quote:Op zondag 1 juni 2008 23:27 schreef fraubitch het volgende:
fucking koppijn =( 2 paracetamol op en nog steeds pijn.
morgen toch maar ff naar de dokterquote:Op zondag 1 juni 2008 23:35 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat is idd klote. Niets meer mogen nemen en het nog voelen
Dat hoeft niet hoor als je een kater hebt. Die loopt vanzelf wel weer weg (of verzuipt ie zichzelf, maar dan is ie ook weg).quote:
* vamperotica schud een keer "moederlijk" met haar hoofdquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:47 schreef fraubitch het volgende:
Damn man, ik heb hersenschudding...
Ben gister weer gaan snowboarden en werd wat overmoedig.. Ben keihard op me bek gegaan, ik dacht 'ff' te kunnen remmen. maar in plats daarvan ging ik vol op me bek...
Kreeg een klap in me kuiten, heb me ribben gekneusd, last van me heup last van me schouder en nek.. En koppijn
Maar danm wat had ik het leuk verder
kunt ze inderdaad beter breken!quote:Op maandag 2 juni 2008 13:28 schreef Crazy-M het volgende:
inderdaad terrasweer.
FB: Sterkte ermee. Gelukkig maar licht.
Gekneusde ribben, daar blijf je voor altijd last van hebben is mijn ervaring.
Als het in 1 keer slecht weer is ofzo dan kun je het alweer voelen.
Beterschapquote:Op maandag 2 juni 2008 12:47 schreef fraubitch het volgende:
Jep, lichte hersenschudding en 3 gekneusde ribben.![]()
Dank voor jullie meeleven
ook een goeiemorgen (ben trouwens blij dat dat goeiemoggel er eindelijk uit is in het ABN)
Metallicaquote:Op maandag 2 juni 2008 18:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Aaaah tis benauwd en Pinkpop was fucking gaaaaf! QOTSA, RATM
enz kmoet nu koken dus tvp
Die afkortingen zeggen mij evenveel als de namen van al het eten dat ik bij de chinees bestel..quote:Op maandag 2 juni 2008 18:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Aaaah tis benauwd en Pinkpop was fucking gaaaaf! QOTSA, RATM
enz kmoet nu koken dus tvp
Queens Of The Stoneage / Rage Against The Machinequote:Op maandag 2 juni 2008 19:46 schreef existenz het volgende:
[..]
Die afkortingen zeggen mij evenveel als de namen van al het eten dat ik bij de chinees bestel..
Met Bami en sate graagquote:Op maandag 2 juni 2008 19:49 schreef Tegan het volgende:
Queens Of The Stone Age en Rage Against The Machine.
quote:Op maandag 2 juni 2008 20:21 schreef Messenga het volgende:
Verdomme, iedereen herkent me, maar ik jullie niet.
quote:
je was bezig met iemand te helpen achter de tandarts kassaquote:Op maandag 2 juni 2008 20:21 schreef Messenga het volgende:
Dom, blond en famous?quote:Op maandag 2 juni 2008 20:21 schreef Messenga het volgende:
Werk je daar? Dan heb ik je vandaag ook nog gezien, onbewust..quote:Op maandag 2 juni 2008 20:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat meent u niet.
Als u zich kenbaar had gemaakt had u in mijn lijstje gemogen.
Ik was er vandaag ook ff jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Werk je daar? Dan heb ik je vandaag ook nog gezien, onbewust..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |