Heb je een nummer voor me waar je zo'n ding kan bestellen?quote:Op zondag 1 juni 2008 14:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Paupers
Een beetje bink huurt een limo.
Probeer het eens bij een taxibedrijfquote:Op zondag 1 juni 2008 14:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Heb je een nummer voor me waar je zo'n ding kan bestellen?
Ja maar dan komen ze alsnog te laatquote:Op zondag 1 juni 2008 14:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Probeer het eens bij een taxibedrijf
Dan blijf je lekker in die keet van je slapen, met je mattiesquote:Op zondag 1 juni 2008 14:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Je mag ook niet dronken fietsen hoor klapjosti
Dat is dus het probleem, ik kan er dus niet komen omdat die kenker taxi er nog steeds niet isquote:Op zondag 1 juni 2008 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan blijf je lekker in die keet van je slapen, met je matties
Dan FIETS je erheen, en als je dan knakezat bent, ga je daar slapen samen met je mattiesquote:Op zondag 1 juni 2008 15:02 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, ik kan er dus niet komen omdat die kenker taxi er nog steeds niet is
Ik heb geen fiets, fietsen zijn voor scholierenquote:Op zondag 1 juni 2008 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan FIETS je erheen, en als je dan knakezat bent, ga je daar slapen samen met je matties
"Streekvervoer" niet dan?quote:Op zondag 1 juni 2008 15:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb geen fiets, fietsen zijn voor scholieren
Een beetje student heeft toch ook een 7ehands fiets van 2 tientjes van een junkquote:
Dat is misschien wel een idee, een fiets jattenquote:Op zondag 1 juni 2008 15:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Een beetje student heeft toch ook een 7ehands fiets van 2 tientjes van een junk
Succes, en val ons niet langer lastig met je "boehoehoe de bussen rijden niet" gehuilquote:Op zondag 1 juni 2008 15:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een idee, een fiets jatten
Daar huil ik toch niet over pauperquote:Op zondag 1 juni 2008 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Succes, en val ons niet langer lastig met je "boehoehoe de bussen rijden niet" gehuil
Je klaagt over een oft andere vertraagde paupertaxi die je neemt omdat het streekvervoer, de bussen dus, niet rijdt. Als er wel bussen reden had je hier niet lopen zeiken, dus is dit een verkapt de-streekbussen-rijden-niet-huiltopicquote:
Jamaar, dan kan hij niet zuipenquote:Op zondag 1 juni 2008 15:16 schreef OA het volgende:
Pauper, je hebt toch een leasebak?
Goeie analyse, wel....quote:Op zondag 1 juni 2008 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Je klaagt over een oft andere vertraagde paupertaxi die je neemt omdat het streekvervoer, de bussen dus, niet rijdt. Als er wel bussen reden had je hier niet lopen zeiken, dus is dit een verkapt de-streekbussen-rijden-niet-huiltopic
Maar dan kan ik toch niet zuipen pauperquote:Op zondag 1 juni 2008 15:16 schreef OA het volgende:
Pauper, je hebt toch een leasebak?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |