abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 mei 2008 @ 19:43:28 #1
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_58970906

En hier weer verder
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 28 mei 2008 @ 19:49:41 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_58971056
Niet gaan discussieren over TT's, maar over Ajax..

Het feit dat Boulah niet geselecteerd is, is dat een reden dat we 'm volgend jaar niet in de ArenA zien? Of is het gerucht al volledig ontkracht?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_58971079
quote:
Bergkamp verheugt zich op leven als student

De cursus tot coach in het betaald voetbal staat altijd enorm in de belangstelling. Nederlandse trainers in het bezit van het diploma CBV, staan immers internationaal hoog aangeschreven. Maar dit jaar is er nog meer aandacht dan normaal door de aanwezigheid van een ware voetballegende. Woensdag startte een nieuwe lichting met 21 cursisten, waarbij de naam van Dennis Bergkamp de meest opvallende is.

Bij Dennis Bergkamp, die bij zijn afscheid twee jaar geleden nog verkondigde niets meer met voetbal te maken wilde hebben, is het toch gaan kriebelen. ,,Eigenlijk ben ik door het coachen van het team van mijn zoontje Mitchell weer meegetrokken in het voetbal. Met mijn 39 jaar kan ik niet meer op hoog niveau spelen, maar het betrokken zijn vanaf de zijlijn lijkt me ook erg uitdagend. Ik heb veel zin in de cursus. Ik zie mezelf echt als student. Ik kom hier om te leren en te kijken of het trainersvak straks nog steeds leuk is.’’

Gekte van de voetbalwereld

Vier cameraploegen, een twintigtal fotografen en een handvol schrijvende pers doken op student Bergkamp af, die bekende best even huiverig te zijn geweest voor juist dit moment. ,,Wat dat betreft ben ik nog steeds niet veranderd. De gekte van de voetbalwereld heb ik niet gemist. De media, het reizen en verblijven in hotels. Vandaar dat ik eerder niet ingegaan ben op aanbiedingen van Arsenal om daar bijvoorbeeld manager te worden. Dan moet je álles regelen. Ik wil bezig zijn met trainen, met mijn visie op het voetbal overbrengen en dan weer naar huis.’’

Een van de redenen die meespeelde in Bergkamps beslissing was de mogelijkheid om de zogenaamde verkorte cursus Coach Betaald Voetbal (CBV) te volgen. Dit cursusjaar is de allerlaatste keer dat deze uitzondering wordt gemaakt voor (ex)-topspelers. ,,Het was nu of nooit. Ik weet niet of ik het had op kunnen brengen om vier jaar de schoolbanken in te gaan. Daarbij was het voor ons gezin gelijk een ideaal moment om na dertien jaar weer terug te keren naar Nederland.’’

Patje, Mickey, Dennis en Fredje
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_58971082
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:47 schreef DANILXL het volgende:

[..]

jij hebt een kut tt
Jij bent niet eens voor Ajax
pi_58971090
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:49 schreef donroyco het volgende:
Niet gaan discussieren over TT's, maar over Ajax..

Het feit dat Boulah niet geselecteerd is, is dat een reden dat we 'm volgend jaar niet in de ArenA zien? Of is het gerucht al volledig ontkracht?
Het gerucht is dat hij al met het bestuur van Ajax heeft gepraat.

Korreltje zout denk ik.
pi_58971123
Even de druk op toma opvoeren

OT: Ik denk dat het hele Bouhlarouz verhaal uit de duim gezogen is als het niet op camera staat. Sowieso raar dat een zaakwaarnemer via een lokale omroep (geen AT5) gaat praten over contact met Ajax.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  woensdag 28 mei 2008 @ 19:54:51 #7
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58971150
al die moeite voor niks
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_58971234
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:54 schreef DANILXL het volgende:
al die moeite voor niks
Ach je bent van harte welkom
pi_58971251
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:52 schreef Breach het volgende:
Even de druk op toma opvoeren

OT: Ik denk dat het hele Bouhlarouz verhaal uit de duim gezogen is als het niet op camera staat. Sowieso raar dat een zaakwaarnemer via een lokale omroep (geen AT5) gaat praten over contact met Ajax.
Nogmaals, voorlopig is de bron met die quotes van z'n zaakwaarnemer een vage website die een slechte kloon lijkt van Voetbalzone en verwijst naar RNN, een regionaal commercieel station dat nog nooit nieuws over Ajax heeft gehad. En op de site daar is niks terug te vinden. Of het in een uitzending is gemeld weet vooralsnog ook niemand.

Enige 'aanknopingspunt' is die column van Genee met die ingewijde die wil wedden en het feit dat Ajax zich in december heeft gemeld.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58971405
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:49 schreef donroyco het volgende:
Het feit dat Boulah niet geselecteerd is, is dat een reden dat we 'm volgend jaar niet in de ArenA zien?
Denk het niet, Boulah vatte het vrij sportief op. Volgens mij zijn er geen problemen tussen Marco en Boulah.

Ik ben ervan overtuigd dat Boulah komt.

- Zaakwaarnemer die zegt dat dit vrij waarschijnlijk is. (Je gaat niet quotes van een makelaar verzinnen, ook niet als je een lokale zender bent)
- Marco is duidelijk gecharmeerd van Boulah en heeft een goede relatie met hem.
- Boulah heeft een zwak voor Ajax
- Genee die meldt dat een 'ingewijde' er heilig van overtuigd is dat Boulah komt. Genee heeft wel connecties lijkt mij...

Verder gewoon fingerspitzengefuhl. Boulah komt.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_58971441
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:08 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Denk het niet, Boulah vatte het vrij sportief op. Volgens mij zijn er geen problemen tussen Marco en Boulah.

Ik ben ervan overtuigd dat Boulah komt.

- Zaakwaarnemer die zegt dat dit vrij waarschijnlijk is. (Je gaat niet quotes van een makelaar verzinnen, ook niet als je een lokale zender bent)
- Marco is duidelijk gecharmeerd van Boulah en heeft een goede relatie met hem.
- Boulah heeft een zwak voor Ajax
- Genee die meldt dat een 'ingewijde' er heilig van overtuigd is dat Boulah komt. Genee heeft wel connecties lijkt mij...

Verder gewoon fingerspitzengefuhl. Boulah komt.
Wil je er een kratje bier op zetten?
pi_58971470
Een kratje bier, en een pak karnemelk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_58971483
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:13 schreef koningdavid het volgende:
Of een pak karnemelk?
Ik wil er wel een kratje bier om wedden dat hij niet komt!
pi_58971497
Waar is het schoen opeten topic?
pi_58971580
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58971667
Hoop niet dat het 1000ste topic int weekend is.

Maarja, ik acht de kans klein dat Boulah komt.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_58971688
http://ajax1.nl/?q=node/1220

Iemand die het woord column niet eens goed schrijft neem ik maar niet te serieus.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_58971694
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:08 schreef koningdavid het volgende:

[..]
Niemand had het gezien op die zender en nergens op hun website is het te lezen, alleen op van die vage sportsites.
pi_58971890
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:13 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik wil er wel een kratje bier om wedden dat hij niet komt!
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:13 schreef koningdavid het volgende:
Een kratje bier, en een pak karnemelk.
Gaat het erom of hij ooit naar Ajax komt, of deze zomer?
pi_58971960
Sjimz zegt hij komt niet, David zegt hij komt
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58972052
Ja, maar komen is iets anders dan deze zomer komen.
  woensdag 28 mei 2008 @ 20:38:51 #22
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_58972054
Wie gaat eigenlijk deel 1000 openen? Toma met z'n verrassing neem ik aan?
Jawel, je keek.
pi_58972113
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:38 schreef Rumille het volgende:
Ja, maar komen is iets anders dan deze zomer komen.
Natuurlijk voor aankomend seizoen, zomerstop dus
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  woensdag 28 mei 2008 @ 20:44:41 #24
97934 ASroma
Flamboyant
pi_58972185
patrick als trainer.........
patrick als trainer van ajax.........
patrick als trainer van barca.....
patrick als bondscoach.........

gekke gedachte, eerst maar eens die cursus succesvol afronden.
pi_58972256
Patje held
pi_58972305
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:44 schreef ASroma het volgende:
patrick als trainer.........
patrick als trainer van ajax.........
patrick als trainer van barca.....
patrick als bondscoach.........

gekke gedachte, eerst maar eens die cursus succesvol afronden.
Jij loopt wel heel ver vooruit
pi_58972351
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:32 schreef Rumille het volgende:

[..]

[..]

Gaat het erom of hij ooit naar Ajax komt, of deze zomer?
Hij komt deze zomer.
  woensdag 28 mei 2008 @ 20:57:51 #28
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_58972518
Hij zou de perfecte opvolger zijn voor Heitinga. Maar iemand die bij Chelsea speelt zal toch niet naar Ajax komen. Er zijn altijd wel clubs voor zoiemand. Wat dat betreft is het misschien wel goed dat hij niet naar het EK gaat vanwege het feit dat hij zich daar wel eens in de kijker had kunnen spelen. Maar goed heeft Boulahrouz al gezegt dat hij weg wil bij Chelsea. Er komt een nieuwe coach die het misschien wel ziet zitten in hem. Daarnaast komt Jol bij HSV en die kennen elkaar nog van RKC. Misschien dat daar een reunie aan zit te komen.
#FreeHat
pi_58972592
Ik denk dat er ook wel een aardige kans is dat Boulah komt. Hij nam het ook wel érg sportief op dat ie afviel bij Oranje.
pi_58972669
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:51 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hij komt deze zomer.
Dat wordt een lekker biertje voor mij
pi_58972702
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:00 schreef devv05 het volgende:
Ik denk dat er ook wel een aardige kans is dat Boulah komt. Hij nam het ook wel érg sportief op dat ie afviel bij Oranje.
Mwah, als Van Basten van te voren gezegd heeft 'Je krijgt een kans, maar als Melchiot fit is val je af' heeft hij natuurlijk ook weinig om op te zeiken.
pi_58972717
pi_58972790
Dan levert Boulah wel HEEL veel loon in om bij ajax te spelen denk ik.
Maargoed... Zou leuk zijn!
pi_58972794
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:00 schreef devv05 het volgende:
Inderdaad, maar dat bericht met zogenaamde uitspraken van die zaakwaarnemer lijkt me echt de grootste kolder. Sowieso die zin van dat er al buitenlandse clubs zich hebben gemeld, DUS ziet ie Ajax wel zitten.. Ja ehh . Beetje vaag allemaal.

Hoop uiteraard diep van binnen dat ie komt.
pi_58972909
Boulah komt gewoon
  woensdag 28 mei 2008 @ 21:35:05 #36
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58973429
Khalid Boulahrouz zou geweldig zijn, maar pas als het op Ajax.nl staat, geloof ik het.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58973489
http://www.erenieuws.nl/l(...)gesprek_met_Ajax.htm

Wat een rip-off van voetbalzone zeg !!! Nee sorry, had een beetje hoop opgebouwd maar dat is zojuist weer gedaald naar het nulpunt.
  woensdag 28 mei 2008 @ 21:45:05 #38
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_58973704
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:37 schreef Nashje het volgende:

Wat een rip-off van voetbalzone zeg !!! Nee sorry, had een beetje hoop opgebouwd maar dat is zojuist weer gedaald naar het nulpunt.
Layout is vrijwel hetzelfde.
pi_58973852
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:37 schreef Nashje het volgende:

Is het geen nieuws uit de winterstop? Check de stand rechts onderin
pi_58974769
quote:
Dennis Bergkamp: ‘Ik wil dicht bij Ajax betrokken zijn’

Dennis Bergkamp (archieffoto) begon woensdag na bijna twee jaar mediastilte met de trainerscursus bij de KNVB. Eerste praktijkopdracht: stage lopen bij zijn oude club Ajax. ‘Marco van Basten heeft mij gebeld en gezegd dat de mogelijkheid er is om stage te lopen bij Ajax,’ aldus Bergkamp tegen Ajax Life. ‘Die mogelijkheid grijp ik met beide handen aan.’

Bergkamp weet nog geen datum wanneer hij verwacht wordt bij de Amsterdam Arena. ‘Ik denk dat het belangrijk is om de voorbereiding mee te pakken en zo te kijken hoe het reilt en zeilt bij het team,’ aldus de oud-international. ‘Wat ik wil leren? Hoe ziet een trainingsweek eruit, hoe worden de trainingen ingevuld? Ik wil kijken hoe Ajax het gaat doen volgend jaar en daar dichtbij betrokken zijn.’

Op de vraag wat Bergkamp de begeerde Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar kan leren, antwoordde de voormalige aanvalsleider van Arsenal: ‘Het is voor mij ook allemaal nieuw. Maar er zijn altijd momenten dat ik denk van waarde te kunnen zijn. Dat zijn meer de kleine voetbalmomenten. Bepaalde dingen waar ik zelf veel aan gehad heb toen ik er zelf ook speelde. Dat blijft er in zitten, want Ajax blijft Ajax.’

Klaas Jan blijf nog een jaartje
pi_58975216
Opstelling Ajax:
Van Duin (46. Verhoeff), Will (46. Yildirim), Lindgren (aanvoerder), Alderweireld, Slijngard, Van der Heijden, Donald, Sarpong, Martina, Tayeb, Goossens

wow das echt heel jong
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_58975344
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 22:43 schreef Noshiba het volgende:
Opstelling Ajax:
Van Duin (46. Verhoeff), Will (46. Yildirim), Lindgren (aanvoerder), Alderweireld, Slijngard, Van der Heijden, Donald, Sarpong, Martina, Tayeb, Goossens

wow das echt heel jong
Alleen Lindgren als echte basisspeler! Maar wel 3-0 gewonnen.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  woensdag 28 mei 2008 @ 22:58:54 #43
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_58975613
En weer Martina die uitblinkt.
pi_58975666
Martina en Sarpong
pi_58975728
Bergkamp
AFC AJAX
pi_58975756
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 22:48 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Alleen Lindgren als echte basisspeler! Maar wel 3-0 gewonnen.
Gewoon jong Ajax dus.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:08:18 #47
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58975879
Goed nieuws van Bergkamp !
Raar nieuws over Boulah, maar je weet nooit..
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_58977661
Oja, we hebben de NUL gehouden dames
pi_58978664
Zou mooi zijn als Boulah asap rond zou komen..
pi_58978718
  † In Memoriam † donderdag 29 mei 2008 @ 00:59:10 #51
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_58978754
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Boulah komt gewoon
Boulah
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_58980314
quote:
Ajax haalt Argentijnse verdediger Maidana'
Volgens de grote Argentijnse krant Clarin is de kans groot dat Ajax de Argentijnse verdediger Jonathan Maidana aantrekt. Ajax zou een bod van drie miljoen euro hebben uitgebracht op de verdediger van Boca Juniors. Over de persoonlijke voorwaarden van de verdediger zou al een principe-akkoord zijn bereikt, aldus de krant.
  donderdag 29 mei 2008 @ 08:07:57 #53
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_58980320
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 08:07 schreef F1Bas het volgende:

[..]
Nooit van gehoord
Ik ben inmiddels overleden
pi_58980872
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 08:07 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Welke bron meldt dat het in die krant staat..? Is dit dit seizoen volgens mij een vaste waarde bij Boca, dus wie weet gaat het wat worden. Ook al issie pas 23 en krijgen we dus niet de ervaren rot die we nou juist zo nodig hebben.
pi_58981046
Hij is wel Argentijs jeugdinternational en heeft een A-interland gespeeld. Maar dat zegt in die landen niet zo heel veel geloof ik.
  donderdag 29 mei 2008 @ 09:17:15 #56
51286 w00h00
Digital man!
pi_58981116
Dus geen Boulah?
pi_58981129
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 09:17 schreef w00h00 het volgende:
Dus geen Boulah?
Kan, al hoop ik dat ze 2 verdedigers halen(ook vervanger Kouffour).
  donderdag 29 mei 2008 @ 09:19:52 #58
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58981157
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 09:18 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Je bedoelt vervanger voor Jaap Stam?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58981204
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 09:19 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Je bedoelt vervanger voor Jaap Stam?
Zo kan je het ook zien.
pi_58981325
Wordt nog druk in de centrale verdediging. Volgens mij komen er een stuk of 5 bij... :-)
Ajax!!
  donderdag 29 mei 2008 @ 09:31:27 #61
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_58981352
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 22:43 schreef Noshiba het volgende:
Opstelling Ajax:

wow das echt heel jong
Denk je een oefenwedstrijd tegen Ajax te spelen, sturen ze Jong Ajax omdat de verwende miljonairs geen zin hebben .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_58981596
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 09:18 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Volgens Sportweek willen ze 2 verdedigers, een ervaren en een talent. Maar waar die 23 jarige Argentijn nu onder valt..
pi_58981617
Geruchten geruchten geruchten, om gek van te worden
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_58981961
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 09:43 schreef denthemen het volgende:
Davids de foto's van het doek al gezien?
Ajax!!
  Redactie Games donderdag 29 mei 2008 @ 10:04:09 #65
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_58982023
Ajax wil Argentijnse verdediger

Ajax vindt de opvolger van John Heitinga in de Argentijnse competitie. De Amsterdammers willen zich versterken met Jonathan Maidana. De 22-jarige verdediger speelt momenteel voor de Argentijnse topclub Boca Juniors.

Dit weet de gezaghebbende Argentijnse krant Clarin donderdag te melden. Ajax zou inmiddels een bod van drie miljoen euro hebben uitgebracht op Maidana en wachten op een antwoord uit Buenos Aires. De Amsterdammers hebben al een persoonlijk akkoord met de verdediger zelf.

Maidana (1 interland, 1 goal) zou de tweede Argentijn worden die Ajax in korte tijd aantrekt. Eerder werd Dario Cvitanich losgeweekt bij Club Atletico Banfield. De goaltjesdief kost 6,4 miljoen euro.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_58982054
Daar gaat het hierboven dus over.
quote:
Jonathan Maidana is multifunctioneel. Hij kan zowel rechtsback, rechts centraal in de defensie als links centraal zou ie kunnen spelen. Zone als mandekking beheerst ie. Hij is fysiek zéér sterk, wint gemakkelijk zijn duels. Over de lucht is ie onklopbaar. Als rechtsback overigens komt ie wendbaarheid te kort, maar daar zal ie waarschijnlijk niet spelen. Het is me overigens wel opgevallen dat ie de bal bijna altijd inlevert bij een verdediger of middenvelder met meer voetballend vermogen en (defensief)inzicht. Speelt dus dienend. Kiest sporadisch voor de inspeelpass. Als rechtsback zie je hem nog wel doorsluiten tot de middenlijn en soms zelfs erover, maar meestal is die taak weggelegd voor Alvaro Gonzalez. Hij kan met ruimte spelen, heeft een prima lange bal, technisch goed aan de bal. Al kan hij nog werken aan het anticiperen in de één-op-één duel als in de lopende duel, het kan slimmer en makkelijker, zonder zoveel fysieke inspanning. Heeft nog de neiging om het op fysiek op te lossen en z'n lichaam erin te gooien, maar zo heb je wel weer de bal in ploeg. Maakt op mij een betrouwbare indruk, neemt geen risico. Tactisch lijkt ie me zo inpasbaar bij Ajax.
  donderdag 29 mei 2008 @ 10:09:36 #67
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58982139
pi_58982173
quote:
El 30 de agosto del 2007 fue capturado por la tecnologia cuando se lo vio mostrando sus genitales y masturbandose frente a la web, junto a Ever Banega, compañero en Boca.
pi_58982239
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 10:09 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is ie niet. Hij loopt met nummer 20 rond.
pi_58982242
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 09:43 schreef denthemen het volgende:
Erge van alles is ook nog dat niemand ooit een bron plaatst als ze een citaat in dit topic gooien. Vaak kun je de waarde van het gerucht al toetsen aan de bron.
pi_58982265
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 10:00 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Davids de foto's van het doek al gezien?
Vast wel Toen dat doek van hem op 410 was, was hij er ook erg trots op
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  donderdag 29 mei 2008 @ 10:17:51 #72
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58982340
Bericht van januari op VP:
quote:
'AC Milan meldt zich bij Boca voor Maidana'

AC Milan bereidt een bod voor op de Argentijn Jonatan Maidana (foto rechts). De verdediger (22) van Boca Juniors maakte indruk tijdens het vorige WK voor clubteams. Ook Juventus en Internazionale zouden de 22-jarige graag in willen lijven.

Volgens Corriero dello Sport is de Champions League winnaar een concreet bod aan het voorbereiden. Maidana (22) geldt als een talent in Argentinië. De verdediger speelde zich extra in de kijker tijdens het vorige WK voor clubteams, die door Milan werd gewonnen.

Naast Maidana, die dit seizoen al tot zeventien duels kwam in de Argentijnse competitie, wordt ook Matias Silvestre van Boca Juniors genoemd in verband met een vertrek naar Italië. Lazio Roma zou de 23-jarige verdediger willen overnemen, aldus de Italiaanse krant.
  donderdag 29 mei 2008 @ 10:19:02 #73
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58982366
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 10:13 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat is ie niet. Hij loopt met nummer 20 rond.
My bad.

Deze dan?

donderdag 29 mei 2008 @ 10:19:48 #74
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58982385
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 10:11 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Dat verhaal ken je toch wel? Werd bekend kort na zijn overstap naar Valencia.
pi_58982400
Woah! Scoutingwerk !
pi_58982415
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 10:19 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

My bad.

Deze dan?

[ afbeelding ]
Dat is ie volgens mij ja.

Ik zie trouwens niks staan op clarin.com (Argentijnse krant) .
pi_58982438
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 10:21 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat is ie volgens mij ja.

Ik zie trouwens niks staan op clarin.com (Argentijnse krant) .
http://www.clarin.com/diario/2008/05/29/deportes/d-04521.htm
pi_58982465
Er zullen wel flink wat bobbels in de broeken zitten bij sommige van 410, iemand uit Zuid Amerika(!!) die van Boca komt, OMG!!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  donderdag 29 mei 2008 @ 10:25:49 #79
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58982518
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 10:23 schreef denthemen het volgende:
Er zullen wel flink wat bobbels in de broeken zitten bij sommige van 410, iemand uit Zuid Amerika(!!) die van Boca komt, OMG!!
hehe

Die zijn al bezig met liedjes en als het rond is en hij een huisje heeft in Amsterdam, klimmen ze op zijn schutting.
pi_58982632
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 10:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

hehe

Die zijn al bezig met liedjes en als het rond is en hij een huisje heeft in Amsterdam, klimmen ze op zijn schutting.

Maar met Rosales hadden ze echt een goeie band. Die jongen was gewoon erg aardig ook
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_58982896
Met een beetje geluk gaan die Argentijnen naast elkaar wonen ...... 2 vliegen in een tifoklap !
Ajax!!
pi_58983014
Kunnen ze fakkels van de ene naar de andere tuin overgooien. Dat zou lachen zijn.
  donderdag 29 mei 2008 @ 10:49:34 #84
157922 fathank
pi_58983088
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 10:23 schreef denthemen het volgende:
pi_58983392
Dus ajax lijkt achter de schermen gelukkig wel bezig te zijn in verre landen!
Maar AC Milan ook interesse? Dan verhuren wij deze aan AC Milan en dan mogen wij Maldini een jaartje lenen, dat is ongeveer de meest ervaren verdediger die er rondloopt lijkt me.
pi_58983628
Wow, scoutingwerk voordat het seizoen uberhaupt begonnen is, het moet niet gekker worden met Ajax!
pi_58983719
Favoriete Ajacied finale
  donderdag 29 mei 2008 @ 11:18:13 #88
157922 fathank
pi_58983743
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 11:01 schreef Rejected het volgende:
Dus ajax lijkt achter de schermen gelukkig wel bezig te zijn in verre landen!
Maar AC Milan ook interesse? Dan verhuren wij deze aan AC Milan en dan mogen wij Maldini een jaartje lenen, dat is ongeveer de meest ervaren verdediger die er rondloopt lijkt me.
Ongeveer? Die man staat op eenzame hoogte, net onder God. Meer als 1000 officiële wedstrijden . 23 jaar Profvoetbal.
pi_58983878
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 11:18 schreef fathank het volgende:

[..]

Ongeveer? Die man staat op eenzame hoogte, net onder God. Meer als 1000 officiële wedstrijden . 23 jaar Profvoetbal.
Hij speelde al profvoetbal toen Heitinga geboren werd...
  donderdag 29 mei 2008 @ 11:25:42 #90
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_58983901
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 10:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

hehe

Pogo in zn achtertuin
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  donderdag 29 mei 2008 @ 11:31:44 #91
52871 Blight
Supersized.
pi_58984050
Hoe denkt DAM over hem?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_58984140
Zo, maatje had even gebelt met Ajax, volgend jaar zittend op het "oude 410", scheelt ons 100 euro en we zitten ook nog eens naast mekaar. Had liever weer op Zuid gezeten, maar daar was geen plek meer over, het is niet anders.

Tof dat we trouwens aan het scouten zijn in de verre landen, hopelijk is die Argentijn wat.
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!
  donderdag 29 mei 2008 @ 11:36:43 #93
52871 Blight
Supersized.
pi_58984174
In het kader van de altijd zeer veelzeggende YouTube filmpjes:

Een goaltje a la Cahais tegen Ajax.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  donderdag 29 mei 2008 @ 11:46:35 #94
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58984454
Krijgen we dit weer .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 29 mei 2008 @ 11:47:44 #95
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58984482
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 11:46 schreef Houniet het volgende:
Krijgen we dit weer .
pi_58984617
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 11:46 schreef Houniet het volgende:
Krijgen we dit weer .
pi_58984619
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 11:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

1:40
  donderdag 29 mei 2008 @ 11:53:40 #98
52871 Blight
Supersized.
pi_58984646
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 11:52 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

.
pi_58984841
'Ook Ten Cate geslachtofferd'
Geschreven op donderdag, 29 mei om 11:54

In navolging van Avram Grant moet ook assistent-coach Henk ten Cate zijn koffers pakken bij Chelsea. De 53-jarige veldtrainer kreeg van de Londense club te horen dat zijn contract wordt ontbonden, heeft Voetbal International weten op te vangen. De finalist van de Champions League gaat aan de Amsterdammer een afkoopsom betalen. Chelsea had de afgelopen periode diverse gesprekken met kandidaten die in aanmerking komen voor de hoofdtrainerpost bij The Blues. Allen wensten hun eigen assistenten mee te nemen, waardoor de rol van Ten Cate onhoudbaar werd.

Eerder liet de oud-coach van onder meer Vitesse, NAC Breda en Ajax weten dat zijn positie niet te discussie kwam te staan nadat Grant zijn congé had gekregen. Algemeen Peter Kenyon zou dit aan Ten Cate hebben bevestigd, hetgeen nu uiteindelijk anders lijkt te lopen.

Trein enzo
pi_58984880
quote:
'Ook Ten Cate geslachtofferd'
Geschreven op donderdag, 29 mei om 11:54

In navolging van Avram Grant moet ook assistent-coach Henk ten Cate zijn koffers pakken bij Chelsea. De 53-jarige veldtrainer kreeg van de Londense club te horen dat zijn contract wordt ontbonden, heeft Voetbal International weten op te vangen. De finalist van de Champions League gaat aan de Amsterdammer een afkoopsom betalen.
Chelsea had de afgelopen periode diverse gesprekken met kandidaten die in aanmerking komen voor de hoofdtrainerpost bij The Blues. Allen wensten hun eigen assistenten mee te nemen, waardoor de rol van Ten Cate onhoudbaar werd.

Eerder liet de oud-coach van onder meer Vitesse, NAC Breda en Ajax weten dat zijn positie niet te discussie kwam te staan nadat Grant zijn congé had gekregen. Algemeen Peter Kenyon zou dit aan Ten Cate hebben bevestigd, hetgeen nu uiteindelijk anders lijkt te lopen.
Kennen jullie dat verhaal van twee nederlandse trainers, die in het buitenland hun droom achterna gingen?
Ajax!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')