Friet bakken.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:27 schreef dikkemongul het volgende:
Wat kun je nou nog meer nuttig doen dan in die andere 16 uur. Flikker op, slapen is lekker en belangrijk.
Moeten ze doen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:19 schreef Armoed het volgende:
oh maar in die ~8 uur dat je slaapt kun je ook iets nuttigs doen!
Tyf gauw op. Kan me zo 1-2-3 niets constructievers bedenken dan slapen.
Hé, m'n dubbelganger.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:41 schreef daftme het volgende:
Ik slaap gemiddeld 4 á 5 uur per nacht. Werk 60 uur in de week. En ga altijd laat slapen. Ik kan ook niks zinvol bedenken, behalve southpark en rodney snachts nog even kijken. Kan dan toch niet maffen.
Ik ook, want dan slaap ikquote:Ik ben snachts meestal ook stuk meer productiever dan overdag,
nee met slaap word hij juist maar 50quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:27 schreef starla het volgende:
Je slaapt 1/3 van je leven. Als je ervan uitgaat dat een mens 75 jaar wordt, wordt hij zonder slapen eigenlijk 100.
60 uur in de week werken is ook ongezond.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:41 schreef daftme het volgende:
Ik slaap gemiddeld 4 á 5 uur per nacht. Werk 60 uur in de week. En ga altijd laat slapen. Ik kan ook niks zinvol bedenken, behalve southpark en rodney snachts nog even kijken. Kan dan toch niet maffen.
Dat dusquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:43 schreef JediMasterLucia het volgende:
slapen is heerlijk![]()
niet kunnen slapen is pas erg
Veel aardappels eten ook.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
60 uur in de week werken is ook ongezond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |