Friet bakken.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:27 schreef dikkemongul het volgende:
Wat kun je nou nog meer nuttig doen dan in die andere 16 uur. Flikker op, slapen is lekker en belangrijk.
Moeten ze doen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:19 schreef Armoed het volgende:
oh maar in die ~8 uur dat je slaapt kun je ook iets nuttigs doen!
Tyf gauw op. Kan me zo 1-2-3 niets constructievers bedenken dan slapen.
Hé, m'n dubbelganger.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:41 schreef daftme het volgende:
Ik slaap gemiddeld 4 á 5 uur per nacht. Werk 60 uur in de week. En ga altijd laat slapen. Ik kan ook niks zinvol bedenken, behalve southpark en rodney snachts nog even kijken. Kan dan toch niet maffen.
Ik ook, want dan slaap ikquote:Ik ben snachts meestal ook stuk meer productiever dan overdag,
nee met slaap word hij juist maar 50quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:27 schreef starla het volgende:
Je slaapt 1/3 van je leven. Als je ervan uitgaat dat een mens 75 jaar wordt, wordt hij zonder slapen eigenlijk 100.
60 uur in de week werken is ook ongezond.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:41 schreef daftme het volgende:
Ik slaap gemiddeld 4 á 5 uur per nacht. Werk 60 uur in de week. En ga altijd laat slapen. Ik kan ook niks zinvol bedenken, behalve southpark en rodney snachts nog even kijken. Kan dan toch niet maffen.
Dat dusquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:43 schreef JediMasterLucia het volgende:
slapen is heerlijk![]()
niet kunnen slapen is pas erg
Veel aardappels eten ook.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
60 uur in de week werken is ook ongezond.
dat slaapt zo lekker he, als je helemaal lichamelijk op bent.. dan in een schoon bedje.. dan ben ik echt binnen 10s helemaal wegquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:59 schreef Stukjekaas het volgende:
Het is altijd weer heerlijk als je doodop bent en dan in je bedje kunt ploffen
chinezen en WoW ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:27 schreef NoBody122 het volgende:
Dit topic doet me denken aan die gekke Japanners of Kroaten (wat waren het) die zoveel dagen nonstop zaten te gamen zonder slaap en uiteindelijk letterlijk dood neervielen...
Maak daar maar 10 dagen van...quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:19 schreef Maarten1 het volgende:
beproefde oosterse marteltechniek:
gevangenen slaap onthouden
na een dag of 18 gaan ze de pijp uit
quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:21 schreef Maarten1 het volgende:
ja bij jou 10 maar jij bent een mietje
http://www.kennislink.nl/web/show?id=145415quote:Slaapgebrek
Zonder slaap kunnen we niet leven: iemand sterft eerder aan slaapgebrek dan aan honger. Gemiddeld overlijdt iemand al na 10 dagen zonder slaap. Bij honger is dat pas na enkele weken. De meeste mensen die 's nachts te weinig slapen, zijn vaak overdag slaperig en functioneren slechter op het neuro-cognitieve vlak. Ze kunnen onder andere minder goed onthouden en nadenken en zijn vaak chagrijnig: daar blijf je maar liever uit de buurt.
Helemaal mee eens, bijna niemand heeft van nature het ritme waarin je normaal je werk moet doen. Geen idee welke malloot dat ooit bedacht heeft, 9 tot 5quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:35 schreef hoerezooi het volgende:
de achterlijke werkcultuur die bepaald dat elk bedrijf al voor 9.00 begint met werkenZeer slechte gewoonte geworden. Halve inbesielen snappen niet dat het net zo productief is om mensen van 11.00 tot 17.00 te laten werken dan 9.00 tot 17.00. puur vanwege lagere nachtrust
Tja, zo zie je maar wat geld met mensen doet, he?quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:35 schreef hoerezooi het volgende:
de achterlijke werkcultuur die bepaald dat elk bedrijf al voor 9.00 begint met werkenZeer slechte gewoonte geworden. Halve inbecielen snappen niet dat het net zo productief is om mensen van 11.00 tot 17.00 te laten werken dan 9.00 tot 17.00. puur vanwege lagere nachtrust
Je kunt toch rusten?quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:39 schreef Maarten1 het volgende:
ik moet dagelijks 6 uur m'n bed uit voor werk.
verneukte is: dan moet je 22:00 slapen om aan 8 uur slaap te komen.
maar om 23 uur is het nog niet fatsoenlijk donker
echt ruk
Niet bepaald te benijden, ik denk dat mensen schrikken als ze je tegenkomenquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:40 schreef Megumi het volgende:
Ik vindt slaap tijdverspilling. En heb er door een afwijking gelukkig maar ook weinig van nodig. Dus om 02:30 ben ik weer op. Met een marge van 2 uur. Als ik een biertje op heb.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:40 schreef HeyFreak het volgende:
Ik heb een hekel aan slapen gaan...maar ik heb een nog grotere hekel aan 's morgens opstaan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |