PARDON?!!!!!!quote:
Honeychild, this is a VENTRUE topic, y'all need to remember who's in charge! We ain't ever going to bow down to some filthy Daeva, let alone some damnable Gangrel or some smelly Nosferatu!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
PARDON?!!!!!!
How dare you insult my clan in the TT!!!!!!
tot op heden had ik er geen last van en ging ik braaf netjes op tijd naar mijn werk toe en naar huisquote:
Mja, bij mij is het natuurlijk ook geen verassing hequote:Op donderdag 29 mei 2008 22:44 schreef Cairon het volgende:
http://quizfarm.com/test.php?q_id=5394
Ik ben natuurlijk een Ventrue (met als tweede optie Malkavian:
You scored as a Ventrue
You belong to the Ventrue bloodline, the aristocrats of the vampire underworld. The Ventrue have a natural dominating power over all other creatures, living and otherwise. For this reason they are almost always in charge of vampire society. They are, however, so accustomed to being fed witha a silver spoon that they have a problem digesting the blood of their "inferiors".Ventrue 100% Malkavian 96% Tremere 83% Toreador 75% Nosferatu 38% Brujah 33% Gangrel 21%
dat is dus de vraagquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen rijden de bussen toch wel gewoon he?
Een Daeva wil de leiding ook niet darling... we houden ons niet bezig met het geregel van zaakjes.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:51 schreef Cairon het volgende:
[..]
Honeychild, this is a VENTRUE topic, y'all need to remember who's in charge! We ain't ever going to bow down to some filthy Daeva, let alone some damnable Gangrel or some smelly Nosferatu!
Ik vind die 67% Malkavian wel schattig bij me. Love it, LOVE IT!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:57 schreef Cairon het volgende:
En toch nog sneller een Nosferatu zijn dan een Ventrue! Uitschot ben je! Uitschot zal je blijven!
En ik een geschifte kunstenaar die het occulte wel ziet zittenquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:00 schreef Cairon het volgende:
Mijn eerste drie opties zijn gewoon voorspelbaar
Ik ben een geschifte politicus die in zijn vrije tijd mysticus is.
My behind's too daevalicious to be kicked!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:03 schreef Cairon het volgende:
pick a date!
I'll kick your sorry behind like I kicked it last time!
Wequote:Op donderdag 29 mei 2008 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, bij mij is het natuurlijk ook geen verassing heDe voorgangers van de Daeva-clan:
You scored as a Toreador
You belong to the Toreador bloodline. Often regarded as vain or shallow, the Toreador are blessed with a striking, almost supernatural beauty. Toreador are so driven by the pursuit of beauty that they are often highly connected with art, music, or theater. While they do have a uncanny ability to seduce and manipulate mortals, many other vampires simply dismiss them as decadant pretty-boys.
Toreador 88%
Malkavian 67%
Tremere 63%
Nosferatu 58%
Gangrel 46%
Brujah 38%
Ventrue 38%
Dit is echt ab-so-LUUT geen verassing dat er bij jou Gangrel uitkomt. Cairon vond je al de perfecte Gangrelquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:05 schreef Cazman het volgende:
What vampire clan do you belong to?
You scored as a Gangrel
You belong to the Gangrel bloodline. Gangrel are very in touch with nature and for this reason are often loners and hermits. They have a very keen sense of the beast inside them and can let it out with devastating results. They do, however, have a bit less control over their impulsive, animalistic nature and are easy to drive into an uncontrollable frenzy.
Gangrel 75%
Nosferatu 71%
Malkavian 71%
Toreador 63%
Ventrue 50%
Brujah 33%
Tremere 25%
Hij kent me te goedquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit is echt ab-so-LUUT geen verassing dat er bij jou Gangrel uitkomt. Cairon vond je al de perfecte Gangrel
Oh yes I did. I spat on the crownquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:05 schreef Cairon het volgende:
oh you did not just go there!
I have a nose for kindredquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit is echt ab-so-LUUT geen verassing dat er bij jou Gangrel uitkomt. Cairon vond je al de perfecte Gangrel
Beeeeeyotch! It's been brought!quote:
En wanneer kom je Gangrel spelen dan?quote:
zsmquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wanneer kom je Gangrel spelen dan?
[ afbeelding ]
We hebben een Ventrue, een Mekhet, een Daeva en nu een Gangrel. Nu alleen de Nosferatu nogquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:30 schreef Cairon het volgende:
ooooooooooh TMM.... waar ben je?
hoe verrassend kan een score zijnquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:44 schreef Cairon het volgende:
http://quizfarm.com/test.php?q_id=5394
Ik ben natuurlijk een Ventrue (met als tweede optie Malkavian:
You scored as a Ventrue
You belong to the Ventrue bloodline, the aristocrats of the vampire underworld. The Ventrue have a natural dominating power over all other creatures, living and otherwise. For this reason they are almost always in charge of vampire society. They are, however, so accustomed to being fed witha a silver spoon that they have a problem digesting the blood of their "inferiors".Ventrue 100% Malkavian 96% Tremere 83% Toreador 75% Nosferatu 38% Brujah 33% Gangrel 21%
ik vrees dat jij eerder in aanmerking komt voor dat ras dan ikquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:30 schreef Cairon het volgende:
ooooooooooh TMM.... waar ben je?
Ja helaas he. Bezet!quote:
Is ook niet de meest gaye clan die er isquote:
quote:You scored as a Malkavian
You belong to the Malkavian bloodline. The Malkavians are blessed with an "inner sight" which often gives them great perception and even clairvoyance. Many are sought for their counsel and insight. The drawback, however, is that they are all entirely insane. If a vampire is speaking in obscure riddles, it's a fair bet they are of Malkavian blood.
Malkavian
67%
Nosferatu
50%
Tremere
46%
Brujah
42%
Toreador
42%
Ventrue
38%
Gangrel
33%
Dat klinkt wel als mij ja.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is ook niet de meest gaye clan die er isGangrels zijn wild, lomp, sterk, beestachtig. Nature-lovers.
Pff.quote:You scored as a Tremere
You belong to the Tremere bloodline, the sorcerors of the vampire underworld. The Tremere command a terrible power over the blood of others. Many Tremere could pop a human being like a pimple with a wave of their hand. For this reason, many other vampires are wary around these cold, remorseless kin. All their time spent studying, however, has left them severely lacking in the physical department
Tremere 63%
Ventrue 46%
Nosferatu 46%
Brujah 46%
Gangrel 38%
Malkavian 33%
Toreador 17%
All the gay vampires tremble in DM's presencequote:For this reason, many other vampires are wary around these cold, remorseless kin
Mja, ware het niet dat ze hem ook met de nek aankijken omdat het gerucht gaat dat een Tremere helemaal geen vampier-bloedlijn is, maar een bloedlijn van heksen die vroeger het eeuwige leven hebben gestolen van een vampier.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:50 schreef Cazman het volgende:
[..]
All the gay vampires tremble in DM's presence
Ik vond het al zo raar dat ik een vent zag rondvliegen op een bezemsteelquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, ware het niet dat ze hem ook met de nek aankijken omdat het gerucht gaat dat een Tremere helemaal geen vampier-bloedlijn is, maar een bloedlijn van heksen die vroeger het eeuwige leven hebben gestolen van een vampier.
Nepperds!![]()
(Maar wel creepy nepperds, met enge krachten)
Ja tis een soort Harry Potter met hoektandenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:27 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar dat ik een vent zag rondvliegen op een bezemsteel
expecto patronus!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja tis een soort Harry Potter met hoektanden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*LOL* Ja. Nou. Zoiets jaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:44 schreef Cazman het volgende:
[..]
expecto patronus!
Well done Harry, you completely drained him!! Let's feast on his flesh now.
2 gaatjes duurt zo lang. Ik ben erg gulzigquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Ja. Nou. Zoiets ja
Verschil met jou is dat jij er gewoon op springt en hun keel openscheurt
Bijna weekend!quote:What vampire clan do you belong to?
You scored as a Toreador
You belong to the Toreador bloodline. Often regarded as vain or shallow, the Toreador are blessed with a striking, almost supernatural beauty. Toreador are so driven by the pursuit of beauty that they are often highly connected with art, music, or theater. While they do have a uncanny ability to seduce and manipulate mortals, many other vampires simply dismiss them as decadant pretty-boys.
Toreador
63%
Ventrue
58%
Malkavian
46%
Nosferatu
42%
Gangrel
38%
Tremere
25%
Brujah
21%
testjes invullenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Geen idee.
Gewoon weer zo'n testje invullen, en dan ben je iets ofzo.
Op google zijn er wel een aantal te vinden, Hier loopt niet alles op me werk anders had ik ze wel gepost.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:43 schreef Jerruh het volgende:
doe ook es een plaatjes van die vampier die ik dan zou moeten zijn.
*Toreador modus aanneem* Maar het prikken van de gaatjes is juist het lekkerste werkquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:06 schreef Cazman het volgende:
[..]
2 gaatjes duurt zo lang. Ik ben erg gulzig
Brujah scum *haalt neus op* Tuig van de richel. Geen wonder dat ze uit de nieuwe versie zijn geschreven als Clan en gedegradeerd zijn naar Bloodline.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:20 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brujah!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik HAAT het woord homofielquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:16 schreef Cairon het volgende:
Ben ik nou de enige Ventrue in dit homofiele gezelschap :S
Urgh puberaal neo-anarchistisch ouber gebroed! Ik haal er mijn neus voor op als Ventrue!quote:Brujah scum *haalt neus op* Tuig van de richel. Geen wonder dat ze uit de nieuwe versie zijn geschreven als Clan en gedegradeerd zijn naar Bloodline.
Dat is waarom ik het ook gebruikquote:Ik HAAT het woord homofiel
Ik had gehoopt dat de mensen hier nog wat stijl en inhoud hadden. Het merendeel van het topic is een opgedirkte inhoudsloze dromer die zijn doel voorbij is geschoten, of in jouw geval... hoe zal ik het zeggen... een hond die zijn plaats in een kennel hoort te kennen.quote:Kan toch? Ik ben volgens mij ook de enige gangrel?
Vampire: The Masquerade , inmiddels "vervangen" door zijn opvolger Vampire: The Requiemquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:38 schreef Tomasso het volgende:
Waar gaat het in godsnaam over?
ZEG!!!!!!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:40 schreef Cairon het volgende:
Het merendeel van het topic is een opgedirkte inhoudsloze dromer die zijn doel voorbij is geschoten
Dus.quote:Clan Tremere is one of the youngest vampire clans, having just come into existence during the dark ages. In the little time since then they have made incredible inroads within vampiric society and are arguably the most powerful clan in the modern nights. This is due in no small part to their strict heirarchy, secretive nature, and mastery of Thaumaturgy, all of which elicit suspicion, fear, and respect from other Cainites. The Warlocks stand as a pillar of the Camarilla and are one its main defenders, despite the fact that they exist almost as a subsect. Some even go so far as to consider themselves the evolution of vampirism, citing their extreme versatility of blood magic and lack of a true clan curse. The Final Nights have many things in store for the Tremere, however, and the more powerful they grow the more their enemies gather.
ook een hond of een gay regentenstijl Toradoortje heeft wel inhoudquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:40 schreef Cairon het volgende:
[..]
Dat is waarom ik het ook gebruik![]()
[..]
Ik had gehoopt dat de mensen hier nog wat stijl en inhoud hadden. Het merendeel van het topic is een opgedirkte inhoudsloze dromer die zijn doel voorbij is geschoten, of in jouw geval... hoe zal ik het zeggen... een hond die zijn plaats in een kennel hoort te kennen.
"They are as trustworthy and as useful as well-bred dogs. We send for them when it is time for hunting, then call them back to the kennel."
I'll skullfuck thee and use your torn out eyeballs as mastruborial supplements for grouporgies.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:44 schreef Cairon het volgende:
Hoe denken de Ventrue over de Gangrel?
"Stray dogs with sharp teeth, train them when you can."
En hoe denkt een Gangrel over een Ventrue?
"I'll piss blood on their boots and wear their skins as a trophy."
Sexslaafjes!! yarrrquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZEG!!!!!!
The World would be a dreary place with us Torries in it honey. Y'all love us!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We make Kindred life look good
deze zin durf ik op mijn werk niet te herhalenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*Toreador modus aanneem* Maar het prikken van de gaatjes is juist het lekkerste werk![]()
Je moet wel de juiste gedeeltees highlighten he:quote:
Torrie motto is dan ook:quote:
Is dit nu echt iets dat mensen ook doen Ang3l. Ik snap namelijk niet hoe dat spel gebaseerd is. Wat moet je doen? zoveel mogelijk bloed drinken? Is het roleplaying?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Torrie motto is dan ook:
Die young and leave a goodlooking corpse
Honey? What's that? Oh what a silly thing to say my dear. Ofcourse you cannot live without me!
*LOL* Ik zie nu pas dat de 2 schilderijen op mijn kantoor wel erg clan-gericht zijn!
Dali - The Toreador --> Naam van de clan
Dali - The Rose ---> Logo van de clan
Puur toeval of iets met freud?
Dat laatste. Zoiets als Dungeons & Dragons. Maar Roel en ik hebben er dus ook een bordspel van gebaseerd op de RPG wat erg sluw en vals en erg erg spannend is.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:45 schreef Cazman het volgende:
[..]
Is dit nu echt iets dat mensen ook doen Ang3l. Ik snap namelijk niet hoe dat spel gebaseerd is. Wat moet je doen? zoveel mogelijk bloed drinken? Is het roleplaying?
queens are heterosexual men who are afraid of women, so emulate them in an efford to compete with what they see as superieur strenght and sexuality, true homosexuals are masculine men wariors who see sexual bonding with other masculine men as the logical empowering conclusion of the life of the modern samoraiquote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
Metrosexuality, ooit begonnen als serie, uiteindelijk uitgebracht op dvd in de vorm van een ruim 2 uur durende speelfilm.
TOPPERTJE
Kwame is seventeen; sexy and unswervingly straight with his hormones raging like a forest fire. But there's no room in his packed schedule to feed the flames. His best mate's in love with his dad - his gay dad has just divorced his husband and plunged into a mid-life attack of 'adultescence', buying a skate-park and becoming the original bitch on wheels. The family counselor has run off with his girlfriend's nouveau rich millionaire father, and his bitch/angel girlfriend is hanging out with a pair of sexy 'lippy lesbians'. It ain't easy being straight in the 21st century - but hey, someone's got to do it...
http://www.imdb.com/title/tt0212216/
Owwww tof. Alleen ik kan niet backstabbenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:55 schreef Cairon het volgende:
hangt er van af wat je speelt.
Je hebt de RPG waarbij je een figuur speelt dat deel uitmaakt van een clan, en zodoende begeef je je in de wereld die de verteller voor je introduceert. Zeg maar het standaard rollenspel, Dungeons and Dragons, maar dan in een moderne setting, met andere regels en een ander systeem.
Je hebt ook een bordspel. Vampire Prince of the City.
Bordspel is gebaseerd op het rollenspel, je kan het het beste vergelijken met een soort van politieke versie van risk, met iets van Catan er doorheen.
Het doel van het bordspel is om zoveel mogelijk aanzien te winnen zodat je aan het eind van het spel jezelf tot prins kan uitroepen. Wat is namelijk het geval, het bordspel begint als de huidige prins, de leider van alle vampieren, dood is, en alle clans strijden om zijn plaats in te nemen.
Je speelt dus de leider van een clan, en je breidt je invloed uit, dit doe je door delen van de stad te claimen met invloed, maar je gaat ook gevechten aan met andere spelers op een drietal vlakken. Namelijk sociaal, mentaal, en fysiek, als je een gevecht wint, dan win je daar een tactisch voordeel mee.
Het idee achter het bordspel is dat je samenwerkt, maar ook tegen elkaar ingaat. Je gaat een alliantie aan, doet beloftes, en geeft garanties zolang het jou uitkomt, het is dan ook meestal een kwestie van tijd tot je verbond oplost in het niets, de vraag is alleen wie er het eerste de ander in de rug steekt, en of je er uit hebt kunnen halen wat je er uit had willen halen.
Eigenlijk hadden ze het net zo goed "Het 2e Kamer Spel" kunnen noemenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:55 schreef Cairon het volgende:
Het idee achter het bordspel is dat je samenwerkt, maar ook tegen elkaar ingaat. Je gaat een alliantie aan, doet beloftes, en geeft garanties zolang het jou uitkomt, het is dan ook meestal een kwestie van tijd tot je verbond oplost in het niets, de vraag is alleen wie er het eerste de ander in de rug steekt, en of je er uit hebt kunnen halen wat je er uit had willen halen.
Aww. Gangrels blijven toch ook gewoon trouwe honden hequote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:58 schreef Cazman het volgende:
[..]
Owwww tof. Alleen ik kan niet backstabben
wooofquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aww. Gangrels blijven toch ook gewoon trouwe honden he![]()
Trouw... maar honden nevertheless.
Green Daffy!quote:
hmmm, wraakzuchtig ben ik welquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:03 schreef Cairon het volgende:
Backstabben leer je wel tijdens het spel
En anders is het heel simpel, dan stabben ze jouw back, en dan zal je wel moeten, of je wordt wraakzuchtig en zet je de rest van het spel in om die ene matennaaier te dwarsbomen in alles wat hij doet. Of je probeert je zoveel mogelijk op de vlakte te houden en gaat geen verbonden aan en hoopt dat iedereen elkaar afmaakt en jou links laat liggen onder het motto hoge bomen vangen veel wind.
NNNNNNNNNNNNNNNOoooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit van gehoord. Darkwin Duck wel. of Roboduck. Maar Duckula echt neit. Wel de heksduck maar die was niet groenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
green daffy???
schandaal!!!!!!
dat is Duckula......
'Tis dus echt je eigen verhaallijn opbouwenen doen wat je wilt doen. wordt me een apart spel met veel mogelijkheden. Zelfs dat dungeons en Dragons heb ik nog nooit iemand zien spelen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:10 schreef Cairon het volgende:
Overigens kun je het spel ook spelen door aardig en vriendelijk te zijn. Dan blijft iedereen uit je buurt, omdat het dan verschrikkelijk gemeen is om je aan te vallen, en je ongetwijfeld de woede van alle andere spelers op je nek haalt.
Onder het motto "what did he ever do to you!?" doe je er goed aan die ene speler die altijd zijn woord houd en niemand ooit echt dwarszit toch maar niet neer te sabelen zodra je de kans schoon ziet... je krijgt er al een schuldgevoel van als je er aan denkt.
Niemand wil die ene aardige speler neerhakken... want je weet gewoon dat er gedonder van komt, omdat die ene speler zich kan beroepen op te veel gunsten...
Miguell's strategiequote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:10 schreef Cairon het volgende:
Overigens kun je het spel ook spelen door aardig en vriendelijk te zijn. Dan blijft iedereen uit je buurt, omdat het dan verschrikkelijk gemeen is om je aan te vallen, en je ongetwijfeld de woede van alle andere spelers op je nek haalt.
Onder het motto "what did he ever do to you!?" doe je er goed aan die ene speler die altijd zijn woord houd en niemand ooit echt dwarszit toch maar niet neer te sabelen zodra je de kans schoon ziet... je krijgt er al een schuldgevoel van als je er aan denkt.
Niemand wil die ene aardige speler neerhakken... want je weet gewoon dat er gedonder van komt, omdat die ene speler zich kan beroepen op te veel gunsten...
Ik kan wel HEEL erg slecht tegen me verliesquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:28 schreef Cairon het volgende:
Ik haat het als ik enthousiast ben over dat spel
Dan wil ik het spelen, en dan wil ik het zo snel mogelijk spelen, maar dan is het weer zo'n hel om genoeg mensen te vinden die het mee willen spelen.
Ik moet zeggen dat iedereen met wie ik het heb gespeeld, ik heb ooit eens een groep mensen om me heen gehad die zich schuldig maakten aan spel-weekenden, en die waren heel erg te spreken over Vampire Prince of the City, vooral omdat het een heel erg flexibel spel is, en heel gevarieerd wat spelverloop betreft.
Ik heb de komende periode meer dan zat tijdquote:let's play!
Zoek Jeremy Lory eens op Youtubequote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:29 schreef Cazman het volgende:
MAg ik op me werk porno kijken? Ik heb geen zin meer in werk
Vreselijke patserquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vreselijke patser
Owwacht ff... opnieuw: Jeremy Lory? Wie is dat?
Zeg! Ik heb nog altijd meer Physical dan een Ventrue ja! En met mijn Vigor-discpline kan ik hem nog eens boosten ook nog! And besides... who needs physical when you've got Social +8?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:25 schreef Cairon het volgende:
Een Daeva is sociaal heel sterk maar mentaal een mongool, en fysiek gezien ook maar een push over.
Pick a night. Dit spel hoort wel 's nachts gespeeld te worden hequote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:28 schreef Cazman het volgende:
let's play!
quote:Zeg! Ik heb nog altijd meer Physical dan een Ventrue ja! En met mijn Vigor-discpline kan ik hem nog eens boosten ook nog! And besides... who needs physical when you've got Social +8? (die ik OOK nog eens kan boosten met mijn Majesty-discipline.)
The Gangrel is a loyal dog honey, don't forget that. His loyalty is never to himself, or pleasure.... but always to his master. The Davea's only loyalty, however, is to lust and lifequote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:38 schreef Cairon het volgende:
Juli! Dat duurt nog lang.
![]()
Gewoon een vrijdag avondje vrij pakken, moeders de vrouw kan je niet zo zwaar onder de plak hebben zitten.All work and no play makes Jack a dull boy...
Ach dominate-schmominate!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:39 schreef Cairon het volgende:
[..]
And that's why Ventrue have a little thing called:
DOMINATE!
Vrij pakken hoeft niet. maar verhuizen wel. komende 2 vrijdagen ben ik volgeboektquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:38 schreef Cairon het volgende:
Juli! Dat duurt nog lang.
![]()
Gewoon een vrijdag avondje vrij pakken, moeders de vrouw kan je niet zo zwaar onder de plak hebben zitten.All work and no play makes Jack a dull boy...
Een Daeva zonder sociale verplichtingen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:31 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik heb de komende periode meer dan zat tijdEn Ang3l heeft ook geen sociaal leven of verplichtingen... name your date
Zodra er foto's op stana: GIMME!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:47 schreef Cazman het volgende:
zo een gay.nl profiel gemaakt uit verveling. Maar nog geen foto's
Altijd handig als backupquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:03 schreef Cybart het volgende:
hmmmz.....
ik werd in het begin van de week gebeld door een bedrijf of ik intresse had daar eens op gesprek te komen
zojuist gebeld heb dat ik voorlopig nog even op m huidige werk blijf hangen
waarop ze weer reageren dat ik ze altijd kan bellen en het aanbod blijft staan
Niet dus. Grote chaos op het station, gelukkig was mijn moeder thuis om me af te halen. Die er twee keer zo lang over deed om bij het station te komen doordat het verkeer dus ook helemaal klem zit.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:50 schreef Stroekie het volgende:
@ Erik
Ik hoop dat je dit bericht gelezen hebt voordat je weer terugbent in Eindhoven
http://www.9292ov.nl/9292OV4.asp?vtid=42552
Maar alle bussen van Herpes staken dus
oh, dat klikt dus dat het verstandiger is om vanaf evoluon maar direct naar beukenlaan te wandelen en daar op stoptrein te wachten in plaats van CS om daar intercity te pakken ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet dus. Grote chaos op het station, gelukkig was mijn moeder thuis om me af te halen. Die er twee keer zo lang over deed om bij het station te komen doordat het verkeer dus ook helemaal klem zit.
Oh, ik lees dat het nu weer voorbij is!
Kutbuschauffeurs, dat ze allemaal maar zeer ongelukkig mogen worden.
En volgende week ook weer gedoe begrijp ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze rijden weer, volgens mij.
om 18.20 kon ik met een propvolle 401 inderdaad zonder problemen CS bereikenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Jup. Voor onbepaalde tijd, totdat er oplossingen komen van hogeraf.
oh maar dat is nog steeds, op momenten in de ochtend en avondspits dat ze wel rijden controleren de chauffeurs geen kaartjesquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:47 schreef wonderer het volgende:
Ik vond die stakingen op koninginnedag wel handiger... lekker gratis
hoe laat?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:46 schreef Ang3l het volgende:
*kniebeschermers aantrek*
Nah, daar gaan we weer. Gezamenlijke training.
Morgen nl optreden hier:
http://www.tijdvoorvechtsport.nl/agenda/57
12:20uquote:
Samen met de mensen van de NS?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet dus. Grote chaos op het station, gelukkig was mijn moeder thuis om me af te halen. Die er twee keer zo lang over deed om bij het station te komen doordat het verkeer dus ook helemaal klem zit.
Oh, ik lees dat het nu weer voorbij is!
Kutbuschauffeurs, dat ze allemaal maar zeer ongelukkig mogen worden.
ze spannen gewoon samen tegen ons reizigersquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Samen met de mensen van de NS?
wat nu belangrijker is rijden er morgen bussen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:50 schreef Stroekie het volgende:
@ Erik
Ik hoop dat je dit bericht gelezen hebt voordat je weer terugbent in Eindhoven
http://www.9292ov.nl/9292OV4.asp?vtid=42552
Maar alle bussen van Herpes staken dus
als ik het zo lees zou morgen redelijkerwijs gewoon busvervoer moeten hebben gaat men pas vanaf 1 juni staken. Maar die akties van hedenmiddag kwamen ook spontaan uit de lucht vallenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat nu belangrijker is rijden er morgen bussen?
Ik zou maar op tijd vertrekken voor de zekerheid. Wouldn;t wanna mis Angels!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat nu belangrijker is rijden er morgen bussen?
Als TMM 's morgens na de koffie aanwandelt is hij toch ruimschoots op tijdquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou maar op tijd vertrekken voor de zekerheid. Wouldn;t wanna mis Angels!
Zweterige dromen?quote:
Natte dromenquote:
*lijmt*quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:28 schreef hierissieweer het volgende:
terug en kapot
Als je je tocht maar bij je houdt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik stuiter nu door de kamer als een tochtige vaars in april.
Nu al? Duurt toch nog ff voordat je moet optreden?quote:
12:20. Maar moet er om 11:45 zijn. En wil er eerder zijn want ene vriendin van me doet een Shaolin kempo demo om 11:20.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nu al? Duurt toch nog ff voordat je moet optreden?
ah... op die toer!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
12:20. Maar moet er om 11:45 zijn. En wil er eerder zijn want ene vriendin van me doet een Shaolin kempo demo om 11:20.
Je weet dat het na 10 min weer voorbij is he?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ah... op die toer!
Misschien kom ik nog wel ff langs gefietst straks
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet dat het na 10 min weer voorbij is he?
Ik mis je witte handschoenen?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:48 schreef Ang3l het volgende:
*korte broek aantrek, wit overhemd aantrek, zwarte pilotenoverall aantrek, zwart giletje aantrek, zwarte stropdas omknoop, witte schoenen aantrek*
En pipo de mime-clown is klaar
Die worden alleen maar vies tijdens het grondwerkquote:
zie je wel dat die sweat dreams van vannacht geen tikfout wasquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:23 schreef Ang3l het volgende:
En weer terug van 't optreden
Damn wat was 't heet in die sportzaal... maar 't ging wel goed.
Ik zweet altijd heel veel en heel snelquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zweten zul je..hier...onder je armen.
Dat krijg je van al dat bewegen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zweet altijd heel veel en heel snel
Moet er ook altijd goed mee opletten wat ik aandoe en welke stof en kleur ik koop qua shirts.
Licht grijs, groen, bruin? Nu-uh, niet verstandig.
Wie is Paul ook alweer?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
mensen waar begin ik nou toch weer aan...
of ik zin heb om morgen samen met Paul naar Pann on tour in Groningen te gaan...
komt ie nu mee aan
dus morgen nadat ik een voorstelling van 5 uur heb bijgewoond, bij hem in de auto te stappen ruim 2 uur naar Groningen te rijden.
Wat een dillema, en niemand is er nu om me bij te staan in mijn uren van echte nood.
Waarom vraagt hij mij Uberhaubt, puur om niet alleen te hoeven rijden? om iemand te hebben om de benzinekosten mee te delen?
Ik stuiter nu door de kamer als een tochtige vaars in april.
Have fun ik ga in december ook naar New Yorkquote:
Veel plezier!quote:
tsss... en je had wat beters te doen dan me goedemorgen te komen wensen? Vertel!quote:
quote:
???quote:uuuuuren
.. over eten gesproken... dat zal ik ook eens gaan doen. Ik begin honger te krijgen!quote:Op zondag 1 juni 2008 11:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, eerst een uurtje wakker worden, uurtje ontbijten en toen langzaamaan hierheen.
Wat goed zeg! Met afvallen gaat minder al een maandje eigenlijk niet echt op zitten letten wat ik eet maar ja nieuwe maand nieuwe kansen he.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
.. over eten gesproken... dat zal ik ook eens gaan doen. Ik begin honger te krijgen!
Maar wel 4 kg afgevallen in een paar dagen tijd
Wat dan?quote:Op zondag 1 juni 2008 07:11 schreef TheaterMaMa het volgende:![]()
thuis
en stimpel stapel ferliefd
maar ik heb gezworen er niet aan toe te geven
nu komt het op mijn wilskracht aan
vreselijk verboden liefde
oh Romeo waarom zijt gij Romeo
verzaak uw naam of ik ben geen Capullet meer vanaf nu...
Ik val liever op dan af...quote:Op zondag 1 juni 2008 12:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat goed zeg! Met afvallen gaat minder al een maandje eigenlijk niet echt op zitten letten wat ik eet maar ja nieuwe maand nieuwe kansen he.
quote:
Niet echt, als je bekijkt hoe dat zo gekomen is.. ik heb al 3 dagen nauwelijks gegeten.. Niet echt iets om trots op te zijn dusquote:Op zondag 1 juni 2008 12:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat goed zeg! Met afvallen gaat minder al een maandje eigenlijk niet echt op zitten letten wat ik eet maar ja nieuwe maand nieuwe kansen he.
Oh ben juist terug hoor maar is zeker de moeite waard.quote:Op zondag 1 juni 2008 01:07 schreef samjustme het volgende:
Have fun ik ga in december ook naar New York.
vreselijk...quote:
waarom heel per ongeluk?quote:Op zondag 1 juni 2008 13:07 schreef Ang3l het volgende:Mogguh
En heel per ongeluk was 't gisteravond toch nog leuk
Rembrandt?quote:Op zondag 1 juni 2008 13:07 schreef Ang3l het volgende:Mogguh
En heel per ongeluk was 't gisteravond toch nog leuk
Nee. De jongen waarmee ik zou gaan had afgezegd, de ander kon niet weg van z'n feest. Toen zei m'n buurjongen dat ie ging stappen in de pallaz/pecheur en ik zou meegaan, maar ook die belde op toen ie klaar was met werken dat ie niet meer ging. Dus ik ben gewoon in m'n eentje gegaan ... en dat was best leukquote:
Met wie was je?quote:Op zondag 1 juni 2008 13:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oh ben juist terug hoor maar is zeker de moeite waard.
Zo ziet ze d'r ook wel uit jaquote:
het was er best druk en gezelligquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:04 schreef Ang3l het volgende:
Wįįįįįį'rom zegt echt iedereen of voor het black-feest? Stelletje fag-pussies
Bij Pallaz waren ze gisteravond toen ik richting Parktheater kuierde nog heel druk bezig met schilderen. en toen ik terugkwam lag de waakhond buiten al te wachtenquote:Op zondag 1 juni 2008 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. De jongen waarmee ik zou gaan had afgezegd, de ander kon niet weg van z'n feest. Toen zei m'n buurjongen dat ie ging stappen in de pallaz/pecheur en ik zou meegaan, maar ook die belde op toen ie klaar was met werken dat ie niet meer ging. Dus ik ben gewoon in m'n eentje gegaan ... en dat was best leukKwam toch wel bekenden tegen (1 hele mooie) en heb me goed vermaakt
Dat lompe mormel?quote:Op zondag 1 juni 2008 14:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bij Pallaz waren ze gisteravond toen ik richting Parktheater kuierde nog heel druk bezig met schilderen. en toen ik terugkwam lag de waakhond buiten al te wachten
daarom lag die natuurlijk ook gewoon recht voor de deur te slapenquote:Op zondag 1 juni 2008 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lompe mormel?Da's geen waakhond man! Het enige wat die zou doen is voor je voeten gaan liggen
quote:Op zondag 1 juni 2008 14:56 schreef hierissieweer het volgende:
Wie weet er nog een leuke auto-monteur?
Maakt niet uit, als ie maar kan kijken of mijn aanstaande auto oke is... (maar die mannelijke wil ik nog wel betalen in naturaquote:Op zondag 1 juni 2008 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke wil je?
Jammer dat ik juist besloten had niet te gaan...quote:Op zondag 1 juni 2008 13:45 schreef Ang3l het volgende:
Nee. De jongen waarmee ik zou gaan had afgezegd, de ander kon niet weg van z'n feest. Toen zei m'n buurjongen dat ie ging stappen in de pallaz/pecheur en ik zou meegaan, maar ook die belde op toen ie klaar was met werken dat ie niet meer ging. Dus ik ben gewoon in m'n eentje gegaan ... en dat was best leukKwam toch wel bekenden tegen (1 hele mooie) en heb me goed vermaakt
My brother from a different mother, een vriend van mij die zo een kloon had kunnen zijn.quote:
Zou ik je herkennen?quote:Op zondag 1 juni 2008 16:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jammer dat ik juist besloten had niet te gaan...
DePresident. Jeequote:Op zondag 1 juni 2008 17:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
whahaha een vriend van mij date nu met DePresident. It's a small world after all....
quote:Op zondag 1 juni 2008 19:13 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe verknal ik een verder prima buik...
Hij is blijvendquote:Op zondag 1 juni 2008 19:20 schreef DR34M3R het volgende:
wat zonde.... Ik mag hopen dat hij het zelf getekend heeft en dat het geen blijvende tattoo is...
Dus hij is klaar met cammen?quote:Op zondag 1 juni 2008 17:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
whahaha een vriend van mij date nu met DePresident. It's a small world after all....
Dat vreesde ik al.. Hoe lang zal het duren voor hij daar spijt van krijgt?quote:
Als zijn buik het niet meer kan winnen van de zwaartekracht?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat vreesde ik al.. Hoe lang zal het duren voor hij daar spijt van krijgt?
Ik dacht heel even dat het Jerruh was.quote:
Nee...daar is het glas te klein voor.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat het Jerruh was.
Helemaal kaal ziet er eigenlijk best raar uit...quote:Op zondag 1 juni 2008 19:13 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Dan wordt het een ondergaande zon....quote:Op zondag 1 juni 2008 20:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als zijn buik het niet meer kan winnen van de zwaartekracht?
verslaafd aan gay.nlquote:Op zondag 1 juni 2008 19:13 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom hou ik ook van haarquote:Op zondag 1 juni 2008 21:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Helemaal kaal ziet er eigenlijk best raar uit...
behaarde types zijn niet leukquote:
quote:
Jawel. Heerlijk, dat is veel leuker strelenquote:
neem een huisdierquote:Op zondag 1 juni 2008 21:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jawel. Heerlijk, dat is veel leuker strelen
En nu heb ik een kaartje voor haar concert in Amsterdam besteldquote:
Ik wou al zeggen: Ze komt naar Nederland!quote:Op zondag 1 juni 2008 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En nu heb ik een kaartje voor haar concert in Amsterdam besteld!
Tof! Dat wordt vast geweldigquote:Op zondag 1 juni 2008 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En nu heb ik een kaartje voor haar concert in Amsterdam besteld!
vanwaar diequote:Op zondag 1 juni 2008 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen: Ze komt naar Nederland!
Maaaar dat wist je blijkbaar al
Lijkt me best leuk
Och Jee! wattan?quote:Op zondag 1 juni 2008 07:11 schreef TheaterMaMa het volgende:![]()
thuis
en stimpel stapel ferliefd
maar ik heb gezworen er niet aan toe te geven
nu komt het op mijn wilskracht aan
vreselijk verboden liefde
oh Romeo waarom zijt gij Romeo
verzaak uw naam of ik ben geen Capullet meer vanaf nu...
Ik twijfel serieus...quote:Op zondag 1 juni 2008 17:26 schreef Ang3l het volgende:
Zou ik je herkennen?
Nee, hij heeft FOK ontdektquote:Op maandag 2 juni 2008 00:18 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Is je e-mail kapot ofzo?.
OMG Lover van TMM is erquote:Op maandag 2 juni 2008 00:13 schreef Paul89 het volgende:
@ Ang3l,
Hypocriet ten top,
Mij verwijten dat ik kortzichtig en dom zou zijn, terwijl jij oordeelt over mij, zonder ook maar ooit een woord met mij gesproken te hebben. Je kent het hele verhaal achter dat interview niet. Wie zegt dat alles wat er staat klopt? Wie zegt dat het niet uit zijn verband is gerukt? Wie zegt dat het niet in een eventuele opwelling heb gezegd? Wie zegt dat ik nooit ergens op terug ben gekomen.
Je bent blijkbaar niet in staat om te relativeren. Over autisme gesproken. Ik snap niet waar jij het vandaan haalt dat ik autistisch zou zijn, het is pure kul namelijk.
Probeer je wat meer te verdiepen in feiten, alvorens je onterechte kritiek over iemand uit. Hoor/wederhoor, ken je dat? Overigens had je je frustratie ook gewoon tegen mij kunnen melden, via ondergrondse internetwegen is zeer achterbaks. Blijkbaar ben je te arrogant om die manier van communicatie toe te passen.
Ik raad je ten stelligste aan om niet zo snel te oordelen, ietwat je mij verwijt.
Hypocriet is een term die blijft opdoemen bij mij als ik jouw berichten lees.
Ben jij die jongen met dat gespierde lijf?quote:Op maandag 2 juni 2008 00:35 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Haha TMM zijn geen lovers. Gewoon vrienden.
Haha denk het niet:P.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ben jij die jongen met dat gespierde lijf?
Jij weer met je gespierde lijf hoewel wasbordjes altijd welkom zijnquote:Op maandag 2 juni 2008 00:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ben jij die jongen met dat gespierde lijf?
Oh dat weet ik even niet wie je bent, heb je een foto.. ? anders gaat kletsen ook zo moeilijk!quote:
quote:
Moet ik nog misselijker worden dan ik al ben?quote:Op maandag 2 juni 2008 00:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor het slapen gaan.
Het was volgens mij een nazi aanhanger ofzo slaap lekker Oquote:Op maandag 2 juni 2008 00:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh dat weet ik even niet wie je bent, heb je een foto.. ? anders gaat kletsen ook zo moeilijk!
Van Justin onmogelijkquote:Op maandag 2 juni 2008 00:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Moet ik nog misselijker worden dan ik al ben?
Afgaand op een infantiel persoon genaamd Stephan wel ja. Ik zie mijzelf liever als een rechtse conservatieveling. Nazi's zijn anti-Joods en nationaal socialistisch.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:44 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het was volgens mij een nazi aanhanger ofzo slaap lekker O
[..]
Van Justin onmogelijk.
Moet iemand angel eerst smsne dattie online komtquote:
volgens mij houdt die nu wijselijk zijn mond en laat hij zich niet uit z'n tent lokkenquote:Op maandag 2 juni 2008 00:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Moet iemand angel eerst smsne dattie online komt![]()
Nu opeens niet? dat vind ik wel een beetje slap tegenover Paul.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij houdt die nu wijselijk zijn mond en laat hij zich niet uit z'n tent lokken
volgens mij kan je rustig gaan slapen hoor, die rel is volgens mij voorlopig uitgesteldquote:Op maandag 2 juni 2008 00:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nu opeens niet? dat vind ik wel een beetje slap tegenover Paul.
Jij bent de nazi?quote:Op maandag 2 juni 2008 00:13 schreef Paul89 het volgende:
@ Ang3l,
Hypocriet ten top,
Mij verwijten dat ik kortzichtig en dom zou zijn, terwijl jij oordeelt over mij, zonder ook maar ooit een woord met mij gesproken te hebben. Je kent het hele verhaal achter dat interview niet. Wie zegt dat alles wat er staat klopt? Wie zegt dat het niet uit zijn verband is gerukt? Wie zegt dat het niet in een eventuele opwelling heb gezegd? Wie zegt dat ik nooit ergens op terug ben gekomen.
Je bent blijkbaar niet in staat om te relativeren. Over autisme gesproken. Ik snap niet waar jij het vandaan haalt dat ik autistisch zou zijn, het is pure kul namelijk.
Probeer je wat meer te verdiepen in feiten, alvorens je onterechte kritiek over iemand uit. Hoor/wederhoor, ken je dat? Overigens had je je frustratie ook gewoon tegen mij kunnen melden, via ondergrondse internetwegen is zeer achterbaks. Blijkbaar ben je te arrogant om die manier van communicatie toe te passen.
Ik raad je ten stelligste aan om niet zo snel te oordelen, ietwat je mij verwijt.
Hypocriet is een term die blijft opdoemen bij mij als ik jouw berichten lees.
Jij wel, want anders lag je al wel op een oorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |