quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Dan probeer ik de boel hier een beetje in een feestelijke stemming te krijgen is het niet goed. Stelletje zuurpruimen..
quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Sneeuw
Wintersport
Snowboarden
Shaun Krijt
Helemaal dement spang.
omfgquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:53 schreef Sackboy het volgende:
Fap dan hierop: gameplayfootage Shaun White Snowboarding
quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:59 schreef RaymanNL het volgende:
Exacte post uit het PS3 topic:
Beyond Good and Evil 2![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MEERRRR + trailer
Screens komen uit trailer/teaser en de teaser/trailer is gemaakt met de ingame engine
quote:
jij moet je muil houwe je hebt geen smaaktquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Sneeuw
Wintersport
Snowboarden
Shaun Krijt
Helemaal dement spang.
Volgens mij is het artwork van de nieuwe Prince of Persia. Anders zou ik het ook niet weten...!quote:Op donderdag 29 mei 2008 01:32 schreef DJ_ het volgende:
dat ziet er zeker nice uit , welke game is dat ?
PoP doet mij vrij weinig eerlijk gezecht , dus ik hoop dat het een andere game isquote:Op donderdag 29 mei 2008 01:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Volgens mij is het artwork van de nieuwe Prince of Persia. Anders zou ik het ook niet weten...!
Pech voor jequote:Op donderdag 29 mei 2008 01:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
PoP doet mij vrij weinig eerlijk gezecht , dus ik hoop dat het een andere game is
quote:Je hebt namelijk helemaal geen gevoel van snelheid op grote hoogte
Oh jij bent dus nog nooit in een vliegtuig gestapt? Alsof je ook maar enig idee hebt hoe hard je gaat als je op tientallen kilometers hoogte zit? Het landschap schuift traag voorbij en als je mazzel hebt kan je nog een beetje aan voorbij zoevende wolkjes zien dat je redelijk snel gaat, maar anders dan dat is er niet..quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:10 schreef Thrilled het volgende:
[..]
[..]
Oh jij bent dus nog nooit in een vliegtuig gestapt? Alsof je ook maar enig idee hebt hoe hard je gaat als je op tientallen kilometers hoogte zit? Het landschap schuift traag voorbij en als je mazzel hebt kan je nog een beetje aan voorbij zoevende wolkjes zien dat je redelijk snel gaat, maar anders dan dat is er niet..
Jullie studeren het ook daadwerkelijk IN een vliegend vliegtuig? Gave opleidingquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:21 schreef kepler het volgende:
[..]
We studeren beiden Lucht- en Ruimtevaarttechniek, dus we hebben wel enig idee hoe het voelt
Zo af en toe wel ja. Verschillende projecten in een vliegtuig gehad, alsmede de open dag.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:31 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Jullie studeren het ook daadwerkelijk IN een vliegend vliegtuig? Gave opleiding
Ik had hem gister avond gezien bij de Mediamarkt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:35 schreef Def1987 het volgende:
Is GRID al ergens gespot?
Ik weet wel dat hij al bij de Future Zone in Rotterdam ligt.
We worden vierkant uitgeluldquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:31 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Wat Roy zegtquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:31 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Gears of War, CoD 4quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:55 schreef EasyDakota het volgende:
Zo, nou ik heb gister ook dan eindelijk een 360 besteld. Incl GTA4, HALO 3 en 500 microsoft point voor 299,-. Geen onaardige deal. Nu nog ff wat leuke multiplayer (offline) spellen, welke we lekker onder het genot van een biertje en een hoop teringmuziek kunnen spelen.
Haal denk Virtua Tennis 3 er nog bij, en ook FIFA 08. Leuk om tegen elkaar te spelen. Iemand verder nog tips?
Kan dat offline tegen elkaar??!quote:
eplaza utrecht had hem al.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:35 schreef Def1987 het volgende:
Is GRID al ergens gespot?
Ik weet wel dat hij al bij de Future Zone in Rotterdam ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |