dat ik een topic open, aangezien jij er altijd 1 hebt klaarliggen voordat post 200 is geweest.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
dat ik een topic open, aangezien jij er altijd 1 hebt klaarliggen voordat post 200 is geweest.
Ik heb het overgenomen van het vorige topic, ik zal er de volgende keer om denkenquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:40 schreef Thrilled het volgende:
had op zn minst wel even hoofdletters gebruikt bij XBOX in de TT.. en 'Sorry Sackboy!' had sjieker gestaan.. jammer joh
Hij is geen user, jij bent zijn slaafquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:34 schreef Strolie75 het volgende:
En weer een topic dat nergens over gaat...
haha best wel coolquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:44 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, genoeg non-sense. Naar het strand
alsof dat zoveel toevoegt aan het topic..quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:16 schreef Strolie75 het volgende:
Net mijn 360 ingepakt. Vrijdag komt UPS hem ophalen.
Hooooooo tyf nou is een end op uit dit topic, en ook uit je leven.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
alsof dat zoveel toevoegt aan het topic..
Toch wel zin in hoor als ik dit zo ziequote:Op woensdag 28 mei 2008 17:20 schreef Strolie75 het volgende:
Veel gameplay videos van Ninja Gaiden II
Die camera.
ze liegen ! hij is niet alleenquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:18 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer Preview van Alone in the Dark
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klinkt nog best goed.
zit niet zo te miepen vent , je hebt 3 reviews gelezen en je wil de game gelijk niet meer .quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:20 schreef Strolie75 het volgende:
Veel gameplay videos van Ninja Gaiden II
Die camera.
Volgens mij bestaat dit uit onderzoeken, beetje schieten, en een groot deel uit knutselenquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ze liegen ! hij is niet alleen![]()
maar is dit meer adventure gericht of shooter gericht ? want het lijkt me wel een vet spel
maar als het puur schieten is dan hoeft het niet ( bioshock is een voorbeeld hoe het wel moet )
k ben Rossdale's favo userquote:
zou zeker wel tof zijn!quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:02 schreef Sackboy het volgende:
Ubidays 2008 Live Conference
Blijkbaar toch geen inschrijving nodig
Kunnen we misschien de aankondiging van Assassin's Creed 2 verwachten?![]()
eindelijkquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:20 schreef Sackboy het volgende:
BiA: Hells Highway releasedate van 28 augustus is bevestigd![]()
Om 19:00 begint de press conference. Is hier live te volgen, maar dan moet je je wel ff inschrijven.
Tof he die nieuwe knopjesquote:
Denk dat je 1 van de weinige bent ja omdat het idd echt zo'n pc game is en daar zitten de meeste console gamers niet op te wachtenquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tof he die nieuwe knopjes
Binnenkort komt Quake Wars uit op de 360, ben ik de enige die daar naar uitkijkt? Op de PC vond ik m al tof, ben heel erg benieuwd op de console-versie (zeker ook omdat iedereen dan een headset heeft, dat zal nogal wat schelen bij de serieuzere teamplay)
Leek me wel interessant, totdat ik deze en deze gameplayvideos zagquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Binnenkort komt Quake Wars uit op de 360, ben ik de enige die daar naar uitkijkt? Op de PC vond ik m al tof, ben heel erg benieuwd op de console-versie (zeker ook omdat iedereen dan een headset heeft, dat zal nogal wat schelen bij de serieuzere teamplay)
Far Cry 2quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:30 schreef Koentje3 het volgende:
tvp... ben beetje uitgekeken op GTA IV... wat is de volgende hype?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Denk dat je 1 van de weinige bent ja omdat het idd echt zo'n pc game is en daar zitten de meeste console gamers niet op te wachten
Ok, ik geef toe dat het er weinig aantrekkelijk uitziet zo, maar het speelt wel echtquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Leek me wel interessant, totdat ik deze en deze gameplayvideos zag![]()
Nu wacht ik nog even de reviews af of het de moeite waard is..
alweerquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:20 schreef Sackboy het volgende:
BiA: Hells Highway releasedate van 28 augustus is bevestigd![]()
Om 19:00 begint de press conference. Is hier live te volgen, maar dan moet je je wel ff inschrijven.
Beetje jammer dat het mijn TT isquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:58 schreef AQuila360 het volgende:
Beste TT ooit![]()
![]()
![]()
![]()
Edje je rockt!!!!!!!
En de besturing van Alone In The Dark schijnt erg klote te zijn maar voor de rest was die wel aardig
[..]
k ben Rossdale's favo usergetuige de pm's die die me stuurt
![]()
Ohh en die pm's dan he met die erotische voorstellen er inquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het mijn TT is
En erm, no way dat jij mijn favo user bent. Dat kan en zal ik noooooooit toegeven!
Edje die TT van jou is echt de beste EVERquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik wil em wel met je delen, aangezien ik je motivatie heb gegeven
Vooruit dan maarquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik wil em wel met je delen, aangezien ik je motivatie heb gegeven
Hij is er zelfs al, heb hem zien liggen bij de eplaza vandaag, ook race driver grid lag er al.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tof he die nieuwe knopjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |