Dank je, mijn boek komt ooit nog wel eens uit. Betreffend onderzoek heeft mij in ieder geval niet beroofd van mijn dagelijkse dosis sarcasme.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:05 schreef Snever het volgende:
Ik vind je manier van ''schrijven'' erg tof
Idd.Al vaker dubbel gelegen om zijn verhalen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:05 schreef Snever het volgende:
Eensquote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:05 schreef Snever het volgende:
Camera door je neus: enkele milimeters dik. Echolood door je strot: 1,7 cm dik. Kotspijn: onbetaalbaar.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:07 schreef Stone2211 het volgende:
Ik heb een camera door mijn neusholte naar binnen geschoven gekregen en spreek dus uit ervaring als ik zeg: De TS kan er gewoon niet mee omgaan!
De enige reden om een camera door de neusholte te sturen is omdat de keel al volzatquote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
Camera door je neus: enkele milimeters dik. Echolood door je strot: 1,7 cm dik. Kotspijn: onbetaalbaar.
Nee serieus, dat is er absoluut niet mee te vergelijken. Een zelfde neusonderzoek heb ik ook gehad en dat kriebelt op zijn hoogst wat. Het is volstrekt niet te vergelijken met de pwnage van heden morgen.
Eensch, maar pijn verdragen is iets anders dan een volkomen schlemielige reflex opgewekt krijgen waardoor je constant ligt te reigerenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:14 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
De enige reden om een camera door de neusholte te sturen is omdat de keel al volzatJe moet je gewoon niet aanstellen (of een beenmerg punctie laten doen en kijken of het dan nog zo erg lijkt).
Herkenbaar...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nu kom ik daar aan, krijg ik eerst een infuusnaald in mijn klauwen gejastLeuk, daar was ik niet op voorbereid. Zei ik klauwen in plaats van klauw? Ja, want aan de ene kant lukte het eerst niet ondanks behoorlijk vrotten in de aders bovenop mijn hand, dus werd mijn tweede hand de aangewezen plek om lekker verder te experimenteren
Maar goed, je bent geen mietje en ondanks voortdurend gepwn van de overigens niet slecht uitziende doktersassistente bijt je door. Na enig aanduwen zat de naald dan toch
![]()
En het meest vettige van alles is dat je dat spul (een soort motorontvetter schat ik) is ook nog a la sliert uit je muil moet trekken. Zoek met google maar eens op lintwormverwijdering en je krijgt een indruk van hoe dat voeltquote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:17 schreef Morwen het volgende:
Lekker handig om zo'n kotsopwekkend middeltje erbij te geven dan![]()
Sterker nog, daar heb ik om gevraagd. Drie keer, zelfs een week voor het onderzoek zou plaatsvinden. Maar dat wilden die toverkollen niet. Nee, ze wilden eerst "zo" aan hun echopwnage beginnen.quote:Kunnen ze dat niet plaatselijk verdoven en dan die zooi er inrammen........
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
"ja meneer ontspant u maar hoor"Ik hoor het ze nog zeggen. De heksen.
Ik heb ook liever dat een verpleegkundige dat doet (die doen het twintig keer per dagquote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er moest een dokter aan te pas komen om bloed af te nemen en zelfs hij had moeite.![]()
Na 3 keer prikken, grmbl
Kun je nagaanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:30 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat een verpleegkundige dat doet (die doen het twintig keer per dag)
Uw zoekbewerking - lintwormverwijdering - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverdquote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zoek met google maar eens op lintwormverwijdering
Gewoon het hele ziekenhuis bij elkaar brullen, wedden dat het dan ineens wel kanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En het meest vettige van alles is dat je dat spul (een soort motorontvetter schat ik) is ook nog a la sliert uit je muil moet trekken. Zoek met google maar eens op lintwormverwijdering en je krijgt een indruk van hoe dat voelt![]()
[..]
Sterker nog, daar heb ik om gevraagd. Drie keer, zelfs een week voor het onderzoek zou plaatsvinden. Maar dat wilden die toverkollen niet. Nee, ze wilden eerst "zo" aan hun echopwnage beginnen.
Je kan er niet mee omgaanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - lintwormverwijdering - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Omdat artsen lange dagen maken, hun leningen af moeten betalen en wij zijn de lul.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:36 schreef Elketraz het volgende:
Wat ik niet helemaal begrijp he, als er camera's zijn die klein genoeg zijn om door je neus te kunnen, waarom gebruiken ze die dan niet voor door je keel?
Jaja, en dan zijn er nog mensen die dat voor hun genot doenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:11 schreef Asgard het volgende:
Vriend, ik heb een paar dagen met een uroloog meegelopen. Zoek eens op wat een cystoscopie is, dat is pas fucked up. (gelukkig heb ik het niet zelf meegemaakt, maar het zag er pijnlijk genoeg uit).
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:30 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat een verpleegkundige dat doet (die doen het twintig keer per dag)
Ik stop m'n stok 15 keer per dag in een keel, moet ik nu ook een camerabuis in je keel duwen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:30 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
Een beetje afhankelijk van wat de werkzaamheden zijn, maar ik heb bij de GGD vaker in de rij gestaan en die dames hadden er echt geen moeite mee.quote:
Dat was geen probleem geweest voor mijn probleem behalve dat ik geen candid cameregeval wil zijnquote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:18 schreef immortalsean het volgende:
wees blij dat ze er niet via de achteringang naar binnen zijn gegaan!
anders had je nu niet meer kunnen zitten...
dat herr doctor net die pijp in je reet aanduwt, en dat dan een half vergane ralph inbarr de O.K. binnen komt springen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:24 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Dat was geen probleem geweest voor mijn probleem behalve dat ik geen candid cameregeval wil zijn
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 06:59 schreef Tichelaar het volgende: Ik heb maar gezegd dat ik Jehovahs getuige ben en dat snijden niet mag.
Camera's zijn vrij klein inderdaad, maar in mijn geval ging het om een echo-apparaat. Technisch zullen die krengen wel niet kleiner kunnen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:36 schreef Elketraz het volgende:
Wat ik niet helemaal begrijp he, als er camera's zijn die klein genoeg zijn om door je neus te kunnen, waarom gebruiken ze die dan niet voor door je keel?
Neequote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:04 schreef Driehoekigblokje het volgende:
OMG heb je dan niet zo fftjes die telefoon nummer geregeld van die niet slecht uitziende doktersassistente!
Nu weten we meteen wat al het vrouwelijk schoon moet doorstaan bij ons mannen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
... Nu hadden ze dat al eerder gedaan, maar alleen van de voorkant en vanaf de voorkant kan je de achterkant van het hart niet zien dus moet je de achterkant benaderen
...
...dus werd mijn tweede hand de aangewezen plek om lekker verder te experimenterenMaar goed, je bent geen mietje en ondanks voortdurend gepwn van de overigens niet slecht uitziende doktersassistente bijt je door. Na enig aanduwen zat de naald dan toch
![]()
Vervolgens krijg je een goedje in je keel gespoten dat je keel moet verdovenVolgens mij verdoofde dat helemaal niks en smaakte het alleen maar naar hondekots.
....
Ik schrok me een hoedje! Dat ding is werkelijkGI
GAN
TISCH
Een echolood ter dikte van je duim dat je dus letterlijk door je strot geduwd krijgt
Enig geweld wordt daarbij niet geschuwd, en ik kan je verzekeren - als zoiets langs je huig wordt geramd, doet dat hendig pijn.
...
Je krijgt gewoon superbraakneigingen als dat apparaat je keel afgefietst wordt, en zoals iedereen wel weet: braken en slikken gaat niet tegelijk. Dat kan alleen een select groepje fokmods dat daarvoor jarenlang doorgeleerd heeft in de plaatselijke dorpskroegen.
Nog maar een keer proberen dan. En na een flinke ram in mijn keel (WTFOMGKKBITCH) zat het apparaat dan toch in mijn keel...Dat gaat zo een tiental minuten door totdat de arts vindt dat ze genoeg linksdraaiend ge-echod heeft, en al die tijd blijft die lorus dus in je bek zitten![]()
- een assistente die ter compensatie van alles verzuimt om sliploos eens goed aan je sjarel te snokken ...
Het gaat gelukkig weer beter, dank je.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:45 schreef Misstique het volgende:
Klinkt gruwelijk zeg..
Heb je nu nog pijn in je keel ervan eigenlijk?
Je hoeft het niet te lezen, weet je. En projecteer jouw hobby's alsjeblieft niet op anderen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:36 schreef Maikuuul het volgende:
Verkapt "Plz pm me als je iemand zoekt voor deepthroat topic" ?
Ranzige TS
Fijn om te horen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het gaat gelukkig weer beter, dank je.
Een kinderhand is snel gevuld.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:09 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Idd.Al vaker dubbel gelegen om zijn verhalen.
Jaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:40 schreef immortalsean het volgende:
[..]
dat herr doctor net die pijp in je reet aanduwt, en dat dan een half vergane ralph inbarr de O.K. binnen komt springen?
Zoiets heb ik nooit gehad, dus dat weet ik niet. Hoewel het langs mijn huig vrotten van dat ding het ergste is, is de rest ook geen pretje.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:16 schreef Mister1977 het volgende:
Is dat ding wat je inslikt vergelijkbaar met zo'n endoscoop voor een gastroscopie? Ik vind dat namelijk al tamelijk k*t. Ik moet er niet aan denken dat zoiets 10 minuten op z'n plaats moet blijven hangen.
Euthanaseren lijkt me wat drastisch als je een beetje pijn hebt. Anestheseren lijkt me dan de iets geschiktere optie.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gewoon het hele ziekenhuis bij elkaar brullen, wedden dat het dan ineens wel kanEn ja, daar heb ik ervaring mee
2 dagen weëen = 2 dagen de gyneacoloog zijn nest uitbellen na al 6 maanden gezegd te hebben dat ik er geen dino uit ga persen (mijn man is nogal groot en ik niet). Eerste kind ook met een keizersnede (te groot), 3 dagen weëen. No way dat ik ooit nog een arts laat bepalen wat mijn pijngrens is. Verdoven, euthanieseren die handel
Iddquote:Op zondag 1 juni 2008 17:51 schreef Slurf het volgende:
[..]
Euthanaseren lijkt me wat drastisch als je een beetje pijn hebt. Anestheseren lijkt me dan de iets geschiktere optie.
Enige tijd geleden een lichte tia gehad. Omdat de oorzaak daarvan vaak gelegen is het hart, wordt dat onderzocht.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:55 schreef Schatgraver het volgende:
Waarom moest je pwnderzocht worden dan?
Wat is een tia?quote:Op zondag 1 juni 2008 18:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Enige tijd geleden een lichte tia gehad. Omdat de oorzaak daarvan vaak gelegen is het hart, wordt dat onderzocht.
quote:Op zondag 1 juni 2008 17:35 schreef deepart het volgende:
Zo'n tegenvallend ziekenhuis bezoek heb ik een paar weken terug ook gehad. Ze hadden me neus geopereerd omdat ik weinig lucht door een neusgat kreeg.. En dat schijnt na mate je ouder word alleen maar erger geworden.. Dus heel de tijd neusholte ontsteking en al..
Afijn.. Operatie over.. 2 dage derna tampons uit de neus.. kut gevoel man wow.. 3 dage derna controle..
Wat een ramp was dat.. me neus tussenschot was gaan ontsteken dus daar moest ze een sneetje in makenEen beetje verdoving erop, en toen begin ze.. Eerst voelde ik het een beetje.. Maar ineens voelde ik het! ZOO PIJN!! Ik zo "AAAAAHHHWWWWWW"
Derna vertelde ze me dat alleen de opervlakte te verdoven wasMaar ze wilde me niet bang maken van te voren..
Dus ik die kamer uitlopen, en al die mensen in de wachtkamer zo verschrikt naar mij kijken, die hadden dat roepen van mij gehoord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |