In het Oostenquote:Op zondag 1 juni 2008 12:38 schreef Chanty het volgende:
Lekker weer? waar?
Hier de eerste drie dozen ingepakt en het gaat erop lijken dat het nog heeeeeeeeeeeel veel meer dozen gaan worden.... wat heeft een mens voor rotzooi
Rotzooi stop je in vuilniszakken en gooi je weg!quote:Op zondag 1 juni 2008 12:38 schreef Chanty het volgende:
Lekker weer? waar?
Hier de eerste drie dozen ingepakt en het gaat erop lijken dat het nog heeeeeeeeeeeel veel meer dozen gaan worden.... wat heeft een mens voor rotzooi
Iets leuks gedaan vandaag?quote:
Op bezoek bij Chantyquote:
heb je meegeholpen met inpakken ?quote:Op zondag 1 juni 2008 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Op bezoek bij ChantyUitermate gezellig
Tuurlijk nietquote:
Mijn brommer flink uitgescholdenquote:Op zondag 1 juni 2008 22:48 schreef prupke het volgende:
[..]
Iets leuks gedaan vandaag?
* prupke ziet dat het hier morgen 29 graden gaat worden ...... met kans op regen....klote benauwde pokke weer
En bedanktquote:
Ga je een middag naar brepols, is het resultaat 300 schamele foto's die totaal nergens op lijken.quote:Op maandag 2 juni 2008 09:16 schreef HMaster-II het volgende:
Moggeeehhh![]()
Ga je een weekend naar Texel, is het resultaat 26 schamele foto's die nog niet eens in de buurt komen voor een test-[testcase]
![]()
Bedrijfs uitjes met verplichte activiteiten
Daar heb je toch ws voor?quote:Op maandag 2 juni 2008 09:40 schreef sanger het volgende:
Mogguh!
Vergeet ik mijn camera mee te nemen naar het Volendammer Piraten Festijn
Misschien maar goed ook met al dat biergegooi daar
Gezelligquote:Op maandag 2 juni 2008 09:50 schreef mash_ het volgende:
goede morgenik ga hier ook maar is posten denk ik
Bier gooien is nog altijd beter dan het festijn wat Theo Maassen heet....quote:Op maandag 2 juni 2008 09:40 schreef sanger het volgende:
Mogguh!
Vergeet ik mijn camera mee te nemen naar het Volendammer Piraten Festijn
Misschien maar goed ook met al dat biergegooi daar
Mag dan wel een flinke lens zijn voor ¤10000quote:Op maandag 2 juni 2008 12:04 schreef mash_ het volgende:
Ach ja die camera wasmaar 5 000 en dan de lens nogzei ze vandaag bij giel op de radio.
Of de Bigma2quote:Op maandag 2 juni 2008 12:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Een lens van kristal (of nog beter, van diamantO+!)!.
List Price: $1,999.00quote:Op maandag 2 juni 2008 12:11 schreef -Robbedoes- het volgende:
Volgens mij was het een Canon 70-200 F 2.8 IS
Met of zonder rood randje?quote:Op maandag 2 juni 2008 12:11 schreef -Robbedoes- het volgende:
Volgens mij was het een Canon 70-200 F 2.8 IS
De lens was een gehuurde 100-400.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mag dan wel een flinke lens zijn voor ¤10000
De zonnekap is kats doormiddenquote:Op maandag 2 juni 2008 12:20 schreef Briggy het volgende:
[..]
De lens was een gehuurde 100-400.
Lees hier
incl. foto van de schade
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:06 schreef Ynske het volgende:
Idd wat een gedoe met Maassen
Gister nog op een mijnwerkersdag gefotografeerd, ik kende de officiele fotograaf ook, en die kreeg op een gegeven moment gezegd dat ie weg moest weze omdat hij steeds vol po de korpsen zat en in de liep.
En ik die daar dus ook liep mocht gewoon doorgaan
Buiten tijdens het defilé gefotografeerd en later ook nog in de tent
En sochtends de harmonie waar mijn mams in speelt gefotografeerd tijdens de dankmis van de communikantjes. Is er misschien nog iemand die daar een post over kan plaatsen? [IenieminieShowCase] Harmonie
op 15 cm van de personen foto's makenquote:
Dat zijn je vrouwelijke charmesquote:Op maandag 2 juni 2008 14:06 schreef Ynske het volgende:
Idd wat een gedoe met Maassen
Gister nog op een mijnwerkersdag gefotografeerd, ik kende de officiele fotograaf ook, en die kreeg op een gegeven moment gezegd dat ie weg moest weze omdat hij steeds vol po de korpsen zat en in de liep.
En ik die daar dus ook liep mocht gewoon doorgaan
Buiten tijdens het defilé gefotografeerd en later ook nog in de tent
En sochtends de harmonie waar mijn mams in speelt gefotografeerd tijdens de dankmis van de communikantjes. Is er misschien nog iemand die daar een post over kan plaatsen? [IenieminieShowCase] Harmonie
Ik heb dr afgelopen weekend live gezien op pinkpop, ze is goed jaquote:
Volgend jaar moet ik toch ook maar isquote:Op maandag 2 juni 2008 14:56 schreef loehoes het volgende:
[..]
Ik heb dr afgelopen weekend live gezien op pinkpop, ze is goed ja
Pinkpop was tof, nu roze als een garnaal en doodmoe.
Niet helemaal mijn soort festival qua muziek, maar toch wel erg leuk om een keer mee te maken. In hun soort erg goede artiesten allemaal, al kende ik de helft niet haha. Maar toch, nice weekend
Nee, alleen zaterdag en zondag. Had wel een 3 dagen ticket, maar t vriendinnetje waar ik mee ging kon vrijdag niet. Maar we hadden vrij kaarten, dus mij hoor je niet klagen haha.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
Volgend jaar moet ik toch ook maar isben je 3 dagen geweest?? hoorde paar dingen op de radio. sommige klinken wel vreselijk live
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |