Omdat artsen lange dagen maken, hun leningen af moeten betalen en wij zijn de lul.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:36 schreef Elketraz het volgende:
Wat ik niet helemaal begrijp he, als er camera's zijn die klein genoeg zijn om door je neus te kunnen, waarom gebruiken ze die dan niet voor door je keel?
Jaja, en dan zijn er nog mensen die dat voor hun genot doenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:11 schreef Asgard het volgende:
Vriend, ik heb een paar dagen met een uroloog meegelopen. Zoek eens op wat een cystoscopie is, dat is pas fucked up. (gelukkig heb ik het niet zelf meegemaakt, maar het zag er pijnlijk genoeg uit).
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:30 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat een verpleegkundige dat doet (die doen het twintig keer per dag)
Ik stop m'n stok 15 keer per dag in een keel, moet ik nu ook een camerabuis in je keel duwen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:30 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat een verpleegkundige dat doet (die doen het twintig keer per dag)
Een beetje afhankelijk van wat de werkzaamheden zijn, maar ik heb bij de GGD vaker in de rij gestaan en die dames hadden er echt geen moeite mee.quote:
Dat was geen probleem geweest voor mijn probleem behalve dat ik geen candid cameregeval wil zijnquote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:18 schreef immortalsean het volgende:
wees blij dat ze er niet via de achteringang naar binnen zijn gegaan!
anders had je nu niet meer kunnen zitten...
dat herr doctor net die pijp in je reet aanduwt, en dat dan een half vergane ralph inbarr de O.K. binnen komt springen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:24 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Dat was geen probleem geweest voor mijn probleem behalve dat ik geen candid cameregeval wil zijn
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 06:59 schreef Tichelaar het volgende: Ik heb maar gezegd dat ik Jehovahs getuige ben en dat snijden niet mag.
Camera's zijn vrij klein inderdaad, maar in mijn geval ging het om een echo-apparaat. Technisch zullen die krengen wel niet kleiner kunnen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:36 schreef Elketraz het volgende:
Wat ik niet helemaal begrijp he, als er camera's zijn die klein genoeg zijn om door je neus te kunnen, waarom gebruiken ze die dan niet voor door je keel?
Neequote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:04 schreef Driehoekigblokje het volgende:
OMG heb je dan niet zo fftjes die telefoon nummer geregeld van die niet slecht uitziende doktersassistente!
Nu weten we meteen wat al het vrouwelijk schoon moet doorstaan bij ons mannen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
... Nu hadden ze dat al eerder gedaan, maar alleen van de voorkant en vanaf de voorkant kan je de achterkant van het hart niet zien dus moet je de achterkant benaderen
...
...dus werd mijn tweede hand de aangewezen plek om lekker verder te experimenterenMaar goed, je bent geen mietje en ondanks voortdurend gepwn van de overigens niet slecht uitziende doktersassistente bijt je door. Na enig aanduwen zat de naald dan toch
![]()
Vervolgens krijg je een goedje in je keel gespoten dat je keel moet verdovenVolgens mij verdoofde dat helemaal niks en smaakte het alleen maar naar hondekots.
....
Ik schrok me een hoedje! Dat ding is werkelijkGI
GAN
TISCH
Een echolood ter dikte van je duim dat je dus letterlijk door je strot geduwd krijgt
Enig geweld wordt daarbij niet geschuwd, en ik kan je verzekeren - als zoiets langs je huig wordt geramd, doet dat hendig pijn.
...
Je krijgt gewoon superbraakneigingen als dat apparaat je keel afgefietst wordt, en zoals iedereen wel weet: braken en slikken gaat niet tegelijk. Dat kan alleen een select groepje fokmods dat daarvoor jarenlang doorgeleerd heeft in de plaatselijke dorpskroegen.
Nog maar een keer proberen dan. En na een flinke ram in mijn keel (WTFOMGKKBITCH) zat het apparaat dan toch in mijn keel...Dat gaat zo een tiental minuten door totdat de arts vindt dat ze genoeg linksdraaiend ge-echod heeft, en al die tijd blijft die lorus dus in je bek zitten![]()
- een assistente die ter compensatie van alles verzuimt om sliploos eens goed aan je sjarel te snokken ...
Het gaat gelukkig weer beter, dank je.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:45 schreef Misstique het volgende:
Klinkt gruwelijk zeg..
Heb je nu nog pijn in je keel ervan eigenlijk?
Je hoeft het niet te lezen, weet je. En projecteer jouw hobby's alsjeblieft niet op anderen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:36 schreef Maikuuul het volgende:
Verkapt "Plz pm me als je iemand zoekt voor deepthroat topic" ?
Ranzige TS
Fijn om te horen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het gaat gelukkig weer beter, dank je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |