Dat lompe mormel?quote:Op zondag 1 juni 2008 14:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bij Pallaz waren ze gisteravond toen ik richting Parktheater kuierde nog heel druk bezig met schilderen. en toen ik terugkwam lag de waakhond buiten al te wachten
daarom lag die natuurlijk ook gewoon recht voor de deur te slapenquote:Op zondag 1 juni 2008 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lompe mormel?Da's geen waakhond man! Het enige wat die zou doen is voor je voeten gaan liggen
quote:Op zondag 1 juni 2008 14:56 schreef hierissieweer het volgende:
Wie weet er nog een leuke auto-monteur?
Maakt niet uit, als ie maar kan kijken of mijn aanstaande auto oke is... (maar die mannelijke wil ik nog wel betalen in naturaquote:Op zondag 1 juni 2008 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke wil je?
Jammer dat ik juist besloten had niet te gaan...quote:Op zondag 1 juni 2008 13:45 schreef Ang3l het volgende:
Nee. De jongen waarmee ik zou gaan had afgezegd, de ander kon niet weg van z'n feest. Toen zei m'n buurjongen dat ie ging stappen in de pallaz/pecheur en ik zou meegaan, maar ook die belde op toen ie klaar was met werken dat ie niet meer ging. Dus ik ben gewoon in m'n eentje gegaan ... en dat was best leukKwam toch wel bekenden tegen (1 hele mooie) en heb me goed vermaakt
My brother from a different mother, een vriend van mij die zo een kloon had kunnen zijn.quote:
Zou ik je herkennen?quote:Op zondag 1 juni 2008 16:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jammer dat ik juist besloten had niet te gaan...
DePresident. Jeequote:Op zondag 1 juni 2008 17:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
whahaha een vriend van mij date nu met DePresident. It's a small world after all....
quote:Op zondag 1 juni 2008 19:13 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe verknal ik een verder prima buik...
Hij is blijvendquote:Op zondag 1 juni 2008 19:20 schreef DR34M3R het volgende:
wat zonde.... Ik mag hopen dat hij het zelf getekend heeft en dat het geen blijvende tattoo is...
Dus hij is klaar met cammen?quote:Op zondag 1 juni 2008 17:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
whahaha een vriend van mij date nu met DePresident. It's a small world after all....
Dat vreesde ik al.. Hoe lang zal het duren voor hij daar spijt van krijgt?quote:
Als zijn buik het niet meer kan winnen van de zwaartekracht?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat vreesde ik al.. Hoe lang zal het duren voor hij daar spijt van krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |