Nokkiequote:Op woensdag 25 juni 2008 19:28 schreef nokwanda het volgende:
Hoe was het bij de huisarts vandaag, Fruts?
Nee, geen Fok!ker.. en dat wordt ze ook niet..quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:15 schreef Frutsel het volgende:
Ah.. dinnetje is zeker nieuw hier in F&F?
nog nie gezien
leuk zon meet!
Dalijk ben je nog allergisch voor kattenquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nokkie![]()
![]()
![]()
Mjah, wel goed... heb nieuwe medicatie gekregen voor hooikoorts en ook voor me verkoudheid een nieuwe neusspray. Longen en holtes waren wel goed.
Ook bloed laten prikken voor een allergie test. Ooit al eens gedaan, jaar of 10 terug, maar nu nog eens dus.
Vandaag ging het gelukkig wel weer wat beter
Zat je te plagenquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:45 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nee, geen Fok!ker.. en dat wordt ze ook niet..
Mij ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:46 schreef Morretje het volgende:
Fruts, klinkt goed, die plannen van je HA.. Ben benieuwd..
Als dat zo is... dan blijf ik voor de rest van me leven maar verkoudenquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dalijk ben je nog allergisch voor katten
Maar daar zijn tegenwoordig gelukkig goeie pufjes voor
Maar we hebben geen kattenluikje. Wel stond gistermiddag de keukendeur open, en gisteravond de tuindeur. 't was gewoon uber brutaal van die kat!quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:10 schreef oh-oh het volgende:In de douche bezig Mor?
Dat lijkt mij zo rot met kattenluikjes , vreemde beesten in huis...
Greyssie..quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:49 schreef Greys het volgende:
Ik voel me er echt klote door. Dat durf ik niet echt in het mereltopic te zetten, wel dat ik het jammer vind maar niet dat ik er haast een flink potje van ging janken![]()
Les voor me voor een volgende keer, niet te veel aan gaan hechten, ook al zijn het 'maar' merels
Misschien wel. Maar die kleine lag aardig in de kreukels van die smakkerd die hij naar beneden gemaakt heeft (ondanks het matje er onderquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:31 schreef oh-oh het volgende:
Heel jammer hoor, echt heel jammer dat nou net de jouwes het niet gewoon lekker redden.
Maar heel heel heel mss was de moeder gewoon wel nog in de buurt toch?
Klinkt heeeel erg cru, ik weet. Maar misschien was het beter geweest om de natuur zijn gang te laten gaan en het beestje op de grond te laten of om de natuur de andere kant op een handje te helpenquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:59 schreef Greys het volgende:
Shit, merelbaby leeft nog steeds.
En geen moeder.
En morgen ga ik weg voor 4 dagen, dus ik kan ook niet surrogaatmoeder spelen![]()
Ziggy!Gekke muts
Trok ze er ook zo'n hoofd bij van 'Nouuuuuu moe???'
quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:41 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een bak frambozen geplukt, qltel daar jam van laten koken en nu zat ik voetbal te kijken
quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:23 schreef nokwanda het volgende:
Mensen die zeiken over 'nutteloze slaap'
Morretje en Ingetje topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |