Soms is je tekst gewoon op he, en heb je gezegd wat je wilde zeggenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:25 schreef Cahir het volgende:
wi?
Da's een kettingaagquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:57 schreef Dragonwizard het volgende:
*legt een cirkelzaag op tafel
[ afbeelding ]
quote:
maar zoals het een diva betaamt ga jij tussendoor toch nog wel naar huis om je up te dressen ?quote:
Daar zit ongeveer 3 uur tussen, dus ja. Moet mijn assymetrische zwarte shirt en mijn halsband nog ontdoen van het stofquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar zoals het een diva betaamt ga jij tussendoor toch nog wel naar huis om je up te dressen ?
hey ang3l!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar zit ongeveer 3 uur tussen, dus ja. Moet mijn assymetrische zwarte shirt en mijn halsband nog ontdoen van het stof
Bloes blouse! OVERHEMD, angel, OVERHEMD!quote:
wow, ik was die discussie allang vergeten. nou heb je er toch iets van geleerd van dit topic.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bloes blouse! OVERHEMD, angel, OVERHEMD!
Hey Ajuu!
chips, heb ik de terugkeer van Ajuu gemistquote:
maar jij laat je haar nu toch lang groeien, dus kan je gewoon toch volstaan met 1 bezoekje per jaar naar Curacaoquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Aww.... mijn kapster (de bovenste) verhuisd naar Curacao
Wie moer zich nu ontfermen over die onhandelbare bos?!
en dan nog durven beweren dat IK een olifantengeheugen hebquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bloes blouse! OVERHEMD, angel, OVERHEMD!
Hey Ajuu!
ik weet helemaal nieit meer waar dit over gaat.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan nog durven beweren dat IK een olifantengeheugen heb![]()
Ajuu! Hoe is het ermee!quote:
Ang3l roept dat ik altijd alles over iedereen hier in het topic onthoud, en verdenkt mij ervan een olifanten geheugen te bezitten.quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:01 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik weet helemaal nieit meer waar dit over gaat.
het plaatje is een keurige meneer in pak, bedoel je je dat?quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:01 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ajuu! Hoe is het ermee!
Ik moest meteen aan jou denken toen ik deze foto zag:http://thesartorialist.bl(...)ague-style-yale.html
Mijn kapster natuurlijk!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Aww.... mijn kapster (de bovenste) verhuisd naar Curacao
Wie moer zich nu ontfermen over die onhandelbare bos?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |