Waarom jat je nou weer andermans avatar?quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
alweer![]()
vandaag de 2 andere banen van grid gespeeldusa en drift
Me 2 ! Is het echt ingame ???quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:00 schreef Ron.666 het volgende:
Zo dat is pas vooruitgang boeken. Ben op slag geinteresseerd in deze game...
Tis een trailer die gemaakt is door de zelfde engine die ingame word gebruikt = ja.quote:
Je had het ookal in de post gezet, ik heb er over heen gelezen..quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tis een trailer die gemaakt is door de zelfde engine die ingame word gebruikt = ja.
morgen ben jij aan de beurtquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarom jat je nou weer andermans avatar?
Ja die statement hebben we wel vaker voorbij zien komen. Eerst zien en dan....quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tis een trailer die gemaakt is door de zelfde engine die ingame word gebruikt = ja.
Ook erg tof, doet me direct (gelukkig) weer denken aan de vorige triologie. Ik wil die ook. Nou Microsoft, hup. Kom met een Slimline 360 en ik ben omquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:17 schreef Retarded het volgende:
Prince of Persia
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
racegamesquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:19 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.insidegamer.nl/xbox360/racedrivergrid/recensies/20969
Een 9-
Dat zei ik in 2007 ook alquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:21 schreef Retarded het volgende:
[..]
Laten ze maar een keer met een next-gen Carmageddon komen!
Carmageddon 14.gif!!!quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:21 schreef Retarded het volgende:
[..]
racegames![]()
ben er wel klaar mee .... echt origineel zijn ze zelden nog. Burnout heeft zijn charme ook wel verloren. De enige racegame die me nog bezig houdt is Flatout ... (de betere burnout). Laten ze maar een keer met een next-gen Carmageddon komen!
Ja idd GTA 4 leek echt het eindpunt ofzo maar nu komt er weer veel leuks aanquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:42 schreef Edwinuss het volgende:
Wel grappig als je helemaal niet meer op 1 game focust dat er nog genoeg leuke shit uitkomt de komende tijd.
Ik weet het echt niet Cyb! Ik ben wel klaar met die WO2 shit en het ziet er niet naar uit dat die echt uitzonderlijk goed gaat worden.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Brothers in Arms: HH Ubidays 2008: Memories of Battle Trailer
Zaaaaaaaaalig
Dan pik je Wall-E maar op.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet Cyb! Ik ben wel klaar met die WO2 shit en het ziet er niet naar uit dat die echt uitzonderlijk goed gaat worden.
Misschien ooit kopen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]Waarom is hier mijn vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ik speel nog wel eens absurbe spellen Ja cyb over g maar waarom een van te voren al saai en kut spel als Wall-E ?.....Kennedy
Wat ik er van zag was die best leuk om een keer te spelen! Als als ik hem voor een tientje van iemand kan over nemen net als Cars toenquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Waarom is hier mijn vraag?
Ik speel nog wel eens absurbe spellen Ja cyb over g maar waarom een van te voren al saai en kut spel als Wall-E ?
dat ziet er ook goed uit! Maar ben bang als je naar beneden stort dat je dan een wolkje en een vlammetje ziet.. Was een beetje bij alle vlieg games zo.quote:
Vind ik niet zo belangrijk, neerstorten doe ik toch nooitquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
dat ziet er ook goed uit! Maar ben bang als je naar beneden stort dat je dan een wolkje en een vlammetje ziet.. Was een beetje bij alle vlieg games zo.
Helemaal mee eens! Trailer ziet er tof uit, de screens not so much.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de trailer van Prince of Persia toffer dan de screens. Vind die cell shading niet echt passen eigenlijk...
Na de trailer had ik er wel zin in, en nu zie ik de screens heb ik idd eenquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de trailer van Prince of Persia toffer dan de screens. Vind die cell shading niet echt passen eigenlijk...
Ben bang van niet dat is echt lastig met dit soort dingen of je moet laag bij de grond vliegen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Vind ik niet zo belangrijk, neerstorten doe ik toch nooit![]()
Hoop vooral dat deze game een beter gevoel van snelheid geeft dan Ace Combat.
Vind de sfeer en setting echt geweldig,...quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:17 schreef Retarded het volgende:
Prince of Persia
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ace Combat gaf een prima gevoel van snelheid voor een vlieg-gamequote:Op woensdag 28 mei 2008 22:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Vind ik niet zo belangrijk, neerstorten doe ik toch nooit![]()
Hoop vooral dat deze game een beter gevoel van snelheid geeft dan Ace Combat.
Wat weet jij daar nou van?quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:37 schreef kepler het volgende:
[..]
Ace Combat gaf een prima gevoel van snelheid voor een vlieg-gameJe hebt namelijk helemaal geen gevoel van snelheid op grote hoogte
Ik bedoel ook niet zozeer op grote hoogte, maar vooral als je vlak over de grond vliegt. Dan lijkt het in Ace Combat 6 nog steeds alsof je in een propellorvliegtuigje vliegt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:37 schreef kepler het volgende:
[..]
Ace Combat gaf een prima gevoel van snelheid voor een vlieg-gameJe hebt namelijk helemaal geen gevoel van snelheid op grote hoogte
Haha. Stelletje angsthazen! Zeg dan gewoon dat je never nooit kunt opboksen tegen, in ieder opzicht, GTA IVquote:Saints Row 2 uitgesteld
Na GTA IV moet er geen groot gat gaan vallen in het free-roaming genre, games als Saints Row 2 moeten onze honger doen stillen.
Helaas zullen we echter wel wat langer met een knorrende maag rond blijven lopen, tegenover Reuters heeft THQ aangegeven dat het spel een vertraging van twee maanden kent. In plaats van op 26 augustus zal het spel nu op 18 oktober verschijnen, een reden vinden we in de marketing, maar ook in een verbetering van de productkwaliteit.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:25 schreef Wessiej het volgende:
En dan?
quote:The new trailer for RESIDENT EVIL 5 will exclusively premiere on the May 30th episode of GameTrailers TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |