Tof spel! Maar ik heb wel genoeg aan de demo.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:35 schreef Def1987 het volgende:
Is GRID al ergens gespot?
Ik weet wel dat hij al bij de Future Zone in Rotterdam ligt.
Do not wantquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Splatterhouse: http://www.gfdata.de/archiv05-2008-gamefront/3808.html
joh offline is zo erg playstation.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:55 schreef EasyDakota het volgende:
Zo, nou ik heb gister ook dan eindelijk een 360 besteld. Incl GTA4, HALO 3 en 500 microsoft point voor 299,-. Geen onaardige deal. Nu nog ff wat leuke multiplayer (offline) spellen, welke we lekker onder het genot van een biertje en een hoop teringmuziek kunnen spelen.
Haal denk Virtua Tennis 3 er nog bij, en ook FIFA 08. Leuk om tegen elkaar te spelen. Iemand verder nog tips?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:59 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
joh offline is zo erg playstation.
als je een xbox hebt moet ie online. als je een spel koopt zit er meestal een maand gratis live bij. probeer t en je kan elke dag met vrienden + bier + teringmuziek spelen.
als je een wii hebt ja.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Offline multiplayer is veel leuker dan online multiplayer vind ik hoor.
Duidelijkquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:05 schreef Wessiej het volgende:
Online MP leuker vinden zeggen alleen mensen die niemand hebben om offline MP te doen.
Een potje PES of Dead Or Alive is offline tegen een vriend prima te doen natuurlijk, echter games zoals COD4 vragen toch wel meer spelers om het interessant te houden en dan zit je al snel online.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Offline multiplayer is veel leuker dan online multiplayer vind ik hoor.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:05 schreef Wessiej het volgende:
Online MP leuker vinden zeggen alleen mensen die niemand hebben om offline MP te doen.
Juist.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:05 schreef Wessiej het volgende:
Niet iedereen heeft een 360 thuis staan. Daarbij vind ik het ook gezellig om die gasten om je heen te hebben en af en toe recht in de bek uitlachen als ze weer eens een keer keihard own.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:59 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
joh offline is zo erg playstation.
als je een xbox hebt moet ie online. als je een spel koopt zit er meestal een maand gratis live bij. probeer t en je kan elke dag met vrienden + bier + teringmuziek spelen.
ik eerst ook niet. maar omdat een paar vrienden van me vaak online spelen heb ik er ook 1 gekocht. heel vet.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:13 schreef EasyDakota het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een 360 thuis staan.
iemand ownen op live of op splitscreen. ik ga voor live.quote:Daarbij vind ik het ook gezellig om die gasten om je heen te hebben en af en toe recht in de bek uitlachen als ze weer eens een keer keihard own.
Juist doordeweeks !quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:19 schreef _GdR_ het volgende:
door de weeks ga je toch geen vrienden uitnodigen om te komen gamen.
Ik ga voor splitscreenquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:19 schreef _GdR_ het volgende:
iemand ownen op live of op splitscreen. ik ga voor live.
En vervolgens een stomp voor je kanes krijgt?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:19 schreef _GdR_ het volgende:
iemand recht in zn bek uitlachen doe ik naderhand in de kroeg wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |