+ zwart wit gemaaktquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:32 schreef kvdv het volgende:
Ouwesok:
+ Achtergrond (mooie kleuren zeg!)
+ Mejuffrouw is lekker scherp, dat is ook meteen een minpuntje:
- Iets tevaak ge-"sharpened" ? Kvind die haartjes beetje storend, zie dat liever wat softer.
Mijne, niet echt mijn ding (portretten) maar dit spontane kiekje op een verjaardag vond ik toch wel geslaagd:
[ afbeelding ]
Minolta XG-9 + Goedkope Anton Schlecker 200 ASA kleurenfilm en een beetje mee gespeeld in PS.
+ erg mooi scherpte dieptequote:Op donderdag 12 juni 2008 21:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
+ zwart wit gemaakt
+ dat ze niet in het middenstaat
- ze kijkt wel heel erg ver de anderen kant op.
mijn foto: niet veel byzonders maar wel mijn mooiste vanvandaag
[ afbeelding ]
Volgens mij moet jij de OP nog eens goed doorlezen!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:59 schreef Ireth het volgende:
Hijs 4 dagen geleden gemaakt, maar net pas van de camera getrokken en bekeken/bewerkt!
[ afbeelding ]
+Mooi momentquote:Op zondag 15 juni 2008 09:35 schreef Siegfried het volgende:
+ Leuk model en compositie. Gewoon een leuke foto
- Kleuren lijken wat flets. En het zwart is iets te zwart, waardoor je geen details in haar shirt ziet.
(Heb je trouwens gezien dat er fuck niggas naast haar hoofd staat?Misschien volgende keer een andere achtergrond gebruiken
)
[ afbeelding ] (Link)
Vond zelf het plafond nog niet helemaal top. Heb dat nog ietsje lichter gemaakt.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:49 schreef Calime het volgende:
- Te donker, vlakken zijn moeilijk te onderscheiden
+ Scherp.. maar weet niet of dat eigenlijk wel een plus punt is.. miss dat meer onscherpte beter wasquote:
+ mooi scherp op de bladerenquote:Op maandag 16 juni 2008 13:49 schreef Mystical_moonlight het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zielig nat lieveheersbeestje
+ mooie luchtquote:
Het was een beetje moeilijk een goed punt te vinden waarvandaan de foto te maken, omdat het gebied direct om de tempel heen pas om 8 uur 's ochtends openging - dit was om 6 uur 's ochtends of iets dergelijks. En er stond een grote muur omheen. Deze foto was net van het ene punt waarvandaan ik nog een beetje over de muur heen kon fotograferen.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:56 schreef Beathoven het volgende:
+ mooie lucht
+ zons ondergang achter het torentje vormt een aardig silhouet
- te donker
- te veel lucht, te weinig onderwerp.
Was het niet voller geworden als er meer van dat gebouw op had gestaan ipv alleen het torentje? Waar was het trouwens ?
+leuk ideequote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:30 schreef kvdv het volgende:
MrSpliffy:
+ Bladeren van de bomen hangen vanuit dit standpunt mooi rondom de kerktoren.
- Vertekening oid? Vind de kerk er wat raar uitkomen bij dit lage standpunt.
Beetje gespeeld met licht, draadloos flitsen en dus -> schaduwen.
[ afbeelding ]
- z'n rechterarm gaat tegen alle wetten van de menselijke anatomie in...![]()
+ leuk gemaaktquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:01 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
+leuk idee
+spelen met licht is altijd goed
-uitgebeten wit doet pijn aan m'n ogen
-erg origineel is zo'n tekenpop niet
niet helemaal van vandaag maar wel vandaag pas geupload, kerkje in Sibiu, Roemenie.
Hi-res komt 'ie beter tot z'n recht trouwens
[ link | afbeelding ]
http://www.flickr.com/photos/24977395@N04/2585944467/
\quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:01 schreef Tecnix het volgende:
[..]
+ leuk gemaakt
- Jammer dat de rest van de koepel er niet opstaat
[ afbeelding ]
daar ga je niet mee wegkomen denk ikquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:48 schreef Bluezz het volgende:
+ Lekker sfeertje, mooi in zwart/wit, lekker scherp
- Kan niks vinden, ben dan ook een newby
Beekse bergen, Giraffe likt autodak en het is bewolkt
Niets aan de foto gedaan, alleen wat verkleind.
[ afbeelding ]
+ Mooie scherpe fotoquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:48 schreef Bluezz het volgende:
+ Lekker sfeertje, mooi in zwart/wit, lekker scherp
- Kan niks vinden, ben dan ook een newby
Beekse bergen, Giraffe likt autodak en het is bewolkt
Niets aan de foto gedaan, alleen wat verkleind.
[ afbeelding ]
Nee, dat vind ik niet. Uiteraard krijg je altijd een vertekend perspectief bij een giraf die je van onderaf fotografeert. Maar hier ziet dat nekje er echt totaal niet in verhouding met dat hoofd uit. En dat maakt deze foto voor mij qua perspectief leuker dan de meeste 'van onderen' giraffen foto's.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:36 schreef LordNemephis het volgende:
perspectief (van onderaf) is eigenlijk wel vrij logisch bij een dergelijke giraffe![]()
En ook hier, het perspectiefquote:Mijn pic of the day - rechtstreeks van het kerkhof, het graf van ene Jan die ooit stierf in een militair hospitaal (oorlogsheld? spaanse griep? problemen met de drillsergeant? wie weet... ). :
[ afbeelding ]
Pluspunten: De foto nodigt uit om de grafsteen te bekijken. Eens krijgen we er allemaal een. Nieuwsgierigheid wordt getartquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:36 schreef LordNemephis het volgende:
Mijn pic of the day - rechtstreeks van het kerkhof, het graf van ene Jan die ooit stierf in een militair hospitaal (oorlogsheld? spaanse griep? problemen met de drillsergeant? wie weet... ). :
[ afbeelding ]
Mooie foto! Op de boot is ideale moment daarvoor idd!quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:13 schreef Paddo het volgende:
[..]
Pluspunten: De foto nodigt uit om de grafsteen te bekijken. Eens krijgen we er allemaal een. Nieuwsgierigheid wordt getart
Minpunt: De zone die mijn aandacht trekt, zit linksboven (zonlicht/bladerdak). De overstraling die imho best vaak geaccepteerd wordt van digicams zit hier duidelijk in de linkerboverhoek.
Vraagpunt: Ik krijg echt neiging -als ik wist waar het was, en het was niet te ver weg- om van dit mooie stilstaande object, ook een HDRI foto te maken. Overstraling is dan weg, en je kunt zo goed de emotie van de foto bijsturen...
Mijn pic of the day:
[ afbeelding ]
Verhaal:
Veerboot naar Texel. Door laagstaande zon maar met flits gemaakt, dus scherper (beesten zijn 3 meter bij me weg). Alleen dat dresseren voor formatie-vliegen!
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:41 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Mooie foto! Op de boot is ideale moment daarvoor idd!
Ik ben het wel eens met je commentaar op mijn foto. Die grafsteen vind je hier. Dat is in Assen. Daar liggen wel meer mooie graven, bij de weg.
Komende week TT aldaar dus weer genoeg mooie dingen om vast te leggen! en bier - niet op het kerkhof. In de stad. En op het circuit.![]()
Lees de OP eerst nog eens goed door zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:45 schreef honne het volgende:
Mijn oudste dochter vandaag helemaal in de wolken met haar aankoop op de markt vanmorgen-----> een haarstukje.
[ afbeelding ]
ik kon het niet laten....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 07:38 schreef Sugar het volgende:
Paddo, geniale foto!
+ scherpte, diepte, compositie (!)
- enige minpunt, maar zó te verhelpen: de meeuw rechtsboven had er van mij af gemogen.
Maar ik vind het echt een heel erg toffe foto!
Mijn foto:
[ afbeelding ]
Zo is het primaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:08 schreef honne het volgende:
(Heb ik het nu goed begrepen wat je bedoelde Tha_Erik ? )
wortels van een dode boomstronk in Blijdorp.quote:Op zondag 22 juni 2008 10:22 schreef Danny het volgende:
- wat is het precies?
Je hebt je achternaam gefotografeerdquote:Op zondag 22 juni 2008 10:22 schreef Danny het volgende:
Shark.Bait
+ mooi licht/schaduwspel. intrigerend
- wat is het precies? houdt maar kort mijn aandacht vast.
[ afbeelding ] (hele serie)
+ mooi contrast!quote:Op zondag 22 juni 2008 14:26 schreef CompuMess het volgende:
Problematique:
+ weer eens wat anders, zo'n standpunt, belichting
- beeld staat iets gedraaid op de foto, hierdoor lijkt hij scheef te staan
Van gisteravond:
[ link | afbeelding ]
Cesar Zuiderwijk @ Indian Summer Festival
+ Mooie felle kleuren, glanst lekkerquote:Op zondag 22 juni 2008 16:28 schreef Mystical_moonlight het volgende:
+ goede gulde snede
- niet echt interessant..
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je niet echt? :S ik heb hem toch echt zelf gemaakt hoor.. :Squote:Op zondag 22 juni 2008 21:51 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
+ Mooie felle kleuren, glanst lekker
- eigenlijk niet echt, het is er een uit het boekje, of misschien iets scherper..
\
Waar is dit? Doet me denken aan Barvaux, België...?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:38 schreef Werewolf het volgende:
@firewirecable
Mooi verloop van de kleuren en het lijnenspel.
Jammer dat 'het ding' linksboven erg krap op de foto staat.
De mijne van vandaag:
[ afbeelding ]
Hij bedoelt dat er eigenlijk niet echt minpunten zijn, en dat het een foto is die zo uit een boekje zou kunnen komenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 07:53 schreef Mystical_moonlight het volgende:
[..]
Hoe bedoel je niet echt? :S ik heb hem toch echt zelf gemaakt hoor.. :S
Waar is dit? Ik vind trouwens je zwartwit-conversie niet helemaal lekker. Er mag best wat meer contrast in de foto.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:51 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
+ Mooie felle kleuren, glanst lekker
- eigenlijk niet echt, het is er een uit het boekje, of misschien iets scherper..
Mijn bijdrage van vandaag:
Een dodenakkertje op een van de waddeneilanden met verweerde zerk :
[ afbeelding ]
Ohhh.. haha.. sorry dan voor mijn reactie.. Ik wist niet of ik nou boos moest zijn of het als een compliment moet op vatten.. dacht zo van:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat er eigenlijk niet echt minpunten zijn, en dat het een foto is die zo uit een boekje zou kunnen komen. Denk ik.
Uhmm... het staat boven de fotoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waar is dit? Doet me denken aan Barvaux, België...?
@firewirecable Ik denk dat ze mijn foto bedoeldequote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waar is dit? Doet me denken aan Barvaux, België...?
Op Vlieland, en ik heb het contrast juist een best end naar beneden gebracht om een sinister sfeertje te creeeren, omdat die foto genomen was rond het middaguur in de zon , met JAWEL een heleboel contrast..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waar is dit? Ik vind trouwens je zwartwit-conversie niet helemaal lekker. Er mag best wat meer contrast in de foto.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat er eigenlijk niet echt minpunten zijn, en dat het een foto is die zo uit een boekje zou kunnen komen. Denk ik.
+ Ze staan er allebei volledig op, ik zou ze waarschijnlijk overhet hoofd gezien hebben.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:30 schreef Tjeerk het volgende:
Laat ik tussen al dit gespam mijn eerste foto posten:
Nu ff kijken of die van mij goed terecht komt(Photobucket gebruikt):
[ afbeelding ]
Laatst in de tuin genomen.
edit: waarom staat hij hier weer terug geroteerd? in photobucket staat hij wel goedwat doe ik fout?:
![]()
Lekker dofje. Jammer alleen dat ze met hun rug naar je toestaan. Wat ik trouwens niet zou doen is je statief gebruiken voor actiefoto's. Je kan dan niet snel genoeg reageren. Je kan beter je iso iets omhoogschroeven.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:05 schreef Calime het volgende:
Deze is technisch gezien gisteren genomen, maar heb hem vandaag pas van de cam kunnen halen en editen:
[ afbeelding ]
Heb uit het handje met mijn nieuwe Sigma 70-300mm F4-5.6 DG Macro, heb ook actie foto's maar die zijn niet helemaal scherp (duh, was statief vergeten >.< /slaps self)
Ik was me inderdaad al een beetje aan het afvragen hoe ik dat moest doen met statief, en het verbaasd me best wel hoe weinig trilling ik heb terwijl je toch flink inzoemt. Iso omhoog, zal dat de volgende keer proberen...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lekker dofje. Jammer alleen dat ze met hun rug naar je toestaan. Wat ik trouwens niet zou doen is je statief gebruiken voor actiefoto's. Je kan dan niet snel genoeg reageren. Je kan beter je iso iets omhoogschroeven.
+ De blik en houding van het model. Mooi scherp.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:06 schreef Calime het volgende:
@firewirecable
+ ik vind de kleur van de luch gaaf! Ik krijg het nooit voor elkaar om hem zo mooi van kleur te krijgen bij een zonsondergang
- Hm, ondanks dat ik het contrast van tegen de zon in fotograferen mooi vind, vind ik het hier een beetje jammer dat het een beetje hm, egaal is, zou imo mooier zijn geweest als je een groot object tegen de zon in had gezet.
Vanochted een kleine zelfportretten sessie gehad
[ afbeelding ]
+ Origineel ideequote:Op woensdag 25 juni 2008 19:14 schreef Maaiks het volgende:
+ contrasten en het oogcontact
- de wallen vind ik toch wel storend
[ afbeelding ]
ook een zelf'portret'
+ Mooie bewerking, auto spring er goed uitquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:19 schreef sarlo het volgende:
+ ik vind de schaduw erg toepasselijk op een of andere manier
- ik dnek dat kleur me meer zou raken aangezien ik het gevoel heb dat er gebruik is gemaakt van oranje bakstenen
[ afbeelding ]
Lekker plaatje manquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:19 schreef kvdv het volgende:
[ afbeelding ]
Nikon F50, Roodfilter, Pola, Kodak Tri-X 400 en wat shopwerk (kleurtje + curves)
* Die subtiele slordigheid heb ik er expres in laten zitten.
Ik had persoonlijk iets minder lucht en iets meer voorgrond willen zien. Je dochter wordt nu zo afgehakt op een interessant punt . Ze staat midden in een veld (lijkt me een mooie omgeving trouwensquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Dit is mijn bijdrage en tevens de mooiste foto die ik heb gemaakt in de Ardeche
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:26 schreef firewirecable het volgende:
Fòrum Barcelona
Het ging mij voornamelijk om alle lijnen (enkel de horizon is recht) en de schaduwen tegen de blauwe lucht en zee.
[ link | afbeelding ]
http://www.flickr.com/photos/jsprhrmsn/2618684498/
Hmmm...lekker gespeeld met de dofquote:
Sugar was de laatstgeplaatste toen jij gepost had, en daar gaf je geen commentaar op. Maar je mag gerust opnieuw posten en dan de huidige laatstgeplaatste beoordelen.quote:Op zondag 29 juni 2008 13:06 schreef ebeaydojraes het volgende:
volgens mij kan Tha_Erik niet lezen .. grrr.
Da's een hele lekkere ERquote:Op zondag 29 juni 2008 12:07 schreef ElizabethR het volgende:
Sugar
+ Leuke foto, erg lekkere DOF inderdaad, je ziet haar nog net denken: 'Wat mot ze nou mijn voeten fotograferen, mijn snoetje is toch veel leuker?' Fijne kleuren ook. Ik vind het een relaxt plaatje.
- Inderdaad de armleuning. Misschien als aan de andere kant de leuning ook te zien was het beter zou kloppen. En het spikkeltje op de de linkergroteteen. Ik ben een zeikerd wat dat betreft en had het eraf gekloond. Het trekt constant mijn aandacht al eerste.
Mijne
[ afbeelding ]
Gezien de afstand tot het onderwerp was het moeilijk om beweging in de achtergrond te krijgen. Deze foto is gewoon gepanned, echter hoe verder je van het onderwerp afstaat, des te minder het efect.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:17 schreef ACT-F het volgende:
+ Het onderwerp is mooi scherp![]()
- Het zou mooier geweest zijn als de achtergrond bewogen was (dus de motor volgen met de camera) om een snelheidseffect te krijgen.
[ afbeelding ]
Wel verdikkie!!! Hou je eens aan de OP zeg!!!!quote:
Lees voortaan de OP. Als er nog niet op je foto was gereageerd had ik 'm weggehaald, maar dat heeft nu (helaas) geen zin meer.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:20 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Gezien de afstand tot het onderwerp was het moeilijk om beweging in de achtergrond te krijgen. Deze foto is gewoon gepanned, echter hoe verder je van het onderwerp afstaat, des te minder het efect.
Lege bierflessen kunnen ook wel een idillisch tafereel opleveren..quote:Op zondag 29 juni 2008 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Minpunt is wel dat ik dat hier in mijn achtertuin niet kan schieten.
+ De kleuren, lekker rozequote:Op zondag 29 juni 2008 18:17 schreef ACT-F het volgende:
+ Het onderwerp is mooi scherp![]()
- Het zou mooier geweest zijn als de achtergrond bewogen was (dus de motor volgen met de camera) om een snelheidseffect te krijgen.
[ afbeelding ]
+ Leuke actie foto, op het juiste momentquote:Op zondag 29 juni 2008 21:33 schreef Calime het volgende:
[..]
+ De kleuren, lekker roze.
- Mooie DOF maar ik vindt het persoonlijk irritant dat het geen egale dof is maar dat je mensen in de weg ziet staan. En jammer dat het haar er niet helemaal op staat.
[ afbeelding ]
Vandaag geschoten met mijn Sigma 70-300, uit het handje.
Jij moet de grond nog lang niet inquote:Op maandag 30 juni 2008 00:03 schreef ElizabethR het volgende:
Mijne, als ík de grond in moet dan wil ik ook wel zo. Lekker aan zee.
[ afbeelding ]
+ mooie DOFquote:Op maandag 30 juni 2008 01:54 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Jij moet de grond nog lang niet in![]()
+ mooie plaat![]()
- hoewel niet echt -, pak dat standpunt eens ietsies lager, het monument komt dan wat prominenter in beeld
Inmiddels mijn favoriete blijdorpbeestje (de manoel laat zich niet meer zien)
Een veldleeuwerik
[ afbeelding ]
met de Tokina 500mm
@ kvdvquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:56 schreef kvdv het volgende:
@nednederlander:
![]()
+ Heel mooi portret, leuke blik en mooie bokeh (achtergrond onscherpte).
+ Zwartwit![]()
+ Goed scherp.
- naar mijn smaak kon ie ietsiepietse meer contrast gebruiken...
Mijne (ipv heel het straatfoto topic vol te spammen zal ik hier eens posten):
[ afbeelding ]
Beetje uitgebeten rechtsboven, maar kreeg het niet mooier... zoals gewoonlijk de specs: Canon EOS 350D + Canon EF 28-80mm
+ Al die lichtjes en de reflectie in het water!quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:29 schreef WooZ het volgende:
[..]
@ kvdv
+ uitstraling / bedrijvigheid vd foto icm. de agenda's
- schoenen staan er net niet helemaal op
[ afbeelding ]
heb je ook een tip hoe ik er meer kleur in kan krijgen? ik vond zelf de sfeer wel relaxed, die berg kon je met het blote oog niet zien, dus ik was vrij verrast dat dat ding er ineens op stondquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:50 schreef Calime het volgende:
[..]
+ Al die lichtjes en de reflectie in het water!
- Vindt de sfeer iets te donker, had mooier geweest met iets meer kleur erin imo.
euhmmmm....dat vraag je nu net aan de foto noob lol. Ik kan je helaas geen technische tips geven, maar voor mijn gevoel mist er wat kleur, hij is te somber. Hij hoeft niet echt lichter, donkere foto's kunnen heel cool zijn, maar in dit geval vind ik hem net ff wat missen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:40 schreef WooZ het volgende:
[..]
heb je ook een tip hoe ik er meer kleur in kan krijgen? ik vond zelf de sfeer wel relaxed, die berg kon je met het blote oog niet zien, dus ik was vrij verrast dat dat ding er ineens op stond
thx voor je feedback! Ben niet zo'n held met photoshop, maar zal eens kijkenquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:39 schreef Ronalld het volgende:
Vind de kleuren wat zwakjes overkomen, je kan proberen de saturation met Photoshop op te krikken? Verder het scherptepunt denk ik wat verkeerd gekozen, of met meer scherptediepte proberen.
Voor de rest mooie foto, goed gezien. Zit een leuke vorm in het plantje. Als je psychologisch wil gaan doen zie je haast een man die een vrouw omhelst.![]()
Als je op CTRL+U drukt, kun je de middelste schuif een stukje naar rechts schuiven. Kan net iets meer kleur geven zonder verdere problemen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:58 schreef Mariekamr het volgende:
[..]
thx voor je feedback! Ben niet zo'n held met photoshop, maar zal eens kijken
+ Mooi scherpgesteld op het 'hoofdonderwerp'quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:39 schreef Ronalld het volgende:
Net gemaakt:
[ afbeelding ]
Slijmde over ons terras.![]()
wederom bedanktquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:03 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Als je op CTRL+U drukt, kun je de middelste schuif een stukje naar rechts schuiven. Kan net iets meer kleur geven zonder verdere problemen.
+ goeie stitch, vrij van abrupte springers, panorama'tje is goed gevuld (soms worden die dingen wel breed maar ontzettend leeg)quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:19 schreef Yeahinho het volgende:
Hierbij mijn panoramaatje. Niet vandaag gemaakt, maar wel deze week:
[ afbeelding ]
klik voor grote versie
Zooooo heeeeeeyquote:
+ Goed symmetrisch genomen, scherpe fotoquote:Op vrijdag 4 juli 2008 03:19 schreef tonja het volgende:
+Oeh! dat druppeltje aan die snavelpunt, vind ik zo'n gaaf detail! Verder ook heel mooie foto hoor met die bokeh, maar dat druppeltje..
- Bij de keel is het wat vaag, in die zin dat de voor- en achtergrond niet zo duidelijk is.
Maar ik vind het echt een hele mooie foto verder.
mijnes
[ afbeelding ]
Erg mooie foto!quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:47 schreef miss-piggy het volgende:
@Calime:
+ mooie lichte kleuren, en knap dat de lepel blijft hangen
- vind de foto niet zo heel scherp overkomen
[ afbeelding ]
+ Mooi rode stip van (DE sluikreclame!) op een overwegend blanke achtergrond... het springt er echt uit!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:44 schreef Nzxt het volgende:
[..]
+ Goed symmetrisch genomen, scherpe foto
- Het doet mij verder niets. Het is alleen de symmetrie dat de foto speciaal maakt.
[ afbeelding ]
quote:
+ model niet in het middenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:14 schreef mrSPLIFFY het volgende:
+ mooi scherp zeg! ik hoor em bijna zingen!!
tja minpunten zijn er niet echt eigenlijk.. misschien had ik iets meer omgeving willen zien maar ach..
mijne met beetje ps geklooi erbij;
[ afbeelding ]
+ fijne kleuren, lekker 'in your face'quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
+ model niet in het midden
+ Zwart wit, in kleur zou die denk ik stuk minder zijn
- Ik vind die soort van witte vlek links boven niet zo mooi
Mijn foto:
[ afbeelding ]
+ Het momentquote:Op maandag 7 juli 2008 18:53 schreef coenb het volgende:
@Ynkse:
+ compositie / idee van de foto;
+ uitdrukking op het gezicht van het kind (kun je weinig sturen, maar mooi gevangen);
- schaduwen op zijn gezicht en arm. Weinig aan te doen, vrees ik;
- uitsnede rechts: net op het oortje.
Mijn foto. Ja, dezelfde als in het straatfoto-topic
[ afbeelding ]
- Ik vind hem iets onderbelicht, waardoor de kleuren wat grijzig wordenquote:Op maandag 7 juli 2008 20:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
+ Het moment
- Krappe uitsnede
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |