quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:07 schreef prupke het volgende:
[..]
* prupke half kreupel richting badkamer strompelt....
volgende keer iets minder hard trappen p![]()
yes sir ! dan is ie wel af mag ik hopen
post straks wel fotos als de cabine op zijn plaats staat
Zo komt het eruit te zien:quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:04 schreef Xilantof het volgende:
@loehoes! Spannend joh!Das inclusief een flinke tijd daar zitten neem ik aan?!
@Marjo: (ver)bouwen is tof!Jullie zijn wel groots bezig zeg!
Wat gaat er allemaal gedaan worden daar?
die donkere meidquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:22 schreef loehoes het volgende:
Xilantof: Ja als het doorgaat zit ik er denk ik vanaf eind aug/begin sep tot rond de kerst vermoed ik. Hoef maar drie maanden stage te lopen, maar plak er dan nog wel even een paar weekjes vakantie aanvast. Kan niet veel langer, want wil geen studievertraging oplopen.![]()
& Ynske, ik zit het ook te kijken. Grappig om te zien, woon zelf in Zwolle
Ja ik vond die foto met die vlechtjes en bloempjes heel tof van dr, maar die andere twee wel stukken minder. ( heb ze nog even op de site bekeken.) ik vond die ene van die hilde ook supertof, dat ze zo 'stapt'.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
die donkere meidvooral toen zo zo met die haren met vlechtjes, en zo stond, vond dr echt n mooie meid op die foto
Jemig, ik zou er nooit meer uitkomenquote:
jawel johquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jemig, ik zou er nooit meer uitkomen.
Dat bierflesjequote:Op woensdag 28 mei 2008 23:00 schreef prupke het volgende:
[..]
jawel joh
er uit stappen en dan de volgende bak in springen
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op woensdag 28 mei 2008 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat bierflesje. Seriously, die badkamer is perfect
!
cd speler is aangesloten ... klinkt veel beter dan zon dikke radioquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:21 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dan hoort er ook een dikke radio aangesloten op een autoaccu naast te staan
* prupke duimt mee voor julliequote:Op woensdag 28 mei 2008 23:51 schreef Chanty het volgende:
Damn, mijn handen zijn ook aan het jeuken. Ik hoop zo hard dat we dat appartementje krijgen, dan gaan we er ook flink tegenaan klussen
We zijn in gedachten de vloer al aan het leggen, aan het schilderen, en mijn Eiffeltoren op canvas hangt al aan de muur in de woonkamerquote:
lekker gaan dromen van je eventuele nieuwe huisje danquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
We zijn in gedachten de vloer al aan het leggen, aan het schilderen, en mijn Eiffeltoren op canvas hangt al aan de muur in de woonkamerIk ga weer slecht slapen straks, ik kan hier zoooo slecht tegen
Laten we het hopenquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:27 schreef prupke het volgende:
[..]
lekker gaan dromen van je eventuele nieuwe huisje dan
dan slaap je veeel betererdereddereredere
beter tochquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
Laten we het hopenvanacht viel dat een beetje tegen
Weet je wat het mooiste nog is van die woning: de huisbaas steekt er nog gewoon tijd en energie in om het mooi te houden en de melkt je financieel niet eens uitDat zijn pas dromen
Bouwtekeningen!quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:18 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Zo komt het eruit te zien:
[ afbeelding ]
Ongeveer dan want deze tekening is niet helemaal actueel. De openslaande deuren komen net effe anders. Dat stuk waar "eetkamer" in staat komt er dus bij...
quote:
Wat je vindt mag je houden!quote:Op donderdag 29 mei 2008 07:51 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een netwerkkabel gevonden in Utrecht
Huisbazen zijn eikels vaak jaquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:34 schreef prupke het volgende:
[..]
beter toch
mijn vroeger huisbaas liet mij betalen voor een verbetering die ik in huis had gedaan
maar goed ik was allang blij dat we daar weggingen
Gefeli! Waar komen jullie ongeveer te zitten?quote:
Rijswijk, niet ver van het station en winkelcentrum In Den Bogaardquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefeli! Waar komen jullie ongeveer te zitten?
Netjes, ook lekker dichtbij uitvalswegen enzo... Per wanneer krijgen jullie de sleutel?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:48 schreef Chanty het volgende:
Rijswijk, niet ver van het station en winkelcentrum In Den Bogaard
Woeiquote:
De woning was per 1 juni beschikbaar, maar de huisbaas is pas maandag weer in Nederland dus maandag is er contact over het contract en wanneer we de sleutel precies krijgen maar verwacht dat dat volgende week gewoon gebeurd. En dan dus even in een maand een vloertje leggen, alles inpakken, verhuizen, ondertussen moet Rob nog even afstuderen en heb ik twee tentamens maar achquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Netjes, ook lekker dichtbij uitvalswegen enzo... Per wanneer krijgen jullie de sleutel?
Fiets jij naar ons? Gaan we bbqen op de bbq-weide een eindje verderopquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WoeiFeli
Da's lekker op fietsafstand voor ons
Gezellig joh
Dat zeggen jullie nu nog wel jaquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:20 schreef Yoni het volgende:
Heeeey wat goed Chanty! En gezellig zo dicht in de buurt
Hahahahahaha...ik kom wel naar jullie fietsen jaquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:20 schreef Chanty het volgende:
[..]
Fiets jij naar ons? Gaan we bbqen op de bbq-weide een eindje verderopJa hebben de buurt gister al goed verkend en wat dingen afgevinkt op onze lijst van high priority
- Chinees
- Pizza
- Snackbar
- Dierenwinkel
Ja zover heb ik nog niet gekekenquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hahahahahaha...ik kom wel naar jullie fietsen jaGeen probleem
Je vergeet overigens dat er nog een groot park in de buurt is tussen Rijswijk en Delft en er zit een groot sportpark een eindje achter jullie en verder zit je op een redelijke fietsafstand van het Zuiderpark zodat je makkelijk naar Parkpop kan
Laatste zondag van juniquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:38 schreef Chanty het volgende:
Wanneer is parkpop? zit ik zeker in het buitenland
iets zegt me dat we dan als idioten met dozen staan te slepenquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
iets zegt me dat we dan als idioten met dozen staan te slepen
Nou hoor net van rob dat we dat weekend welicht een vrachtwagen kunnen regelen dus dan zijn we zeker aan het slepenquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Of helemaal klaar zijn en lekker ff een middagje gaan relaxen met muziek
Nou P., dan hebben we al een excuus om niet te hoeven helpen... Parkpop!quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:23 schreef Chanty het volgende:
Nou hoor net van rob dat we dat weekend welicht een vrachtwagen kunnen regelen dus dan zijn we zeker aan het slepen
nee zoals eerder in t topic staat heeft ze een nieuwe woningquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:04 schreef Loofus het volgende:
Sorry maar ik ga natuurlijk niet de hele sc's door lezen!
Alsnog gefeliciteerd!
en wel lief klussen dan hequote:Op donderdag 29 mei 2008 21:36 schreef Chanty het volgende:
Dank u allen![]()
Net al even gekeken naar laminaatvloerenVolgend weekend gaan we die waarschijnlijk leggen
En Rob vertelde me vanmiddag dat de huisbaas dus een 88-jarige man is en de beheerder die we toen met de bezichtiging hebben gesproken is zijn schoonzoon. Heb er echt een goed gevoel over bij deze mensen
Twee jaar geleden heel liev geklustquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:38 schreef prupke het volgende:
[..]
en wel lief klussen dan he
en niet op elkaar gaan grommen en grijnzen ...net als in het blok bv
Nee niet slaanquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:42 schreef Ynske het volgende:
pfff ben zo moe.
morgen maar aan t plakken slaan van de afdrukken
wat voor spul ga je nu gebruiken om ze te plakken?quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:42 schreef Ynske het volgende:
pfff ben zo moe.
morgen maar aan t plakken slaan van de afdrukken
photomount om te plakken en foam als achtergrondquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:46 schreef prupke het volgende:
[..]
wat voor spul ga je nu gebruiken om ze te plakken?
quote:
met zijden handschoentjesquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee zachtjes aanwrijven met een fleecedeken
quote:
eerst gewoon een keer spuiten op een a4tje zodat je weet hoe hij spuit en dan pas op de fotosquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
photomount om te plakken en foam als achtergrond
vind t doodeng maar goed, t zal toch moeten
Pffff dat gaat dus allemaal nog even durenquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
vandaag contact gehad met de arbodienst
ze roepen me op over 4-6 weken
voorlopig nog niet werken
heel veel plezier *o*quote:
Helaas...zaterdag ben ik nog vrijquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou P., dan hebben we al een excuus om niet te hoeven helpen... Parkpop!
Zoiets?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:46 schreef prupke het volgende:
truste allemaal
* prupke ingredienten klaarzet voor een overheerlijk ontbijt![]()
de rest moet je zelf ff doen....
mama en kind rusten uit tot 14.30 uur?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:27 schreef PdeHoog het volgende:
Gaat er eigenlijk morgen nog iemand naar de open dagen van de landmacht?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:43 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik haat unknown error
![]()
Ben je net ff lekker bezig te fotoshoppen krijg je dat weer
Top ......quote:
Goedemorgen glazenwasser. Kopje koffiequote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:07 schreef Ynske het volgende:
moggeh
wakker worden omdat er iemand op 9 hoog naast je openraam staat te zingen en de overige ramen staat te wassen is best schrikken
Was wel de planning, maar loop hopeloos achter met studeren dus wsl. komt het er niet vanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:27 schreef PdeHoog het volgende:
ga jij wel dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:27 schreef PdeHoog het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:26 schreef freud het volgende:
Kutterdekut. Mijn 8Gb kaartje is kaduk. Kan de foto's er niet meer af krijgen...
Die nieuwe?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:26 schreef freud het volgende:
Kutterdekut. Mijn 8Gb kaartje is kaduk. Kan de foto's er niet meer af krijgen...
omgquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:07 schreef Ynske het volgende:
moggeh
wakker worden omdat er iemand op 9 hoog naast je openraam staat te zingen en de overige ramen staat te wassen is best schrikken
en die zat helemaal vol?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:26 schreef freud het volgende:
Ik doe het nooit via de cam, mij te traag.quote:
Jeps, de 8Gb...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:30 schreef AirwiN het volgende:
Die nieuwe?
Nee, gelukkig niet zeg. Even wat voor de fun geschoten bij twee bandjes gisteren. Wijze les... Eerst kaartje vol knallen met onzin voordat je er een keer serieus mee aan de slag gaat!!quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:34 schreef freud het volgende:
[..]
Ik doe het nooit via de cam, mij te traag.
[..]
Jeps, de 8Gb...
[..]
Nee, gelukkig niet zeg. Even wat voor de fun geschoten bij twee bandjes gisteren. Wijze les... Eerst kaartje vol knallen met onzin voordat je er een keer serieus mee aan de slag gaat!!
Directory of file is corrupt... Heb het net met wat reparatiesoftware kunnen ophalen nog, maar ga de kaart wel ff omruilen!!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:36 schreef Ynske het volgende:
wat geeft hiij voor error?
* RubberDuckey meldt zichquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Met een aantal andere fotografen
Wordt een gezellig uitje
Beetje tankjes kijken
70-200 2.8 met 1.4TC hierquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:20 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
* RubberDuckey meldt zich
Lekker de soldaatjes met het 300mm kanon bestoken
Bigma, 300mm en de 70-200 2.8 IS en de converters, camera denk ik ook nog wel...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
70-200 2.8 met 1.4TC hierNeem je Bigma ook mee of niet?
quote:
Plassen modder is ook niet verkeerd toch?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Droog is het belangrijkst. Het mag 's nachts wel een beetje regenen maar niet teveel...het moet natuurlijk wel flink stoffen met die tanks die over heuveltjes crossen
Misschien kom ik je tegen, maar ik twijfel of Eindhoven, Kleurrijke stad (http://www.kleurrijkestad.dse.nl/) misschien ook wel de moeite waard is.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:27 schreef PdeHoog het volgende:
SMS morgen anders ffquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:57 schreef Marc H het volgende:
Ik denk er ook over om morgen te gaan. Weet alleen pas morgen of ik kan gaan.
Landmacht is twee dagen hequote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:20 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Misschien kom ik je tegen, maar ik twijfel of Eindhoven, Kleurrijke stad (http://www.kleurrijkestad.dse.nl/) misschien ook wel de moeite waard is.
Op zich niet, maar dat spettert zo als je daar langs de kant staatquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Plassen modder is ook niet verkeerd toch?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SMS morgen anders ffJe hebt mijn telefoonnummer ngo wel denk ik? Bri en Steeph komen ook mee
Zondag heb ik al Keltfest ...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Landmacht is twee dagen heZondag herkansing
Kniesoor die daar op letquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Op zich niet, maar dat spettert zo als je daar langs de kant staat
Dan kun je volgende week je lol op, dan schijnen ze zelfs hele dagen te gaan staken.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Schijnbaar was er in Eindhoven een ongeplande staakactie vanaf 15.00 uur. ik kom dus nietsvermoedend uit Utrecht terug in Eindhoven, wil de bus pakken (vanochtend reden ze gewoon). Wat ziet mijn oog: Tientallen bussen, geparkeerd op het busstation in een chaotische wirwar van bussen en mensen. Gelukkig kon ik iemand bellen om me te halen (die vervolgens met de auto vast kwam te zitten omdat weet-ik-het-hoeveel mensen iemand konden regelen die af kon halen) anders was het lopen of taxi.
Kutstakingen! Kijk, dat je staakt en het aankondigt, prima (niet prima, verre van zelfs, maar begrijpelijk), maar dit soort acties zijn gewoon echt nutteloos en onnodig en debiel. Beetje klantjes pesten.
Ja is niet tofquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan kun je volgende week je lol op, dan schijnen ze zelfs hele dagen te gaan staken.
quote:
Heee..das mooi kutquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:44 schreef Ynske het volgende:
Godverdegodver
3 foto's verkut met verlijmen
morgen toch maar alles ophangen, en dan van de week even vervangen voor de opening
3 kleintjes dus dat valt wel meequote:
Is soms te dichtbij voor soldaatjes, ligt eraan hoe dichtbij ze komen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:20 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
* RubberDuckey meldt zich
Lekker de soldaatjes met het 300mm kanon bestoken
Goed van jequote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Het leuke alleen dit keer (en het grote verschil met de vorige keer): er zit een duidelijke behoefte achter. En niet alleen van onze afdeling, maar ook van 3 andere afdelingen. Dus het moet snel en goed en het is vooral niet vrijblijvend EN mag bovendien tijdens werktijd...kortom, het wordt een regulier project ongeveer
Ik ga dit eindelijk afkrijgen
En daarna ga ik me toch een groot feest bouwen
![]()
![]()
Q: How do I clean my Lowepro product?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:42 schreef sanger het volgende:
Weet iemand toevallig of je een Lowepro tas kunt wassen en zo ja, hoe?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
Q: How do I clean my Lowepro product?
A: Proper cleaning of all Lowepro products should be handled with care. We caution against use of any detergent and recommend mild soap. We recommend spot treating or hand washing with warm/cold water and mild soap, followed by hanging the item to dry.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:56 schreef sanger het volgende:
[..]![]()
Stom eigenlijk dat ik zelf niet effe op de site kijk
quote:
Succes!! Een papiertje is toch wel handig...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Het leuke alleen dit keer (en het grote verschil met de vorige keer): er zit een duidelijke behoefte achter. En niet alleen van onze afdeling, maar ook van 3 andere afdelingen. Dus het moet snel en goed en het is vooral niet vrijblijvend EN mag bovendien tijdens werktijd...kortom, het wordt een regulier project ongeveer
Ik ga dit eindelijk afkrijgen
En daarna ga ik me toch een groot feest bouwen
![]()
![]()
foto ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:43 schreef Erasmo het volgende:
Wtf, het licht hier buiten is gewoon oranje
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:17 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
foto ?![]()
ben t zelf vergeten dus... was hier ook mooi orange
Niet gemaakt, maar pak een willekeurige foto van je huiskamer en laat je witbalans naar oranje uitslaanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:17 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
foto ?![]()
ben t zelf vergeten dus... was hier ook mooi orange
Niet te heet water gebruiken.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:42 schreef sanger het volgende:
Weet iemand toevallig of je een Lowepro tas kunt wassen en zo ja, hoe?
Het was gewoon keihard ruk...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:25 schreef PdeHoog het volgende:
HoiWeer terug
Het was stervensdruk en het waren slappe demo's
Behalve dan de pantserdemo
Nagenieten, dat lijkt mij duidelijk!quote:Op zondag 1 juni 2008 08:06 schreef PdeHoog het volgende:
Wat ik nu wakker doe, weet ik ook niet hoor
En mijn gezelschap de deur uitschoppen want die had het plan opgevat om nog een keer naar Oirschot te gaanquote:
In het Oostenquote:Op zondag 1 juni 2008 12:38 schreef Chanty het volgende:
Lekker weer? waar?
Hier de eerste drie dozen ingepakt en het gaat erop lijken dat het nog heeeeeeeeeeeel veel meer dozen gaan worden.... wat heeft een mens voor rotzooi
Rotzooi stop je in vuilniszakken en gooi je weg!quote:Op zondag 1 juni 2008 12:38 schreef Chanty het volgende:
Lekker weer? waar?
Hier de eerste drie dozen ingepakt en het gaat erop lijken dat het nog heeeeeeeeeeeel veel meer dozen gaan worden.... wat heeft een mens voor rotzooi
Iets leuks gedaan vandaag?quote:
Op bezoek bij Chantyquote:
heb je meegeholpen met inpakken ?quote:Op zondag 1 juni 2008 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Op bezoek bij ChantyUitermate gezellig
Tuurlijk nietquote:
Mijn brommer flink uitgescholdenquote:Op zondag 1 juni 2008 22:48 schreef prupke het volgende:
[..]
Iets leuks gedaan vandaag?
* prupke ziet dat het hier morgen 29 graden gaat worden ...... met kans op regen....klote benauwde pokke weer
En bedanktquote:
Ga je een middag naar brepols, is het resultaat 300 schamele foto's die totaal nergens op lijken.quote:Op maandag 2 juni 2008 09:16 schreef HMaster-II het volgende:
Moggeeehhh![]()
Ga je een weekend naar Texel, is het resultaat 26 schamele foto's die nog niet eens in de buurt komen voor een test-[testcase]
![]()
Bedrijfs uitjes met verplichte activiteiten
Daar heb je toch ws voor?quote:Op maandag 2 juni 2008 09:40 schreef sanger het volgende:
Mogguh!
Vergeet ik mijn camera mee te nemen naar het Volendammer Piraten Festijn
Misschien maar goed ook met al dat biergegooi daar
Gezelligquote:Op maandag 2 juni 2008 09:50 schreef mash_ het volgende:
goede morgenik ga hier ook maar is posten denk ik
Bier gooien is nog altijd beter dan het festijn wat Theo Maassen heet....quote:Op maandag 2 juni 2008 09:40 schreef sanger het volgende:
Mogguh!
Vergeet ik mijn camera mee te nemen naar het Volendammer Piraten Festijn
Misschien maar goed ook met al dat biergegooi daar
Mag dan wel een flinke lens zijn voor ¤10000quote:Op maandag 2 juni 2008 12:04 schreef mash_ het volgende:
Ach ja die camera wasmaar 5 000 en dan de lens nogzei ze vandaag bij giel op de radio.
Of de Bigma2quote:Op maandag 2 juni 2008 12:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Een lens van kristal (of nog beter, van diamantO+!)!.
List Price: $1,999.00quote:Op maandag 2 juni 2008 12:11 schreef -Robbedoes- het volgende:
Volgens mij was het een Canon 70-200 F 2.8 IS
Met of zonder rood randje?quote:Op maandag 2 juni 2008 12:11 schreef -Robbedoes- het volgende:
Volgens mij was het een Canon 70-200 F 2.8 IS
De lens was een gehuurde 100-400.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mag dan wel een flinke lens zijn voor ¤10000
De zonnekap is kats doormiddenquote:Op maandag 2 juni 2008 12:20 schreef Briggy het volgende:
[..]
De lens was een gehuurde 100-400.
Lees hier
incl. foto van de schade
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:06 schreef Ynske het volgende:
Idd wat een gedoe met Maassen
Gister nog op een mijnwerkersdag gefotografeerd, ik kende de officiele fotograaf ook, en die kreeg op een gegeven moment gezegd dat ie weg moest weze omdat hij steeds vol po de korpsen zat en in de liep.
En ik die daar dus ook liep mocht gewoon doorgaan
Buiten tijdens het defilé gefotografeerd en later ook nog in de tent
En sochtends de harmonie waar mijn mams in speelt gefotografeerd tijdens de dankmis van de communikantjes. Is er misschien nog iemand die daar een post over kan plaatsen? [IenieminieShowCase] Harmonie
op 15 cm van de personen foto's makenquote:
Dat zijn je vrouwelijke charmesquote:Op maandag 2 juni 2008 14:06 schreef Ynske het volgende:
Idd wat een gedoe met Maassen
Gister nog op een mijnwerkersdag gefotografeerd, ik kende de officiele fotograaf ook, en die kreeg op een gegeven moment gezegd dat ie weg moest weze omdat hij steeds vol po de korpsen zat en in de liep.
En ik die daar dus ook liep mocht gewoon doorgaan
Buiten tijdens het defilé gefotografeerd en later ook nog in de tent
En sochtends de harmonie waar mijn mams in speelt gefotografeerd tijdens de dankmis van de communikantjes. Is er misschien nog iemand die daar een post over kan plaatsen? [IenieminieShowCase] Harmonie
Ik heb dr afgelopen weekend live gezien op pinkpop, ze is goed jaquote:
Volgend jaar moet ik toch ook maar isquote:Op maandag 2 juni 2008 14:56 schreef loehoes het volgende:
[..]
Ik heb dr afgelopen weekend live gezien op pinkpop, ze is goed ja
Pinkpop was tof, nu roze als een garnaal en doodmoe.
Niet helemaal mijn soort festival qua muziek, maar toch wel erg leuk om een keer mee te maken. In hun soort erg goede artiesten allemaal, al kende ik de helft niet haha. Maar toch, nice weekend
Nee, alleen zaterdag en zondag. Had wel een 3 dagen ticket, maar t vriendinnetje waar ik mee ging kon vrijdag niet. Maar we hadden vrij kaarten, dus mij hoor je niet klagen haha.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
Volgend jaar moet ik toch ook maar isben je 3 dagen geweest?? hoorde paar dingen op de radio. sommige klinken wel vreselijk live
Heb je goed voor elkaar danquote:Op maandag 2 juni 2008 17:11 schreef loehoes het volgende:
[..]
Nee, alleen zaterdag en zondag. Had wel een 3 dagen ticket, maar t vriendinnetje waar ik mee ging kon vrijdag niet. Maar we hadden vrij kaarten, dus mij hoor je niet klagen haha.
Hoogtepunt was voor mij toch wel Justice en Saybia denk ik. Verder wel toffe dingen gezien, Rage against the machine was bijv. geniaal om te zien. Ik vind het vreselijke muziek, maar ze hadden een top show en het publiek ging helemaal los. Super.
Hier rommelt het nog de hele tijd. Je hebt dus nog wat tegoed vrees ik.quote:Op maandag 2 juni 2008 21:54 schreef prupke het volgende:
ik heb een hekel aan onweer (lees schijt er 7 kleuren van)
elke keer lichtflitsen en donders...die gaan nog welMaar een flits met een goeie klap er achteraan..yikes
en het onweert hier al ruim 3 kwartier!!! inclusief een paar flinke knallen
avond btw
hmms ...not funnyquote:Op maandag 2 juni 2008 22:17 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Hier rommelt het nog de hele tijd. Je hebt dus nog wat tegoed vrees ik.
Overlast door onweer in Zuid-Limburgquote:Op maandag 2 juni 2008 22:17 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Hier rommelt het nog de hele tijd. Je hebt dus nog wat tegoed vrees ik.
omgquote:Op maandag 2 juni 2008 22:41 schreef prupke het volgende:
hoe krijg je iemand werkelijk in eens heel stil op live radio...
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=6969
dat mens weet echt niet wat haar overkomt
Nou snel slapen danquote:Op maandag 2 juni 2008 22:45 schreef Chanty het volgende:
Hier is het nog saai stil, maar goed, aangezien ik nu ga slapen zul je zien dat het gespook hier straks ook van start gaat
iddquote:
niet als je elke keer schrikt van de flitsquote:
t duurt nog ff Chantyquote:Op maandag 2 juni 2008 22:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou snel slapen dandan slaap je er maybe doorheen
flits met een knal is meestal inslag....quote:Op maandag 2 juni 2008 22:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
t duurt nog ff Chanty
hier regent het nu en flitst het maar de donder is nog niet te horen, dus t valt nog wel mee
vind t wel fijn dat t nu wat afkoelt
@prup, t aller ergst vind ik als de donder precies tussen de flats hier inhangt dan voel je alles gewoon schudden en schalt t nog eens extra
als ik maar binnen ben is t goed, buiten zijn en onweer vind ik maar niets
Jaquote:Op maandag 2 juni 2008 22:50 schreef prupke het volgende:
[..]
niet als je elke keer schrikt van de flits
@ chanty : ik hoop het niet voor je hoor , het was net echt niet prettig ...
@ mash : ik denk dat ze iig stevig baalt en de baas ook
iddquote:Op maandag 2 juni 2008 22:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
JaDe presentator doet het ook wel goed btw
Dat zie je helemaal verkeerd. Het ligt aan hun bazen!quote:
Die moeten het wel heel goed doen, ze krijgen immers niet voor niets 8 ton. Toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zie je helemaal verkeerd. Het ligt aan hun bazen!
Dat dusquote:
Dat is Hermes toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat dus! En hun bazen ook
! En de 10 van de 15 afgekeurde (levensgevaarlijke
) bussen in Eindhoven ook
!
Valt ook wel mee, op vrijdagmiddag red ik het echt niet om met de auto van Amsterdam naar de Achterhoek te gaan binnen 2 uurquote:
Hier is ook al een kan achter mijn kiezen verdwenenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:42 schreef PdeHoog het volgende:
Zo...hier twee dubbele espresso's op. Nu eindelijk wakker geloof ik
Ja okquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, op vrijdagmiddag red ik het echt niet om met de auto van Amsterdam naar de Achterhoek te gaan binnen 2 uur![]()
Gelukkig staakt Syntus niet
Ze kunnen in ieder geval goed onderhandelen. Dat er geen mechanisme is waarbij je bij slecht presteren zonder zak geld kan opzouten is een ander verhaal. De vraag is of je dat zo'n bestuurder moet kwalijk nemen. Hij/zij heeft zijn/haar positie gewoon goed uitonderhandeld.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:11 schreef Erasmo het volgende:
Die moeten het wel heel goed doen, ze krijgen immers niet voor niets 8 ton. Toch?
Ook goed. Maar vraag me af waarom ik ruim 2 uur over 30 km moet doen omdat zij vinden dat ze te weinig verdiene.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zie je helemaal verkeerd. Het ligt aan hun bazen!
Ook dat jaquote:
Omdat de vakbonden nog in de 20e eeuw zijn blijven hangen met hun ideeën over effectief staken...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:01 schreef sanger het volgende:
Ook goed. Maar vraag me af waarom ik ruim 2 uur over 30 km moet doen omdat zij vinden dat ze te weinig verdiene.
Lijkt het wel op. Maar goed, gelukkig heeft de poltitie aangetoond dat de volhouder uiteindelijk toch wintquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat de vakbonden nog in de 20e eeuw zijn blijven hangen met hun ideeën over effectief staken...
Ben 'n keer van m'n brommert af gereden door een bus in Eindhovenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat dus! En hun bazen ook
! En de 10 van de 15 afgekeurde (levensgevaarlijke
) bussen in Eindhoven ook
!
Meestal is het zij wil niet...quote:
dat snap ik maar t origineel gooi ik niet online ivm telnummerquote:
Wij hoefden niet eens lang vol te houden, wat eerste aanzetten tot staken en dan een datum afkondigen voor een algemene staking, genoeg om de bazen door de knieën te krijgenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Lijkt het wel op. Maar goed, gelukkig heeft de poltitie aangetoond dat de volhouder uiteindelijk toch wint
ik wil ooohoookquote:
Wieso?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wil ooohoook
* Ynske mag geen alcohol meer
moet van dok met ad beginnen en dat mag niet in combi met alcoholquote:
Nou succes danquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet van dok met ad beginnen en dat mag niet in combi met alcohol
Welke baas?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:33 schreef Marc H het volgende:
* Marc H heeft een nieuw speeltje van zijn baas gehad:
Ze wilden niet meer dat ik mijn eigen laptop gebruikte voor zakelijke dingen.
Dus heb ik nu een Dell Latitude D830 voor mij staan., met een achterlijk 1920x1200 Scherm (op een 15"4!!) , 2.0 Ghz Dual Core, 2 GB ram, 80 GB hdd.
GPRquote:
Vrachtwagentje huren?quote:De fotovakschool wil dat ik al mijn materieel meeneem naar de eerste les
Zijn we allemaal uitgenodigd?quote:
van mij welquote:
tot 6 oktober 2008quote:
sssst t hangt er alquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:11 schreef Erasmo het volgende:
Leuk, kom vrijdag wel door Utrecht maar om 18:00 ben ik allang weer thuis
quote:
met mij goed , wel moe maar ok krijg je met dit weerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
yeayIk kan zelf ook wel wat leven gebruiken ben dood op
Maar hoe is het hier?
Dat is mooiquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:31 schreef prupke het volgende:
[..]
met mij goed , wel moe maar ok krijg je met dit weer
te warm om te slapen ....
vandaag wel een leuke dag gehad op het werk
@ erasmo..*O* nog maar 10 gig te gaan![]()
boek- kantoorboekhandelquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat is mooiEn ja,. ik heb net anderhalf uur ge basketbalt
krijg je het ook best warm van
als ik nu op bed ga liggen slaap ik echt zo
alleen dat zal wel weer veel telaat worden maarja
Wat voor werk doe je??
Zoals het er nu uitziet ben ik de 14e in Utrechtquote:
Aaha klinkt leukquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:40 schreef prupke het volgende:
[..]
boek- kantoorboekhandel
maar vandaag heb ik ff oppas gespeeld in de winkel
heel lief kinneke voor 10 minuten bezig gehouden op mijn arm (paar maandjes oud denk ik )
de meeste kids beginnen te brullen als ik ze vasthoud, maar dit manneke was echt een schatje
baskettbal? dat is toch sporten?
* prupke geen enkele vorm van sport beoefend buiten de deur...
Hoe weet je dat zo zeker?quote:
Zonder dat het van de knie moet is sporten nog leuker.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:50 schreef mash_ het volgende:
En ja dat is sportendoe het laatste paar weken bijna elke dag wel
Ik moet ook wel als ik wil dat ik geen last meer van me knie krijg. Maar het is wel leuk
word er nog goed in ook
Ja. alleen als me knie normaal was had ik nu nog op taewkondo gezeten. maar dat gaat gewoon niet meer werken. maar basketbal is ook wel leuk. doe het nu elke dag minstens ene half uur. soms een uur en heel soms anderhalf uurquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:05 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Zonder dat het van de knie moet is sporten nog leuker.
Vanavond een testje gehad bij het fysiocenter dat onze schaatsploeg begeleidt. Uitslagen zagen er prettig uit.
goede avondquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:09 schreef Chanty het volgende:
Avond
Vandaag de sleutel gekregen, nu hebben we tijdelijk twee appartementen![]()
Helaas kost dat ook dubbel
Omdat we gaan verhuizen maar de opzegtermijn 2 maanden bedraagt en de woning die we gevonden hebben vorige week per direct ingingquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
goede avond
Ik zit hier pas 1`dag dus heb het allemaal niet gevolgd. Maar waarom hebben jullie 2 appartementenis 1 niet genoeg
klussenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Omdat we gaan verhuizen maar de opzegtermijn 2 maanden bedraagt en de woning die we gevonden hebben vorige week per direct ingingMet een beetje geluk kan de makelaar ons huidige appartement al vanaf juli verhuren, dan hoeven we maar een maand dubbele huur te betalen.
uhuhquote:
aaah okquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Omdat we gaan verhuizen maar de opzegtermijn 2 maanden bedraagt en de woning die we gevonden hebben vorige week per direct ingingMet een beetje geluk kan de makelaar ons huidige appartement al vanaf juli verhuren, dan hoeven we maar een maand dubbele huur te betalen.
Dank jequote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
aaah okNouja klinkt best luxe voor 1 maandje 2 huizen hebben
Dubbel huur is alleen iets minder ja
Veel suc6 met verhuizen enzo!
Goede middagquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:35 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen allemaal(nog ff snel
) Wat is het leven toch mooi af en toe he
Er gebeuren allemaal toffe dingen en dat is goedquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
Goede middag![]()
[quote]
[quote]
En vertelhoezo dat
Lijkt me best prettigquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:45 schreef Ynske het volgende:
moggeh
stomme tabletten, heb eerst geslapen tot 9 uur en toen van half 10 tot net
was t maar zoquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er gebeuren allemaal toffe dingen en dat is goed![]()
![]()
[..]
Lijkt me best prettigBen je iig uitgeslapen
Gewoon verder pitten danquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:01 schreef Ynske het volgende:
mijn ogen branden nog, als ik weer ga liggen verbaast t me niets als ik zo weer slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |