Dat maakte echt een geweldige indruk...quote:[...] is een erkent, kinderdagverblijf met één groep, bestaande uit maximaal 10 kids.
Ja vervelend, die MBO'ers die ondanks minder intelligentie zo laagdunkend doenquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:23 schreef -Six- het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk vooral om de theoretische bagage die het "papiertje" representeerd ... overigens is het grappig dat met name MBO'ers zo laagdunkend doen over dat "papiertje". Daar bedoel ik jou overigens niet mee.
Weheh...quote:
Pijnlijk.. heel, heel pijnlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:30 schreef miss-scofield het volgende:
HOERA!!!
Ik ben vandaag geslaagd!! Eindelijk naar jaren stagiaire te zijn geweest, kan ik het nu echt zeggen!
Ik ben docent Nederlands!!![]()
![]()
![]()
Nog een jaartje en dan kan er nog een titel bij, docent Engels
Knock knock...quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:13 schreef ManAtWork het volgende:
Waarschijnlijk de bekende klop en klepel.
(Of begrijpend lezen is te moeilijk,... ik gok maar iets,...)
Ik probeer me een voorstelling te maken van een schijfdeurquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:49 schreef MissBliss het volgende:
Arme vogeltjes en arme Greys![]()
Ziggy was gisteren grappigTegenwoordig maakt ze vaak de badkamerdeur open met haar pootje en gaat je dan lekker aanstaren tijdens toiletbezoeken
Maar gisterenavond kwam ze de slaapkamer binnen en zag dat de kast (met schijfdeur) op een kier stond. Dus zij die poot ertussenWat natuurlijk helemaal niet werkt bij een schijfdeur
Zeker omdat hij de andere kant op opengaat
Blamage dus
En ze gaf zoveel kracht dat ze een paar keer uitgleed en omviel op het laminaat, het was zo schattig en grappig!Na een tijdje heb ik de deur maar wat opengeschoven voor haar
![]()
![]()
Ik ken 't alleen niet sgrijvenquote:
Uhuh. En schrijven ook!quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:29 schreef CaptainM het volgende:
Dat is gewoon afgunst tonen en dat aan mensen die je niet eens kent. En nogmaals, mijn ouders draaien niet voor ALLES op, lezen is ook een kunts.
Alweer een poosje terug. Ik kom het net pas tegen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:09 schreef PrincePolly het volgende:
Als ik ledinggevende zou zijn of personeelspik dan zou ik dat als negatief ervaren. Ik zou gelijk zeggen, wat heb je voor me meegenomen. Dit zijn de oh zo ge-ijkte dingen: vragen stellen, inlezen over het bedrijf, slechte eigenschappen "goed" praten. Zo ingestudeerd. Ben gewoon jezelf!
Zeker bij een commerciele functie. Ik zou zeggen: waarom zit ik hier? Waarom zou ik hier moeten beginnen?
Toon lef.
Wat moet het volgens jou zijn dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:33 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Alweer een poosje terug. Ik kom het net pas tegen.
Als ik hem was, zou ik mezelf niet 'bennen'.
Wees jezelf.quote:
'door' toch maar vervangen door 'vanwege', omdat het op de FP anders zo knullig staat...quote:Aan het Bevrijdingsplein in Leiden zijn enkele panden ontruimd door een gaslek.
Hihihi, ik krijg er vlinders van in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:58 schreef dgbw het volgende:
HAHAHA DIE ********* houden de handjes boven elkaars buik ... nederland word een politiestaatje niks geen rechtstaat..
en dit is toch wel het overtuigende bewijs
Hij denkt dat degene die het topic opende een beestenboel in zijn pc heeft zitten.. apen, ratten..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:39 schreef hipy123 het volgende:
voor de hardware problemen, ga naar hardware wat je niet liet zien ( klik audio aperaat aan ) stouw je windows cd erin ( niks starten like setup! ) en dan op audio aperat klikke volgende en hope dat ie de goede driver vind =]
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:28 schreef JoPiDo het volgende:
Niemand die het zou merken/vermoeden als er tussen de 'echte' pakjes een paar sloffen nep-Marlboro zitten. Degene die de neppakjes mengt verdient zich meer dan geel aan deze nepsloffen
Misschien: ergens goud geld aan verdienen?quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:28 schreef Naamah het volgende:
[..]
Damn.. nou kan ik er niet meer opkomen wat nou de echte uitdrukking ook alweer is'Je groen en geel ergeren', die ken ik wel.. Maar welke uitdrukking hoort er dan bij verdienen??
inladen, uitladen, toeladen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:12 schreef rosaatje het volgende:
Stel dat je afgewezen wordt, na deze toets, kan je dat dan aanvechten?
De TU laadt mensen toe die met goede argumenten komen ondanks dat ze de toets niet halen.
Iemand gelijke ervaringen?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik probeer me een voorstelling te maken van een schijfdeur
quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:00 schreef bloodacolyte het volgende:
ff een post om niet constand te lurken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |