Tjah, vond ik ookquote:
En nu voor jou:quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:44 schreef Crazy-M het volgende:
Opgelost tegan
zag hem nog voor ik op OK klikte
Dank u.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En nu voor jou:
Welkom
welk gedeelte van Tilburg woon je ?
schuinoverbuurmanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:48 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Dank u.
Woon in de Hesperenstraat (aan de Korvelseweg).
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:58 schreef Tegan het volgende:
Willen Knekwurst en Breach ook nog op de plattegrond?
jah ik had hem al klein beetje aangepast na mn eerste update.quote:
wij als tilburgers doen iedereen onthalenquote:
ehm import of ontwikkeld in Tilburg?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:04 schreef ANCT het volgende:
nog een Tilburger meld zich![]()
maar ik ben heel inactief op fok
Inactief op een van de leukse forums van Nederland...? Dat moet een vergissing zijnquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:04 schreef ANCT het volgende:
nog een Tilburger meld zich![]()
maar ik ben heel inactief op fok
ALARM !!!!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:30 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Inactief op een van de leukse forums van Nederland...? Dat moet een vergissing zijn
Ok dank u voor de uitleg, als ik de volgende keer de laatste post zet zal ik er zorg voor dragen dat er een nieuw topic komtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:42 schreef Crazy-M het volgende:
hehe, onderaan in de op staat een linkje naar de wiki. Die klik je aan.
tekst die daar staat kopieer je en plak je in nieuw topic en klaar
wordt kut weer zeggen ze, maar we will seequote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:48 schreef JeffreyXL het volgende:
haha ach ja, hij staat er nu weer dus in ieder geval voor vandaag zijn we safe
Pff moet btw heel het weekend werken, hopelijk word het niet al te lekker weer anders word de zin er niet beter op.
Put me on Westermarktquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:58 schreef Tegan het volgende:
jah inderdaad.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:02 schreef JeffreyXL het volgende:
Maar hoorde ik het nu goed, volgende week het levenslied weer in Tilburg?
ja dus dat is weer optimaal genieten!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:02 schreef JeffreyXL het volgende:
Maar hoorde ik het nu goed, volgende week het levenslied weer in Tilburg?
hmm lekker beterschapquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:47 schreef fraubitch het volgende:
Damn man, ik heb hersenschudding...
Ben gister weer gaan snowboarden en werd wat overmoedig.. Ben keihard op me bek gegaan, ik dacht 'ff' te kunnen remmen. maar in plats daarvan ging ik vol op me bek...
Kreeg een klap in me kuiten, heb me ribben gekneusd, last van me heup last van me schouder en nek.. En koppijn
Maar danm wat had ik het leuk verder
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:33 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
hmm lekker beterschap
bewijst wel weer dat ik altijd zeg dat snowboarden gevaarlijk is! maar moet je nou geen rust houden en niet tv kijken en achter de peecee zitten?
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:33 schreef Crazy-M het volgende:
haha, bijna alles gebroken, maar wel leuk
Thats the spirit
quote:
ik niet. heeft mn portomonee ook gewetenquote:
weet wel dat het bij de w2 een markt is.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:48 schreef -_Tommy_- het volgende:
wat is er aan de hand? net hier 6 politie op volle kracht door de korvel en dan echt volgas!
en er hangt al een tijd een helicopter rond?
Ik wel, eigenlijk!! Ik woon in Noord, vlakbij de veldhovenring.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:58 schreef Tegan het volgende:
Mijn portomonnee moet nog op vakanie. Dus die vond het niet zo erg.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik niet. heeft mn portomonee ook geweten
Dadelijk voetbal op tvquote:
3 uur valt toch wel mee? Maar slaap zequote:Op zondag 1 juni 2008 19:55 schreef Tegan het volgende:
Ik heb het weer (te) laat gemaakt, drie uur in bed, half negen weer onderweg naar mijn werk.
Ik zal de kaart vanavond of morgen wel updaten, want nu ben ik ff dood. Net terug van werk.
haha,quote:Op zondag 1 juni 2008 19:55 schreef Tegan het volgende:
Ik heb het weer (te) laat gemaakt, drie uur in bed, half negen weer onderweg naar mijn werk.
Ik zal de kaart vanavond of morgen wel updaten, want nu ben ik ff dood. Net terug van werk.
Beter opletten:Pquote:Op zondag 1 juni 2008 20:25 schreef existenz het volgende:
Hmm is alweer over (en geen p2000 melding).
Ohquote:Op zondag 1 juni 2008 20:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Beter opletten:P
19:52:48 01-06-08 20 G BRAN PRIO 1 6731 6751 NOORWITSSTRAAT 20 TILBURG WONINGBRAND (INC: 09)
806011952481201999 1201999 BRW Midden en West Brabant ( Monitorcode )
806011952481201975 1201975 BRW Tilburg-Centrum ( Lichtkrant )
806011952481201336 1201336 BRW Tilburg-Centrum ( Kazernetechniek )
806011952481201332 1201332 BRW Tilburg-Centrum ( HW )
806011952481201331 1201331 BRW Tilburg-Centrum ( TS )
806011952481200819 1200819 BRW Tilburg-Centrum ( Kazernealarm )
806011952481200818 1200818 BRW Tilburg-Centrum ( Bezetting TS )
806011952481200817 1200817 BRW Tilburg-Centrum ( Springbemanning )
806011952481200017
Had hem al gezien. Is vlak bij de westpoint
ik vergeef het jequote:
Nu welquote:Op zondag 1 juni 2008 23:23 schreef vamperotica het volgende:
Kad jullie nog nie gevonden he?
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:27 schreef fraubitch het volgende:
fucking koppijn =( 2 paracetamol op en nog steeds pijn.
morgen toch maar ff naar de dokterquote:Op zondag 1 juni 2008 23:35 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat is idd klote. Niets meer mogen nemen en het nog voelen
Dat hoeft niet hoor als je een kater hebt. Die loopt vanzelf wel weer weg (of verzuipt ie zichzelf, maar dan is ie ook weg).quote:
* vamperotica schud een keer "moederlijk" met haar hoofdquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:47 schreef fraubitch het volgende:
Damn man, ik heb hersenschudding...
Ben gister weer gaan snowboarden en werd wat overmoedig.. Ben keihard op me bek gegaan, ik dacht 'ff' te kunnen remmen. maar in plats daarvan ging ik vol op me bek...
Kreeg een klap in me kuiten, heb me ribben gekneusd, last van me heup last van me schouder en nek.. En koppijn
Maar danm wat had ik het leuk verder
kunt ze inderdaad beter breken!quote:Op maandag 2 juni 2008 13:28 schreef Crazy-M het volgende:
inderdaad terrasweer.
FB: Sterkte ermee. Gelukkig maar licht.
Gekneusde ribben, daar blijf je voor altijd last van hebben is mijn ervaring.
Als het in 1 keer slecht weer is ofzo dan kun je het alweer voelen.
Beterschapquote:Op maandag 2 juni 2008 12:47 schreef fraubitch het volgende:
Jep, lichte hersenschudding en 3 gekneusde ribben.![]()
Dank voor jullie meeleven
ook een goeiemorgen (ben trouwens blij dat dat goeiemoggel er eindelijk uit is in het ABN)
Metallicaquote:Op maandag 2 juni 2008 18:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Aaaah tis benauwd en Pinkpop was fucking gaaaaf! QOTSA, RATM
enz kmoet nu koken dus tvp
Die afkortingen zeggen mij evenveel als de namen van al het eten dat ik bij de chinees bestel..quote:Op maandag 2 juni 2008 18:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Aaaah tis benauwd en Pinkpop was fucking gaaaaf! QOTSA, RATM
enz kmoet nu koken dus tvp
Queens Of The Stoneage / Rage Against The Machinequote:Op maandag 2 juni 2008 19:46 schreef existenz het volgende:
[..]
Die afkortingen zeggen mij evenveel als de namen van al het eten dat ik bij de chinees bestel..
Met Bami en sate graagquote:Op maandag 2 juni 2008 19:49 schreef Tegan het volgende:
Queens Of The Stone Age en Rage Against The Machine.
quote:Op maandag 2 juni 2008 20:21 schreef Messenga het volgende:
Verdomme, iedereen herkent me, maar ik jullie niet.
quote:
je was bezig met iemand te helpen achter de tandarts kassaquote:Op maandag 2 juni 2008 20:21 schreef Messenga het volgende:
Dom, blond en famous?quote:Op maandag 2 juni 2008 20:21 schreef Messenga het volgende:
Werk je daar? Dan heb ik je vandaag ook nog gezien, onbewust..quote:Op maandag 2 juni 2008 20:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat meent u niet.
Als u zich kenbaar had gemaakt had u in mijn lijstje gemogen.
Ik was er vandaag ook ff jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Werk je daar? Dan heb ik je vandaag ook nog gezien, onbewust..
heyquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:40 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik was er vandaag ook ff ja.
FB is erg slaags.
Hier begon het zo'n 5 tellen nadat ik het neergezet had!quote:
Ghehehehquote:Op dinsdag 3 juni 2008 07:03 schreef Crazy-M het volgende:
De bliksem is weer in de hasseltkerk ingeslagen. Goed dat het nu een ijzeren toren is
Messenga zelf krijgt er zo nog eens achtervolgings waanzin vanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 07:16 schreef Crazy-M het volgende:
hahaha, dadelijk heeft iederee nmessenga al gezien alleen hij de rest nog niet
Soort hunt gevoel,
spot Messenga zonder dat hij jouw ziet
tjah, is het risico van fokquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:20 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Messenga zelf krijgt er zo nog eens achtervolgings waanzin van
Durf ik eigenlijk best welquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:29 schreef Crazy-M het volgende:
Gewoon met een fototoestel met tele lens voor de deur liggen.
Val je ook niet op
quote:
WIj zijn te bangquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:56 schreef fraubitch het volgende:
dus ik ben de enige die zich kenbaar heeft gemaakt aan messenga![]()
ik val weer eens buiten de boot
Ik heb ook bacardi en schrobbeler hoorquote:
ook een breezer?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:45 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik heb ook bacardi en schrobbeler hoor
Nee, wel iets wat er op lijkt met wat meer alcohol. Zo'n liter fles die je in een avond op zuipt (in je eentjequote:
ja, diequote:
Welke van de vele?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:06 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, wel iets wat er op lijkt met wat meer alcohol. Zo'n liter fles die je in een avond op zuipt (in je eentje)..
Iets met Rosso...quote:
http://www.nu.nl/news/159(...)elen_politiebus.htmlquote:Meisjes (11 en 14) bekogelen politiebus
Uitgegeven: 3 juni 2008 22:05
Laatst gewijzigd: 3 juni 2008 23:26
TILBURG - Twee meisjes van 11 en 14 jaar uit Tilburg hebben dinsdag de politie flink wat werk bezorgd. Ze bekogelden een politiebus met stenen en dakpannen waardoor de bus ernstig beschadigd raakte.
ANP
Ook een tweede politieauto werd 'onder vuur' genomen en moest afstand houden. Pas toen er een hondengeleider met een schild aan te pas kwam, lukte het agenten de twee meisjes aan te houden, meldde de politie.
Voorbijgangers
De meisjes gooiden vanaf het dak van een woning aan de Seringenhof steentjes naar voorbijgangers. Een persoon werd daarbij geraakt aan zijn hoofd.
Toen de politie arriveerde, werden de agenten en hun politiebus bekogeld met steeds zwaardere stenen en uiteindelijk zelfs dakpannen.
Algemene frustratie
Van het voertuig sneuvelden ruiten, werden het zwaailicht en de sirene vernield en het raakte gedeukt. Het 14-jarige meisje verklaarde de stenen te hebben gegooid uit 'algemene frustratie', de ander zou haar gevolgd hebben. De oudste zit vast op het politiebureau, de jongste mocht na verhoor naar huis.
quote:Man neergestoken in Tilburg
TILBURG, 3 juni 2008
Man neergestoken in Tilburg
Een Tilburger van circa 20 jaar is dinsdagavond rond 20.30 uur gewond geraakt bij een steekincident in Park de Horion. De aanleiding daarvan is niet bekend. De man is met enkele steekwonden naar het Twee Steden-ziekenhuis vervoerd; zijn precieze letsel is niet bekend, maar hij verkeert niet in levensgevaar. De dader vluchtte na het incident weg op een fiets; hij is een bekende van het slachtoffer. De politie stelt een onderzoek in.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 07:23 schreef Crazy-M het volgende:
Zeker nadat je ze hebt opgehaald bij de politie?![]()
quote:
zwaaienquote:
sorryquote:
morgequote:Op woensdag 4 juni 2008 08:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
om nou steeds in tru hey you te roepen
dus goede morgen tilburg ha ha
ehm, ja hij springt niet op de bankquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:06 schreef draculettetje het volgende:
hoest met de hond crazy? hier heeft ze ontdekt op de bank te kunnen
Een hamer schijnt wonderen te doen..quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:28 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga vandaag proberen om een nieuwe foto te maken
hij blijft alleen niet echt stilzitten
is goed, zal het proberenquote:
jij komt met ideequote:
hier bij de brandweer nog welquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:36 schreef fraubitch het volgende:
heeft iemend een fiets voor me te leen?mijne is kapot en ik moet weg
Bij de Westermarkt staat er eentje. Je kunt de sleutels 35 km verderop op komen halen...quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:36 schreef fraubitch het volgende:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Bij de Westermarkt staat er eentje. Je kunt de sleutels 35 km verderop op komen halen...
doe er maar is 1 sturen als je er 1 hebtquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:32 schreef fraubitch het volgende:
ik heb ook een keimooie hond
alleen geen foto's hier
quote:Jonge meisjes bekogelen politiebus
TILBURG - Twee meisjes van 11 en 14 jaar hebben maandag in Tilburg een politiebus flink beschadigd met zware stenen en dakpannen. De meisjes gooiden eerst vanaf het dak van een woning aan de Seringenhof kiezelsteentjes naar voorbijgangers, maar ze verzwaarden hun materiaal toen agenten hen wilden stoppen.
Van de politiebus sneuvelden de ramen, het zwaailicht en de sirene. Ook een tweede politieauto werd bekogeld. Er was een hondengeleider met schild nodig om de meisjes op te pakken.
De meisjes wonen bij de instelling Amarant in Tilburg. Ze hebben een licht verstandelijke beperking, met psycho-sociale en communicatieproblemen. Het meisje van 14 zei dat ze uit ''algemene frustratie' stenen had gegooid. Ze zit vast op het politiebureau. De jongste mocht na verhoor naar huis.
Bekijk hier het YouTube-filmpje van de bekogeling door de meiden.
Oeh ik heb er nog een over, kopuh?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:36 schreef fraubitch het volgende:
Pfffquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Oeh ik heb er nog een over, kopuh?
Hij is wel erg groot, heeft maar 1 rem en geen versnellingen meer.
Samsung soul!quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:11 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, brief thuis om abbo te verlengen van Hi,
nog leuke telefoons uitgekomen ?
leuk ding die soulquote:
speciaal voor jouquote:
dankjequote:
Is ie nou in de tuin aan het pissen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:29 schreef Crazy-M het volgende:
Deze is echt nog geen minuut geleden gemaakt. Maar zo schattig
[ afbeelding ]
Dat zijn de nieuwe fotos van mijn pupen trouwens:
Vandaag is hij 4 maanden(precies)
nope. Lijkt het wel op. Maar hij wilde de cam weer is bekijkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:11 schreef existenz het volgende:
[..]
Is ie nou in de tuin aan het pissen?
nog 1 dag jahquote:
brandweer kazerne Eindhoven.quote:
valt mee.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:52 schreef JeffreyXL het volgende:
ok, dan heb je een lekkere weg te rijden elke morgen. Naar Eindhoven komen in de ochtend is echt dramatisch
nee sorry, al iets anders te doenquote:
ik ga zondagquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:29 schreef JeffreyXL het volgende:
Helaas, ik ga lekker fout naar het levenslied zaterdag avond.
Is het uit? Of had je geen vriendin?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:02 schreef Messenga het volgende:
Vrijgezellig.
Japquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:40 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Is het uit? Of had je geen vriendin?
Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
*aai over bol* awh. Wil je erover praten met je mede-Tilburgers?
Oh als je zo begintquote:
Alledrie inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:28 schreef vamperotica het volgende:
En... Moest ze huilen, werd ze boos, ging ze met dingen gooien?
die limburgse zeker?quote:
nee, maar morgen welquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:37 schreef fraubitch het volgende:
is er iets te doen vanavond hier in tilburg?
Ga jij je vanavond bezatten en vergrijpen aan....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:55 schreef Messenga het volgende:
Haha, nee, want die woont bij mn ouders, en ze heeft geen OV
ik ben er zondag pasquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:41 schreef theKiD het volgende:
Morgen en overmorgen naar LevensliedKutmuziek, maar 1000% goede sfeer!
Misschienquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
misschien krijg je dan wel een biertje
Ik ga me best doen.. voor een biertje doe ik alles.. veel...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben er zondag pas
als je me spot, roep dan ff
misschien krijg je dan wel een biertje
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:13 schreef existenz het volgende:
Mag: "Krijg ik nu korting ?" ook?
Morgenvroeg ben je er ook al? *Als ik op tijd wakker word wil ik wel 20% krijgen.. * Als ik op tijd wakker word.. (quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:16 schreef Messenga het volgende:
Ik wil je best 20% geven als je je voordat je gaat afrekenen kenbaar maakt
Ben er de hele dag hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:19 schreef theKiD het volgende:
[..]
Morgenvroeg ben je er ook al? *Als ik op tijd wakker word wil ik wel 20% krijgen.. * Als ik op tijd wakker word.. ()
Da's niet zo moeilijk als het op hetzelfde moment op tv is.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:45 schreef theKiD het volgende:
Zitten jullie bij elkaar samen tegelijk flodder te kijken?![]()
dat jij niet van je vriendin met mij mag omgaan betekent niet dat de rest van fok dat ook niet magquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:45 schreef theKiD het volgende:
Zitten jullie bij elkaar samen tegelijk flodder te kijken?![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat jij niet van je vriendin met mij mag omgaan betekent niet dat de rest van fok dat ook niet mag![]()
![]()
Succes met het heel houden van je toetsenbord! 90% van die toestellen heeft gebroken toesten! heb er 3 in mijn auto liggen van klantenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:11 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M heeft de sony ericson S500I nu voortaan
Gezelligquote:
Ik woon gelukkig niet in zo'n buurtquote:
Was dat vandaag niet op de Westermarkt?quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:52 schreef crossover het volgende:
Gaat er toevallig nog iemand naar Loos vanavond?
Jaquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Was dat vandaag niet op de Westermarkt?
neequote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:52 schreef crossover het volgende:
Gaat er toevallig nog iemand naar Loos vanavond?
Dan ben je praktisch mn buurvrouw dus...quote:
Kom je langs?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan ben je praktisch mn buurvrouw dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |