Heb je goed voor elkaar danquote:Op maandag 2 juni 2008 17:11 schreef loehoes het volgende:
[..]
Nee, alleen zaterdag en zondag. Had wel een 3 dagen ticket, maar t vriendinnetje waar ik mee ging kon vrijdag niet. Maar we hadden vrij kaarten, dus mij hoor je niet klagen haha.
Hoogtepunt was voor mij toch wel Justice en Saybia denk ik. Verder wel toffe dingen gezien, Rage against the machine was bijv. geniaal om te zien. Ik vind het vreselijke muziek, maar ze hadden een top show en het publiek ging helemaal los. Super.
Hier rommelt het nog de hele tijd. Je hebt dus nog wat tegoed vrees ik.quote:Op maandag 2 juni 2008 21:54 schreef prupke het volgende:
ik heb een hekel aan onweer (lees schijt er 7 kleuren van)
elke keer lichtflitsen en donders...die gaan nog welMaar een flits met een goeie klap er achteraan..yikes
en het onweert hier al ruim 3 kwartier!!! inclusief een paar flinke knallen
avond btw
hmms ...not funnyquote:Op maandag 2 juni 2008 22:17 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Hier rommelt het nog de hele tijd. Je hebt dus nog wat tegoed vrees ik.
Overlast door onweer in Zuid-Limburgquote:Op maandag 2 juni 2008 22:17 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Hier rommelt het nog de hele tijd. Je hebt dus nog wat tegoed vrees ik.
omgquote:Op maandag 2 juni 2008 22:41 schreef prupke het volgende:
hoe krijg je iemand werkelijk in eens heel stil op live radio...
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=6969
dat mens weet echt niet wat haar overkomt
Nou snel slapen danquote:Op maandag 2 juni 2008 22:45 schreef Chanty het volgende:
Hier is het nog saai stil, maar goed, aangezien ik nu ga slapen zul je zien dat het gespook hier straks ook van start gaat
iddquote:
niet als je elke keer schrikt van de flitsquote:
t duurt nog ff Chantyquote:Op maandag 2 juni 2008 22:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou snel slapen dandan slaap je er maybe doorheen
flits met een knal is meestal inslag....quote:Op maandag 2 juni 2008 22:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
t duurt nog ff Chanty
hier regent het nu en flitst het maar de donder is nog niet te horen, dus t valt nog wel mee
vind t wel fijn dat t nu wat afkoelt
@prup, t aller ergst vind ik als de donder precies tussen de flats hier inhangt dan voel je alles gewoon schudden en schalt t nog eens extra
als ik maar binnen ben is t goed, buiten zijn en onweer vind ik maar niets
Jaquote:Op maandag 2 juni 2008 22:50 schreef prupke het volgende:
[..]
niet als je elke keer schrikt van de flits
@ chanty : ik hoop het niet voor je hoor , het was net echt niet prettig ...
@ mash : ik denk dat ze iig stevig baalt en de baas ook
iddquote:Op maandag 2 juni 2008 22:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
JaDe presentator doet het ook wel goed btw
Dat zie je helemaal verkeerd. Het ligt aan hun bazen!quote:
Die moeten het wel heel goed doen, ze krijgen immers niet voor niets 8 ton. Toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zie je helemaal verkeerd. Het ligt aan hun bazen!
Dat dusquote:
Dat is Hermes toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat dus! En hun bazen ook
! En de 10 van de 15 afgekeurde (levensgevaarlijke
) bussen in Eindhoven ook
!
Valt ook wel mee, op vrijdagmiddag red ik het echt niet om met de auto van Amsterdam naar de Achterhoek te gaan binnen 2 uurquote:
Hier is ook al een kan achter mijn kiezen verdwenenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:42 schreef PdeHoog het volgende:
Zo...hier twee dubbele espresso's op. Nu eindelijk wakker geloof ik
Ja okquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, op vrijdagmiddag red ik het echt niet om met de auto van Amsterdam naar de Achterhoek te gaan binnen 2 uur![]()
Gelukkig staakt Syntus niet
Ze kunnen in ieder geval goed onderhandelen. Dat er geen mechanisme is waarbij je bij slecht presteren zonder zak geld kan opzouten is een ander verhaal. De vraag is of je dat zo'n bestuurder moet kwalijk nemen. Hij/zij heeft zijn/haar positie gewoon goed uitonderhandeld.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:11 schreef Erasmo het volgende:
Die moeten het wel heel goed doen, ze krijgen immers niet voor niets 8 ton. Toch?
Ook goed. Maar vraag me af waarom ik ruim 2 uur over 30 km moet doen omdat zij vinden dat ze te weinig verdiene.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zie je helemaal verkeerd. Het ligt aan hun bazen!
Ook dat jaquote:
Omdat de vakbonden nog in de 20e eeuw zijn blijven hangen met hun ideeën over effectief staken...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:01 schreef sanger het volgende:
Ook goed. Maar vraag me af waarom ik ruim 2 uur over 30 km moet doen omdat zij vinden dat ze te weinig verdiene.
Lijkt het wel op. Maar goed, gelukkig heeft de poltitie aangetoond dat de volhouder uiteindelijk toch wintquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat de vakbonden nog in de 20e eeuw zijn blijven hangen met hun ideeën over effectief staken...
Ben 'n keer van m'n brommert af gereden door een bus in Eindhovenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat dus! En hun bazen ook
! En de 10 van de 15 afgekeurde (levensgevaarlijke
) bussen in Eindhoven ook
!
Meestal is het zij wil niet...quote:
dat snap ik maar t origineel gooi ik niet online ivm telnummerquote:
Wij hoefden niet eens lang vol te houden, wat eerste aanzetten tot staken en dan een datum afkondigen voor een algemene staking, genoeg om de bazen door de knieën te krijgenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Lijkt het wel op. Maar goed, gelukkig heeft de poltitie aangetoond dat de volhouder uiteindelijk toch wint
ik wil ooohoookquote:
Wieso?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wil ooohoook
* Ynske mag geen alcohol meer
moet van dok met ad beginnen en dat mag niet in combi met alcoholquote:
Nou succes danquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet van dok met ad beginnen en dat mag niet in combi met alcohol
Welke baas?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:33 schreef Marc H het volgende:
* Marc H heeft een nieuw speeltje van zijn baas gehad:
Ze wilden niet meer dat ik mijn eigen laptop gebruikte voor zakelijke dingen.
Dus heb ik nu een Dell Latitude D830 voor mij staan., met een achterlijk 1920x1200 Scherm (op een 15"4!!) , 2.0 Ghz Dual Core, 2 GB ram, 80 GB hdd.
GPRquote:
Vrachtwagentje huren?quote:De fotovakschool wil dat ik al mijn materieel meeneem naar de eerste les
Zijn we allemaal uitgenodigd?quote:
van mij welquote:
tot 6 oktober 2008quote:
sssst t hangt er alquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:11 schreef Erasmo het volgende:
Leuk, kom vrijdag wel door Utrecht maar om 18:00 ben ik allang weer thuis
quote:
met mij goed , wel moe maar ok krijg je met dit weerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
yeayIk kan zelf ook wel wat leven gebruiken ben dood op
Maar hoe is het hier?
Dat is mooiquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:31 schreef prupke het volgende:
[..]
met mij goed , wel moe maar ok krijg je met dit weer
te warm om te slapen ....
vandaag wel een leuke dag gehad op het werk
@ erasmo..*O* nog maar 10 gig te gaan![]()
boek- kantoorboekhandelquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat is mooiEn ja,. ik heb net anderhalf uur ge basketbalt
krijg je het ook best warm van
als ik nu op bed ga liggen slaap ik echt zo
alleen dat zal wel weer veel telaat worden maarja
Wat voor werk doe je??
Zoals het er nu uitziet ben ik de 14e in Utrechtquote:
Aaha klinkt leukquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:40 schreef prupke het volgende:
[..]
boek- kantoorboekhandel
maar vandaag heb ik ff oppas gespeeld in de winkel
heel lief kinneke voor 10 minuten bezig gehouden op mijn arm (paar maandjes oud denk ik )
de meeste kids beginnen te brullen als ik ze vasthoud, maar dit manneke was echt een schatje
baskettbal? dat is toch sporten?
* prupke geen enkele vorm van sport beoefend buiten de deur...
Hoe weet je dat zo zeker?quote:
Zonder dat het van de knie moet is sporten nog leuker.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:50 schreef mash_ het volgende:
En ja dat is sportendoe het laatste paar weken bijna elke dag wel
Ik moet ook wel als ik wil dat ik geen last meer van me knie krijg. Maar het is wel leuk
word er nog goed in ook
Ja. alleen als me knie normaal was had ik nu nog op taewkondo gezeten. maar dat gaat gewoon niet meer werken. maar basketbal is ook wel leuk. doe het nu elke dag minstens ene half uur. soms een uur en heel soms anderhalf uurquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:05 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Zonder dat het van de knie moet is sporten nog leuker.
Vanavond een testje gehad bij het fysiocenter dat onze schaatsploeg begeleidt. Uitslagen zagen er prettig uit.
goede avondquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:09 schreef Chanty het volgende:
Avond
Vandaag de sleutel gekregen, nu hebben we tijdelijk twee appartementen![]()
Helaas kost dat ook dubbel
Omdat we gaan verhuizen maar de opzegtermijn 2 maanden bedraagt en de woning die we gevonden hebben vorige week per direct ingingquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
goede avond
Ik zit hier pas 1`dag dus heb het allemaal niet gevolgd. Maar waarom hebben jullie 2 appartementenis 1 niet genoeg
klussenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Omdat we gaan verhuizen maar de opzegtermijn 2 maanden bedraagt en de woning die we gevonden hebben vorige week per direct ingingMet een beetje geluk kan de makelaar ons huidige appartement al vanaf juli verhuren, dan hoeven we maar een maand dubbele huur te betalen.
uhuhquote:
aaah okquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Omdat we gaan verhuizen maar de opzegtermijn 2 maanden bedraagt en de woning die we gevonden hebben vorige week per direct ingingMet een beetje geluk kan de makelaar ons huidige appartement al vanaf juli verhuren, dan hoeven we maar een maand dubbele huur te betalen.
Dank jequote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
aaah okNouja klinkt best luxe voor 1 maandje 2 huizen hebben
Dubbel huur is alleen iets minder ja
Veel suc6 met verhuizen enzo!
Goede middagquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:35 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen allemaal(nog ff snel
) Wat is het leven toch mooi af en toe he
Er gebeuren allemaal toffe dingen en dat is goedquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
Goede middag![]()
[quote]
[quote]
En vertelhoezo dat
Lijkt me best prettigquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:45 schreef Ynske het volgende:
moggeh
stomme tabletten, heb eerst geslapen tot 9 uur en toen van half 10 tot net
was t maar zoquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er gebeuren allemaal toffe dingen en dat is goed![]()
![]()
[..]
Lijkt me best prettigBen je iig uitgeslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |