen. Dan vraag je er gewoon om.
  zondag 1 juni 2008 @ 18:43:37 #130
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59052945
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:33 schreef IQM het volgende:
Ik vind het ook niet haar schuld. Zij is niet ingelicht. Zij is onwetend in dezen.
Maar Theo op zijn beurt ging lekker optreden met de gedachte niet gestoord te worden door irritant geflits. Als hij dan toch iemand ziet fotograferen, denkt hij dat het een smerige persrat is die er tussendoor is geglipt om toch even die geheime fotootjes te scoren.
En ja, hij heeft nu iets gesloopt, wat toevallig ook heel erg duur was. Daarvoor moet 'ie wat mij betreft ook betalen. Maar ik begrijp hem wél.
De schuld ligt mijns inziens vooral bij de organisatie. Miscommunicatie dus. Wel vaker de oorzaak van problemen.
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:25 schreef Re het volgende:

[..]

wat nog steeds niet rechtvaardigd om iemands eigendom en werk te slopen
  zondag 1 juni 2008 @ 18:44:22 #131
158452 IQM
I am the one
pi_59052959
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:43 schreef Re het volgende:

[..]

[..]
Hij zal dan ook flink moeten lappen.
Scio Melius
Gelul.
pi_59052987
- "Ja, ik weet niet, ik vond de vorige show van hem, die vond ik beter!:
- "Ja, dat vond ik ook ja!"
- "Ja in het begin vond ik het wel mooi, toen hij het over zijn vriendin had en alles, wat zij hij nou vlak voordat hij klaarkwam? 'Ja dan ga ik nou maar weer eens weg!', schitterend, hoe komt ie erop he!"
- "Ja, dat weet ik ook niet...eehh..."
- "Ja maar dan moet je bedenken, dat valt natuurlijk niet mee he, dat je elke keer maar weer iets nieuws moet bedenken...."
- "Nee dat lijkt me ook niet nee...."
- "Nee... neee.... ja ik vond het wel knap dat ie anderhalf uur zo uit zijn kop weet te knallen ...."
- "Ja dat zou ik ook nooit kunnen!"
- "Nee, maar ik vond het toch niet... nee.. ik vond... nee.. nee. Ik vond niet.. nee, nee. Er zaten ook helemaal niks geen typetjes in, nee... nee..... da vond ik ook zo mooi he, die Henk van de Tillaard...."
- "Ja maar da da... da's helemaal niet van hem he. Da's die andere. Hoe heet ie nou. Da's eeh, da's eeh. God, ik haal die twee altijd door mekaar. "
- "Nee. Nee. Ik had eeh, nee, ik had eeeh, nee. Ja ik vond dat decor, dat vond ik ook maar, mwoa...."
- "Maar goed eeuh, hij zei, af en toe zei hij toch wel van die dingen, waarvan ik zei: jahahaha, jahaha, daar heeft-ie wel gelijk in!!"
- "Ja davonnik ook, ja! Jaaaa..... ik vind coca cola ook veruit de lekkerste cola die er is!!"
pi_59053053
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:33 schreef IQM het volgende:
Jahoor, heel begrijpelijk. Als iemand ook maar iets doet wat je niet zint, is het heel begrijpelijk dat je door het lint gaat en volledig buiten proportie reageert.

Als jij een skinhead per ongeluk een duwtje geeft, is het heel begrijpelijk als die skinhead jou ververvolgens neersteekt. Dat had je nou eenmaal kunnen verwachten toen je 'm aanstootte. Toch, Bupa?
  zondag 1 juni 2008 @ 18:52:23 #134
158452 IQM
I am the one
pi_59053072
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:51 schreef k_man het volgende:

[..]

Jahoor, heel begrijpelijk. Als iemand ook maar iets doet wat je niet zint, is het heel begrijpelijk dat je door het lint gaat en volledig buiten proportie reageert.

Als jij een skinhead per ongeluk een duwtje geeft, is het heel begrijpelijk als die skinhead jou ververvolgens neersteekt. Dat had je nou eenmaal kunnen verwachten toen je 'm aanstootte. Toch, Bupa?
Ik zou zoiets wel verwachten, ja.

Nou ja, niet neersteken, maar wel dat hij me wegduwt/slaat.

En deze vergelijking slaat ook nergens op, aangezien deze skinhead niet van tevoren werd verteld dat niemand hem zou lastigvallen.
Scio Melius
Gelul.
pi_59053092
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:52 schreef IQM het volgende:

Ik zou zoiets wel verwachten, ja.
OK, laten we dan hierbij concluderen dat jij gewoon niet spoort.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2008 18:53:58 ]
  zondag 1 juni 2008 @ 18:54:03 #136
158452 IQM
I am the one
pi_59053101
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:53 schreef k_man het volgende:

[..]

OK, laten we dan hierbij concluderen dat jij gewoon niet spoort.
What else is new?
Scio Melius
Gelul.
  zondag 1 juni 2008 @ 18:54:50 #137
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_59053117
quote:
Op zondag 1 juni 2008 01:53 schreef Thetallguy het volgende:
Al die mensen eerst klappen om hem kapot te laten gooien en dan erna kwaad worden dat ie het doet
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 1 juni 2008 @ 19:13:59 #138
158452 IQM
I am the one
pi_59053458
http://www.endandit.nl/en(...)o-maassen#comment-11
quote:
Sorry, maar dat is echt onzin! 1 minuut voordat Maassen opkwam, werd hij aangekondigd door JJ vd Wal, die nadrukkelijk zei dat het niet mocht!
Hmm...
Scio Melius
Gelul.
pi_59053465
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:54 schreef daNpy het volgende:
Al die mensen eerst klappen om hem kapot te laten gooien en dan erna kwaad worden dat ie het doet
Ze klapten omdat ze in zich in een geënsceneerde & kunstmatige situatie bevonden: één man op het podium, het publiek in stoeltjes ervoor met de armpjes over elkaar. Dan hoor je te klappen. De cabaretier is de baas; dat is de afspraak. Ongetwijfeld verwachtte het publiek iets leuks: Maassen die de camera afpakt en na het applaus zijn broek op zijn knieën laat zakken om de fotografe wat bijzondere foto's mee te geven ter publicatie in haar krantje. Of Maassen die iets heel origineels bedenkt - dat is zijn vak, daar betaalt het publiek voor. Het laatste waarop het publiek vermoedelijk rekende, was dat hij de camera daadwerkelijk zou mollen.
pi_59053988
quote:
Op zondag 1 juni 2008 19:14 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ze klapten omdat ze in zich in een geënsceneerde & kunstmatige situatie bevonden: één man op het podium, het publiek in stoeltjes ervoor met de armpjes over elkaar. Dan hoor je te klappen. De cabaretier is de baas; dat is de afspraak. Ongetwijfeld verwachtte het publiek iets leuks: Maassen die de camera afpakt en na het applaus zijn broek op zijn knieën laat zakken om de fotografe wat bijzondere foto's mee te geven ter publicatie in haar krantje. Of Maassen die iets heel origineels bedenkt - dat is zijn vak, daar betaalt het publiek voor. Het laatste waarop het publiek vermoedelijk rekende, was dat hij de camera daadwerkelijk zou mollen.
Het publiek wil iets origineels, het publiek krijgt iets origineels. Iets waar ze zelf om gevraagd hebben. En toch zeiken.
  zondag 1 juni 2008 @ 19:58:32 #141
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_59054369
quote:
Het boeit me werkelijk waar geen reet. De spullen van een bezoeker op een dergelijke manier vernielen... dan spoor je gewoon niet.
pi_59054514
Theo heeft het gewoon aangegeven bij de organisatie, dat zij het niet doorgeven aan de fotografe. En daarnaast maakte de camera bij het afdrukken van de foto een vreemd geluid (vogelachtig iets) Wat onwijs irritant is, tuurlijk dat Theo het zat was. Organisatie mag de camera gaan vergoeden!
pi_59054515
quote:
Lijkt me nauwelijks relevant. Hoe gaat dat bij zo'n evenement, zeker als je pers bent? Je loopt zo'n zaal in, schiet je plaatjes en gaat verder naar de volgende zaal. Ze is daar niet om die voorstelling van begin tot eind te zien, ze is daar om foto's van het evenement te maken.
  zondag 1 juni 2008 @ 20:08:27 #144
158452 IQM
I am the one
pi_59054533
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:07 schreef k_man het volgende:

[..]

Lijkt me nauwelijks relevant. Hoe gaat dat bij zo'n evenement, zeker als je pers bent? Je loopt zo'n zaal in, schiet je plaatjes en gaat verder naar de volgende zaal. Ze is daar niet om die voorstelling van begin tot eind te zien, ze is daar om foto's van het evenement te maken.
Hoezo 'nauwelijks relevant'. Ze willen niet dat er foto's gemaakt worden. Punt. En het is, als we de aanwezige uit de quote mogen geloven, ook nog eens één minuut voordat Theo Maassen opkwam herhaald.

'Geen pers' is 'geen pers'.
Scio Melius
Gelul.
  zondag 1 juni 2008 @ 20:09:27 #145
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59054550
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:07 schreef carpediem23 het volgende:
Theo heeft het gewoon aangegeven bij de organisatie, dat zij het niet doorgeven aan de fotografe. En daarnaast maakte de camera bij het afdrukken van de foto een vreemd geluid (vogelachtig iets) Wat onwijs irritant is, tuurlijk dat Theo het zat was. Organisatie mag de camera gaan vergoeden!

normalere zak is dat theo de fotografe dan ff lekker voor paal zet en dat iedereen in een deuk ligt... hij moet gewoon met zijn poten van andersmans spullen afblijven, iets waar hij in het verleden ook al moeite mee had
  zondag 1 juni 2008 @ 20:10:32 #146
158452 IQM
I am the one
pi_59054569
De volgende keer moet hij gewoon weer met z'n hand in een broek.
Scio Melius
Gelul.
pi_59054571
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:08 schreef IQM het volgende:
Hoezo 'nauwelijks relevant'. Ze willen niet dat er foto's gemaakt worden. Punt. En het is, als we de aanwezige uit de quote mogen geloven, ook nog eens één minuut voordat Theo Maassen opkwam herhaald.

Dan is het wel handig als je dat ook aan de pers vertelt hè? En zoals ik al zei, is het heel waarschijnlijk dat zij niet de hele show bijwoont, maar even binnenkomt om haar foto's te maken en dan weer verdwijnt.

Bovendien wordt wel bij meer evenementen aangeondigd dat er gene foto's of filmopnamen gemaakt mogen worden. Die mededeling geldt dan echter voor het publiek, want de persfotografen vooraan mogen best foto's maken. Daar zijn ze voor uitgenodigd, daar hebben ze een pas voor gekregen.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2008 20:16:47 ]
pi_59054590
quote:
Op zondag 1 juni 2008 19:40 schreef Farenji het volgende:

[..]

Het publiek wil iets origineels, het publiek krijgt iets origineels. Iets waar ze zelf om gevraagd hebben. En toch zeiken.
Het zou natuurlijk ook zomaar kunnen dat degenen die wegliepen niet dezelfden waren als degenen die klapten.
  zondag 1 juni 2008 @ 20:12:24 #149
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_59054596
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:08 schreef IQM het volgende:

[..]

Dus? Dan zegt hij dat.
Want je kan z'n boosheid begrijpen, daar kan ik inkomen. Maar tussen boosheid en andermans dure spullen per stemming tegen de grond aan kapot gooien, zit een héél groot gat hoor.
  zondag 1 juni 2008 @ 20:15:31 #150
158452 IQM
I am the one
pi_59054649
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:12 schreef BVO het volgende:

[..]

Dus? Dan zegt hij dat.
Want je kan z'n boosheid begrijpen, daar kan ik inkomen. Maar tussen boosheid en andermans dure spullen per stemming tegen de grond aan kapot gooien, zit een héél groot gat hoor.
Ik vind het dan ook meer dan terecht als/dat hij de boel moet vergoeden.
Scio Melius
Gelul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')