Dankjequote:Op donderdag 5 juni 2008 21:11 schreef mrSPLIFFY het volgende:
@KvdV
Die paarden foto is echt strak trouwens... Echt heel mooi
Op de een of andere manier doet hij iets met me...
En ik haat paarden dus das best knap
quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:08 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Dit is de mijne... Gisteren viel t licht opeens de kamer binnen en maar een paar minuten was dit effect er... en nog best moeilijk om op de plaat te krijgen... Zo goed als niet aan gesjopt iig...
[ afbeelding ]
Owwwww!!! Wat mooi, wat mooi!!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:30 schreef firewirecable het volgende:
Een trap nabij hotel Arts in Barcelona
[ link | afbeelding ]
http://www.flickr.com/photos/jsprhrmsn/2554534550/
Netjes!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:30 schreef firewirecable het volgende:
Spliffy:
+ mooi licht heb je te pakken zo
- iets té donker misschien?
Een trap nabij hotel Arts in Barcelona
[ link | afbeelding ]
http://www.flickr.com/photos/jsprhrmsn/2554534550/
zou je hem willen verkleinen?? zie opquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:44 schreef Joyna het volgende:
+ goed uitgesneden, en helder
- ik had de wolken weggehaald
De mijne dan....
[ link | afbeelding ]
Tnxsquote:
+ Mooie sfeerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:59 schreef kvdv het volgende:
Joyna:
+ Goed getimed, mooie kleuren.
- Te vaak voorbij zien komen, en de druppel is wat dicht bij de rand.
Een Hekster!:
[ afbeelding ]
Olympus Trip 35 + Kodak KleurGoedkoop400ASA, desaturate, contrast+50, gamma:0.45 -> het lijkt wel een holgashot!
+ Mooi, die combinatie van roest en graffity - kikkerperspectief geeft een mooie indruk van de groottequote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:39 schreef tonja het volgende:
[..]
+ Mooie sfeer
- Niet zo scherp, compositie spreekt me ook niet erg aan.
Mijnes:
[ afbeelding ]
Enigzins jammer ja... dat krijg je als je al fietsend je foto's schietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:01 schreef Roi het volgende:
Oei, echt zonde dat die vogel niet scherp is kvdv !
Ik vind het experiment aardig geslaagd klappernoot!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:43 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
De mijne uit een proefserie voor reflectie, ik vond een zwarte glazen plaat op zolder...
Spotje is een 15 euro IKEA halogeen lampje, achtergrond is een lederen fotoalbum, ik heb er wat instrumentjes (gemaakt van draadstaal) opgezet.
Het is nog maar een experiment tot ik wat meer dingetjes verzameld heb :
[ afbeelding ]
Grappig, compositie is miss. brak maar vind de foto op een of andere manier toch erg interessant om naar te kijkenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind het experiment aardig geslaagd klappernoot!
En de foto van kvdv vind ik echt niet showwaardig eerlijk gezegd. Niet scherp, en een brakke compositie.
Tonja, die van jou vind ik weer wel erg mooi, die kleurtjes zijn ook geweldig. En leuk perspectief.
En dat is nou helemaal jouw goed recht hé? Kwestie van smaakquote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:21 schreef Pr0-n00b het volgende:
[..]
Grappig, compositie is miss. brak maar vind de foto op een of andere manier toch erg interessant om naar te kijken
Zulke vragen mogen in de slowchat en/of via PM.quote:
+Je onderwerp is opmerkelijk en de kleuren staan in mooi contrast met de achtergrondquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:43 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
+ Mooi, die combinatie van roest en graffity - kikkerperspectief geeft een mooie indruk van de grootte
- Ik had graag meer van die constructie/bouwwerk gezien, de framing is nogal krap
De mijne uit een proefserie voor reflectie, ik vond een zwarte glazen plaat op zolder...
Spotje is een 15 euro IKEA halogeen lampje, achtergrond is een lederen fotoalbum, ik heb er wat instrumentjes (gemaakt van draadstaal) opgezet.
Het is nog maar een experiment tot ik wat meer dingetjes verzameld heb :
[ afbeelding ]
+ in aanleg een leuk snapshotquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:56 schreef ACT-F het volgende:
Van vandaag. Een jonge alcoholist tijdens de wijnmarkt in Markelo
[ afbeelding ]
Een gelukstreffer? Hoe krijg je hem/haar anders in hemelsnaam zo scherp "in flight"?quote:Op zondag 8 juni 2008 01:27 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
+ in aanleg een leuk snapshot
- rechterkant leidt af, lager standpunt had 'm nog leuker gemaakt(hoofdhoogte van het alcoholistje)
Nog niet helemaal wat ik ervan wil zien, maar voor vandaag viel ie me mee
[ afbeelding
met de 70-300
Deels een gelukstreffer, de libel vloog steeds ongeveer hetzelfde patroontje waardoor ik hem min of meer kon opwachten. Bij het vierde schot had ik het idee dat het allemaal wel aardig op zijn plek stond.quote:Op zondag 8 juni 2008 01:33 schreef kvdv het volgende:
[..]
Een gelukstreffer? Hoe krijg je hem/haar anders in hemelsnaam zo scherp "in flight"?
Dat kan wel iets uitgebreider hoor. Hoe had het onderwerp spannender gekund volgens jou, waardoor vind je het toch een mooie foto, etc.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:06 schreef Suga_Mama het volgende:
Mooie foto, beetje saai onderwerp.
+Leuke compositiequote:Op maandag 9 juni 2008 15:26 schreef Mystical_moonlight het volgende:
-het zelfde.. mooie foto.. ook beetje saai onderwerp..
+ mooi kleurverloop.
[ afbeelding ]
Hi Sugar :-)quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:18 schreef Sugar het volgende:
@ Mystical_moonlight!Geweldig! De kleuren, de scherpte, de scherptediepte!!!
Enige minpuntje is dat het beestje zo centraal zit, had het ook bij deze prachtfoto mooier gevonden als er boven of onder wat minder ruimte was.
MIjn foto:
[ afbeelding ]
Dankjewel.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:18 schreef Sugar het volgende:
@ Mystical_moonlight!Geweldig! De kleuren, de scherpte, de scherptediepte!!!
Enige minpuntje is dat het beestje zo centraal zit, had het ook bij deze prachtfoto mooier gevonden als er boven of onder wat minder ruimte was.
Wat was je idee achter de foto?quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:46 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
Hi Sugar :-)
+ Leuk dat de foto aansluit op deze momentopname betreffende het EK, onderwerp is top
- Kwalitatief vind ik de foto wat matig, zeker kwa scherpte en uitlijning,
[ afbeelding ]
+ Goeie achtergrondbreiquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:42 schreef Ronalld het volgende:
Camera: Nikon D40
Exposure: 0.001 sec (1/800)
Aperture: f/8
Focal Length: 45 mm
ISO: 200
Macro'tje van een prachtig bloemetje in de tuin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |