'21' is nog niet uit hier, 'The Bank Job' staat die nu binnen te halenquote:Op zondag 1 juni 2008 12:25 schreef indahnesia.com het volgende:
'The Bank Job' en '21' zijn wel aardig als je niets te doen hebt.
nog niet uit? Owh, daar kijk ik nooit naar, als er een dvd-tje van is neem ik ze gewoon mee namelijk.quote:Op zondag 1 juni 200812:32 schreef JortK het volgende:
[..]
'21' is nog niet uit hier, 'The Bank Job' staat die nu binnen te halen [afbeelding]
zijn dat films met (veel) bloot? Dan moet ik even bij een andere zaak binnenlopen, eentje die wel alles heeft op dat gebiedquote:Op zondag 1 juni 200812:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Cassandra's Dream is wel een toffe film, evenals Paris. Goede film [afbeelding]
Klinken als films voor meisjesquote:Op zondag 1 juni 2008 12:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Cassandra's Dream is wel een toffe film, evenals Paris. Goede film
Dalijk effe aanzettenquote:Op zondag 1 juni 2008 12:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Cassandra's Dream is wel een toffe film, evenals Paris. Goede film
klinken als films MET meisjes eerderquote:Op zondag 1 juni 200812:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Klinken als films voor meisjes [afbeelding]
Zeker de moeite waardquote:
Nice.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard
Ik heb zin om morgen te lopen gek! Gisteren het laatste stuk in de regen, was wel een keer leuk om te doen. Alleen ik moet echt ff goede gear hebben nu
Hehe, ga dan ook op tijd wegquote:Op zondag 1 juni 2008 12:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nice.
Ik ook wel zin.
Maar nu kater kan er echt niet aan denken nu
Ik zit godver al 2 uur te wachten tot ik weer de bus kan pakken
Kut OV
Kon bus van half 12 niet halen, en dan moet je meteen maar weer 2!!! uur wachten tot je weer weg kanquote:
Ik hoop dat er binnenkort een onderdeel van het leger op jacht gaat om er een paar op te ruimen. Gewoon in de put flikkeren is het direct afgelopen. Hebben ze hier wel ervaring mee.quote:
whehe, echt?quote:Op zondag 1 juni 2008 12:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik hoop dat er binnenkort een onderdeel van het leger op jacht gaat om er een paar op te ruimen. Gewoon in de put flikkeren is het direct afgelopen. Hebben ze hier wel ervaring mee.
quote:Op zondag 1 juni 2008 12:51 schreef indahnesia.com het volgende:
Radicale islamisten vallen betoging voor religieuze vrijheid aan
Ranzig tuig
Weet Wilders dit al?quote:"Pas je aan of sterf!," riepen mannen gekleed in groene en witte islamitische kledij toen ze insloegen op de betogers, wat op video is vastgelegd.
Dat zuigt wel hard ja. En je kunt ook niet met iemand meerijden die kant op?quote:Op zondag 1 juni 2008 12:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kon bus van half 12 niet halen, en dan moet je meteen maar weer 2!!! uur wachten tot je weer weg kan
Ja, nee, handig, dat ov.
breng 'm maar niet op ideeen, maar in dit geval zijn het vooral die witjurken die en stuk bamboe in hun nek moeten hebben voor het 'niet aanpassen' aan hoe het in Indonesie is.quote:
Nee, kan nietquote:Op zondag 1 juni 2008 13:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja inderdaad. In Indonesië hebben ze daar wel ervaring mee![]()
[..]
Dat zuigt wel hard ja. En je kunt ook niet met iemand meerijden die kant op?
Nicequote:Op zondag 1 juni 2008 13:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, kan niet
Helaasch.
Maar over 10 gaat m'n bus, dus kan eindelijk ophoepelen hier
geen staking dan?quote:Op zondag 1 juni 200813:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, kan niet [afbeelding]
Helaasch.
Maar over 10 gaat m'n bus, dus kan eindelijk ophoepelen hier [afbeelding]
Oi. Ik denk dat 'ie zich daar lelijk in heeft vergistquote:
ik noem maar een dwarsstraat, maar weet verder niet wie er staakt.. niet op gelet.. streekdiensten alleen misschien?quote:Op zondag 1 juni 200813:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oi. Ik denk dat 'ie zich daar lelijk in heeft vergist [afbeelding] Je hebt namelijk helemaal gelijk, die lui staken vanaf vandaag voor onbepaalde tijd. [afbeelding]
ook al? Gaat lekkerquote:Op zondag 1 juni 200813:51 schreef Zenon het volgende:
Boeren staken toch ook waardoor we morgen waarschijnlijk geen melk hebben?
Is inmiddels voorbij. En het waren niet de boeren, maar Friesland Foods, de lui die de melk ophalen die gestaakt hebben. Wel goed lezenquote:Op zondag 1 juni 2008 13:51 schreef Zenon het volgende:
Boeren staken toch ook waardoor we morgen waarschijnlijk geen melk hebben?
jah, het was hier net zo'n groot nieuws als in Nederland... niet dusquote:Op zondag 1 juni 200813:53 schreef JortK het volgende:
Indah: http://www.telegraaf.nl/b(...)t_geld__.html?p=15,1
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik noem maar een dwarsstraat, maar weet verder niet wie er staakt.. niet op gelet.. streekdiensten alleen misschien?
Maar vriend erik heeft ook een streekbus nodig om bij het station te geraken alvorens hij naar Utrecht gaat.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:54 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/news/1592542/36/Streekbussen_rijden_niet.html
streekbussen dus.
Site vullingquote:Op zondag 1 juni 2008 13:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, het was hier net zo'n groot nieuws als in Nederland... niet dus
pwn dusquote:Op zondag 1 juni 2008 13:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Maar vriend erik heeft ook een streekbus nodig om bij het station te geraken alvorens hij naar Utrecht gaat.
JA. EN DIE RIJDEN DUS GODVERDOMME NIET.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Maar vriend erik heeft ook een streekbus nodig om bij het station te geraken alvorens hij naar Utrecht gaat.
komt op hetzelfde neer: geen melk, toch?quote:Op zondag 1 juni 200813:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Is inmiddels voorbij. En het waren niet de boeren, maar Friesland Foods, de lui die de melk ophalen die gestaakt hebben. Wel goed lezen [afbeelding]
Ik vind het ook oprecht allemaal teringlijers!quote:Op zondag 1 juni 2008 13:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
JA. EN DIE RIJDEN DUS GODVERDOMME NIET.
FUCKING TÝFUS OPENBAAR VERVOER!
IK HAAT HGET IK HAAT HET IK HAAT HET.
Niemand hier ook die me kan brengen thuis, iedereen is weg met een rbw.
Kan ik 20 euro neerleggen voor een taxi
Needie zijn volgeboekt.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik vind het ook oprecht allemaal teringlijers!Had dan lekker een beter beroep/opleiding gekozen.
Stelletje grafthonden zijn het!!!
Kun je niet de Hopper bellen dan?
Niet zo agressief hequote:Op zondag 1 juni 2008 13:58 schreef eer-ik het volgende:
JEZUS CHRISTUS ZEG.
Ik kan hier zó verschrikkelijk kwaad om worden.
www.stopdestaking.nl daar kun je wat declareren dacht ikquote:Op zondag 1 juni 2008 14:02 schreef eer-ik het volgende:
Hell, ik ga toch niet 20 euro extra betalen omdat zo'n hondekop niet wil rijden vandaag...
Kan ik dat niet declareren?
Klopt inderdaad, gewoon standaard brief enzo opsturenquote:Op zondag 1 juni 2008 14:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
www.stopdestaking.nl daar kun je wat declareren dacht ik
Ik had er vaag iets over gehoord dus vandaar dat ik het niet precies wistquote:Op zondag 1 juni 2008 13:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Is inmiddels voorbij. En het waren niet de boeren, maar Friesland Foods, de lui die de melk ophalen die gestaakt hebben. Wel goed lezen
/quote:Op zondag 1 juni 2008 14:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik vind het ook oprecht allemaal teringlijers!Had dan lekker een beter beroep/opleiding gekozen.
Stelletje grafthonden zijn het!!!
Kun je niet de Hopper bellen dan?
Benenwagen dusquote:Op zondag 1 juni 2008 14:10 schreef eer-ik het volgende:
Ja, dan duurt het weer een millenium voordat ik m'n geld terug heb.
Weet precies hoe dat gaat, ik werk bij openbaar vervoer
Ik wil godverdomme nu naar utrecht.
Maakt niet uitquote:Op zondag 1 juni 2008 14:09 schreef Zenon het volgende:
[..]
Ik had er vaag iets over gehoord dus vandaar dat ik het niet precies wist
Taxi's met vertragingquote:Op zondag 1 juni 2008 14:15 schreef JortK het volgende:
Iemand trouwens nog een leuk idee voor een reltopic?
Ben jij zo gelovig ja?quote:Op zondag 1 juni 2008 14:12 schreef JortK het volgende:
kerk.
Neem de 2cvquote:Op zondag 1 juni 2008 14:10 schreef eer-ik het volgende:
Ja, dan duurt het weer een millenium voordat ik m'n geld terug heb.
Weet precies hoe dat gaat, ik werk bij openbaar vervoer
Ik wil godverdomme nu naar utrecht.
Ik heb niets om op te fappen dus ben chagrijnig jaquote:Op zondag 1 juni 2008 14:56 schreef Sjowhan het volgende:
Ja Jort. We weten het nu wel.
Geen baggerlayout zeker?quote:Op zondag 1 juni 2008 14:57 schreef BrandX het volgende:
tisser aan de hand dan? heb nergens last van?
http://forum.fok.nl/forum/128quote:Op zondag 1 juni 2008 14:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb niets om op te fappen dus ben chagrijnig ja
Das genaaid danquote:Op zondag 1 juni 2008 14:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee.
Die kan ook niet in utrecht staan op een fatsoenlijke manier.
jawel? Alleen ik log net 10 minuten geleden voor het eerst in.quote:
Ctrl+F5 is your friendquote:Op zondag 1 juni 2008 14:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
jawel? Alleen ik log net 10 minuten geleden voor het eerst in.
Wellicht een cache wat je nog parten speelt?
Jij hebt iets "geregeld" met Danny zodat het bij jou wel snel en vlekkeloos loopt?quote:Op zondag 1 juni 2008 15:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja of ctrl+r
maar goed, ik heb dus geen last
quote:Op zondag 1 juni 2008 15:07 schreef BrandX het volgende:
nee, maar ik heb momenteel wel een hotline met iteejer
alleen heeft dat geen bal te maken met de foklayout
quote:Op zondag 1 juni 2008 15:07 schreef BrandX het volgende:
nee, maar ik heb momenteel wel een hotline met iteejer
alleen heeft dat geen bal te maken met de foklayout
quote:
quote:
Whehequote:Op zondag 1 juni 2008 15:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]niets bijzonders hoor, ging over het heropenen van dit topic: TV programma Fear Fighters zoekt kandidaten!! en is al weer voorbij
quote:Op zondag 1 juni 2008 15:18 schreef OA het volgende:
Goed topic.
dat zal welja..quote:
whehequote:Op zondag 1 juni 200813:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Maar vriend erik heeft ook een streekbus nodig om bij het station te geraken alvorens hij naar Utrecht gaat. [afbeelding]
dat dusquote:Op zondag 1 juni 200813:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
JA. EN DIE RIJDEN DUS GODVERDOMME NIET.
FUCKING TÝFUS OPENBAAR VERVOER! [afbeelding]
IK HAAT HGET IK HAAT HET IK HAAT HET.
Niemand hier ook die me kan brengen thuis, iedereen is weg met een rbw.
Kan ik 20 euro neerleggen voor een taxi [afbeelding]
is er dan een reltopic?quote:Op zondag 1 juni 200815:31 schreef Pheno het volgende:
Wat is dat toch met die vragen om reltopics?
Kinderachtige kneuterigheid.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:31 schreef Pheno het volgende:
de kinders vervelen zich gewoon Ph.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:31 schreef Pheno het volgende:
Taxi's met vertragingquote:
ga dan neuken of zoquote:
De hele dag lang?quote:
Vermaak Ph.... vermaakquote:Op zondag 1 juni 2008 15:31 schreef Pheno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |