Die moeten het wel heel goed doen, ze krijgen immers niet voor niets 8 ton. Toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zie je helemaal verkeerd. Het ligt aan hun bazen!
Dat dusquote:
Dat is Hermes toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat dus! En hun bazen ook
! En de 10 van de 15 afgekeurde (levensgevaarlijke
) bussen in Eindhoven ook
!
Valt ook wel mee, op vrijdagmiddag red ik het echt niet om met de auto van Amsterdam naar de Achterhoek te gaan binnen 2 uurquote:
Hier is ook al een kan achter mijn kiezen verdwenenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:42 schreef PdeHoog het volgende:
Zo...hier twee dubbele espresso's op. Nu eindelijk wakker geloof ik
Ja okquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, op vrijdagmiddag red ik het echt niet om met de auto van Amsterdam naar de Achterhoek te gaan binnen 2 uur![]()
Gelukkig staakt Syntus niet
Ze kunnen in ieder geval goed onderhandelen. Dat er geen mechanisme is waarbij je bij slecht presteren zonder zak geld kan opzouten is een ander verhaal. De vraag is of je dat zo'n bestuurder moet kwalijk nemen. Hij/zij heeft zijn/haar positie gewoon goed uitonderhandeld.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:11 schreef Erasmo het volgende:
Die moeten het wel heel goed doen, ze krijgen immers niet voor niets 8 ton. Toch?
Ook goed. Maar vraag me af waarom ik ruim 2 uur over 30 km moet doen omdat zij vinden dat ze te weinig verdiene.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zie je helemaal verkeerd. Het ligt aan hun bazen!
Ook dat jaquote:
Omdat de vakbonden nog in de 20e eeuw zijn blijven hangen met hun ideeën over effectief staken...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:01 schreef sanger het volgende:
Ook goed. Maar vraag me af waarom ik ruim 2 uur over 30 km moet doen omdat zij vinden dat ze te weinig verdiene.
Lijkt het wel op. Maar goed, gelukkig heeft de poltitie aangetoond dat de volhouder uiteindelijk toch wintquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat de vakbonden nog in de 20e eeuw zijn blijven hangen met hun ideeën over effectief staken...
Ben 'n keer van m'n brommert af gereden door een bus in Eindhovenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat dus! En hun bazen ook
! En de 10 van de 15 afgekeurde (levensgevaarlijke
) bussen in Eindhoven ook
!
Meestal is het zij wil niet...quote:
dat snap ik maar t origineel gooi ik niet online ivm telnummerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |