zie je wel dat die sweat dreams van vannacht geen tikfout wasquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:23 schreef Ang3l het volgende:
En weer terug van 't optreden
Damn wat was 't heet in die sportzaal... maar 't ging wel goed.
Ik zweet altijd heel veel en heel snelquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zweten zul je..hier...onder je armen.
Dat krijg je van al dat bewegen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zweet altijd heel veel en heel snel
Moet er ook altijd goed mee opletten wat ik aandoe en welke stof en kleur ik koop qua shirts.
Licht grijs, groen, bruin? Nu-uh, niet verstandig.
Wie is Paul ook alweer?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
mensen waar begin ik nou toch weer aan...
of ik zin heb om morgen samen met Paul naar Pann on tour in Groningen te gaan...
komt ie nu mee aan
dus morgen nadat ik een voorstelling van 5 uur heb bijgewoond, bij hem in de auto te stappen ruim 2 uur naar Groningen te rijden.
Wat een dillema, en niemand is er nu om me bij te staan in mijn uren van echte nood.
Waarom vraagt hij mij Uberhaubt, puur om niet alleen te hoeven rijden? om iemand te hebben om de benzinekosten mee te delen?
Ik stuiter nu door de kamer als een tochtige vaars in april.
Have fun ik ga in december ook naar New Yorkquote:
Veel plezier!quote:
tsss... en je had wat beters te doen dan me goedemorgen te komen wensen? Vertel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |