Hey..er zat een product recovery cd ding bij, dus ik dacht laat ik het proberen..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:18 schreef Flashwin het volgende:
waarom installeer je xp zelf opnieuw als je er blijkbaar geen ene shit van snapt?
Woohooo!! Adresbalk is er weer!!1 Hier de screen, heeft het iets met de gele vraagtekens te maken?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:21 schreef djkoelkast het volgende:
Je hebt waarschijnlijk geen drivers geinstalleerd, doe eens een screenshot van je config scherm > systeem > apparaatbeheer
Zullen gele vraagtekens staan, dan drivers installeren.
Geen adresbalk? Rechtermuis > adresbalk (op de plek waar ie moest zitten)
SP3 kun je downloaden via www.windowsupdate.com
Wat ik kan zien is dat je je chipset drivers niet geinstalleerd hebt, en ook je audio en videodrivers niet...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:26 schreef TehMadRussian het volgende:
Woohooo!! Adresbalk is er weer!!1 Hier de screen, heeft het iets met de gele vraagtekens te maken?
[ afbeelding ]
Geen van die 3...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:33 schreef TehMadRussian het volgende:
Wacht even, ik denk dat ik ergens nog een driver cd liggen..die zat er nog bij bij de aankoop van de pc denk ik..even zoeken..
Verder, van deze drie moet ik downloaden? En waar moet ik deze dan opslaan?
[ afbeelding ]
Thanks voor alle hulp so far!
Oh, ok. Hij is het nu aan het downloaden, als het goed is klaar over 29min. As for the drivers, het is gelukt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:38 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Geen van die 3...
deze (als je een nederlandse versie hebt van XP, de taal veranderen in Nederands)
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=5b33b5a8-5e76-401f-be08-1e1555d4f3d4&displaylang=en
gewoon opslaan op je hardeschijf en uitvoeren als hij klaar is...
Die is voor Developers en IT-professionals, je kan beter deze nemen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:38 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Geen van die 3...
deze (als je een nederlandse versie hebt van XP, de taal veranderen in Nederands)
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=5b33b5a8-5e76-401f-be08-1e1555d4f3d4&displaylang=en
gewoon opslaan op je hardeschijf en uitvoeren als hij klaar is...
Of je gebruikt de spellingchecker... sjeeses..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:39 schreef hipy123 het volgende:
voor de hardware problemen, ga naar hardware wat je niet liet zien ( klik audio aperaat aan ) stouw je windows cd erin ( niks starten like setup! ) en dan op audio aperat klikke volgende en hope dat ie de goede driver vind =]
Sukkel... alsof daar alle drivers in gestreamed zitten die die nodig heeft ...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:27 schreef dabadbass het volgende:
installeer Azureus en download een Unattended versie van XP.
Dan gebeurt alles automatisch geen s*rial enzo!
Heb je een zelfde probleem dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben bang dat ik hier even een tvp moet plaatsen..
Ja. Ik heb laatst iets verknoeid toen ik in een enthousiaste opruimbui alle overtollige zooi van m'n pc aan het gooien was - die toch niet zo overtollig bleek. Het idee was om het met behulp van de cd van WinXP te herstellen, maar dat lukte me niet.quote:
Ja, zover was ik ook, maar ik weet niet wat ik heb en waar die drivers zijn. Zullen wel bij m'n ouders liggen, maar daar kom ik de eerste tijd niet. Dus ik lees hier even mee voor handige tips voor andere manieren om er aan te komen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:58 schreef Mitchelll het volgende:
gwn ff drivers voor je videokaart en geluidskaart installeren klaar
Inderdaad, wat hij zegt. Met behulp van dit topic moet dat wel lukkenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:58 schreef Mitchelll het volgende:
gwn ff drivers voor je videokaart en geluidskaart installeren klaar
Ja, dat heb ik gedaan. Wat moet ik posten?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:10 schreef Ezechielk het volgende:
http://www.gtopala.net/download.php?file=1
Download dat eens, en post hier eens wat je hebt?
En die komt om hulp vragen, daar is dit topic voorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:22 schreef Cyberchill het volgende:
Het grootste probleem is hier de gebruiker
Onder Display zie je bij Windows Video je videokaart.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, ik heb Everest gedownload... Wat doe ik nu, waar moet ik kijken, en wat doe ik met die informatie?
O je bent een blondje, dat veranderd de zaakquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En die komt om hulp vragen, daar is dit topic voor
huh? dat is een ISO, die moet je inladen in een image-lader of branden op CD... Datquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:12 schreef Daviid het volgende:
Die is voor Developers en IT-professionals, je kan beter deze nemen.
Welke driver (voor wat) heb je gedownload? Wat voor OS gebruik je? Vista of XP? 32 bit of 64 bit?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, ik heb de driver gedownload. Als ik dan op Setup klik (ik moet toch op setup klikken, toch?) krijg ik de melding dat het installatieprogramma geen geschikt stuurprogramma kan vinden. Wat doe ik nu weer fout?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |