Ja helaas he. Bezet!quote:
Is ook niet de meest gaye clan die er isquote:
quote:You scored as a Malkavian
You belong to the Malkavian bloodline. The Malkavians are blessed with an "inner sight" which often gives them great perception and even clairvoyance. Many are sought for their counsel and insight. The drawback, however, is that they are all entirely insane. If a vampire is speaking in obscure riddles, it's a fair bet they are of Malkavian blood.
Malkavian
67%
Nosferatu
50%
Tremere
46%
Brujah
42%
Toreador
42%
Ventrue
38%
Gangrel
33%
Dat klinkt wel als mij ja.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is ook niet de meest gaye clan die er isGangrels zijn wild, lomp, sterk, beestachtig. Nature-lovers.
Pff.quote:You scored as a Tremere
You belong to the Tremere bloodline, the sorcerors of the vampire underworld. The Tremere command a terrible power over the blood of others. Many Tremere could pop a human being like a pimple with a wave of their hand. For this reason, many other vampires are wary around these cold, remorseless kin. All their time spent studying, however, has left them severely lacking in the physical department
Tremere 63%
Ventrue 46%
Nosferatu 46%
Brujah 46%
Gangrel 38%
Malkavian 33%
Toreador 17%
All the gay vampires tremble in DM's presencequote:For this reason, many other vampires are wary around these cold, remorseless kin
Mja, ware het niet dat ze hem ook met de nek aankijken omdat het gerucht gaat dat een Tremere helemaal geen vampier-bloedlijn is, maar een bloedlijn van heksen die vroeger het eeuwige leven hebben gestolen van een vampier.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:50 schreef Cazman het volgende:
[..]
All the gay vampires tremble in DM's presence
Ik vond het al zo raar dat ik een vent zag rondvliegen op een bezemsteelquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, ware het niet dat ze hem ook met de nek aankijken omdat het gerucht gaat dat een Tremere helemaal geen vampier-bloedlijn is, maar een bloedlijn van heksen die vroeger het eeuwige leven hebben gestolen van een vampier.
Nepperds!![]()
(Maar wel creepy nepperds, met enge krachten)
Ja tis een soort Harry Potter met hoektandenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:27 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar dat ik een vent zag rondvliegen op een bezemsteel
expecto patronus!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja tis een soort Harry Potter met hoektanden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*LOL* Ja. Nou. Zoiets jaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:44 schreef Cazman het volgende:
[..]
expecto patronus!
Well done Harry, you completely drained him!! Let's feast on his flesh now.
2 gaatjes duurt zo lang. Ik ben erg gulzigquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Ja. Nou. Zoiets ja
Verschil met jou is dat jij er gewoon op springt en hun keel openscheurt
Bijna weekend!quote:What vampire clan do you belong to?
You scored as a Toreador
You belong to the Toreador bloodline. Often regarded as vain or shallow, the Toreador are blessed with a striking, almost supernatural beauty. Toreador are so driven by the pursuit of beauty that they are often highly connected with art, music, or theater. While they do have a uncanny ability to seduce and manipulate mortals, many other vampires simply dismiss them as decadant pretty-boys.
Toreador
63%
Ventrue
58%
Malkavian
46%
Nosferatu
42%
Gangrel
38%
Tremere
25%
Brujah
21%
testjes invullenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Geen idee.
Gewoon weer zo'n testje invullen, en dan ben je iets ofzo.
Op google zijn er wel een aantal te vinden, Hier loopt niet alles op me werk anders had ik ze wel gepost.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:43 schreef Jerruh het volgende:
doe ook es een plaatjes van die vampier die ik dan zou moeten zijn.
*Toreador modus aanneem* Maar het prikken van de gaatjes is juist het lekkerste werkquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:06 schreef Cazman het volgende:
[..]
2 gaatjes duurt zo lang. Ik ben erg gulzig
Brujah scum *haalt neus op* Tuig van de richel. Geen wonder dat ze uit de nieuwe versie zijn geschreven als Clan en gedegradeerd zijn naar Bloodline.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:20 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brujah!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik HAAT het woord homofielquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:16 schreef Cairon het volgende:
Ben ik nou de enige Ventrue in dit homofiele gezelschap :S
Urgh puberaal neo-anarchistisch ouber gebroed! Ik haal er mijn neus voor op als Ventrue!quote:Brujah scum *haalt neus op* Tuig van de richel. Geen wonder dat ze uit de nieuwe versie zijn geschreven als Clan en gedegradeerd zijn naar Bloodline.
Dat is waarom ik het ook gebruikquote:Ik HAAT het woord homofiel
Ik had gehoopt dat de mensen hier nog wat stijl en inhoud hadden. Het merendeel van het topic is een opgedirkte inhoudsloze dromer die zijn doel voorbij is geschoten, of in jouw geval... hoe zal ik het zeggen... een hond die zijn plaats in een kennel hoort te kennen.quote:Kan toch? Ik ben volgens mij ook de enige gangrel?
Vampire: The Masquerade , inmiddels "vervangen" door zijn opvolger Vampire: The Requiemquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:38 schreef Tomasso het volgende:
Waar gaat het in godsnaam over?
ZEG!!!!!!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:40 schreef Cairon het volgende:
Het merendeel van het topic is een opgedirkte inhoudsloze dromer die zijn doel voorbij is geschoten
Dus.quote:Clan Tremere is one of the youngest vampire clans, having just come into existence during the dark ages. In the little time since then they have made incredible inroads within vampiric society and are arguably the most powerful clan in the modern nights. This is due in no small part to their strict heirarchy, secretive nature, and mastery of Thaumaturgy, all of which elicit suspicion, fear, and respect from other Cainites. The Warlocks stand as a pillar of the Camarilla and are one its main defenders, despite the fact that they exist almost as a subsect. Some even go so far as to consider themselves the evolution of vampirism, citing their extreme versatility of blood magic and lack of a true clan curse. The Final Nights have many things in store for the Tremere, however, and the more powerful they grow the more their enemies gather.
ook een hond of een gay regentenstijl Toradoortje heeft wel inhoudquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:40 schreef Cairon het volgende:
[..]
Dat is waarom ik het ook gebruik![]()
[..]
Ik had gehoopt dat de mensen hier nog wat stijl en inhoud hadden. Het merendeel van het topic is een opgedirkte inhoudsloze dromer die zijn doel voorbij is geschoten, of in jouw geval... hoe zal ik het zeggen... een hond die zijn plaats in een kennel hoort te kennen.
"They are as trustworthy and as useful as well-bred dogs. We send for them when it is time for hunting, then call them back to the kennel."
I'll skullfuck thee and use your torn out eyeballs as mastruborial supplements for grouporgies.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:44 schreef Cairon het volgende:
Hoe denken de Ventrue over de Gangrel?
"Stray dogs with sharp teeth, train them when you can."
En hoe denkt een Gangrel over een Ventrue?
"I'll piss blood on their boots and wear their skins as a trophy."
Sexslaafjes!! yarrrquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZEG!!!!!!
The World would be a dreary place with us Torries in it honey. Y'all love us!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We make Kindred life look good
deze zin durf ik op mijn werk niet te herhalenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*Toreador modus aanneem* Maar het prikken van de gaatjes is juist het lekkerste werk![]()
Je moet wel de juiste gedeeltees highlighten he:quote:
Torrie motto is dan ook:quote:
Is dit nu echt iets dat mensen ook doen Ang3l. Ik snap namelijk niet hoe dat spel gebaseerd is. Wat moet je doen? zoveel mogelijk bloed drinken? Is het roleplaying?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Torrie motto is dan ook:
Die young and leave a goodlooking corpse
Honey? What's that? Oh what a silly thing to say my dear. Ofcourse you cannot live without me!
*LOL* Ik zie nu pas dat de 2 schilderijen op mijn kantoor wel erg clan-gericht zijn!
Dali - The Toreador --> Naam van de clan
Dali - The Rose ---> Logo van de clan
Puur toeval of iets met freud?
Dat laatste. Zoiets als Dungeons & Dragons. Maar Roel en ik hebben er dus ook een bordspel van gebaseerd op de RPG wat erg sluw en vals en erg erg spannend is.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:45 schreef Cazman het volgende:
[..]
Is dit nu echt iets dat mensen ook doen Ang3l. Ik snap namelijk niet hoe dat spel gebaseerd is. Wat moet je doen? zoveel mogelijk bloed drinken? Is het roleplaying?
queens are heterosexual men who are afraid of women, so emulate them in an efford to compete with what they see as superieur strenght and sexuality, true homosexuals are masculine men wariors who see sexual bonding with other masculine men as the logical empowering conclusion of the life of the modern samoraiquote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
Metrosexuality, ooit begonnen als serie, uiteindelijk uitgebracht op dvd in de vorm van een ruim 2 uur durende speelfilm.
TOPPERTJE
Kwame is seventeen; sexy and unswervingly straight with his hormones raging like a forest fire. But there's no room in his packed schedule to feed the flames. His best mate's in love with his dad - his gay dad has just divorced his husband and plunged into a mid-life attack of 'adultescence', buying a skate-park and becoming the original bitch on wheels. The family counselor has run off with his girlfriend's nouveau rich millionaire father, and his bitch/angel girlfriend is hanging out with a pair of sexy 'lippy lesbians'. It ain't easy being straight in the 21st century - but hey, someone's got to do it...
http://www.imdb.com/title/tt0212216/
Owwww tof. Alleen ik kan niet backstabbenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:55 schreef Cairon het volgende:
hangt er van af wat je speelt.
Je hebt de RPG waarbij je een figuur speelt dat deel uitmaakt van een clan, en zodoende begeef je je in de wereld die de verteller voor je introduceert. Zeg maar het standaard rollenspel, Dungeons and Dragons, maar dan in een moderne setting, met andere regels en een ander systeem.
Je hebt ook een bordspel. Vampire Prince of the City.
Bordspel is gebaseerd op het rollenspel, je kan het het beste vergelijken met een soort van politieke versie van risk, met iets van Catan er doorheen.
Het doel van het bordspel is om zoveel mogelijk aanzien te winnen zodat je aan het eind van het spel jezelf tot prins kan uitroepen. Wat is namelijk het geval, het bordspel begint als de huidige prins, de leider van alle vampieren, dood is, en alle clans strijden om zijn plaats in te nemen.
Je speelt dus de leider van een clan, en je breidt je invloed uit, dit doe je door delen van de stad te claimen met invloed, maar je gaat ook gevechten aan met andere spelers op een drietal vlakken. Namelijk sociaal, mentaal, en fysiek, als je een gevecht wint, dan win je daar een tactisch voordeel mee.
Het idee achter het bordspel is dat je samenwerkt, maar ook tegen elkaar ingaat. Je gaat een alliantie aan, doet beloftes, en geeft garanties zolang het jou uitkomt, het is dan ook meestal een kwestie van tijd tot je verbond oplost in het niets, de vraag is alleen wie er het eerste de ander in de rug steekt, en of je er uit hebt kunnen halen wat je er uit had willen halen.
Eigenlijk hadden ze het net zo goed "Het 2e Kamer Spel" kunnen noemenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:55 schreef Cairon het volgende:
Het idee achter het bordspel is dat je samenwerkt, maar ook tegen elkaar ingaat. Je gaat een alliantie aan, doet beloftes, en geeft garanties zolang het jou uitkomt, het is dan ook meestal een kwestie van tijd tot je verbond oplost in het niets, de vraag is alleen wie er het eerste de ander in de rug steekt, en of je er uit hebt kunnen halen wat je er uit had willen halen.
Aww. Gangrels blijven toch ook gewoon trouwe honden hequote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:58 schreef Cazman het volgende:
[..]
Owwww tof. Alleen ik kan niet backstabben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |