quote:Bergkamp verheugt zich op leven als student
De cursus tot coach in het betaald voetbal staat altijd enorm in de belangstelling. Nederlandse trainers in het bezit van het diploma CBV, staan immers internationaal hoog aangeschreven. Maar dit jaar is er nog meer aandacht dan normaal door de aanwezigheid van een ware voetballegende. Woensdag startte een nieuwe lichting met 21 cursisten, waarbij de naam van Dennis Bergkamp de meest opvallende is.
Bij Dennis Bergkamp, die bij zijn afscheid twee jaar geleden nog verkondigde niets meer met voetbal te maken wilde hebben, is het toch gaan kriebelen. ,,Eigenlijk ben ik door het coachen van het team van mijn zoontje Mitchell weer meegetrokken in het voetbal. Met mijn 39 jaar kan ik niet meer op hoog niveau spelen, maar het betrokken zijn vanaf de zijlijn lijkt me ook erg uitdagend. Ik heb veel zin in de cursus. Ik zie mezelf echt als student. Ik kom hier om te leren en te kijken of het trainersvak straks nog steeds leuk is.’’
Gekte van de voetbalwereld
Vier cameraploegen, een twintigtal fotografen en een handvol schrijvende pers doken op student Bergkamp af, die bekende best even huiverig te zijn geweest voor juist dit moment. ,,Wat dat betreft ben ik nog steeds niet veranderd. De gekte van de voetbalwereld heb ik niet gemist. De media, het reizen en verblijven in hotels. Vandaar dat ik eerder niet ingegaan ben op aanbiedingen van Arsenal om daar bijvoorbeeld manager te worden. Dan moet je álles regelen. Ik wil bezig zijn met trainen, met mijn visie op het voetbal overbrengen en dan weer naar huis.’’
Een van de redenen die meespeelde in Bergkamps beslissing was de mogelijkheid om de zogenaamde verkorte cursus Coach Betaald Voetbal (CBV) te volgen. Dit cursusjaar is de allerlaatste keer dat deze uitzondering wordt gemaakt voor (ex)-topspelers. ,,Het was nu of nooit. Ik weet niet of ik het had op kunnen brengen om vier jaar de schoolbanken in te gaan. Daarbij was het voor ons gezin gelijk een ideaal moment om na dertien jaar weer terug te keren naar Nederland.’’
Het gerucht is dat hij al met het bestuur van Ajax heeft gepraat.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:49 schreef donroyco het volgende:
Niet gaan discussieren over TT's, maar over Ajax..
Het feit dat Boulah niet geselecteerd is, is dat een reden dat we 'm volgend jaar niet in de ArenA zien? Of is het gerucht al volledig ontkracht?
Nogmaals, voorlopig is de bron met die quotes van z'n zaakwaarnemer een vage website die een slechte kloon lijkt van Voetbalzone en verwijst naar RNN, een regionaal commercieel station dat nog nooit nieuws over Ajax heeft gehad. En op de site daar is niks terug te vinden. Of het in een uitzending is gemeld weet vooralsnog ook niemand.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:52 schreef Breach het volgende:
Even de druk op toma opvoeren![]()
OT: Ik denk dat het hele Bouhlarouz verhaal uit de duim gezogen is als het niet op camera staat. Sowieso raar dat een zaakwaarnemer via een lokale omroep (geen AT5) gaat praten over contact met Ajax.
Denk het niet, Boulah vatte het vrij sportief op. Volgens mij zijn er geen problemen tussen Marco en Boulah.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:49 schreef donroyco het volgende:
Het feit dat Boulah niet geselecteerd is, is dat een reden dat we 'm volgend jaar niet in de ArenA zien?
Wil je er een kratje bier op zetten?quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Denk het niet, Boulah vatte het vrij sportief op. Volgens mij zijn er geen problemen tussen Marco en Boulah.
Ik ben ervan overtuigd dat Boulah komt.
- Zaakwaarnemer die zegt dat dit vrij waarschijnlijk is. (Je gaat niet quotes van een makelaar verzinnen, ook niet als je een lokale zender bent)
- Marco is duidelijk gecharmeerd van Boulah en heeft een goede relatie met hem.
- Boulah heeft een zwak voor Ajax
- Genee die meldt dat een 'ingewijde' er heilig van overtuigd is dat Boulah komt. Genee heeft wel connecties lijkt mij...
Verder gewoon fingerspitzengefuhl. Boulah komt.
Ik wil er wel een kratje bier om wedden dat hij niet komt!quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:13 schreef koningdavid het volgende:
Of een pak karnemelk?
Niemand had het gezien op die zender en nergens op hun website is het te lezen, alleen op van die vage sportsites.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
- Zaakwaarnemer die zegt dat dit vrij waarschijnlijk is. (Je gaat niet quotes van een makelaar verzinnen, ook niet als je een lokale zender bent)
quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wil er wel een kratje bier om wedden dat hij niet komt!
Gaat het erom of hij ooit naar Ajax komt, of deze zomer?quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:13 schreef koningdavid het volgende:
Een kratje bier, en een pak karnemelk.
Natuurlijk voor aankomend seizoen, zomerstop dusquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:38 schreef Rumille het volgende:
Ja, maar komen is iets anders dan deze zomer komen.
Jij loopt wel heel ver vooruitquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:44 schreef ASroma het volgende:
patrick als trainer.........
patrick als trainer van ajax.........
patrick als trainer van barca.....
patrick als bondscoach.........
gekke gedachte, eerst maar eens die cursus succesvol afronden.
Hij komt deze zomer.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:32 schreef Rumille het volgende:
[..]
[..]
Gaat het erom of hij ooit naar Ajax komt, of deze zomer?
Mwah, als Van Basten van te voren gezegd heeft 'Je krijgt een kans, maar als Melchiot fit is val je af' heeft hij natuurlijk ook weinig om op te zeiken.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:00 schreef devv05 het volgende:
Ik denk dat er ook wel een aardige kans is dat Boulah komt. Hij nam het ook wel érg sportief op dat ie afviel bij Oranje.
Inderdaad, maar dat bericht met zogenaamde uitspraken van die zaakwaarnemer lijkt me echt de grootste kolder. Sowieso die zin van dat er al buitenlandse clubs zich hebben gemeld, DUS ziet ie Ajax wel zitten.. Ja ehhquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:00 schreef devv05 het volgende:
Ik denk dat er ook wel een aardige kans is dat Boulah komt. Hij nam het ook wel érg sportief op dat ie afviel bij Oranje.
Layout is vrijwel hetzelfde.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:37 schreef Nashje het volgende:
http://www.erenieuws.nl/l(...)gesprek_met_Ajax.htm
Wat een rip-off van voetbalzone zeg!!! Nee sorry, had een beetje hoop opgebouwd maar dat is zojuist weer gedaald naar het nulpunt.
Is het geen nieuws uit de winterstop? Check de stand rechts onderinquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:37 schreef Nashje het volgende:
http://www.erenieuws.nl/l(...)gesprek_met_Ajax.htm
Wat een rip-off van voetbalzone zeg!!! Nee sorry, had een beetje hoop opgebouwd maar dat is zojuist weer gedaald naar het nulpunt.
quote:Dennis Bergkamp: ‘Ik wil dicht bij Ajax betrokken zijn’
Dennis Bergkamp (archieffoto) begon woensdag na bijna twee jaar mediastilte met de trainerscursus bij de KNVB. Eerste praktijkopdracht: stage lopen bij zijn oude club Ajax. ‘Marco van Basten heeft mij gebeld en gezegd dat de mogelijkheid er is om stage te lopen bij Ajax,’ aldus Bergkamp tegen Ajax Life. ‘Die mogelijkheid grijp ik met beide handen aan.’
Bergkamp weet nog geen datum wanneer hij verwacht wordt bij de Amsterdam Arena. ‘Ik denk dat het belangrijk is om de voorbereiding mee te pakken en zo te kijken hoe het reilt en zeilt bij het team,’ aldus de oud-international. ‘Wat ik wil leren? Hoe ziet een trainingsweek eruit, hoe worden de trainingen ingevuld? Ik wil kijken hoe Ajax het gaat doen volgend jaar en daar dichtbij betrokken zijn.’
Op de vraag wat Bergkamp de begeerde Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar kan leren, antwoordde de voormalige aanvalsleider van Arsenal: ‘Het is voor mij ook allemaal nieuw. Maar er zijn altijd momenten dat ik denk van waarde te kunnen zijn. Dat zijn meer de kleine voetbalmomenten. Bepaalde dingen waar ik zelf veel aan gehad heb toen ik er zelf ook speelde. Dat blijft er in zitten, want Ajax blijft Ajax.’
Alleen Lindgren als echte basisspeler! Maar wel 3-0 gewonnen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:43 schreef Noshiba het volgende:
Opstelling Ajax:
Van Duin (46. Verhoeff), Will (46. Yildirim), Lindgren (aanvoerder), Alderweireld, Slijngard, Van der Heijden, Donald, Sarpong, Martina, Tayeb, Goossens
wow das echt heel jong
Gewoon jong Ajax dus.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:48 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Alleen Lindgren als echte basisspeler! Maar wel 3-0 gewonnen.
quote:Ajax haalt Argentijnse verdediger Maidana'
Volgens de grote Argentijnse krant Clarin is de kans groot dat Ajax de Argentijnse verdediger Jonathan Maidana aantrekt. Ajax zou een bod van drie miljoen euro hebben uitgebracht op de verdediger van Boca Juniors. Over de persoonlijke voorwaarden van de verdediger zou al een principe-akkoord zijn bereikt, aldus de krant.
Welke bron meldt dat het in die krant staat..? Is dit dit seizoen volgens mij een vaste waarde bij Boca, dus wie weet gaat het wat worden. Ook al issie pas 23 en krijgen we dus niet de ervaren rot die we nou juist zo nodig hebben.quote:
Kan, al hoop ik dat ze 2 verdedigers halen(ook vervanger Kouffour).quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:17 schreef w00h00 het volgende:
Dus geen Boulah?
Je bedoelt vervanger voor Jaap Stam?quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kan, al hoop ik dat ze 2 verdedigers halen(ook vervanger Kouffour).
Zo kan je het ook zien.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je bedoelt vervanger voor Jaap Stam?
Denk je een oefenwedstrijd tegen Ajax te spelen, sturen ze Jong Ajax omdat de verwende miljonairs geen zin hebbenquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:43 schreef Noshiba het volgende:
Opstelling Ajax:
Van Duin (46. Verhoeff), Will (46. Yildirim), Lindgren (aanvoerder), Alderweireld, Slijngard, Van der Heijden, Donald, Sarpong, Martina, Tayeb, Goossens
wow das echt heel jong
Volgens Sportweek willen ze 2 verdedigers, een ervaren en een talent. Maar waar die 23 jarige Argentijn nu onder valt..quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kan, al hoop ik dat ze 2 verdedigers halen(ook vervanger Kouffour).
Davids de foto's van het doek al gezien?quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:43 schreef denthemen het volgende:
Geruchten geruchten geruchten, om gek van te worden
quote:Jonathan Maidana is multifunctioneel. Hij kan zowel rechtsback, rechts centraal in de defensie als links centraal zou ie kunnen spelen. Zone als mandekking beheerst ie. Hij is fysiek zéér sterk, wint gemakkelijk zijn duels. Over de lucht is ie onklopbaar. Als rechtsback overigens komt ie wendbaarheid te kort, maar daar zal ie waarschijnlijk niet spelen. Het is me overigens wel opgevallen dat ie de bal bijna altijd inlevert bij een verdediger of middenvelder met meer voetballend vermogen en (defensief)inzicht. Speelt dus dienend. Kiest sporadisch voor de inspeelpass. Als rechtsback zie je hem nog wel doorsluiten tot de middenlijn en soms zelfs erover, maar meestal is die taak weggelegd voor Alvaro Gonzalez. Hij kan met ruimte spelen, heeft een prima lange bal, technisch goed aan de bal. Al kan hij nog werken aan het anticiperen in de één-op-één duel als in de lopende duel, het kan slimmer en makkelijker, zonder zoveel fysieke inspanning. Heeft nog de neiging om het op fysiek op te lossen en z'n lichaam erin te gooien, maar zo heb je wel weer de bal in ploeg. Maakt op mij een betrouwbare indruk, neemt geen risico. Tactisch lijkt ie me zo inpasbaar bij Ajax.
quote:El 30 de agosto del 2007 fue capturado por la tecnologia cuando se lo vio mostrando sus genitales y masturbandose frente a la web, junto a Ever Banega, compañero en Boca.
Erge van alles is ook nog dat niemand ooit een bron plaatst als ze een citaat in dit topic gooien. Vaak kun je de waarde van het gerucht al toetsen aan de bron.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:43 schreef denthemen het volgende:
Geruchten geruchten geruchten, om gek van te worden
Vast welquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:00 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Davids de foto's van het doek al gezien?
quote:'AC Milan meldt zich bij Boca voor Maidana'
AC Milan bereidt een bod voor op de Argentijn Jonatan Maidana (foto rechts). De verdediger (22) van Boca Juniors maakte indruk tijdens het vorige WK voor clubteams. Ook Juventus en Internazionale zouden de 22-jarige graag in willen lijven.
Volgens Corriero dello Sport is de Champions League winnaar een concreet bod aan het voorbereiden. Maidana (22) geldt als een talent in Argentinië. De verdediger speelde zich extra in de kijker tijdens het vorige WK voor clubteams, die door Milan werd gewonnen.
Naast Maidana, die dit seizoen al tot zeventien duels kwam in de Argentijnse competitie, wordt ook Matias Silvestre van Boca Juniors genoemd in verband met een vertrek naar Italië. Lazio Roma zou de 23-jarige verdediger willen overnemen, aldus de Italiaanse krant.
My bad.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is ie niet. Hij loopt met nummer 20 rond.
Dat verhaal ken je toch wel? Werd bekend kort na zijn overstap naar Valencia.quote:
http://www.clarin.com/diario/2008/05/29/deportes/d-04521.htmquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is ie volgens mij ja.
Ik zie trouwens niks staan op clarin.com (Argentijnse krant).
hehequote:Op donderdag 29 mei 2008 10:23 schreef denthemen het volgende:
Er zullen wel flink wat bobbels in de broeken zitten bij sommige van 410, iemand uit Zuid Amerika(!!) die van Boca komt, OMG!!
Ah thanksquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:22 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
http://www.clarin.com/diario/2008/05/29/deportes/d-04521.htm
quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
hehe
Die zijn al bezig met liedjes en als het rond is en hij een huisje heeft in Amsterdam, klimmen ze op zijn schutting.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:23 schreef denthemen het volgende:
Er zullen wel flink wat bobbels in de broeken zitten bij sommige van 410, iemand uit Zuid Amerika(!!) die van Boca komt, OMG!!
Ongeveer? Die man staat op eenzame hoogte, net onder God. Meer als 1000 officiële wedstrijdenquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:01 schreef Rejected het volgende:
Dus ajax lijkt achter de schermen gelukkig wel bezig te zijn in verre landen!
Maar AC Milan ook interesse?Dan verhuren wij deze aan AC Milan en dan mogen wij Maldini een jaartje lenen, dat is ongeveer de meest ervaren verdediger die er rondloopt lijkt me.
Hij speelde al profvoetbal toen Heitinga geboren werd...quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Ongeveer? Die man staat op eenzame hoogte, net onder God. Meer als 1000 officiële wedstrijden. 23 jaar Profvoetbal.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
hehe
Die zijn al bezig met liedjes en als het rond is en hij een huisje heeft in Amsterdam, klimmen ze op zijn schutting.
quote:
1:40quote:
Kennen jullie dat verhaal van twee nederlandse trainers, die in het buitenland hun droom achterna gingen?quote:'Ook Ten Cate geslachtofferd'
Geschreven op donderdag, 29 mei om 11:54
In navolging van Avram Grant moet ook assistent-coach Henk ten Cate zijn koffers pakken bij Chelsea. De 53-jarige veldtrainer kreeg van de Londense club te horen dat zijn contract wordt ontbonden, heeft Voetbal International weten op te vangen. De finalist van de Champions League gaat aan de Amsterdammer een afkoopsom betalen.
Chelsea had de afgelopen periode diverse gesprekken met kandidaten die in aanmerking komen voor de hoofdtrainerpost bij The Blues. Allen wensten hun eigen assistenten mee te nemen, waardoor de rol van Ten Cate onhoudbaar werd.
Eerder liet de oud-coach van onder meer Vitesse, NAC Breda en Ajax weten dat zijn positie niet te discussie kwam te staan nadat Grant zijn congé had gekregen. Algemeen Peter Kenyon zou dit aan Ten Cate hebben bevestigd, hetgeen nu uiteindelijk anders lijkt te lopen.
Doe maar Gabrich..quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:02 schreef Urquhart het volgende:
Zal vak 410 wel leuk vinden, al die Argentijnen. Zullen we Rosales ook weer terughalen?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:04 schreef Roycoooooo het volgende:
Hand van van der Zee wordt toch zichtbaar?
Denk dat Cvitanich ook uit zijn netwerk komt. Ben benieuwd of t wat wordt met die verdediger...quote:
quote:Van der Vaart: "Nummer 23 bijgeloof"
Rafaël van der Vaart valt tijdens het komende EK in Zwitserland en Oostenrijk te bewonderen met rugnummer 23 op zijn shirt. De aanvoerder van HSV, die aankomende zomer zeer waarschijnlijk een overstap maakt naar een Europese topclub, zegt tegenover de Telegraaf dat hij aan nummer 23 is gehecht. De middenvelder debuteerde overigens ook met dat nummer in het betaalde voetbal bij Ajax, toen Co Adriaanse nog trainer was.
"Dat is een beetje bijgeloof", aldus de Heemskerker. "Bij mijn debuut in Ajax 1 gaf Co Adriaanse me nummer 23. Ik speelde direct goed, waardoor ik aan dat cijfer ging hechten. Bij HSV heb ik daar om gevraagd en dat was geen probleem, omdat de derde keeper het op zijn rug had."
Ik krijg elke keer hier weer de slappe lach van.quote:
quote:
Wel een bom duiten rijkerquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]hahaha geweldig.. zelfde verhaal als bij Koeman...
Halverwege het seizoen weg gaan
Ja dat dan weer wel...quote:
ik nietquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:40 schreef twi het volgende:
Ik vind dat gelach om Ten Cate een beetje flauw.
Samen een engelse club kopen ofzo van de oprotpremiesquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel...
Misschien moeten Koeman en Ten cate samen een club gaan leiden
hij heeft zich niet populair gemaakt in de media. wanneer Ajax telkens weer verloor lag het nooit aan hem maar altijd aan iets anders. en daarna is ie naar de meest verafschuwde club Chelsea vertrokken voor een baan als assistent. logisch dat er nu gelachen wordt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:40 schreef twi het volgende:
Je wou zeggen dat 23 geen nummer is?quote:
Die nep Amsterdammer bedoel je.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:52 schreef Messenga het volgende:
Andre Ooijer wil weg bij Blackburn..
De eerste coach die ik bewust bij Ajax heb meegemaakt die geen huilebalk was, was Koster. En zelfs die begon ouderwetse Ajax-coach trekken te krijgen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hij heeft zich niet populair gemaakt in de media. wanneer Ajax telkens weer verloor lag het nooit aan hem maar altijd aan iets anders. en daarna is ie naar de meest verafschuwde club Chelsea vertrokken voor een baan als assistent. logisch dat er nu gelachen wordt.
Nou twi, dat was dan 1 van de weinige momenten dat je poep in je ogen had.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:58 schreef twi het volgende:geen huilebalk
quote:
Jij vindt Koster dus oook een huilebalk?quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:06 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nou twi, dat was dan 1 van de weinige momenten dat je poep in je ogen had.
vertelquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:09 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Je kan een hoop van hem vinden,. maar een nep Amsterdammer is het 100% niet...
quote:'Ajax maakt werk van Argentijnse verdediger'
Volgens de Argentijnse krant Clarín heeft Ajax een bod uitgebracht op verdediger Jonatan Maidana. De Argentijn staat nu nog onder contract bij Boca Juniors.
Ajax zou drie miljoen euro overhebben voor de verdediger. De 22-jarige Maidana speelde woensdag mee tegen Fluminense in het kader van de Copa Libertadores. Deze wedstrijd eindigde in 2-2. Maidana moet in Amsterdam de opvolger worden van de naar Atletico Madrid vertrekkende John Heitinga.
Maidana kan na Darío Cvitanich de tweede Argentijnse aankoop worden voor volgend seizoen.
quote:
Hopen dat Ajax dit keer wel goede aankopen in gedachten heeft, want Zuid-Amerika is en blijft natuurlijk altijd een gok, alhoewel Cvitanich aardig op dreef is.quote:
quote:Kluivert: 'als Ajax belt, zeg ik ja'
In de Zeister Bossen was gistermiddag ook Patrick Kluivert aanwezig bij de introductie van de cursus Coach Betaald Voetbal. Natuurlijk wilde hij even over Ajax babbelen. Hij hoopt zelfs erg op een telefoontje van 'zijn' club. Ook vertelt hij over de Ajax-jeugdopleiding, waarin momenteel twee van z'n zoontjes voetballen
TR, een echte Ajaciedquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Duh, Als Ajax mij belt zeg ik ook ja.
Andre is in Amsterdam geboren en getogen en heeft een groot deel van zijn jeugd bij Ajax gevoetbalt.quote:
Kan beide kanten begrijpen.. hij is met nogal veel bombarie weggegaan.. aan de andere kant.. wie gun je het niet om trainer te worden bij een grote club als Chelsea?quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:40 schreef twi het volgende:
*ringtone*quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:26 schreef Houniet het volgende:
Kluivert: als Ajax belt zeg ik ja
Oh oh cultheld zegt dat ie goed is, HALEN MAN!quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:43 schreef cultheld het volgende:
Maidana is een absolute geweldenaar. Dat die maar 3 miljoen euro kost vind ik erg verrassend. Ajax zou een topper aan hem hebben.
Helemaal mee eens....quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:48 schreef RayMania het volgende:
Kluivert mag van mij best komen, ik denk ook dat betere prestaties levert in een vertrouwde omgeving. Niet in een Newcastle, Valencia of Lille waar hij bijna niemand kent, maar gewoon in een Amsterdam. Hij zal het echt nog niet verleerd zijn, na een tijd keihard trainen en met wedstrijdritme zou hij misschien best een toegevoegde waarde kunnen zijn.
Als je dan nog geen goede spitsen kan krijgen vanuit de jeugd...quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:51 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens....
+ hij is dan dichter bij zijn kinderen.....
quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:48 schreef RayMania het volgende:
Kluivert mag van mij best komen, ik denk ook dat betere prestaties levert in een vertrouwde omgeving. Niet in een Newcastle, Valencia of Lille waar hij bijna niemand kent, maar gewoon in een Amsterdam. Hij zal het echt nog niet verleerd zijn, na een tijd keihard trainen en met wedstrijdritme zou hij misschien best een toegevoegde waarde kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |