Een kinderhand is snel gevuld.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:09 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Idd.Al vaker dubbel gelegen om zijn verhalen.
Jaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:40 schreef immortalsean het volgende:
[..]
dat herr doctor net die pijp in je reet aanduwt, en dat dan een half vergane ralph inbarr de O.K. binnen komt springen?
Zoiets heb ik nooit gehad, dus dat weet ik niet. Hoewel het langs mijn huig vrotten van dat ding het ergste is, is de rest ook geen pretje.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:16 schreef Mister1977 het volgende:
Is dat ding wat je inslikt vergelijkbaar met zo'n endoscoop voor een gastroscopie? Ik vind dat namelijk al tamelijk k*t. Ik moet er niet aan denken dat zoiets 10 minuten op z'n plaats moet blijven hangen.
Euthanaseren lijkt me wat drastisch als je een beetje pijn hebt. Anestheseren lijkt me dan de iets geschiktere optie.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gewoon het hele ziekenhuis bij elkaar brullen, wedden dat het dan ineens wel kanEn ja, daar heb ik ervaring mee
2 dagen weëen = 2 dagen de gyneacoloog zijn nest uitbellen na al 6 maanden gezegd te hebben dat ik er geen dino uit ga persen (mijn man is nogal groot en ik niet). Eerste kind ook met een keizersnede (te groot), 3 dagen weëen. No way dat ik ooit nog een arts laat bepalen wat mijn pijngrens is. Verdoven, euthanieseren die handel
Iddquote:Op zondag 1 juni 2008 17:51 schreef Slurf het volgende:
[..]
Euthanaseren lijkt me wat drastisch als je een beetje pijn hebt. Anestheseren lijkt me dan de iets geschiktere optie.
Enige tijd geleden een lichte tia gehad. Omdat de oorzaak daarvan vaak gelegen is het hart, wordt dat onderzocht.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:55 schreef Schatgraver het volgende:
Waarom moest je pwnderzocht worden dan?
Wat is een tia?quote:Op zondag 1 juni 2008 18:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Enige tijd geleden een lichte tia gehad. Omdat de oorzaak daarvan vaak gelegen is het hart, wordt dat onderzocht.
quote:Op zondag 1 juni 2008 17:35 schreef deepart het volgende:
Zo'n tegenvallend ziekenhuis bezoek heb ik een paar weken terug ook gehad. Ze hadden me neus geopereerd omdat ik weinig lucht door een neusgat kreeg.. En dat schijnt na mate je ouder word alleen maar erger geworden.. Dus heel de tijd neusholte ontsteking en al..
Afijn.. Operatie over.. 2 dage derna tampons uit de neus.. kut gevoel man wow.. 3 dage derna controle..
Wat een ramp was dat.. me neus tussenschot was gaan ontsteken dus daar moest ze een sneetje in makenEen beetje verdoving erop, en toen begin ze.. Eerst voelde ik het een beetje.. Maar ineens voelde ik het! ZOO PIJN!! Ik zo "AAAAAHHHWWWWWW"
Derna vertelde ze me dat alleen de opervlakte te verdoven wasMaar ze wilde me niet bang maken van te voren..
Dus ik die kamer uitlopen, en al die mensen in de wachtkamer zo verschrikt naar mij kijken, die hadden dat roepen van mij gehoord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |