geen staking dan?quote:Op zondag 1 juni 200813:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, kan niet [afbeelding]
Helaasch.
Maar over 10 gaat m'n bus, dus kan eindelijk ophoepelen hier [afbeelding]
Oi. Ik denk dat 'ie zich daar lelijk in heeft vergistquote:
ik noem maar een dwarsstraat, maar weet verder niet wie er staakt.. niet op gelet.. streekdiensten alleen misschien?quote:Op zondag 1 juni 200813:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oi. Ik denk dat 'ie zich daar lelijk in heeft vergist [afbeelding] Je hebt namelijk helemaal gelijk, die lui staken vanaf vandaag voor onbepaalde tijd. [afbeelding]
ook al? Gaat lekkerquote:Op zondag 1 juni 200813:51 schreef Zenon het volgende:
Boeren staken toch ook waardoor we morgen waarschijnlijk geen melk hebben?
Is inmiddels voorbij. En het waren niet de boeren, maar Friesland Foods, de lui die de melk ophalen die gestaakt hebben. Wel goed lezenquote:Op zondag 1 juni 2008 13:51 schreef Zenon het volgende:
Boeren staken toch ook waardoor we morgen waarschijnlijk geen melk hebben?
jah, het was hier net zo'n groot nieuws als in Nederland... niet dusquote:Op zondag 1 juni 200813:53 schreef JortK het volgende:
Indah: http://www.telegraaf.nl/b(...)t_geld__.html?p=15,1
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik noem maar een dwarsstraat, maar weet verder niet wie er staakt.. niet op gelet.. streekdiensten alleen misschien?
Maar vriend erik heeft ook een streekbus nodig om bij het station te geraken alvorens hij naar Utrecht gaat.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:54 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/news/1592542/36/Streekbussen_rijden_niet.html
streekbussen dus.
Site vullingquote:Op zondag 1 juni 2008 13:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, het was hier net zo'n groot nieuws als in Nederland... niet dus
pwn dusquote:Op zondag 1 juni 2008 13:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Maar vriend erik heeft ook een streekbus nodig om bij het station te geraken alvorens hij naar Utrecht gaat.
JA. EN DIE RIJDEN DUS GODVERDOMME NIET.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Maar vriend erik heeft ook een streekbus nodig om bij het station te geraken alvorens hij naar Utrecht gaat.
komt op hetzelfde neer: geen melk, toch?quote:Op zondag 1 juni 200813:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Is inmiddels voorbij. En het waren niet de boeren, maar Friesland Foods, de lui die de melk ophalen die gestaakt hebben. Wel goed lezen [afbeelding]
Ik vind het ook oprecht allemaal teringlijers!quote:Op zondag 1 juni 2008 13:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
JA. EN DIE RIJDEN DUS GODVERDOMME NIET.
FUCKING TÝFUS OPENBAAR VERVOER!
IK HAAT HGET IK HAAT HET IK HAAT HET.
Niemand hier ook die me kan brengen thuis, iedereen is weg met een rbw.
Kan ik 20 euro neerleggen voor een taxi
Needie zijn volgeboekt.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik vind het ook oprecht allemaal teringlijers!Had dan lekker een beter beroep/opleiding gekozen.
Stelletje grafthonden zijn het!!!
Kun je niet de Hopper bellen dan?
Niet zo agressief hequote:Op zondag 1 juni 2008 13:58 schreef eer-ik het volgende:
JEZUS CHRISTUS ZEG.
Ik kan hier zó verschrikkelijk kwaad om worden.
www.stopdestaking.nl daar kun je wat declareren dacht ikquote:Op zondag 1 juni 2008 14:02 schreef eer-ik het volgende:
Hell, ik ga toch niet 20 euro extra betalen omdat zo'n hondekop niet wil rijden vandaag...
Kan ik dat niet declareren?
Klopt inderdaad, gewoon standaard brief enzo opsturenquote:Op zondag 1 juni 2008 14:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
www.stopdestaking.nl daar kun je wat declareren dacht ik
Ik had er vaag iets over gehoord dus vandaar dat ik het niet precies wistquote:Op zondag 1 juni 2008 13:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Is inmiddels voorbij. En het waren niet de boeren, maar Friesland Foods, de lui die de melk ophalen die gestaakt hebben. Wel goed lezen
/quote:Op zondag 1 juni 2008 14:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik vind het ook oprecht allemaal teringlijers!Had dan lekker een beter beroep/opleiding gekozen.
Stelletje grafthonden zijn het!!!
Kun je niet de Hopper bellen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |