wat nu belangrijker is rijden er morgen bussen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:50 schreef Stroekie het volgende:
@ Erik
Ik hoop dat je dit bericht gelezen hebt voordat je weer terugbent in Eindhoven
http://www.9292ov.nl/9292OV4.asp?vtid=42552
Maar alle bussen van Herpes staken dus
als ik het zo lees zou morgen redelijkerwijs gewoon busvervoer moeten hebben gaat men pas vanaf 1 juni staken. Maar die akties van hedenmiddag kwamen ook spontaan uit de lucht vallenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat nu belangrijker is rijden er morgen bussen?
Ik zou maar op tijd vertrekken voor de zekerheid. Wouldn;t wanna mis Angels!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat nu belangrijker is rijden er morgen bussen?
Als TMM 's morgens na de koffie aanwandelt is hij toch ruimschoots op tijdquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou maar op tijd vertrekken voor de zekerheid. Wouldn;t wanna mis Angels!
Zweterige dromen?quote:
Natte dromenquote:
*lijmt*quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:28 schreef hierissieweer het volgende:
terug en kapot
Als je je tocht maar bij je houdt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik stuiter nu door de kamer als een tochtige vaars in april.
Nu al? Duurt toch nog ff voordat je moet optreden?quote:
12:20. Maar moet er om 11:45 zijn. En wil er eerder zijn want ene vriendin van me doet een Shaolin kempo demo om 11:20.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nu al? Duurt toch nog ff voordat je moet optreden?
ah... op die toer!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
12:20. Maar moet er om 11:45 zijn. En wil er eerder zijn want ene vriendin van me doet een Shaolin kempo demo om 11:20.
Je weet dat het na 10 min weer voorbij is he?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ah... op die toer!
Misschien kom ik nog wel ff langs gefietst straks
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet dat het na 10 min weer voorbij is he?
Ik mis je witte handschoenen?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:48 schreef Ang3l het volgende:
*korte broek aantrek, wit overhemd aantrek, zwarte pilotenoverall aantrek, zwart giletje aantrek, zwarte stropdas omknoop, witte schoenen aantrek*
En pipo de mime-clown is klaar
Die worden alleen maar vies tijdens het grondwerkquote:
zie je wel dat die sweat dreams van vannacht geen tikfout wasquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:23 schreef Ang3l het volgende:
En weer terug van 't optreden
Damn wat was 't heet in die sportzaal... maar 't ging wel goed.
Ik zweet altijd heel veel en heel snelquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zweten zul je..hier...onder je armen.
Dat krijg je van al dat bewegen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zweet altijd heel veel en heel snel
Moet er ook altijd goed mee opletten wat ik aandoe en welke stof en kleur ik koop qua shirts.
Licht grijs, groen, bruin? Nu-uh, niet verstandig.
Wie is Paul ook alweer?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
mensen waar begin ik nou toch weer aan...
of ik zin heb om morgen samen met Paul naar Pann on tour in Groningen te gaan...
komt ie nu mee aan
dus morgen nadat ik een voorstelling van 5 uur heb bijgewoond, bij hem in de auto te stappen ruim 2 uur naar Groningen te rijden.
Wat een dillema, en niemand is er nu om me bij te staan in mijn uren van echte nood.
Waarom vraagt hij mij Uberhaubt, puur om niet alleen te hoeven rijden? om iemand te hebben om de benzinekosten mee te delen?
Ik stuiter nu door de kamer als een tochtige vaars in april.
Have fun ik ga in december ook naar New Yorkquote:
Veel plezier!quote:
tsss... en je had wat beters te doen dan me goedemorgen te komen wensen? Vertel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |