quote:Op woensdag 4 juni 2008 07:23 schreef Crazy-M het volgende:
Zeker nadat je ze hebt opgehaald bij de politie?![]()
quote:
zwaaienquote:
sorryquote:
morgequote:Op woensdag 4 juni 2008 08:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
om nou steeds in tru hey you te roepen
dus goede morgen tilburg ha ha
ehm, ja hij springt niet op de bankquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:06 schreef draculettetje het volgende:
hoest met de hond crazy? hier heeft ze ontdekt op de bank te kunnen
Een hamer schijnt wonderen te doen..quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:28 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga vandaag proberen om een nieuwe foto te maken
hij blijft alleen niet echt stilzitten
is goed, zal het proberenquote:
jij komt met ideequote:
hier bij de brandweer nog welquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:36 schreef fraubitch het volgende:
heeft iemend een fiets voor me te leen?mijne is kapot en ik moet weg
Bij de Westermarkt staat er eentje. Je kunt de sleutels 35 km verderop op komen halen...quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:36 schreef fraubitch het volgende:
heeft iemend een fiets voor me te leen?mijne is kapot en ik moet weg
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Bij de Westermarkt staat er eentje. Je kunt de sleutels 35 km verderop op komen halen...
doe er maar is 1 sturen als je er 1 hebtquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:32 schreef fraubitch het volgende:
ik heb ook een keimooie hond
alleen geen foto's hier
quote:Jonge meisjes bekogelen politiebus
TILBURG - Twee meisjes van 11 en 14 jaar hebben maandag in Tilburg een politiebus flink beschadigd met zware stenen en dakpannen. De meisjes gooiden eerst vanaf het dak van een woning aan de Seringenhof kiezelsteentjes naar voorbijgangers, maar ze verzwaarden hun materiaal toen agenten hen wilden stoppen.
Van de politiebus sneuvelden de ramen, het zwaailicht en de sirene. Ook een tweede politieauto werd bekogeld. Er was een hondengeleider met schild nodig om de meisjes op te pakken.
De meisjes wonen bij de instelling Amarant in Tilburg. Ze hebben een licht verstandelijke beperking, met psycho-sociale en communicatieproblemen. Het meisje van 14 zei dat ze uit ''algemene frustratie' stenen had gegooid. Ze zit vast op het politiebureau. De jongste mocht na verhoor naar huis.
Bekijk hier het YouTube-filmpje van de bekogeling door de meiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |