Queens Of The Stoneage / Rage Against The Machinequote:Op maandag 2 juni 2008 19:46 schreef existenz het volgende:
[..]
Die afkortingen zeggen mij evenveel als de namen van al het eten dat ik bij de chinees bestel..
Met Bami en sate graagquote:Op maandag 2 juni 2008 19:49 schreef Tegan het volgende:
Queens Of The Stone Age en Rage Against The Machine.
quote:Op maandag 2 juni 2008 20:21 schreef Messenga het volgende:
Verdomme, iedereen herkent me, maar ik jullie niet.
quote:
je was bezig met iemand te helpen achter de tandarts kassaquote:Op maandag 2 juni 2008 20:21 schreef Messenga het volgende:
Dom, blond en famous?quote:Op maandag 2 juni 2008 20:21 schreef Messenga het volgende:
Werk je daar? Dan heb ik je vandaag ook nog gezien, onbewust..quote:Op maandag 2 juni 2008 20:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat meent u niet.
Als u zich kenbaar had gemaakt had u in mijn lijstje gemogen.
Ik was er vandaag ook ff jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Werk je daar? Dan heb ik je vandaag ook nog gezien, onbewust..
heyquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:40 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik was er vandaag ook ff ja.
FB is erg slaags.
Hier begon het zo'n 5 tellen nadat ik het neergezet had!quote:
Ghehehehquote:Op dinsdag 3 juni 2008 07:03 schreef Crazy-M het volgende:
De bliksem is weer in de hasseltkerk ingeslagen. Goed dat het nu een ijzeren toren is
Messenga zelf krijgt er zo nog eens achtervolgings waanzin vanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 07:16 schreef Crazy-M het volgende:
hahaha, dadelijk heeft iederee nmessenga al gezien alleen hij de rest nog niet
Soort hunt gevoel,
spot Messenga zonder dat hij jouw ziet
tjah, is het risico van fokquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:20 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Messenga zelf krijgt er zo nog eens achtervolgings waanzin van
Durf ik eigenlijk best welquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:29 schreef Crazy-M het volgende:
Gewoon met een fototoestel met tele lens voor de deur liggen.
Val je ook niet op
quote:
WIj zijn te bangquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:56 schreef fraubitch het volgende:
dus ik ben de enige die zich kenbaar heeft gemaakt aan messenga![]()
ik val weer eens buiten de boot
Ik heb ook bacardi en schrobbeler hoorquote:
ook een breezer?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:45 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik heb ook bacardi en schrobbeler hoor
Nee, wel iets wat er op lijkt met wat meer alcohol. Zo'n liter fles die je in een avond op zuipt (in je eentjequote:
ja, diequote:
Welke van de vele?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:06 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, wel iets wat er op lijkt met wat meer alcohol. Zo'n liter fles die je in een avond op zuipt (in je eentje)..
Iets met Rosso...quote:
http://www.nu.nl/news/159(...)elen_politiebus.htmlquote:Meisjes (11 en 14) bekogelen politiebus
Uitgegeven: 3 juni 2008 22:05
Laatst gewijzigd: 3 juni 2008 23:26
TILBURG - Twee meisjes van 11 en 14 jaar uit Tilburg hebben dinsdag de politie flink wat werk bezorgd. Ze bekogelden een politiebus met stenen en dakpannen waardoor de bus ernstig beschadigd raakte.
ANP
Ook een tweede politieauto werd 'onder vuur' genomen en moest afstand houden. Pas toen er een hondengeleider met een schild aan te pas kwam, lukte het agenten de twee meisjes aan te houden, meldde de politie.
Voorbijgangers
De meisjes gooiden vanaf het dak van een woning aan de Seringenhof steentjes naar voorbijgangers. Een persoon werd daarbij geraakt aan zijn hoofd.
Toen de politie arriveerde, werden de agenten en hun politiebus bekogeld met steeds zwaardere stenen en uiteindelijk zelfs dakpannen.
Algemene frustratie
Van het voertuig sneuvelden ruiten, werden het zwaailicht en de sirene vernield en het raakte gedeukt. Het 14-jarige meisje verklaarde de stenen te hebben gegooid uit 'algemene frustratie', de ander zou haar gevolgd hebben. De oudste zit vast op het politiebureau, de jongste mocht na verhoor naar huis.
quote:Man neergestoken in Tilburg
TILBURG, 3 juni 2008
Man neergestoken in Tilburg
Een Tilburger van circa 20 jaar is dinsdagavond rond 20.30 uur gewond geraakt bij een steekincident in Park de Horion. De aanleiding daarvan is niet bekend. De man is met enkele steekwonden naar het Twee Steden-ziekenhuis vervoerd; zijn precieze letsel is niet bekend, maar hij verkeert niet in levensgevaar. De dader vluchtte na het incident weg op een fiets; hij is een bekende van het slachtoffer. De politie stelt een onderzoek in.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 07:23 schreef Crazy-M het volgende:
Zeker nadat je ze hebt opgehaald bij de politie?![]()
quote:
zwaaienquote:
sorryquote:
morgequote:Op woensdag 4 juni 2008 08:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
om nou steeds in tru hey you te roepen
dus goede morgen tilburg ha ha
ehm, ja hij springt niet op de bankquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:06 schreef draculettetje het volgende:
hoest met de hond crazy? hier heeft ze ontdekt op de bank te kunnen
Een hamer schijnt wonderen te doen..quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:28 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga vandaag proberen om een nieuwe foto te maken
hij blijft alleen niet echt stilzitten
is goed, zal het proberenquote:
jij komt met ideequote:
hier bij de brandweer nog welquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:36 schreef fraubitch het volgende:
heeft iemend een fiets voor me te leen?mijne is kapot en ik moet weg
Bij de Westermarkt staat er eentje. Je kunt de sleutels 35 km verderop op komen halen...quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:36 schreef fraubitch het volgende:
heeft iemend een fiets voor me te leen?mijne is kapot en ik moet weg
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Bij de Westermarkt staat er eentje. Je kunt de sleutels 35 km verderop op komen halen...
doe er maar is 1 sturen als je er 1 hebtquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:32 schreef fraubitch het volgende:
ik heb ook een keimooie hond
alleen geen foto's hier
quote:Jonge meisjes bekogelen politiebus
TILBURG - Twee meisjes van 11 en 14 jaar hebben maandag in Tilburg een politiebus flink beschadigd met zware stenen en dakpannen. De meisjes gooiden eerst vanaf het dak van een woning aan de Seringenhof kiezelsteentjes naar voorbijgangers, maar ze verzwaarden hun materiaal toen agenten hen wilden stoppen.
Van de politiebus sneuvelden de ramen, het zwaailicht en de sirene. Ook een tweede politieauto werd bekogeld. Er was een hondengeleider met schild nodig om de meisjes op te pakken.
De meisjes wonen bij de instelling Amarant in Tilburg. Ze hebben een licht verstandelijke beperking, met psycho-sociale en communicatieproblemen. Het meisje van 14 zei dat ze uit ''algemene frustratie' stenen had gegooid. Ze zit vast op het politiebureau. De jongste mocht na verhoor naar huis.
Bekijk hier het YouTube-filmpje van de bekogeling door de meiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |